Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.129
Reaction score
32.166
Συμβαίνει χρόνια και με τα θερμικά. Παράνομο σε κάθε περίπτωση.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.458
Reaction score
142.110
Μαγαζιά σε εμπορικό κέντρο στην Κίνα

1000005748.jpg
1000005749.jpg
1000005750.jpg


Το ξέρατε ότι η Huawei πουλάει κανονικά τα EV με τη φίρμα της εκεί πέρα; 😁

Καλά φαίνονται:

1000005747.jpg


Κινητό με ρόδες. 🤪😜😁😂
 
  • Haha
Reactions: MAD

Μηνύματα
1.038
Reaction score
2.935
Το ξέρατε ότι η Huawei πουλάει κανονικά τα EV με τη φίρμα της εκεί πέρα; 😁
Μπααα, σα τα Zeekr δεν είναι :p !

1689005492719.png


Το 001 δείχνει πολύ καλό...

1689006423292.png


Από 60.000 € μόνο για τους Ολλανδούς φίλους μας, με εκτιμώμενη παράδοση Οκτ. - Δεκ. '23. Αν αρχίσεις να φορτώνεις στο configurator βέβαια, ένα 5-10 Κ ακόμα προσθέτεις.
Η Tesla μάλλον δεν ανησυχεί ακόμα! :biggrin:
 

Μηνύματα
17.323
Reaction score
24.802
Κοίτα να πας Κορέα και να διαπιστώσεις ότι πουλάει αυτοκίνητα και η σαμσούνγκ (εδώ και 10 χρόνια τουλάχιστον)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.129
Reaction score
32.166
Η Renault έχει κατασκευάσει 60 πρωτότυπα Renault 5 EV με ένα ιδιαίτερο καμουφλάζ, και τα έχει αμολύσει ανά την Ευρώπη για τα τελικά tests.

Screenshot_20230712_082743_Gallery.jpg
Screenshot_20230712_082649_Gallery.jpg
Screenshot_20230712_082724_Gallery.jpg

Screenshot_20230712_082828_Gallery.jpg
Screenshot_20230712_082806_Gallery.jpg

Screenshot_20230712_082851_Gallery.jpg
Screenshot_20230712_082920_Gallery.jpg
Screenshot_20230712_082942_Gallery.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.458
Reaction score
142.110
Huawei aito, σε υβριδικό.

(Όμοιο είναι το ηλεκτρικό)

1000005812.jpg
1000005807.jpg
1000005808.jpg
1000005809.jpg
1000005810.jpg


Τα ηχεία του ιμερσιβ τα είδατε; Τα είδαμε να λέτε. 🤪

Στα χερούλια λεπτομέρεια:


1000005811.jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.458
Reaction score
142.110
Έλληνας, iD.3 με 77-αρα μπαταρία, εθνική οδός και επαρχιακό οδικό δίκτυο, κατάφερε να βγάλει αυτονομία 510 χιλιόμετρα με μια φόρτιση!

1000005815.jpg


Εξαιρετική επίδοση!

Αναφέρει ότι κινήθηκε έως 130 χλμ/Ω.
 

Μηνύματα
1.433
Reaction score
2.179
είχα απορία αν γίνεται το Αθήνα Λάρισα έστω με 100 χλμ ανά ώρα χωρίς φόρτιση με το id.3 με 58άρα μπαταρία

έκανα το ΣΚ των εκλογών Χαλάνδρι-Λάρισα περίπου 350 χλμ σύνολο
και κινήθηκα με 110-115 χλμ/ώρα, σε λίγες προσπεράσεις με 120 και σε πολύ λίγες για να ξεκολλήσω από κάποιον και με 130, και λίγες φορές ξεχάστηκα και έπεσα και στα 100
αυτό μου έβγαλε πραγματική μέση ταχύτητα 101 χλ/ώρα (μαζί με τα σταμάτα ξεκίνα για 2 φορτίσεις και πολύ μικρή παράκαμψη στην είσοδο της Λαμίας)

έφυγα με 78 % μπαταρία και έκανα μία 10λεπτη στάση-φόρτιση Σχηματάρι για να πάρω καφέ(που δεν είχα πιει)
και μία 20 λεπτη Λαμία αποκλειστικά για φόρτιση
συνολικά με τις 2 στάσεις φόρτισα 42% και έφτασα Λάρισα με 27% μπαταρία.

