Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
απάντηση ήταν "ακόμα δεν είναι υποχρεωτικά για EV".
Κουκουρούκου.
Είχε δίκιο.

Για να είναι υποχρεωτικά μόνον για ev, πρέπει να υπάρχει σήμανση απαγόρευσης στάθμευσης σε όλα τα οχήματα, πλην των ev:

FB_IMG_1633701730037.jpg


Για όσο δεν υπάρχει τέτοια σήμανση, μπορεί να παρκάρει οποιοσδήποτε εκεί.

Προφανώς έχουν το λόγο τους, όσο δεν βάζουν τέτοια σήμανση. 😎

Κάποιοι, έχουν βαλει τέτοια σήμανση, και τότε ακόμα και με SMS έρχεται η τροχαία να του τη φορέσει (την κλήση) οπότε του βγαίνει 30€ το πάρκινγκ (15€ αν το πληρώσει εγκαίρως).

Αν πάντως δεν έχει ανάλογη σήμανση, μη περιμένεις από την ευαισθησία του καθενός να τις αφήσουν άδειες αυτές τις ωραίες πράσινα βαμμένες θέσεις. 🤣😂



Απο εκεί που έχουμε μάθει να πάμε να γεμίζουμε 1 φορά στο τόσο, θα γίνει συνήθειο αυτό που λες. Να κάνουμε tsoukoutsoukou charging.
2kwh εδώ, 1 εκεί, 2 παραπέρα.
Α να γεια σου. 👌

Αυτή είναι η ουσία. 😎

Το ev έχει άλλο τρόπο χρήσης από το τυπικό ice..

Κάνεις μια απόσταση 10km και "καιει" 1,5 κιλοβατώρα.
Όπου βολέψει, τσιμπάς 1,5 κιλοβατώρα κι είσαι στα ίσια σου.
Σε κάποια φάση θα υπάρχει κι ασύρματη φόρτιση, και κει θα λήξει το ποιημα.
Αυτά...
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.887
Reaction score
8.711
Για να είναι υποχρεωτικά μόνον για ev, πρέπει να υπάρχει σήμανση απαγόρευσης στάθμευσης σε όλα τα οχήματα, πλην των ev:
Αυτά ισχύουν στους δημόσιους δρόμους βρε. Στο ιδιωτικό πάρκινγκ τι απαγορευτικά και πρόστιμα; Ό,τι αποφασίσει το αφεντικό είναι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Αυτά ισχύουν στους δημόσιους δρόμους βρε. Στο ιδιωτικό πάρκινγκ τι απαγορευτικά και πρόστιμα; Ό,τι αποφασίσει το αφεντικό είναι.
Στα ιδιωτικά πάρκινγκ, όπως του ΑΒ Βασιλόπουλος, που είναι δημόσιας χρήσεως (όσο επιτρέπει το κατάστημα) ισχύει πλήρως ο κοκ και οι ανάλογες πινακίδες απαγόρευσης στάθμευσης, οι οποίες βγαίνουν με άδεια από τη νομαρχία, όπως και οι όμοιες για πυλωτή οικοδομής.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.988
Reaction score
11.064
Η εκτίμηση μου είναι ότι τα νέα βενζινάδικα θα είναι τα σούπερ μάρκετ.
Την νύχτα.
Με μια μπάρα στην είσοδο που θα ανοίγει με κάρτα κατόχου EV. Παρκάρισμα όλη την νύχτα για φόρτιση και το πρωί ή να βγαίνεις ή να σε χρεώνει έξτρα για τις ώρες παρκαρίσματος.
 

