Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Καταρχήν δεν σου είπε κανένας πως στα videos σου λένε τι να κάνεις και τι πρέπει να σου αρέσει. Aλλά ακόμη και αν το έκαναν έχεις και ένα μυαλό να κάνεις ξεσκαρτάρισμα. Κατά δεύτερον η συντριπτικότατη πλειοψηφία των πολιτών σε παγκόσμιο επίπεδο επιλέγει τα οπτικά μέσα για ενημέρωση. Την κινούμενη εικόνα, τα videos. Αυτό το βλέπουν οι πάροχοι ενημέρωσης αλλά και όλοι όσοι ξέρουν 5 πράγματα και θέλουν να τα πουν και προς τα έξω. Άνθρωποι με πολλά χρόνια στην πλάτη στο επάγγελμα τους, που τα παράτησαν όλα και άνοιξαν κανάλια, μεταξύ άλλων, για ενημέρωση και παράλληλα έσοδα. Κάπως έτσι το ΥΤ είναι το πρώτο μέσο. Το επόμενο λάθος που κάνουν όσοι δεν γνωρίζουν είναι πως ο κόσμος βλέπει μόνο το κινητό του. Το μεγαλύτερο traffic το YT το έχει από τις τηλεοράσεις. Που σημαίνει πως ο κόσμος πάει σπίτι και ανοίγει ΥΤ για να δει ότι τον ενδιαφέρει. Ε, όλη η ενημέρωση είναι στο ΥΤ. Τι α κάνουμε. Τα έντυπα πάνε κατά διαόλου. Κάθε πέρσι και καλύτερα.

Να ξέρεις, δεν υπάρχουν αρκετοί πελάτες με την δική σου προσέγγιση. Είναι τραγική μειοψηφία.
Εμ αυτά γράφεις και φαίνεται πως είσαι αλλού για αλλού 😋. Σε άλλη εποχή, κυριολεκτικά. 😄

Όσο για το FSD στην Ελλάδα, αν υπήρχε και είχα Tesla θα το είχα βάλει με συνδρομή για μερικούς μήνες 100%. Τώρα που μιλάμε, σήμερα. Όχι αργότερα. Αργότερα θα το αγόραζα 1000%.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.353
Reaction score
141.916
Μη σκας, άμα βγάλει (έστω beta του beta) ένα "FSD" η Μερτσέντες, θα ξαναγίνει οπαδός του FSD, όπως ήταν κάποτε έτοιμος να αγοράσει πακέτο το FSD όταν έλεγε πως θα πάρει το μοντελ 3! 😁🤣😂
Όσο για το FSD στην Ελλάδα, αν υπήρχε και είχα Tesla θα το είχα βάλει με συνδρομή για μερικούς μήνες 100%. Τώρα που μιλάμε, σήμερα. Όχι αργότερα. Αργότερα θα το αγόραζα 1000%.
Όταν θα είναι διαθέσιμο για Ελλάδα, να λειτουργεί πλήρως (όχι όπως τώρα), τότε θα το αγοράσω, κατευθείαν.

Μέχρι τότε, δε δίνω "προκαταβολές" σε κανέναν.

Πολλοί όμως, το έχουν ήδη πληρώσει εδώ στην Ελλάδα, για όσα (λίγα) προσφέρει.
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Καλά κάνεις. Αφού θα πάρεις το άλλο κράτα καλά το τιμόνι.

Στο Tesla δεν χρειάζεται. :roflmao:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.269
Reaction score
88.582
Εμ αυτά γράφεις και φαίνεται πως είσαι αλλού για αλλού 😋. Σε άλλη εποχή, κυριολεκτικά. 😄
Για βρες εδώ μέσα δυο τρεις (εκτός από τον άλλον τον πιστό) που να συμφωνούν με την δική σου θεώρηση. Και είσαι και σε φόρουμ τεχνολογικού χόμπι.
Κανείς δεν τρώει τον παπά, εκτός από σας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Σε φόρουμ τεχνολογίας ασχολείστε με δέρματα. 😋
Δεν έχετε και μεγάλη διαφορά από τα καλώδια. Με το συμπάθιο. :)

