Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
Ούτε απ' έξω. Ακόμη και Toyota παίρνω αν είναι να μην πάρω φάου. :biggrin:

Porsche θα έπαιρνα. Τα υπόλοιπα μπλε και στο Σούνιο παρέα με τα ψάρια. 🐟 🚗
 




Μηνύματα
2.070
Reaction score
1.997
Πάντως, είτε αγοράζουμε με πολιτικά κριτήρια είτε όχι, θέλουμε δεν θέλουμε, η αγορά που κάνουμε είναι η πραγματική ψήφος, όχι η άλλη στην κάλπη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
Τελικά εσύ ΄΄αγοράζεις΄΄ απο το καλύτερο Vfm ή με πολιτικά κριτήρια;
Από πότε το VFM μπαίνει στην ίδια πρόταση με τη φάουβε; 😂 Ρε θα μας τρελάνετε εσείς εδώ πέρα. 😂

Δεν ξέρω ούτε έναν, ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ, που να είχε ή έχει κρατήσει VAG (εκτός Porsche) και να μη βρίζει. Τα έχω γράψει πολλές φορές. Να θυμίσω μερικά. Το Cupra του κολλητού που άλλαξε τρείς (ΤΡΕΙΣ) κινητήρες, εντός εγγύησης, μέχρι να έρθει κάποιος που δεν καίει λάδια. Και δεν ήρθε ποτέ. Τρεις κινητήρες του κουτιού λαδιέρες. Ένας μάγκας μηχανικός στο Γαλάτσι βρήκε τι σκ@τ@ έχουν κάνει λάθος στον σχεδιασμό του κινητήρα και το άλλαξε. Και από τότε ούτε σταγόνα. Cupra πλήρωσε. Τι έπρεπε να πάρει για να είναι σωστό; Touareg; Άλλος φίλος με Audi A4 Quattro παλιά έβριζε την ώρα που το αγόρασε. Τι πρέπει να πάρει για να είναι σωστό; Q8; Άσε τα μικρά όπως Lupo, Polo κλπ. Έχω φίλες που κλαίγανε κάθε φορά που έβγαζε κάτι το ρδέλο. Για αυτά δούλευαν. Μια το έδωσε και πήγε σε Audi A2, δεν έβαλε μυαλό. Μια από τα ίδια.

Δεν παίζουμε σε παραπάνω κατηγορίες χρημάτων. Αυτά έχουμε αυτά δίνουμε. Aν δεν μπορούν να φτιάξουν σωστά ποιοτικά φθηνά οχήματα να το πουν να ξέρει ο κόσμος τι αγοράζει.

VFM πάει παρέα ΜΟΝΟ με Ιαπωνία. 350.000χλμ έχει το Nissan μου και δεν έχει βγάλει άχνα. Όταν ακούω καλό είναι δεν έχει προβλήματα ρωτάω πάντα πόσα χλμ έχει. Όταν μου λένε 50.000χλμ - 100.000χλμ - 150.000χλμ απλά γελάω. Αυτό έλειπε, να έχει προβλήματα σε τόσα λίγα χλμ. Θα ήταν για πέταμα, μπλε και στη θάλασσα.

Όταν φτιάξουν σωστά φθηνά οχήματα τα ξαναλέμε. Θα είναι τα ηλεκτρικά; Θα δείξει. Εγώ θέλω χρόνια για να με πείσει. Και το παραπάνω video δεν μας έδειξε κάτι που δεν ξέρουμε. Τουλάχιστον εγώ. Οι Γερμανοί είναι οι καλύτεροι "τορναδόροι". Τώρα πως διάολο φτιάχνουν ρδέλα κινητήρες μόνο αυτοί ξέρουν. Και όπως έχει πει και ένας καλός μου φίλος που έχει μόνο Γερμανικά, από Up και Candy μέχρι X5 και Panamera (ναι τα έχει ταυτόχρονα), τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα για όποιον αλλάζει κάθε 5 χρόνια. Μετά θέλει αλλαγή.

Άκου κάθε 5 χρόνια άλλο αμάξι. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε.
Δεν σφάξανε.-
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.975
Reaction score
11.031
Δεν θα διαφωνήσω ιδιαίτερα για την αξιοπιστία των Γερμανών αλλά αν θέλουν χρόνια οι Γερμανοί για να σε πείσουν οι Κινέζοι τι θέλουν;
Αιωνιότητα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
Οι Κινέζοι παίρνουν το χαρακτηρισμό του νέου, και όπως και η Tesla ξεκινούν με καλές προοπτικές καθώς είναι νέοι. Μαθαίνουν, αλλάζουν ότι δεν τους αρέσει, πρωτοπορούν καθώς δεν έχουν άγκυρες να τους κρατάνε πίσω. ΟΙ δεινόσαυροι που δεν έχουν ανοιχτά μάτια σχεδιάζουν με το βλέμμα πίσω, καθώς πρέπει να υποστηρίξουν και τον εγκατεστημένο εξοπλισμό που είναι πληρωμένος και τα νέα σωστά σχέδια πιθανότατα να τον βγάλουν άχρηστο. Οι Κινέζοι μπορούν να δείξουν ότι σχεδιάζουν καλά. Έχουν την ευκαιρία τους, και δεν θα πάει χαμένη. Τουλάχιστον από τους μεγάλους. Οι βαγκίτες έχουν δείξει τόσα χρόνια πως δεν. Aν/ όταν αλλάξουν τα ξαναλέμε.
 