D

Deleted member 35

Guest
Η εκτίμηση μου είναι ότι τα νέα βενζινάδικα θα είναι τα σούπερ μάρκετ.
Την νύχτα.
Με μια μπάρα στην είσοδο που θα ανοίγει με κάρτα κατόχου EV. Παρκάρισμα όλη την νύχτα για φόρτιση και το πρωί ή να βγαίνεις ή να σε χρεώνει έξτρα για τις ώρες παρκαρίσματος.
Και τα τόσα βενζινάδικα της οικουμένης τι θα γίνουν; Σιγά μην καθήσουν οι εταιρίες να κλείσουν έτσι απλά σε μερικά χρόνια. Θα μετατραπούν σε σταθμούς φόρτισης. Εγώ θεωρώ πως θα αλλάξουν σιγά σιγά και θα αντικαταστήσουν τις μάνικες με πρίζες.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.988
Reaction score
11.064
Με ταχυφορτιστές ίσως, αν και η χωρητικότητα είναι πολύ μικρή για να είναι βιώσιμα.
Πόσα αυτοκίνητα να χωρέσουν , 10;
Ποσα KW να πουλήσουν;
Δύσκολο μου φαίνεται αν και θέλει εξελακι
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Δεν νομίζω πως θα επιβιώσουν τα βενζινάδικα.

Αναλόγως μεγέθους, θα μπορούσαν να βάλουν από 2-3 (έχει και πολύ μικρά βενζινάδικα..) έως 30 θέσεις φόρτισης, αλλά ο σημαντικότερος όγκος των ΙΧ που τώρα εξυπηρετούν, είτε θα φορτιζουν σπίτι, είτε στη δουλειά, είτε σε κάνα πάρκινγκ το βραδάκι.

Τα περισσότερα θα κλείσουν.
Τα λίγα που θα μείνουν, θα πρέπει να έχουν καλό καφέ, ωραία αναπαυτικά καθίσματα μέσα, και καλή μουσική.
 

D

Deleted member 35

Guest
Δεν ξέρω. Μου φαίνεται απίθανο οι συγκεκριμένες εταιρίες απλά να παραδώσουν τα όπλα. Μιλάμε για κάποιες από τις μεγαλύτερες στον κόσμο. Και το 2030 πχ απλά να πουν βάζω λουκέτο. Κάπως θα προσαρμοστούν. Δεν ξέρω πως αλλά θα γίνει.

Πχ οι καροποιοί του 19ου αιώνα έγιναν οι πρώτοι κατασκευαστές αμαξωμάτων. Δεν σήκωσαν τα χέρια ψηλά και είπαν στοπ.
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Είχε δίκιο.

Για να είναι υποχρεωτικά μόνον για ev, πρέπει να υπάρχει σήμανση απαγόρευσης στάθμευσης σε όλα τα οχήματα, πλην των ev
Αυτό λες να κατάλαβε κι αυτή; Μπορεί.

Εγώ απλά εννοούσα να προστατέψουν οι ίδιοι λίγο την επένδυση τους.
Είτε με κάποιον αισθητήρα που θα ειδοποιεί αν κάποιος είναι εκεί και δεν έχει συνδέσει καλώδιο έτσι ώστε να τον φωνάξουν από τα μεγάφωνα.

Είτε με την κλασική ελληνική μέθοδο καφάσι.
Να πρέπει να ξεβολευτει λίγο κάποιος για να το βάλει εκεί και όχι 5μ πιο δίπλα.

Σε ένα γκαράζ του αβ έτσι κι αλλιώς, οι θέσεις αναπήρων, ev είναι ορισμένες από την διεύθυνση, δεν έχουν κάποιο επίσημο σήμα του ΚΟΚ (το ξέρετε λογικά αυτό, απλά το λέω)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Υπάρχει νομοθεσία για τις θέσεις αναπήρων και δε χρειάζεται άλλη ταμπέλα.

Οι μεγάλοι πετρελαιαδες, ήδη έχουν επενδύσει τεράστια κεφάλαια σε ΑΠΕ, και συνεχίζουν να στρώνουν φωτοβολταϊκά και ανεμογεννήτριες ολοβε.

Θα πουλάνε ρεύμα στη ΔΕΗ...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
 

Μηνύματα
17.278
Reaction score
24.749
Άλλο οι εταιρίες πετρελαιοειδών άλλο τα βενζινάδικα.