Στην εποχή του smartphone συζητάτε για τα flip phones. :)

Άσε που μεγαλύτερη πολυτέλεια από τον προσωπικό σοφέρ δεν υπάρχει στο αυτοκίνητο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.269
Reaction score
88.582
Οι παρομοιώσεις σου είναι άκυρες
Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα
Μόνο εσύ έχεις πρόβλημα. Εμεις μια χαρά είμαστε.
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.199
Reaction score
100.890
Άσε που μεγαλύτερη πολυτέλεια από τον προσωπικό σοφέρ δεν υπάρχει στο αυτοκίνητο.
Η αυτοκίνηση είναι οδηγοκεντρικό σπορ. Όσο υπάρχει η απόλαυση της οδήγησης, το όνειρό σου είναι ουτοπία. ΔΕΝ θέλω να είμαι επιβάτης αυτού που οδηγώ, θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο, αυτά που μου προσφέρει το αυτοκίνητό μου να συνεισφέρουν στην απόλαυση, την πληροφόρηση και την ασφάλειά μου.

Όσο ο ιδιοκτήτης/χρήστης θέλει να είναι εκείνος που επιλέγει αυτά που θέλει από το αυτοκίνητο, τόσο θα έχουν μεγαλύτεη σημασία τα δέρματα, τα όργανα, τα HUD, τα φλας, το γκάζι ή το φρένο.

Εναλλακτική αυτού που περιγράφεις είναι συνδρομητικό ταξί. Άλλο ζώο. Πάρε UBER.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.353
Reaction score
141.916
Για μένα όλες αυτές οι εσωτερικές και εξωτερικές "πολυτέλειες", είναι σημαντικά ατού και τα θέλω.

Και τα Μάτριξ φώτα που στρίβουν με το τιμόνι τα θέλω, και να είναι adaptive να μη τυφλώνουν τον απέναντι.

Και δέρματα, και immersive σύστημα ήχου, και keyless entry, και όλα τα καλούδια, και HUD φυσικά.

Αυτά είναι για μένα η απόλαυση στο αυτοκίνητο.

Η Τέσλα προσφέρει πολλά στο πακέτο της, αλλά έχει ελλείψεις, δεν είναι πλήρες, και δεν πλησιάζει ούτε για πλάκα τις δυνατότητες διαμόρφωσης των Γερμανών, και αυτό αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα της φίρμας.

Από την άλλη όμως, τις δυνατότητες διαμόρφωσης των Γερμανών τις πληρώνεις χρυσάφι, και από σοφτγουερ και FSD είναι βαθιά νυχτωμενοι, όπως και στη διαχείριση της μπαταρίας, έχουν θέματα.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.199
Reaction score
100.890
Μιλάμε για άλλο πράγμα. Από την ανακήρυξη του FSD ως κύριου κριτήριου στην επιλογή αυτοκινήτου από τον Αλέξη, η απόστασή μου από το τι θέλω εγώ από το αυτοκίνητο είναι έτη φωτός.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.892
Reaction score
8.714
Μα αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα. Σε φόρουμ τεχνολογίας ασχολείστε με δέρματα. 😋
Δεν έχετε και μεγάλη διαφορά από τα καλώδια. Με το συμπάθιο. :)
Το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι; Όχι ότι έχεις αυτή την άποψη. Σεβαστή.

Το χειρότερο είναι πως είσαι ο ίδιος που σε άλλα θέματα, με ακριβώς το ίδιο ύφος χιλίων καρδιναλίων μας λες ακριβώς τα αντίθετα. Και το παίζεις θεματοφύλακας της αισθητικής (που οι άλλοι πάλι δεν καταλαβαίνουν) και μας λες με στόμφο πώς για σένα δεν έχει σημασία πόσο καλά παίζει κάτι (ή κάτι αντίστοιχο) αν δεν είναι όμορφο και αν δεν ταιριάζει με την αισθητική του χώρου κλπ.

