Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
2.396
Reaction score
2.315
Ρε παιδιά δεν λέω, ωραία αμάξια όλα αυτά αλλά αν τα οδηγάς μέσα στην Αθήνα...τι διαφορά έχει απ' το να οδηγάς ένα Hyundai Atos; (και δεν είσαι εικοσάχρονο)

Αν όμως κάνεις πολλά ταξίδια, τότε οκ αλλάζει το πράμα.
 

Μηνύματα
791
Reaction score
1.000
Η αλήθεια είναι ότι είναι εντυπωσιακή αλλά χοντροκομμένη. Πάντως ιδιαιτερα υψηλη δεν είναι. Μέσα είναι πολύ πιο ωραία απ' ότι απ' έξω.
Την εχουν οντως τοποθετησει στην αγορα ως Sports Activity Coupe και οχι αμιγως Suv.
 

TGD

Μηνύματα
10.428
Reaction score
10.162
Η iX2 είναι ένα πόντο πιο χαμηλή από την Gran Tourer. Αν δεν ήταν οι τεράστιες ρόδες και μάσκα θα περνούσε για shooting break.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Έρχονται και τα NIO όμως. Έχουν και Dolby Atmos και Dirac.
Δόξα σοι ο θεός δόξα σοι.

Αμαξαρα.

Όχι σα το λούσιντ βέβαια, αλλά σιγά μην έρθουν λούσιντ εδώ πέρα.


ΥΓ. Όλα θα τα συγκρίνουν με Τέσλα. 😂🤣😁

 
Last edited:




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Θέλει πολύ ψάξιμο τελικά για να βγάλεις άκρη με τι επιδόσεις έχουν τα EV στο τεστ ταράνδου.

Έβαλα το Grok με DeepSearch και επαναλαμβανόμενα ερωτήματα, που πήρε συνολικά πάνω από 300" με ανάλυση σε πάνω από 350 σελίδες και διάφορα φορουμς και ποστς, και τα αποτελέσματα είναι αυτά:

Λίστα με τα 25 EV που πέτυχαν τις καλύτερες επιδόσεις στο moose test:

1000016160.png

1000016159.png


Τα Tesla Model 3 και Model Y έχουν καταγράψει την καλύτερη επίδοση στα 83 km/h (52 mph) στο moose test. Αυτή η ταχύτητα θεωρείται εξαιρετική και έχει περιγραφεί ως ρεκόρ.

Μια πηγή ανέφερε ότι το Model 3 είχε καλή απόδοση μέχρι 88 km/h (55 mph), αλλά σε αυτή την ταχύτητα άρχισε να χτυπά κώνους, που σημαίνει ότι δεν ολοκλήρωσε επιτυχώς το τεστ σε αυτή την ταχύτητα. Στα 90 km/h, με χαμηλό φρενάρισμα ανάκτησης, χτύπησε οριακά μόνο δύο κώνους, αλλά τυπικά δεν ολοκλήρωσε επιτυχώς.

Αυτά...

ΥΓ. Εξαιρετική η επίδοση του Ioniq 5.

ΥΓ.2. Το ICE αυτοκίνητο με τις καλύτερες επιδόσεις στο moose test, σύμφωνα με το τυποποιημένο τεστ (ISO 3888-2), είναι το Porsche 718 Cayman GT4 RS Manthey, με μέγιστη ταχύτητα 86 km/h. Αυτό το ρεκόρ επιβεβαιώνεται από πηγές όπως το Wikipedia και βίντεο από το 2024.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.671
Reaction score
89.475
Του i4 είναι το πισωκίνητο στο τεστ.
Ενα σημαντικό θέμα σε αυτό το τεστ είναι πως δεν χρησιμοποιούν όλοι το ίδιο λάστιχο, και μετά αρχίζουν και θέματα θερμοκρασίας περιβάλλοντος, ακόμα και εάν ήπιε καφέ εσπρέσο μακιάτο ή διπλό ο οδηγός.
Αλλά και πως συμπεριφέρεται το regen
Νομιζω πως αρχίζει να έχει νόημα η κατάταξη ανά δεκάδα, δηλαδή τα πάνω από 80, τα πάνω από 70 κτλ
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Του i4 είναι το πισωκίνητο στο τεστ.
Σωστά.
Σα το iD.3.
Και ίδιες επιδόσεις με αυτό.

Το cupra born, έχει καλύτερες επιδόσεις, γιατί έχει πιο χαμηλή ανάρτηση.