Έτσι η κατανάλωση ήταν 93% της μπαταρίας και θα μπορούσα με την ταχύτητα που κινήθηκα να κάνω τα 350 χλμ σε τρισήμισυ ώρες χωρίς φόρτιση (αν έφευγα με 100% μπαταρία και θα περίσσευε 7%).
Επειδή έφυγα πρωί νωρίς, αιρ κοντίσιον είχα στο 2ο μισό της διαδρομής.

Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να γίνουν τα 350 χλμ πιο γρήγορα από 3.5 ώρες με την 58άρα μπαταρία, ενδεχομένως με ταχυφορτιστή σε ιδανική θέση που θα έφτανε με 5-10% μπαταρία.

Σε επαρχιακό δρόμο πολύ άνετα έχει 400 χλμ η 58άρα μπαταρία και με ελαφρύ πόδι έχει 500 χλμ εύκολα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.458
Reaction score
142.110
Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να γίνουν τα 350 χλμ πιο γρήγορα από 3.5 ώρες με την 58άρα μπαταρία,
Δεν τα βγάζει.

Πχ κατ'επαναληψιν στο Θεσσαλονίκη Βόλος, η απόσταση από το σπίτι μου είναι 270χλμ και με 110 χλμ/Ω στο κοντέρ, φτάνω με υπόλοιπο 50-60χλμ.

Με 110 στο κοντέρ, βγάζει συνολική αυτονομία 320-330χλμ.

Δηλαδή με 110, δε βγάζει 350 χλμ. Του λείπουν 20.

Από 100% έχω στεγνώσει αρκετές φορές την μπαταρία, μέχρι 1-2-3%, και το ανωτέρω το έχω επιβεβαιώσει κατ'επαναληψιν, είναι πλέον δεδομένο.

Άμα θέλω να βγάλει 350, ξέρω πως γίνεται, εύκολο, θα πέσω στα 100 χλμ/Ω.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.


Καλά έκανες τις στάσεις φόρτισης, αλλά συμπέρασμα ακριβές δεν βγάζεις έτσι περί αυτονομίας. Στο πάνω κάτω...
 


gonis

Luger
Μηνύματα
4.492
Reaction score
12.306
Μέχρι Λαμία εθνική. Μετά από παλιά. Λιγότερα χιλιόμετρα και έφτασες σχεδόν στον ίδιο χρόνο. 310 αντί για 350. Χωρίς καμία φόρτιση. 🤘
Το λέμε εξελιξη αυτό;:headbang:
Να πηγαίνεις από επαρχιακό δίκτυο συμπεριλαμβανομένου και τμήματος,του διάσημου για τους νεκρούς από τροχαία ατυχήματα,πετάλου του Μαλιακού;
Θα φτάσεις χωρίς επιπλέον φόρτιση αλλά θα κινδυνέψεις πολλαπλά από κάθε λογής οχήματα που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και φορτηγά οχήματα που επιλέγουν το παλιο δίκτυο για αποφυγή διοδίων!
 

Μηνύματα
1.433
Reaction score
2.179
Μέχρι Λαμία εθνική. Μετά από παλιά. Λιγότερα χιλιόμετρα και έφτασες σχεδόν στον ίδιο χρόνο. 310 αντί για 350. Χωρίς καμία φόρτιση. 🤘
Το λέμε εξελιξη αυτό;:headbang:
Να πηγαίνεις από επαρχιακό δίκτυο συμπεριλαμβανομένου και τμήματος,του διάσημου για τους νεκρούς από τροχαία ατυχήματα,πετάλου του Μαλιακού;
Θα φτάσεις χωρίς επιπλέον φόρτιση αλλά θα κινδυνέψεις πολλαπλά από κάθε λογής οχήματα που κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα και φορτηγά οχήματα που επιλέγουν το παλιο δίκτυο για αποφυγή διοδίων!
αυτό,
πιστεύω η διαφορά στην ασφάλεια υπέρ του αυτοκινητόδρομου (δεδομένων των ελληνικών συνθηκών και οδηγικής συμπεριφοράς) αξίζει το επιπλέον έξοδο και χρόνο.