Και στα αυτοκίνητα, επειδή ξαφνικά είδες το φως το αληθινό με την Τέσλα (που μέχρι πρότινος έκραζες, αλλά τότε δεν είχες δίκιο και τώρα έχεις) και τα εκτρώματά της, ξαφνικά μας απαντάς με ειρωνία για τα "δέρματα" και πόσο Νεάντερταλ είμαστε που δεν έχουμε καταλάβει το όραμα του Ελον.

Εντάξει.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Η αυτοκίνηση είναι οδηγοκεντρικό σπορ. Όσο υπάρχει η απόλαυση της οδήγησης, το όνειρό σου είναι ουτοπία. ΔΕΝ θέλω να είμαι επιβάτης αυτού που οδηγώ, θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο, αυτά που μου προσφέρει το αυτοκίνητό μου να συνεισφέρουν στην απόλαυση, την πληροφόρηση και την ασφάλειά μου.

Όσο ο ιδιοκτήτης/χρήστης θέλει να είναι εκείνος που επιλέγει αυτά που θέλει από το αυτοκίνητο, τόσο θα έχουν μεγαλύτεη σημασία τα δέρματα, τα όργανα, τα HUD, τα φλας, το γκάζι ή το φρένο.

Εναλλακτική αυτού που περιγράφεις είναι συνδρομητικό ταξί. Άλλο ζώο. Πάρε UBER.
Κάθε άλλο. Είναι πολύ κοντά. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου πως οδηγεί ο άλλος. Ας κάνει ότι γουστάρει. Το μόνο που με νοιάζει είναι να έχω την επιλογή όποτε το θελήσω να με πηγαίνει αυτό. Τώρα αν αυτό θα είναι σπάνιο ή συνέχεια θα φανεί στην πορεία. Το βέβαιο είναι πως στο 100% των περιπτώσεων με κίνηση θα το βάζω στον αυτόματο. Όχι απλά σταμάτα ξεκινά στις ευθείες. Βάζω προορισμό στο FSD και γειά σας.

Και μένα μου αρέσει να οδηγώ. Όχι όμως στην κίνηση. Την απεχθάνομαι. Για αυτό πάντα όσο ζούσα στην Αθήνα κυκλοφορούσα μόνο με μηχανή. Ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Ας βρέχει ας έχει κάτω από το μηδέν, ας κάνει ότι θέλει. Μηχανή.

Έχω κάνει δεκάδες χιλιάδες χλμ σε ταξίδια. Τα περισσότερα από αυτά ίσως να έχουν γίνει εκτός Ελλάδας. Δεν θυμάμαι καν πόσες φορές έπαιρνα το αμάξι ή τη μηχανή και έφευγα με προορισμό το Σούνιο ή κάπου αλλού και πίσω. Έτσι χωρίς λόγο. Αργά στη δεξιά λωρίδα και όποτε φτάσω.

Τα δέρματα, τα HUDs κλπ μου είναι αδιάφορα. Αν τα έχει standard αναγκαστικά θα τα πάρω. Να τα πληρώσω όμως δεν υπάρχει περίπτωση. Χίλιες φορές να τα δώσω στο FSD.

Σπάνια παίρνω ταξί. Μόνο αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Αν και μου αρέσει να με πηγαίνει άλλος, ταυτόχρονα θέλω εγώ να είμαι στη θέση του οδηγού. Δεν ξέρω γιατί. Ούτε με νοιάζει να μάθω. Οπότε το ψηφιακός σοφέρ είναι όνειρο.

Υπάρχουν αυτοί που θέλουν να οδηγούν, αυτοί που θέλουν να τους πάνε, και εμείς οι υπόλοιποι. Και δεν ήμαστε καθόλου λίγοι αν δεν το ξέρετε. 🙂
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.353
Reaction score
141.916
Το βέβαιο είναι πως στο 100% των περιπτώσεων με κίνηση θα το βάζω στον αυτόματο
Και χωρίς FSD, στο Τέσλα δίνω το τιμόνι να βγάζει όλη την Τσιμισκή, όλη την παραλιακή, την Εγνατία, όλη την περιφερειακή οδό με μποτιλιάρισμα. Όταν έχει μποτιλιάρισμα, χαζεύω στο ίντερνετ και οδηγεί αυτό.