Βέβαια το αυξημένο μήκος, είναι ανασταλτική παράμετρος για το moose test, αλλά ...το model Y καταρρίπτει αυτή την ιστορία.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Το model X έχει μια μέτρηση το 2017, όπου κατάφερε να περάσει το τεστ μόνο με 70χλμ/Ω.

The Tesla Model X has been tested in the moose test, a standard for evasive maneuvers. It successfully completed the test at 70 km/h (43.4 mph) but failed at 72 km/h (44.7 mph), knocking over cones at higher speeds. This is likely due to its weight, around 2.8 tons, which affects handling.

Ζύγιζε 2,8 τόνους τότε, σύμφωνα με το τεστ.

Η επόμενη έκδοση model X, η P100D, ζύγιζε 2,509 kg.

Κατά 300 κιλά ελαφρύτερο!

Το σύγχρονο model X ζυγίζει 2,335 kg, δηλαδή είναι κατά μισό τόνο (!!!!) ελαφρύτερο από τότε, και βεβαίως έχουν βελτιωθεί σημαντικά οι αναρτήσεις του από το 2017, αλλά πρόσφατη μέτρηση δεν υπάρχει.

Το βάρος προφανώς αποτελεί σημαντικό πρόβλημα σε τέτοιες μανούβρες.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
Αν μπορούσα να διαλέξω για δωρεάν, θα έπαιρνα το Ν.23 στη λίστα.
Σα να διαλέγεις ηχείο με υποδεέστερο σπινοραμα, ή με μειωμένα δυναμικά ας πούμε.

Η δυνατότητα για αλλεπάλληλες μανούβρες για αποφυγή εμποδίου, είναι σημαντική υπόθεση κατά την γνώμη μου.

Γι'αυτό θεωρώ σημαντικές τις επιδόσεις στο τεστ αποφυγής ταράνδου.

Όπως και τις επιδόσεις στα κρας τεστ, όπως και τις επιδόσεις στην απόσταση φρεναρίσματος.

Όπως και τις επιδόσεις επιτάχυνσης.

Και βεβαίως τις επιδόσεις στο efficiency.

Μπορείς να αρχίσεις τις "εκπτώσεις" σε όλες τα ανωτέρω επιδόσεις, δικαίως, εάν πηγαίνεις σε χαμηλές κατηγορίες τιμής, όπου οι όποιοι συμβιβασμοί θα είναι υποχρεωτικοί, και δε φαντάζομαι να απαιτεί κανείς από το Dacia Spring να έχει κορυφαίες επιδόσεις σε κανένα τομέα, πλην αυτόν της χαμηλής τιμής.

Αλλά στα 70+ χιλιάρικα; Δε ξέρω, εσύ ξέρεις καλύτερα. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.671
Reaction score
89.475
Ναι καλά. Αν έχει το ένα καλύτερο σπινοραμα και είναι 5ιντσο, θα το προτιμήσουμε από αυτό που έχει λίγο χειρότερο και είναι 15ιντσο;
Θα αφήσουμε το EQS και θα πάρουμε το Hyundai
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.826
Reaction score
142.911
To Y πάντως που μετρήσανε ήταν το Performance….
Μη χαίρεσαι τζάμπα και αδίκως. 🤣😁😂

Grok:

Ναι, υπάρχουν αποτελέσματα moose test τόσο για το Tesla Model Y Long Range (LR) όσο και για το Tesla Model Y Performance. Το moose test, που εξετάζει την ικανότητα ενός οχήματος να αποφύγει ξαφνικά εμπόδια (όπως μια απότομη αλλαγή κατεύθυνσης για αποφυγή ζώου), έχει διεξαχθεί και για τις δύο εκδόσεις από διάφορες πηγές, όπως το km77.com.

Tesla Model Y Long Range (LR):

Σύμφωνα με δοκιμές του km77.com, το Model Y Long Range AWD πέτυχε το moose test με αρχική ταχύτητα 52 mph (83 km/h), ένα από τα καλύτερα αποτελέσματα για SUV. Το όχημα έδειξε εξαιρετική σταθερότητα, με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESC) να διορθώνει αποτελεσματικά την υποστροφή ή την υπερστροφή, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Το χαμηλό κέντρο βάρους και η καλή κατανομή βάρους βοήθησαν σημαντικά.Η ανάρτηση και η πρόσφυση του Long Range κρίθηκαν πολύ ισορροπημένες, με ελάχιστη υποστροφή σε χαμηλότερες ταχύτητες (π.χ., 47 mph).