Επίσης το 2030 μη σας φαίνεται κοντά ότι θα πέσει τσεκούρι μπαμ και κάτω, τα βενζινάδικα και οι εξατμισαδες έχουν ακόμα 15 με 20 χρόνια δουλειάς μέχρι να μεταλλαχθούν σε κάτι άλλο ένας 45αρης ιδιοκτήτης μια τέτοιας επιχείρησης σήμερα απλά βγαίνει στην σύνταξη τότε και δεν κάνει τίποτα άλλο
Δεν θα αποκτήσουν ποτέ τα βενζινάδικα δυνατότητα φόρτισης με κέρδος , δεν έχουν δυνατότητα να δώσουν τόσο ρεύμα όσο χρειάζεται για να γίνουν επικερδείς επιχειρήσεις ακόμα και με έναν υπάλληλο
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
τα βενζινάδικα και οι εξατμισαδες έχουν ακόμα 15 με 20 χρόνια δουλειάς
Μπα, ούτε καν.

Πάρτο αλλιώς, τα έσοδά τους, είναι οριακά για να επιβιώνουν με τον υπάρχοντα αριθμό ΙΧ, που αν μειωθούν έστω και 30%, έχετε γειά βρυσούλες οεο.


Δεν θα αποκτήσουν ποτέ τα βενζινάδικα δυνατότητα φόρτισης με κέρδος
Κι εδώ κάνεις λάθος.

Το κέρδος στη βενζίνη είναι πολύ μικρό, δεν υπάρχει περιθώριο.

Αντιθέτως, ένα μεγάλο πρατήριο που μετατρέπεται σε μεγάλο κόμβο πολλαπλών ταχυφορτιστών και ταυτόχρονα γεμίζει φωτοβολταϊκά και αποθηκεύει σε δικές του μπαταρίες, μπορεί να πουλάει ρεύμα και το 100% των εσόδων να μένει στην τσέπη, ούτε καν έξοδα μεταφοράς. Από την παραγωγή στην πώληση.

Υπάρχει τρόπος να είναι βιωσιμα, αλλά μόνο σε συνδυασμό με αυτοπαραγωγή, κι αυτό ήδη έχει ξεκινήσει έξω.

Οι μεγάλες πετρελαϊκές, εφόσον είναι μεγάλοι παραγωγοί από ΑΠΕ, παίζει κι άλλο σενάριο στυλ net metering στα δικά τους πρατήρια.
 

Μηνύματα
17.278
Reaction score
24.749
Τα βενζινάδικα έχουν περιορισμένη εγκατεστημένη ισχύς , σε πολλές περιπτώσεις (στον αστικό ιστό ) δεν υπάρχει δυνατότητα για μεγαλύτερη παροχή να στηρίξει πάνω 2 άντε 3 θέσεις ταχυφορτισης . Η ισχύς που απαιτείται παραπέμπει σε ισχύς ελαφράς βιομηχανίας .

Δεν θα σωθούν δηλαδή με τους φορτιστές στο τσακιρ κέφι να πουλήσουν 1000 kWh σε μια μέρα , κέρδος πόσο ; 100 ευρώ; Για να βγει ένας μισθός με κρατήσεις και ενοίκιο; πΛΑκα με κάνεις;

Για το πρώτο έχω δίκιο μην ανησυχείς
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.420
Reaction score
28.973
Μπα, ούτε καν.

Πάρτο αλλιώς, τα έσοδά τους, είναι οριακά για να επιβιώνουν με τον υπάρχοντα αριθμό ΙΧ, που αν μειωθούν έστω και 30%, έχετε γειά βρυσούλες οεο.



Κι εδώ κάνεις λάθος.

Το κέρδος στη βενζίνη είναι πολύ μικρό, δεν υπάρχει περιθώριο.

Αντιθέτως, ένα μεγάλο πρατήριο που μετατρέπεται σε μεγάλο κόμβο πολλαπλών ταχυφορτιστών και ταυτόχρονα γεμίζει φωτοβολταϊκά και αποθηκεύει σε δικές του μπαταρίες, μπορεί να πουλάει ρεύμα και το 100% των εσόδων να μένει στην τσέπη, ούτε καν έξοδα μεταφοράς. Από την παραγωγή στην πώληση.

Υπάρχει τρόπος να είναι βιωσιμα, αλλά μόνο σε συνδυασμό με αυτοπαραγωγή, κι αυτό ήδη έχει ξεκινήσει έξω.