Ομοίως όμως στις ευθείες των αυτοκινητοδρόμων, όπου δεν βλέπω καμιά ευχαρίστηση να κρατάω το αυτοκίνητο στη μέση μιας λωρίδας κυκλοφορίας και να πηγαίνω (+- λίγο) με τα όρια ταχύτητας που προβλέπεται.

Σε καμιά ανάβαση σε βουνό με στροφιλίκια έχει ενδιαφέρον η οδήγηση για μένα, αλλά άμα είναι η γυναίκα στο δίπλα κάθισμα, έχω γλυτώσει πλέον τη γκρίνια (γιατί τρέχεις σα τρελός θα σκοτωθούμε θα ξεχάσω) αφού πάλι οδηγεί μόνο του. 😁🤣😂

Στα πολύ μεγάλα ταξίδια, με 700 έως 1100 χλμ σε μια μέρα, δεν φαντάζεστε πόσο πολύτιμη είναι η βοήθεια του αυτοκινήτου, να βγάζει εκατοντάδες χιλιόμετρα μόνο του. Δεν φαντάζεστε και δε μπορείτε να το φανταστείτε, εάν δε το ζήσετε, μιλάτε για πράγματα που δε ξέρετε.
Απόλαυση είναι να σε ξεκουράζει το αυτοκίνητο και συ να απολαμβάνεις το τοπίο, να βγάζεις καμία φωτογραφία, και να ΜΗ κοιτάς το HUD. 😁🤣😂

Η απόλαυση της οδήγησης. 😁🤣😂
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Το χειρότερο ξέρεις ποιο είναι; Όχι ότι έχεις αυτή την άποψη. Σεβαστή.

Το χειρότερο είναι πως είσαι ο ίδιος που σε άλλα θέματα, με ακριβώς το ίδιο ύφος χιλίων καρδιναλίων μας λες ακριβώς τα αντίθετα. Και το παίζεις θεματοφύλακας της αισθητικής (που οι άλλοι πάλι δεν καταλαβαίνουν) και μας λες με στόμφο πώς για σένα δεν έχει σημασία πόσο καλά παίζει κάτι (ή κάτι αντίστοιχο) αν δεν είναι όμορφο και αν δεν ταιριάζει με την αισθητική του χώρου κλπ.

Και στα αυτοκίνητα, επειδή ξαφνικά είδες το φως το αληθινό με την Τέσλα (που μέχρι πρότινος έκραζες, αλλά τότε δεν είχες δίκιο και τώρα έχεις) και τα εκτρώματά της, ξαφνικά μας απαντάς με ειρωνία για τα "δέρματα" και πόσο Νεάντερταλ είμαστε που δεν έχουμε καταλάβει το όραμα του Ελον.


Εντάξει.
Κάνεις μεγάλο λάθος. Ποτέ δεν είπα πως δεν μου αρέσει το Model 3 εξωτερικά. Το θεωρώ από τα ομορφότερα οχημάτα. Ειδικά το πίσω μέρος ίσως το ομορφότερο όλων. Και σε κόκκινο είναι νάρα. Αυτό που είχα πει είναι για το εσωτερικό και το ταμπλό που (ναι το είπα, δεν αντιλέγω) είναι σαν τάβλα με ένα τιμόνι και ένα tablet. Αυτά μέχρι να μπω μέσα να το πάρω και να φύγω. Ακόμη και όταν είχα μπει σε στατικά μοντέλα δεν είχα αλλάξει άποψη. Όταν το πήρα και έφυγα όμως άλλαξαν όλα. Πλέον τα υπόλοιπα τα θεωρώ πολύ busy. Πολύ φασαρία στα μάτια μου. Ακόμη και το BYD Seal που έπαθα πλάκα όταν μπήκα για πρώτη φορά πλέον δεν μου αρέσει. Και το έχω οδηγήσει και αυτό. Πολύ πράγμα χωρίς λόγο. Αυτό μου βγάζουν πλέον.

