- Μηνύματα
- 58.138
- Reaction score
- 143.599
Και τα κινέζικα ice και υβριδικά, δε πάνε πίσω.Επειδή αναρωτιόμαστε αν πουλάνε τα Κινέζικα ηλεκτρικά στην Ευρώπη,
Και τα κινέζικα ice και υβριδικά, δε πάνε πίσω.Επειδή αναρωτιόμαστε αν πουλάνε τα Κινέζικα ηλεκτρικά στην Ευρώπη,
Και όλα τα σχετικά σου σχόλια αφορούν την άνεση και την ευκολία, οπότε με επιβεβαιώνεις, δε με διαψεύδεις.Εγώ απολαυστικά τα βρίσκω.
Οπότε εξαρτάται από το τι θεωρεί απολαυστικό ο καθένας.
εκτός από τα κολλήματα που έχω με συγκεκριμένες χώρες και την vw , έχω και μια σημαντική βιομηχανική εμπειρία λόγω δουλειάς, οπότε καταλαβαίνω πράγματα που δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ελλείψει γνώσεων και εμπειρίας.Δεν είναι μόνο για όσους έχουν και άλλα θέματα με την συγκεκριμένη χώρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο, όχι μόνο εδώ στο φόρουν αλλά και έξω. Δεν θέλετε να δείτε παραπέρα. Όση αδιαφορία και καχυποψία υπάρχει για τα Κινέζικα, άλλο τόσο είναι το ενδιαφέρον για αυτά.
Τι μάρκα;Τί έλεγχος ενδείκνυται για αγορά μτχ. BEV; Κατάσταση μπαταρίας μπορεί να δει εξουσιοδοτημένο ή χρειάζεται ειδικό συνεργείο;
Υπάρχει κι αυτό:Τί έλεγχος ενδείκνυται για αγορά μτχ. BEV; Κατάσταση μπαταρίας μπορεί να δει εξουσιοδοτημένο ή χρειάζεται ειδικό συνεργείο;
Ήταν. Και όπως λέει και ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Nissan Leaf από το 2005, και μετά COO της NIssan "οι δυτικοί δεν καταλαβαίνουν τι έρχεται. Τους τα λέω χρόνια. Το ηλεκτρικό είναι πολύ απλούστερο του θερμικού. Έτσι και το καταλάβουν οι Κινέζοι, τελείωσε."το αυτοκίνητο .... είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν
Ναι, και δεν μπορούν νεοσύστατες φίρμες που ξεπήδησαν απ'το πουθενά να ξεπεράσουν τη βαθιά γνώση και εμπειρία των κλασσικών κατασκευαστών.είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν και δεν αντιμετωπίζει τόσο προβλέψιμες προκλήσεις όσο μια ηλεκτρονική συσκευή
αυτό είναι μέρος της βιομηχανικής κουλτούρας λοιπόν.Αυτό που έχει σημασία είναι ότι τα αυτοκίνητά τους εξελίσσονται κατά κύριο λόγο για την κινεζική αγορά - και οι κινέζοι καταναλωτές δεν έχουν κριτήριο οδήγησης, κρατήματος και άνεσης σαν των Ευρωπαίων. Δεν έχουν λόγο λοιπόν να φτιάξουν αυτοκίνητα ενδιαφέροντα στην οδήγηση, οπότε δεν θα μπούνε καν στον κόπο να το κάνουν.
τι μου θύμισες τώρα είχα ολα τα τεύχη των 4 τροχών, σε άψογη κατάσταση και σε μετακόμιση στον χαμό χάθηκαν όλα.Στο κάτω κάτω της γραφής τι απόλαυση οδήγησης για οχήματα δύο τόνων; Σήμερα; Αυτά ήταν για τη δεκαετία του 80 και του 90 που διάβαζε ο κόσμος Καββαθά και ήθελε να γίνει και εκείνος ΠΟ.
Σιγά το δύσκολο ρε συ: προσλαμβάνεις δύο καταξιωμένους μηχανικούς στο ιταλικό σου εργοστάσιο και σου το "φτιάχνουν" μέχρι και να τραγουδάει την Ταραντέλα κάτω από τα 30 χιλιόμετρα, για να κάνουν στην άκρη οι πεζοί!αυτό είναι μέρος της βιομηχανικής κουλτούρας λοιπόν.
δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι που καλύπτει μια ανάγκη άγνωστη σε σένα.
όποιος δεν έχει δουλέψει βιομηχανία δεν μπορεί να καταλάβει όσα και να γράψεις(ουμε).δεν δουλεύει έτσι η βιομηχανία.