Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.511
Reaction score
44.325
Και όπως λέγανε και οι παλιοί που ξέρανε πολλά, μετά τη μερσεντέ όλα τ' άλλα είναι απλώς αυτοκίνητα :roflmao: :roflmao: :roflmao:

 

Μηνύματα
1.702
Reaction score
164
Μου λένε από Δευτέρα να το δουν, γιατί λείπουν οι τεχνικοί σε άδεια Πάσχα.
Με τοσα ηλεκτρικα βοηθηματα τα ηλεκτρικα, δεν ειχες καποια προειδοποιητικη ενδειξη γι αυτο ?



το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να αλλάξω τις 12βολτες (δύο έχει το δικό μου) και το alert εξαφανίστηκε.
Τι κοστος ειχε η αλλαγη ?
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.904
Reaction score
8.752
Τι κοστος ειχε η αλλαγη ?
Κανονικές 12βολτες μπαταρίες είναι (Exide) οπότε ό,τι κόστος έχει για όλα τα αυτοκίνητα (τα σύγχρονα, όπως είπε και ο @Zizik), εκτός από το γεγονός ότι εμένα έχει 2 μπαταρίες. Για την ακρίβεια, πλήρωσα 160€ και για τις δύο.

Κατά τα άλλα τις άλλαξα μόνος μου οπότε δεν είχα κάποιο επιπλέον κόστος.
 

Μηνύματα
7.091
Reaction score
5.604
Με τοσα ηλεκτρικα βοηθηματα τα ηλεκτρικα, δεν ειχες καποια προειδοποιητικη ενδειξη γι αυτο ?
Αυτό ήταν το θέμα, ούτε ενδείξεις από το αυτοκίνητο, ούτε πρακτικά από μόνος σου να το καταλάβεις (να έχει πάρει με δυσκολία μπροστά στην αρχή της διαδρομής σου).

Και φαντάσου να είσαι σε ταξίδι και όταν χρειαστεί να φορτίσεις να προσπαθείς να καταλάβεις γιατί δεν δουλεύει ο ταχυφορτιστής. Πού να πάει το μυαλό σου στη 12βολτη εκείνη την ώρα.

Και το παράξενο ήταν, ότι όταν πήγαινα από φορτιστή σε φορτιστή και δοκίμαζα γιατί δεν φόρτιζε, κανονικά έπαιρνα μπροστά. Είχε ρεύμα η 12βολτη.
Έχω την υποψία ότι το όριο είναι ψηλό στη 12βολτη, κάτω από το οποίο διακόπτεται η δυνατότητα φόρτισης.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.118
Reaction score
32.153
Τα Leapmotor T01 έφθασαν και εδώ. Το δεύτερο που βλέπω σήμερα. Προβλέπω να γεμίζουμε, σαν τα Dolphin που πλέον είναι περισσότερα από τα Tesla.

1000025304.jpg
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.118
Reaction score
32.153
Η νέα CLA δεν φορτίζει σε DC φορτιστές 400v. Μόνο 800ν και ΑC.


Aν ισχύει αυτό, σα τη Μερσεντέ δεν έχει. Όντως. 🥳
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.327
Reaction score
88.675
Καλά, κράτα την σφυρίχτρα στην άκρη μέχρι να διευκρινιστεί καλύτερα αυτό που γράφεται, γιατί προβλέπω να είναι μπούρδα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.118
Reaction score
32.153
Ρώτησα τρία ΑΙ και μου απάντησαν πως δεν έχει 400ν σχεδίαση. Το ένα από τα τρία σημείωσε πως αν και δεν είναι σχεδιασμένο για 400ν, θα μπορεί να φορτίσει με αντάπτορα. Τώρα τι αντάπτορας είναι αυτός, δεν ξέρω. Ένα άλλο είπε πως αν και δεν είναι μάλλον θα φορτίζει.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.118
Reaction score
32.153
Ρώτησα το GhatGPT να μετατρέψει 250kW 800v σε 400ν.