Τώρα αν εσένα δεν σου αρέσει δεν με απασχολεί, ούτε δείχνει κάτι. Καλά κάνεις και δεν σου αρέσει. Καλά κάνεις ακόμα και αν σου άρεσε.

Δεν έχω κανένα ύφος χιλίων καρδιναλίων. Αν δεν καταλαβαίνεις τι γράφω είναι άλλο θέμα. Ούτε είναι κακό να μην έχεις καταλάβει τι θέλει η Tesla. Δεν ασχολείσαι. Όπως και άλλοι εδώ μέσα. Τώρα το αν δεν συμφωνείς με την Tesla, με εμένα, ή δεν σου αρέσει κάτι είναι επίσης....... άλλο θέμα.

Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε ή να έχουμε την ίδια αισθητική. Και ναι για μένα η αισθητική κάποιων άλλων είναι χάλια (δεν αναφέρομαι στα του avsite). Αλλά αυτό αφορά εμένα. Στον άλλον θα δείχνει πανέμορφο. Αν όμως είναι χάλια αυτό δεν αλλάζει. Όχι επειδή το λέω εγώ, αλλά επειδή έτσι είναι.

Υπάρχουν κανόνες και εδώ. Υπάρχουν πράγματα που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους. Τι να κάνουμε. Αν αρέσουν σε κάποιον η αισθητική του είναι χάλια. Αυτό δεν αλλάζει, ακόμα και αν του αρέσουν. Για αυτό υπάρχουν σχολές και μαθήματα πάνω σε αυτά τα πράγματα. Κάτι μαθαίνουν οι αρχιτέκτονες, οι διακοσμητές, οι σχεδιαστές, οι φωτογράφοι, κλπ, κλπ.

Υπάρχουν και άνθρωποι που το έχουν από μόνοι τους. Γεννήθηκαν έτσι. Αυτοί είναι οι τυχεροί, για μένα.

Σε όλα τα πράγματα υπάρχει το ωραίο, το άσχημο, και αυτό που μας αρέσει, μας ταιριάζει. Μπορεί κάτι να είναι ωραίο αλλά να μην μας αρέσει ή να μην είναι για εμάς. Γίνεται; Βεβαίως. Όλοι έχουμε βρεθεί για παράδειγμα σε κάποιο σπίτι το οποίο κατά κανόνα είναι ωραίο αισθητικά, δένει, αλλά δεν θα ζούσαμε σε αυτό γιατί δεν μας αρέσει. Αυτά τα δύο πράγματα είναι άσχετα μεταξύ τους. Άλλο αν είναι ωραίο άλλο αν θα ζούσαμε με/σε αυτό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.072
Reaction score
32.118
Δεν φαντάζεστε και δε μπορείτε να το φανταστείτε, εάν δε το ζήσετε, μιλάτε για πράγματα που δε ξέρετε.
Αυτό ακριβώς λένε όλοι. Αν δεν το ζήσεις δεν ξέρεις τίποτα. Πολλοί επίσης λένε πως είναι πολύ φθηνό για όσα κάνει. Στο FSD αναφέρομαι.

Της προάλλες έβλεπα τον CEO της Rivian. Το μέλλον στο αυτοκίνητο είναι η αυτόνομη οδήγηση, είπε. Καμία αμφιβολία, είπε. Έδωσε και κάποια στοιχεία για τον στόλο Rivian που κυκλοφορεί στην Αμερική. Δεν γνωρίζω σε τι επίπεδο είναι το ADAS της Rivian, αλλά αυτό που είπε είναι πως το 25% των χιλιομέτρων που διανύει ένα όχημα τους το χρόνο είναι αυτόνομα. Και πως μέχρι το 2030 είναι βέβαιος πως θα είναι πάνω από 50%.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.084
Μηνύματα
3.000.580
Members
38.407
Νεότερο μέλος
Nontas Lazaris
Top