Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.137
εμ για αυτό έχεις λυσσάξει με τα ηλεκτρικά.
θα γλιτώσεις ένα πολλά από τα καύσιμα.
Σιγά ρε τα πολλά, μέσο όρο 24.000χλμ το χρόνο έχω για τα 3 τελευταία χρόνια, που δεν είναι τίποτα υπερβολικό.

Με ηλεκτρικό άντε να κερδίσω (προσωπικά) το πολύ 1,5 χιλιάρικο το έτος. Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, αλλά καλύτερα να σου μένουν στην τσέπη παρά στην τσέπη του βενζινά.

Τα χιλιόμετρα αυτά που έχω κάνει, είναι με ντίζελ και μέση κατανάλωση 5,3 λ/100χλμ, οπότε είναι ήδη πολύ συμμαζεμένο το κόστος μετακίνησης (1.270 λίτρα ντίζελ το έτος).
 
Last edited:

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Παλιά έφτανα ή/και ξεπερνούσα τις 50.000χλμ/έτος. Εντός Αττικής. :spam:

Πλέον έχω πέσει στις 12-14.000 και (κατά προσέγγιση) άλλες 5.000χλμ στη μηχανή. Καλά δεν είναι;

2.400€/έτος δεν είναι τίποτα σπουδαίο; Αστειεύεσαι; Για κάντα μετατροπή σε subwoofer να δεις!
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.137
Τα έκανα ακριβώς για μένα, δεν είναι 2,4 είναι το πολύ 1,5 χιλιάρικο.
Έχω ντιζελάκι Α3 πολύ οικονομικό, παρά το νευρικό μου πόδι. Με την τιμή που έχει τώρα το ντίζελ, βγάζω 830χλμ με 50€..
Βεβαίως τώρα είναι πολύ χαμηλή η τιμή του πετρελαίου, λόγω κορονοϊού.
Υπό "νορμάλ" συνθήκες μου κόστιζε ~65 € το γεμισμα, νομίζω έχω δώσει και 70-αρι.

Για βενζίνη, με κατανάλωση περί τα 7 λ/100, και για φόρτιση αυτοκινήτου με νυχτερινό ρεύμα, ισχύει κέρδος ~1 χιλιάρικο στα 10.000χλμ.

Οπότε στα 20.000 χλμ ο πρώην κάτοχος βενζίνης θα κερδίζει 2 χιλιάρικα στην τσέπη.

Με τις σημερινές τιμές νυχτερινού ρεύματος και με την κατανάλωση του μοντελ 3, το κόστος μετακίνησης με ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι περίπου 2€ τα 100 χλμ.

Το δικό μου οικονομικό Α3 ντιζελ με 5,3λ/100χλμ, κοστίζει τώρα που είναι φτηνό το ντίζελ, 6,2€ στα 100χλμ.

Με αυτή την τιμή ντίζελ, η διαφορά τους είναι μόλις 4,2€ στα 100χλμ και 420€ στα 10.000χλμ.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.137
σιγά
εγώ με 12000 το χρόνο θέλω 3000 ευρώ
τσίπηδες...
25€ τα 100 χιλιόμετρα;

Με ταξί πας;

Άμα πας σε ηλεκτρικό, θα σου μείνουν στην τσέπη τα 2.800 € το χρόνο ρε!
Σε μια 5-ετια θα μαζέψεις 14 χιλιάρικα μόνο από τα καύσιμα, κι αν προσθέσεις τέλη κυκλοφορίας και σέρβις και δεξερωγωτι άλλο, σε βλέπω με 20 χιλιάρικα καθαρά στην τσέπη σε 5 χρόνια!

40 χιλιάρικα στη δεκαετία, σου βγήκε τζάμπα το Τέσλα.
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
14.5 λ/100χλμ
και τι λίτρα , σούπερ αμόλυβδης (έχω γράψει το πρόγραμμα για πάρτι της - μου βγάζει λίγο μεγαλύτερη αυτονομία, κάπου 20-25χλμ το γέμισμα και έχω καβάτζα τις επιδόσεις)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.137
έχω καβάτζα τις επιδόσεις
Δηλαδή τι επιδόσεις;
Καλύτερες από Τέσλα; :lol:
Μαν, δώστο και ψώνισε ένα Τέσλα, θα σου καίει 2€ τα 100 χλμ και θα έχεις όσο γκάζι θες.