Μηνύματα
895
Reaction score
1.379
Από πότε το VFM μπαίνει στην ίδια πρόταση με τη φάουβε; 😂 Ρε θα μας τρελάνετε εσείς εδώ πέρα. 😂

Δεν ξέρω ούτε έναν, ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ, που να είχε ή έχει κρατήσει VAG (εκτός Porsche) και να μη βρίζει. Τα έχω γράψει πολλές φορές. Να θυμίσω μερικά. Το Cupra του κολλητού που άλλαξε τρείς (ΤΡΕΙΣ) κινητήρες, εντός εγγύησης, μέχρι να έρθει κάποιος που δεν καίει λάδια. Και δεν ήρθε ποτέ. Τρεις κινητήρες του κουτιού λαδιέρες. Ένας μάγκας μηχανικός στο Γαλάτσι βρήκε τι σκ@τ@ έχουν κάνει λάθος στον σχεδιασμό του κινητήρα και το άλλαξε. Και από τότε ούτε σταγόνα. Cupra πλήρωσε. Τι έπρεπε να πάρει για να είναι σωστό; Touareg; Άλλος φίλος με Audi A4 Quattro παλιά έβριζε την ώρα που το αγόρασε. Τι πρέπει να πάρει για να είναι σωστό; Q8; Άσε τα μικρά όπως Lupo, Polo κλπ. Έχω φίλες που κλαίγανε κάθε φορά που έβγαζε κάτι το ρδέλο. Για αυτά δούλευαν. Μια το έδωσε και πήγε σε Audi A2, δεν έβαλε μυαλό. Μια από τα ίδια.

Δεν παίζουμε σε παραπάνω κατηγορίες χρημάτων. Αυτά έχουμε αυτά δίνουμε. Aν δεν μπορούν να φτιάξουν σωστά ποιοτικά φθηνά οχήματα να το πουν να ξέρει ο κόσμος τι αγοράζει.

VFM πάει παρέα ΜΟΝΟ με Ιαπωνία. 350.000χλμ έχει το Nissan μου και δεν έχει βγάλει άχνα. Όταν ακούω καλό είναι δεν έχει προβλήματα ρωτάω πάντα πόσα χλμ έχει. Όταν μου λένε 50.000χλμ - 100.000χλμ - 150.000χλμ απλά γελάω. Αυτό έλειπε, να έχει προβλήματα σε τόσα λίγα χλμ. Θα ήταν για πέταμα, μπλε και στη θάλασσα.

Όταν φτιάξουν σωστά φθηνά οχήματα τα ξαναλέμε. Θα είναι τα ηλεκτρικά; Θα δείξει. Εγώ θέλω χρόνια για να με πείσει. Και το παραπάνω video δεν μας έδειξε κάτι που δεν ξέρουμε. Τουλάχιστον εγώ. Οι Γερμανοί είναι οι καλύτεροι "τορναδόροι". Τώρα πως διάολο φτιάχνουν ρδέλα κινητήρες μόνο αυτοί ξέρουν. Και όπως έχει πει και ένας καλός μου φίλος που έχει μόνο Γερμανικά, από Up και Candy μέχρι X5 και Panamera (ναι τα έχει ταυτόχρονα), τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα για όποιον αλλάζει κάθε 5 χρόνια. Μετά θέλει αλλαγή.

Άκου κάθε 5 χρόνια άλλο αμάξι. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε.
Δεν σφάξανε.-
Είσαι τυχερός, Nissan Almera 2006 με 255.000 χιλ. έχω αλλάξει δυο φορές λάμπα στο αριστερό φλας, μου βγήκε κουμουνιστικό. :lolsign:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
Είσαι τυχερός, Nissan Almera 2006 με 255.00 χιλ. έχω αλλάξει δυο φορές λάμπα στο αριστερό φλας, μου βγήκε κουμουνιστικό. :lolsign:
Αlmera του 2005. Θα το δώσω ανακύκλωση όταν τα φτύσει. Τα 500.000χλμν τα έχει για πλάκα. Δεν ζητάει τίποτα και το service είναι τσάμπα.
 