Οι μεγάλες πετρελαϊκές, εφόσον είναι μεγάλοι παραγωγοί από ΑΠΕ, παίζει κι άλλο σενάριο στυλ net metering στα δικά τους πρατήρια.
Πόσα τετραγωνικά πρέπει να έχει ελεύθερα , πόσες μπαταρίες , πόσα inverters , για να παράγει τόσο ρεύμα , που θα μπορεί να φορτίζει όλη την ημέρα EV:s ?
Διόρθωση πόσα στρέμματα πρέπει να έχει , για να τιγκάρει φωτοβολτα"ικά ?
 

Μηνύματα
3.518
Reaction score
11.629
Πόσα τετραγωνικά πρέπει να έχει ελεύθερα , πόσες μπαταρίες , πόσα inverters , για να παράγει τόσο ρεύμα , που θα μπορεί να φορτίζει όλη την ημέρα EV:s ?
Διόρθωση πόσα στρέμματα πρέπει να έχει , για να τιγκάρει φωτοβολτα"ικά ?
Αυτό είχα τονίσει και εγώ προ καιρού.
Τα βενζινάδικα (το 90%) είναι καμένο χαρτί για τα ev , μόνο τα σεα και αυτά αν….
Μόνο τα μεγάλα σούπερ μάρκετ , Lidl, βασιλόπουλος, ικεα, εμπορικά κέντρα και αυτά όχι όλα, όσα είναι εκτός ιστού. Όσα δηλ έχουν χώρο παρκαρίσματος.
Ισως τα ιδιωτικά πολυόροφα ή υπόγεια Παρκιγκ Δ. Χ. , υπό προϋποθέσεις τα υπαίθρια, και δημόσιοι φορτιστές σε στυλ πάρκομέτρου στο κέντρο των πόλεων (αν δεν τα σπάσουν οι μπαχαλακηδες), αλλιώς θα είναι τα ev, παιχνιδάκια για τους «έχοντες και κατέχοντες» μονοκατοικίες ή αργόσχολους που θα «πρέπει» να πίνουν καφέδες στα mall ή θα ψωνίζουν με το στανιό για κανά δίωρο :whistling: κατ ελαχιστον.

Για να μην αναφέρω τον Νέο υποσταθμό (έχουν ήδη έναν !!), της ΔΕΗ, που θα πρέπει να δημιουργήσουν για να καλύψουν πχ 50 αυτοκίνητα ταυτόχρονα !!!! Και όσο ανεβαίνει η ζητούμενη παροχή , τόσο ανεβαίνουν πάγια και τιμη kwh άρα και το κοστολόγιο της προσφερόμενης υπηρεσίας.
Για φωτοβολταϊκά , τι να πω ; Πόσα να βάλει ένα πχ ικεα ;;; ΚΑΙ γιατί ένα τέτοιο ή παρόμοιο κατάστημα να δημιουργήσει μια δεύτερη επιχείρηση , με σοβαρό κοστολόγιο και απαιτήσεις ;;; για να προσελκύσει πελατεία; Μα ούτως ή άλλως την έχει και χωρίς αυτή την παροχή. Γιατί να μπλέξουν σε μια επένδυση τόσο μικρού κέρδους ;
Για να μη θυμίσω , τους καυγάδες των Ελλήνων για μια θέση παρκαρίσματος :roflmao::whistling: πόσω μάλλον για μια θέση … με πρίζα !

Αυτό παίζει μόνο σε ιδιώτη με μονοκατοικία net metering και μπαταριες.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.988
Reaction score
11.064
Με την αστρολογία πως τα πάτε;
Αν είστε τόσο σίγουροι για το μέλλον δεν τα βάζετε στο χρηματιστήριο για να σας μείνουν ρέστα για Tesla με ιμέρσιβ;
:lolsign: :lolsign:

Τουλάχιστον επαρχία τα πάρκινγκ των Σ/Μ βολεύουν. Έτσι και αλλιως οι υποδομές που θα χρειαστούν για να φέρουμε ρεύμα για φορτιστές θα γίνουν. Μπορεί το Σ/Μ να αφήσει μια εταιρεία να βάλει φορτιστές και να παίρνει ένα ποσοστό ή πάγιο.
Το αν θα βάλει ο Βασιλόπουλος ή ο Ικεόπουλος ΦΒ στην ταράτσα είναι εντελώς άσχετο με την φόρτιση των EV.
Πιο ευκολο μου φαίνεται να μπουν σε κάποιους δρόμους φορτιστές χαμηλής τάσης σαν παρκόμετρα με κάμερες και σεκιουριτάδες.