Εσύ είσαι ο πρώτος που θα έπρεπε να πάρει Τέσλα, θα το αποσβέσεις πρώτος απ' όλους.


Α, να και το ID4, πολύ ωραίο!

 
Last edited:

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
βασικές απαιτήσεις κροκοχήματος
α) απόσταση από έδαφος (όχι πολύ αλλά σίγουρα 180-190mm)
β) 4 κίνηση
γ) ιαπωνίλα (θα κάνω σκόντο σε PSA λόγω rafale και κατασκευής στην ιαπωνία των μικρών cross)
δ) stationιλα στο χώρο αποσκευών
ε) επιδόσεις - όχι λιγότερο από αυτές που έχω.
στ) ηλεκτροκινητήρας - μόνος του ή με παρέα μεκ δε θα τα χαλάσουμε (πολύ)

το tesla είναι αξιοθαύμαστο indeed αλλά μου τα χαλάει στο γ/δ

έχουμε ακόμα καιρό , ο καιρός γαρ εγγύς , μέχρι και η mazda έβγαλε ηλεκτρικό.
(επίσης υπάρχει μια πλατφόρμα του καινούριου 6αριου με σοβαρή πιθανότητα να βγάλει όχημα τύπου cx30 στο μεγαλύτερο με πολύ σοβαρές επιδόσεις - και ηλεκτροκινητήρα βεβαίως βεβαίως)
το 2022 είναι κοντά.

μέχρι τότε 3000 το χρόνο για τα γούστα
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.137
το 2022 είναι κοντά
Σωστός.
Και γω αυτό αποφάσισα.
Εντός του πρώτου διμήνου του 22 θα χτυπήσω ηλεκτρικό.
Το 21 στον πάγο. Αναμονή για εξελίξεις.

ΥΓ. Οι Γερμανοί με το ID4 πρακτικά σε καλύπτουν.
Οφείλουν να βελτιώσουν το software, είναι γτπκ.
Στα υπόλοιπα, είναι άριστο.
Η Τέσλα είναι μια εταιρεία software που μπήκε στο χώρο των αυτοκινήτων, οπότε έχει τρελό αβαντάζ (προς ώρας) στο δικό της software.
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
Σιγά ρε τα πολλά, μέσο όρο 24.000χλμ το χρόνο έχω για τα 3 τελευταία χρόνια, που δεν είναι τίποτα υπερβολικό.

Με ηλεκτρικό άντε να κερδίσω (προσωπικά) το πολύ 1,5 χιλιάρικο το έτος. Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο, αλλά καλύτερα να σου μένουν στην τσέπη παρά στην τσέπη του βενζινά.

Τα χιλιόμετρα αυτά που έχω κάνει, είναι με ντίζελ και μέση κατανάλωση 5,3 λ/100χλμ, οπότε είναι ήδη πολύ συμμαζεμένο το κόστος μετακίνησης (1.270 λίτρα ντίζελ το έτος).
εντάξει το πηρα για 2 χρονια και μου φανηκαν πολλά.
για 3 χρονια είναι πάλι αλλα όχι τόσο.

εγώ κάνω 10.000 αλλα από την άλλη με 8-9λ/100 θα κερδίσω 1χιλ+
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
ΥΓ. Οι Γερμανοί με το ID4 πρακτικά σε καλύπτουν.
γερμανικό αυτοκίνητο ΔΕΝ παίρνω.
μέχρι πρόσφατα απλά δεν έπερνα group vw , πλέον τίποτα γερμανικό. μόνο opel που είναι γαλλικών συμφερόντων.
(δεν ξέρεις που έχεις μπλέξει)
 

Μηνύματα
4.355
Reaction score
1.772
γερμανικό αυτοκίνητο ΔΕΝ παίρνω.
μέχρι πρόσφατα απλά δεν έπερνα group vw , πλέον τίποτα γερμανικό. μόνο opel που είναι γαλλικών συμφερόντων.
(δεν ξέρεις που έχεις μπλέξει)
καλα κανεις αλλα βγάλε και τα γαλλικά
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.335
Reaction score
144.137
Σε πραγματικές συνθήκες, λίγο πάνω από 570 χιλιόμετρα βγάζει το Φορντ, με δοκιμή στη Νορβηγία:


Να και μερικές ηλεκτρικές νταλίκες στον Καναδά:

 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.902
Μηνύματα
3.033.372
Members
38.519
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top