Μηνύματα
2.070
Reaction score
1.997
Και έτσι θα πάμε μπροστά; Ο ένας ένα λαμπάκι στα δύο εκατομμύρια χιλιόμετρα, ο άλλος τίποτα και σέρβις τζάμπα...
Έτσι θα πάμε στο φεγγάρι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.112
Reaction score
141.599
Οι Γερμανοί είναι οι καλύτεροι "τορναδόροι".
Α, ναι, στις σόμπες. 😁😂
Αλλά στα EV, έχουν θέματα.
(Πέραν του σοφτγουερ)

Ακόμα και στον καινούριο κινητήρα τους, οι βίδες για την πλακέτα έκαναν τον μουνρο να ξύνει το κεφάλι του με αμηχανία, είναι προβληματικοί.

Όσον αφορά το efficiency, διότι εκεί στοχεύει ο καλός ο γερμανικός τορναδόρος, μπορεί να είναι όντως βελτιωμένος ο νέος αυτός κινητήρας (κατάφεραν καταϊδρωμένοι να πάει από 92-93% efficiency σε 94-96%), αλλά Τέσλα δεν είναι:

Efficiency Comparison Tesla Vs VW's new motor
  • Motor Efficiency Alone: Tesla’s PMSM motors edge out VW’s with a peak efficiency of 97% versus VW’s 95%.

  • System Efficiency (Battery to Wheels): Tesla leads with drivetrain efficiencies of 88-90%, compared to VW’s 85-88%. This gap stems from Tesla’s years of optimization, including advanced cooling (e.g., oil cooling in the Model 3) and silicon carbide inverters, which reduce energy losses.

(Τα δεδομένα είναι από ΑΙ, ρωτήσετε οποιοδήποτε, θα τα βρείτε)

Όσον αφορά συνολικό πραγματικό efficiency, σε σχετικά χαμηλές ταχύτητες κίνησης (<110) όπου η αεροδυναμική αντίσταση δεν παίζει τρομερό ρόλο, παραμένει η Τέσλα στην κορυφή:

  • Real-World Impact: Tesla’s efficiency advantage translates into better range per kWh of battery capacity. For example, the Tesla Model Y Long Range achieves around 4.0-4.2 miles per kWh, while the VW ID.4 RWD manages approximately 3.5-3.7 miles per kWh under similar conditions.

Ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες κίνησης (>110) αποκτά τρομερή σημασία η αεροδυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου, και κει συγκρίνετε κάθε ΙΧ ξεχωριστά, τα βρίσκετε εύκολα τα νούμερα, και κει, ιδίως αυτό του model 3 είναι πολύ δύσκολο να ξεπεραστεί, ενώ αυτό του model Y στην κατηγορία του, είναι ομοίως αξεπέραστο.

Και όλα αυτά, θα επιδεινωθούν για τον ανταγωνισμό της Τέσλα ακόμα περισσότερο, με την έλευση του νέου model 2, το οποίο λένε πως θα σπάσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ στο efficiency.

Παρόλα αυτά, σε ένα περιβάλλον με σοβαρές υποδομές φόρτισης, ή για χρήση εντός αστικού κύκλου (σπίτι δουλειά, δουλειά σπίτι) παύουν να έχουν οποιαδήποτε αξία, και οι όποιες διαφορές του 5 έως και 10% στο efficiency δεν σημαίνουν τίποτα για κανέναν (το κόστος μετακίνησης είναι έτσι κι αλλιώς αμελητέο).

Σε τέτοιο επίπεδο υποδομών φόρτισης και για τέτοια χρήση, η διαφορά χρήσιμης απόδοσης 4,2 m/kWh με λόγου χάριν 3,3 m/kWh είναι ανάξια λόγου, και το πόδι του οδηγού μπορεί να προκαλέσει τέτοια ή και μεγαλύτερη διακύμανση.


ΥΓ. Αν και σαφώς βελτιωμένος (τουλάχιστον σε ισχύ) ο νέος κινητήρας της VW, σε σύγκριση πραγματικού efficiency παλιό Vs νέο iD 3, οι διαφορές είναι αμελητέες, μια διάσταση ζάντας αλλάζει τον νικητή, οπότε συγκεντρωθείτε σε πιο σημαντικά ζητήματα, όπως αυτό της διάστασης της ρόδας, ιδίως εσείς που θέλετε μεγάλες ζάντες γιατί είναι πιο όμορφες και τέτοια ωραία).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.112
Reaction score
141.599
Ώρα να γίνω και γω λίγο κακός, σειρά μου: 😎

Στο efficiency μπορεί να χάνει η VW, αλλά κερδίζει την Τέσλα σε άλλες παραμέτρους, πχ έχει τακτικά σέρβις, μικρότερη εγγύηση, χειρότερο αεροδυναμικό συντελεστή, ακριβότερα ανταλλακτικά, πάει σα βάρκα σε σχέση με τα Τέσλα, έχει πολύ υποδεέστερη επιτάχυνση, χειρότερα φρένα, πολύ χειρότερες επιδόσεις σε πίστα, χειρότερη αντλία θερμότητας, μικρότερους χώρους, δεν έχει frunk, έχει άθλιο software, χειρότερες επιδόσεις στο τεστ ταράνδου, χειρότερες επιδόσεις στα crash tests, είναι και ακριβότερο, και δε σου κάνουν σέρβις στο σπίτι (mobile services).