Α ναι
Το που/πως θα βρούμε τόσο ρεύμα είναι το δύσκολο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Παιδάκια μου, πουθενά δεν έχουν βάλει 50 ταχυφορτιστες, ούτε στο νιου Γιορκ και Ελ έι, στη Λάρισα θέλετε 60; 🤣😂😁

Εδώ στο ελλαντα έχουμε 1 σε κάθε βενζινάδικο. 1 θέση φόρτισης, ο δεύτερος περιμένει.

Άμα είναι 4-5 θέσεις, δε περιμένει κανένας. Είπαμε, δε πας 0-100% της μπαταρίας...

Στα ΑΒ Βασιλόπουλος η ΔΕΗ έβαλε πολύ σωστά 4-8 θέσεις φόρτισης, αναλόγως μεγέθους σουπερμάρκετ. Πιο πολύ ώρα κάνει κάποιος να ψωνίσει, παρά να φορτίσει, ιδίως σε ταχυφορτιστή..

Στα βενζινάδικα εντός πόλης, 3-4 φορτιστές 100-ρηδες DC είναι σούπερ. Αν είναι γεμάτο ένα βενζινάδικο, πας στο δίπλα. Τώρα έχουν (όσοι έχουν) 1 φορτιστή, συχνά 11kw και Μαξ 50kw.

Μην ονειρεύεστε 50 θέσεις φόρτισης σε κάθε βενζινά, αυτά είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Πολλές θέσεις αργής φόρτισης χρειάζονται σε εμπορικά κέντρα και σε μεγάλα κλειστά πάρκινγκ των πολλών 100-αδων θέσεων, αρκεί μια μπριζα σουκο.

Καθίστε να υπολογίσετε για 3-4 θέσεις φόρτισης των 150kW (που είναι χρήσιμα εκτός πόλης για ταξίδι) τι εμβαδό θέλει για φωτοβολταϊκά, σε συνδυασμό με μπαταρίες. Δεν είναι πολύ..
Μη λέτε κουταμάρες..
 

Μηνύματα
63
Reaction score
108
Στα βενζινάδικα εντός πόλης, 3-4 φορτιστές 100-ρηδες DC είναι σούπερ. Αν είναι γεμάτο ένα βενζινάδικο, πας στο δίπλα. Τώρα έχουν (όσοι έχουν) 1 φορτιστή, συχνά 11kw και Μαξ 50kw.
Το βενζινάδικο σε πυλωτή πολυκατοικίας (1-2 αντλίες) μπορεί να φέρει τόσο ρεύμα;
Ή έστω, αυτό που είναι σε γωνία ενός πυκνοκατοικημένου δρόμου (3-4 αντλίες).
Είναι εφικτό;

Θέσεις, θα βρουν 3, γίνεται νομίζω στα περισσότερα. Ρεύμα πόσο εύκολα έρχεται;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.335
Reaction score
141.900
Και επιτέλους ξεκολληστε από τα βενζινάδικα.
Τα ev δεν φτιάχτηκαν για να φορτιζουν σε βενζινάδικα.
Ο τρόπος λειτουργίας τους επιβάλλει να φορτιζουν όταν σταθμεύουν, είτε στο πάρκινγκ τη νύχτα, είτε στο πάρκινγκ κατά τις ώρες εργασίας, είτε σε πολύωρες στάσεις σε εμπορικά κέντρα.

Τα 9 στα 10 βενζινάδικα θα κλείσουν.

Τα 9 στα 10 ev θα φορτιζουν σπίτι, ή τη νύχτα σε κάποιο πάρκινγκ.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.072
Μηνύματα
3.000.006
Members
38.407
Νεότερο μέλος
wolf23
Top