Αφού έγραψε ένα σεντόνι με τι τρόπο υπολογίζεται αυτό, εφόσον δεν υπάρχει hardware μέσα στο όχημα, αναγκαστικά η ταχύτητα θα πέσει.

1000025311.jpg
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.571
Reaction score
11.519
Σχετικά με το DC θα δούμε τι ακριβώς συμβαίνει. Είναι απογοητευτικό πάντως ένα καινούριο αυτοκίνητο τέτοιου κόστους να φορτίζει στα 11 και όχι στα 22kW AC, κάτι που θα ήταν ακόμα πιο σημαντικό για τους περισσότερους κατόχους του.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.118
Reaction score
32.153
Συμφωνώ απόλυτα. Από ένα ποσό και πάνω, που αυτό είναι μέσα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει τίποτε άλλο παρά μόνο 22kW AC. Σε όλους τους κατασκευαστές, εννοείται.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.118
Reaction score
32.153
Χωρίς διακοπές γραμμών παραγωγής, χωρίς πολιτικές και μιντιακές επιθέσεις.

1000025313.jpg

Αυτό απέχει από το ότι δεν θα φορτίζει καθόλου.
Το πιθανότερο είναι ότι θα φορτίζει. Αλλά και πάλι, τόσα λεφτά και η τσιγκουνιά εκεί βγήκε; Να ψάχνεις που έχει 800ν; Δεν ξέρω καν αν υπάρχει τρόπος. Να έχεις δώσει τόσα λεφτά και να φορτίζει με 120kW ή 150kW σε 250αρι.

Καλά αυτό είναι το λιγότερο. Ας κάνει όσα λέει με την αυτονομία που είναι το κυριότερο, γιατί αυτό και αν είναι χλομό. Τετρακίνητο όχημα 2.135 κιλών θα πρέπει να έχει κατανάλωση 11.3kWh/100km κατά WLTP για να βγάλει την αυτονομία που διαφημίζει.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.418
Reaction score
142.022
Τετρακίνητο όχημα 2.135 κιλών θα πρέπει να έχει κατανάλωση 11.3kWh/100km
Γίνεται, αν πηγαίνεις με 90 στην κατηφόρα! 😁🤣

Όχι μωρέ, γίνεται όντως, αρκεί να μη ξεπερνάει τα 110 και να έχει εξαιρετική αεροδυναμική. Εξαιρετική. Όχι απλώς καλή.

Μακάρι να το έχουν επιτύχει, αλλά είναι πολύ δύσκολο το έργο.

Με το Τέσλα έχω δει κάποιες φορές κάτι 11-άρια (και 10-αρια σπανίως) όταν πηγαίνω στη δουλειά, αλλά σε καλές συνθήκες θερμοκρασίας και χωρίς πολλά πολλά στην περιφερειακή οδό. Ειδάλλως το 15 είναι μια αναμενόμενη κατανάλωση, όχι το 11.
Χωρίς διακοπές γραμμών παραγωγής, χωρίς πολιτικές και μιντιακές επιθέσεις.
Ναι, δε καταλαβαίνω γιατί έπεσαν τόσο πολύ και οι δύο.
Μια χαρά συνθήκες, και "πληγωμένη" η Τέσλα.
Περίεργο.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.327
Reaction score
88.675
Ναι, δε καταλαβαίνω γιατί έπεσαν τόσο πολύ και οι δύο.
Πάντως δεν σχετίζεται με τις πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη που είδαμε προσφάτως. Μπορεί να έχει σχέση με άλλες αγορές (Κίνα) ή άλλα αυτοκίνητα.
Μπορεί ακόμα να σχετίζεται με αυξημένα έξοδα. Αν δεν κάτσεις να τα δεις στον ισολογισμό δεν θα βγάλεις άκρη.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.136
Μηνύματα
3.002.714
Members
38.414
Νεότερο μέλος
arishonda
Top