- Μηνύματα
- 30.083
- Reaction score
- 88.048
Σου πάτησε σκαραβαίος παιχνίδι λέμε σίγουρα.
Τελικά εσύ ΄΄αγοράζεις΄΄ απο το καλύτερο Vfm ή με πολιτικά κριτήρια;Ούτε cent λέμε στη φάου. Ούτε απ' έξω.![]()
Από πότε το VFM μπαίνει στην ίδια πρόταση με τη φάουβε;Τελικά εσύ ΄΄αγοράζεις΄΄ απο το καλύτερο Vfm ή με πολιτικά κριτήρια;
Είσαι τυχερός, Nissan Almera 2006 με 255.000 χιλ. έχω αλλάξει δυο φορές λάμπα στο αριστερό φλας, μου βγήκε κουμουνιστικό.Από πότε το VFM μπαίνει στην ίδια πρόταση με τη φάουβε;Ρε θα μας τρελάνετε εσείς εδώ πέρα.
Δεν ξέρω ούτε έναν, ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ, που να είχε ή έχει κρατήσει VAG (εκτός Porsche) και να μη βρίζει. Τα έχω γράψει πολλές φορές. Να θυμίσω μερικά. Το Cupra του κολλητού που άλλαξε τρείς (ΤΡΕΙΣ) κινητήρες, εντός εγγύησης, μέχρι να έρθει κάποιος που δεν καίει λάδια. Και δεν ήρθε ποτέ. Τρεις κινητήρες του κουτιού λαδιέρες. Ένας μάγκας μηχανικός στο Γαλάτσι βρήκε τι σκ@τ@ έχουν κάνει λάθος στον σχεδιασμό του κινητήρα και το άλλαξε. Και από τότε ούτε σταγόνα. Cupra πλήρωσε. Τι έπρεπε να πάρει για να είναι σωστό; Touareg; Άλλος φίλος με Audi A4 Quattro παλιά έβριζε την ώρα που το αγόρασε. Τι πρέπει να πάρει για να είναι σωστό; Q8; Άσε τα μικρά όπως Lupo, Polo κλπ. Έχω φίλες που κλαίγανε κάθε φορά που έβγαζε κάτι το ρδέλο. Για αυτά δούλευαν. Μια το έδωσε και πήγε σε Audi A2, δεν έβαλε μυαλό. Μια από τα ίδια.
Δεν παίζουμε σε παραπάνω κατηγορίες χρημάτων. Αυτά έχουμε αυτά δίνουμε. Aν δεν μπορούν να φτιάξουν σωστά ποιοτικά φθηνά οχήματα να το πουν να ξέρει ο κόσμος τι αγοράζει.
VFM πάει παρέα ΜΟΝΟ με Ιαπωνία. 350.000χλμ έχει το Nissan μου και δεν έχει βγάλει άχνα. Όταν ακούω καλό είναι δεν έχει προβλήματα ρωτάω πάντα πόσα χλμ έχει. Όταν μου λένε 50.000χλμ - 100.000χλμ - 150.000χλμ απλά γελάω. Αυτό έλειπε, να έχει προβλήματα σε τόσα λίγα χλμ. Θα ήταν για πέταμα, μπλε και στη θάλασσα.
Όταν φτιάξουν σωστά φθηνά οχήματα τα ξαναλέμε. Θα είναι τα ηλεκτρικά; Θα δείξει. Εγώ θέλω χρόνια για να με πείσει. Και το παραπάνω video δεν μας έδειξε κάτι που δεν ξέρουμε. Τουλάχιστον εγώ. Οι Γερμανοί είναι οι καλύτεροι "τορναδόροι". Τώρα πως διάολο φτιάχνουν ρδέλα κινητήρες μόνο αυτοί ξέρουν. Και όπως έχει πει και ένας καλός μου φίλος που έχει μόνο Γερμανικά, από Up και Candy μέχρι X5 και Panamera (ναι τα έχει ταυτόχρονα), τα Γερμανικά αυτοκίνητα είναι τα καλύτερα για όποιον αλλάζει κάθε 5 χρόνια. Μετά θέλει αλλαγή.
Άκου κάθε 5 χρόνια άλλο αμάξι. Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε.
Δεν σφάξανε.-
Αlmera του 2005. Θα το δώσω ανακύκλωση όταν τα φτύσει. Τα 500.000χλμν τα έχει για πλάκα. Δεν ζητάει τίποτα και το service είναι τσάμπα.Είσαι τυχερός, Nissan Almera 2006 με 255.00 χιλ. έχω αλλάξει δυο φορές λάμπα στο αριστερό φλας, μου βγήκε κουμουνιστικό.![]()
Α, ναι, στις σόμπες.Οι Γερμανοί είναι οι καλύτεροι "τορναδόροι".
Προφανώς.Και παρόλα αυτά στον χτεσινό πίνακα βλέπουμε υπερδιπλασιασμό των πωλήσεων των ID.
Όλοι μλκες είναι, μόνο εσείς ξέρετε.
![]()
Και από μια σύντομη έρευνα βλέπω πως το μοναδικό ID3 (ως φθηνή σειρά) που θα έχει τον super κινητήρα θα είναι το GTX. Που ξεκινά από 48.000€. Και που μάλλον θα είναι και κάπως γυμνό οπότε τα λες και 52.000€ - 55.000€. Ναι αν έδινα 55k VW θα έπαιρνα.ΥΓ. Αν και σαφώς βελτιωμένος (τουλάχιστον σε ισχύ) ο νέος κινητήρας της VW, σε σύγκριση πραγματικού efficiency παλιό Vs νέο iD 3, οι διαφορές είναι αμελητέες, μια διάσταση ζάντας αλλάζει τον νικητή, οπότε συγκεντρωθείτε σε πιο σημαντικά ζητήματα, όπως αυτό της διάστασης της ρόδας, ιδίως εσείς που θέλετε μεγάλες ζάντες γιατί είναι πιο όμορφες και τέτοια ωραία).