Επίσης δεν έχει δικό της δίκτυο superchargers, αλλά τι να τα κάνεις, αυτά είναι άχρηστα. Ούτε οικιακή μπαταρία, που να συνδέεται με ομοσταυλα φωτοβολταϊκά.

Τόσα πλεονεκτήματα μαζεμένα, προφανώς είναι κελεπούρι.

Άλλωστε μόνο το efficiency δεν μετράει.

Αλλά ναι, ο νέος κινητήρας είναι πολύ ωραίος, έχει κάτι γρανάζια να τα βλέπεις και να χαίρεσαι. Σούπερ. Εδώ οι καλές μπριτζόλες. 😁
(3 εψησα χθες, δυστυχώς φωτό δεν έβγαλα)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.083
Reaction score
88.048
Και παρόλα αυτά στον χτεσινό πίνακα βλέπουμε υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων των ID.
Όλοι μλκες είναι, μόνο εσείς ξέρετε.
:tongue:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.112
Reaction score
141.599
Και παρόλα αυτά στον χτεσινό πίνακα βλέπουμε υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων των ID.
Όλοι μλκες είναι, μόνο εσείς ξέρετε.
:tongue:
Προφανώς.
Γιατί; Αμφιβάλλεις; 😁😂🤣
Πέφτεις απ'τα σύννεφα; 😁😂🤣
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
Όταν πουλάει ο μπιζέντης καταλαβαίνει κανείς ότι κάτι δεν πάει καλά. Και όχι δεν φταίει ο γυαλός. :biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
Νοέμβριο του 2023 ανακοινώθηκε, Οκτώβριο του 2024 παρουσιάστηκε το πρωτότυπο στο Παρίσι, Μάρτιο του 2025 κάνει δοκιμές στην Κίνα. 16 μήνες. Το ID1 τι κάνει όλα καλά; Το 2027 είπαμε θα το δούμε; :biggrin:

Το πρώτο δοκιμαστικό πρωτότυπο του Twingo E-Tech εντοπίστηκε στις χιονισμένες εκτάσεις της Heihe, στη βορειοανατολική Κίνα. Το νέο Twingo εξελίσεται στο παράρτημα της Ampere στην Shanghai. Ο ηλεκτροκινητήρας και τα περιφερειακά του προέρχονται από τη Shanghai e-Drive, ενώ το αμάξωμα σχεδιάζεται από τη Launch Design.

Το νέο Twingo προγραμματίζεται να περάσει στην παραγωγή τον Δεκέμβριο του 2025, στο εργοστάσιο της Renault στη Σλοβενία. Θα εξοπλίζεται με μπαταρίες LFP από την CATL, που κατασκευάζονται στην Ουγγαρία, και θα προσφέρει αυτονομία περίπου 300 χλμ (WLTP).

1000023673.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.836
Reaction score
31.846
ΥΓ. Αν και σαφώς βελτιωμένος (τουλάχιστον σε ισχύ) ο νέος κινητήρας της VW, σε σύγκριση πραγματικού efficiency παλιό Vs νέο iD 3, οι διαφορές είναι αμελητέες, μια διάσταση ζάντας αλλάζει τον νικητή, οπότε συγκεντρωθείτε σε πιο σημαντικά ζητήματα, όπως αυτό της διάστασης της ρόδας, ιδίως εσείς που θέλετε μεγάλες ζάντες γιατί είναι πιο όμορφες και τέτοια ωραία).
Και από μια σύντομη έρευνα βλέπω πως το μοναδικό ID3 (ως φθηνή σειρά) που θα έχει τον super κινητήρα θα είναι το GTX. Που ξεκινά από 48.000€. Και που μάλλον θα είναι και κάπως γυμνό οπότε τα λες και 52.000€ - 55.000€. Ναι αν έδινα 55k VW θα έπαιρνα. :roflmao:

Θα είχα το Model 3 Performance να με κοιτάει και θα πήγαινα αλλού. :lolsign:
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.838
Μηνύματα
2.992.918
Members
38.376
Νεότερο μέλος
kitsos167
Top