Tesla Model Y Performance:

Το Model Y Performance δοκιμάστηκε επίσης από το km77.com και πέρασε το moose test με την ίδια αρχική ταχύτητα, 52 mph (83 km/h), ισοφαρίζοντας την επίδοση του Long Range.Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, το Performance παρουσίασε ελαφρά υποστροφή στην είσοδο της ελιγμού, αλλά το πίσω μέρος του οχήματος βοήθησε στη διόρθωση της πορείας, χάρη στο σύστημα ελέγχου ευστάθειας και την ισχυρή πρόσφυση των ελαστικών. Παρά το γεγονός ότι είναι πιο σπορ και ισχυρό (490 hp έναντι 389 hp του LR), το Performance δεν φάνηκε να έχει σημαντικό πλεονέκτημα στο moose test σε σύγκριση με το Long Range, πιθανώς λόγω του ελαφρώς υψηλότερου βάρους και των πιο φαρδιών ελαστικών.

Σύγκριση:

Και τα δύο μοντέλα (Long Range και Performance) πέτυχαν εξαιρετικά αποτελέσματα στο moose test, με την ίδια μέγιστη ταχύτητα (52 mph), που τα κατατάσσει μεταξύ των κορυφαίων SUV.Η διαφορά στην απόδοση είναι μικρή, καθώς και τα δύο μοντέλα βασίζονται σε παρόμοια πλατφόρμα, με χαμηλό κέντρο βάρους λόγω της μπαταρίας και εξαιρετικά συστήματα ελέγχου. Το Performance μπορεί να έχει ελαφρώς πιο σπορ συμπεριφορά, αλλά στο moose test η διαφορά δεν είναι εμφανής.Σε σύγκριση με άλλα οχήματα, όπως το Ford Mustang Mach-E ή το Skoda Enyaq, το Model Y (και στις δύο εκδόσεις) υπερέχει σημαντικά, καθώς πολλά ανταγωνιστικά SUV αποτυγχάνουν ή περνούν το τεστ σε χαμηλότερες ταχύτητες.

Συμπέρασμα:

Και τα δύο μοντέλα, Tesla Model Y Long Range και Performance, έχουν περάσει το moose test με εξαιρετικά αποτελέσματα, επιτυγχάνοντας ταχύτητα 52 mph (83 km/h) χωρίς να χτυπήσουν κώνους.

Το Long Range είναι πιο αποδοτικό και πρακτικό για καθημερινή χρήση, ενώ το Performance προσφέρει πιο σπορ οδηγική εμπειρία, αλλά η απόδοσή τους στο moose test είναι ουσιαστικά ισοδύναμη. Αν η ασφάλεια και η ευελιξία σε απότομους ελιγμούς είναι προτεραιότητα, και οι δύο εκδόσεις είναι κορυφαίες επιλογές.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.671
Reaction score
89.475
Εγώ είδα το performance, δεν γνώριζα πως έκαναν και στο LR. Αλλά είναι και αυτό τετρακίνητο.
Πρέπει να υπάρχει διαφορετική κατάταξη για τα τετρακίνητα, είναι άνιση η σύγκριση.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.671
Reaction score
89.475
Καλά, συγκρίνεις πισωκίνητα με τετρακίνητα; :roflmao:
Επειδή οδήγησα το πισωκίνητο 3αρι, και το τετρακίνητο Υ σε διαβεβαιώ πως δεν έχουν καμία σχέση. Το 3αρι δεν έχει την ίδια σταθερότητα στην στροφή, και είμαι βέβαιος πως θα υπολείπεται κατά πολύ στην μέτρηση.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.051
Reaction score
11.181
Πριν την στροφή αφήνουν το γκάζι και στρίβουν.
Άρα δεν έχει σημασία που είναι η μετάδοση της κίνησης γιατί δεν υπάρχει μετάδοση.
Στο μους τεστ κερδίζει όποιο είναι κούτσουρο .
Όχι απαραίτητα καλό για καθημερινή οδήγηση να μην σου πω και για γρήγορη.
Σημαντικό τεστ για να μην πέσεις σε βάρκα αλλα όχι για να βαθμολογήσεις το στήσιμο.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.625
Μηνύματα
3.018.490
Members
38.471
Νεότερο μέλος
nickger
Top