Δεν τα βγάζει.

Πχ κατ'επαναληψιν στο Θεσσαλονίκη Βόλος, η απόσταση από το σπίτι μου είναι 270χλμ και με 110 χλμ/Ω στο κοντέρ, φτάνω με υπόλοιπο 50-60χλμ.

Με 110 στο κοντέρ, βγάζει συνολική αυτονομία 320-330χλμ.

Δηλαδή με 110, δε βγάζει 350 χλμ. Του λείπουν 20.

Από 100% έχω στεγνώσει αρκετές φορές την μπαταρία, μέχρι 1-2-3%, και το ανωτέρω το έχω επιβεβαιώσει κατ'επαναληψιν, είναι πλέον δεδομένο.

Άμα θέλω να βγάλει 350, ξέρω πως γίνεται, εύκολο, θα πέσω στα 100 χλμ/Ω.

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος.


Καλά έκανες τις στάσεις φόρτισης, αλλά συμπέρασμα ακριβές δεν βγάζεις έτσι περί αυτονομίας. Στο πάνω κάτω...
κοίτα, δεν ξέρω με τι ταχύτητα ακριβώς κινήθηκα, καθώς δεν το έβαλα στο αυτόματο (που μου τη σπάει καθώς κάθε λίγο και λιγάκι έχει κάτι πινακίδες με 100 και 80 και φρενάρει για να είναι στο όριο),
αλλά πιστεύω ήμουν κοντά στα 110 (ίσως πάλι και όχι)

σίγουρα πάντως πάνω από 100,
καθώς μου έβγαλε το αυτοκίνητο μέση 101, αλλά και βάσει του χρόνου που οδηγούσα που ήταν 3 ώρες και μισή για τα 350 περίπου χλμ.
Για αυτά έφαγα 93% μπαταρία, και θεωρώντας ότι τα ποσοστά φόρτισης που δείχνει το αυτοκίνητο είναι αρκετά ακριβή.



όσον αφορά το ερώτημα "αν μπορούν να γίνουν τα 350 χλμ πιο γρήγορα με την 58άρα μπαταρία",
σημαίνει αν πάω με 120 ή 130 και φορτίσω στο ιδανικό σημείο σε ταχυφορτιστή, θα κερδίσω χρόνο τελικά ή όσο κερδίσω από την παραπάνω ταχύτητα θα το φάω στη φόρτιση αντί του να πάω χωρίς φόρτιση σε 3,5 ώρες;

Θεωρητικό το ερώτημα, γιατί πλέον ή καλοέμαθα ή γέρασα και θέλω στάσεις
(πάνε τα 7ωρα και 8ωρα μονορούφι που έκαν όταν ήμουν νέος)
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.344
Reaction score
88.721
που μου τη σπάει καθώς κάθε λίγο και λιγάκι έχει κάτι πινακίδες με 100 και 80 και φρενάρει για να είναι στο όριο
Μπορείς να το απενεργοποιήσεις χωρίς πρόβλημα απο το μενού
 


Μηνύματα
1.433
Reaction score
2.179
Μπορείς να το απενεργοποιήσεις χωρίς πρόβλημα απο το μενού
ντροπή που το λέω,
αλλά για τις λειτουργίες που αφορούν το cruise control (έχει ένα όνομα αλλά δεν το θυμάμαι) έχω μεσάνυχτα

τώρα που μου το είπες θα το δω
 



Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.173
Μηνύματα
3.003.746
Members
38.420
Νεότερο μέλος
Iliashifi
Top