Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.722
Reaction score
11.851
Εναλλακτικά, μπορεί ο μηχανισμός να είναι πλήρως αυτοματοποιημένος, αλλά το καπό να ανοίγει προς τα εμπρός ώστε η αεροδυναμική πίεση να το κρατά κλειστό σε περίπτωση αστοχίας.
 

Μηνύματα
17.930
Reaction score
25.834
αλλά δεν έχει πρακτική αξία για frunk , σου δυσκολεύει την πρόσβαση λόγω τροχών/θόλων
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.722
Reaction score
11.851
Μπα, το frunk (ή μήπως froot; :roflmao: ) είναι ούτως ή άλλως μικρό, και τα φορτία που βάζεις επίσης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.385
Reaction score
33.319
Στα στραβάδια πήγατε για αυτόνομη οδήγηση και για αρχιτεκτονική ζωνών. :biggrin:

Μην πιάσουμε την βιομηχανική κουλτούρα .............
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.169
Reaction score
145.336
Μπα, το frunk (ή μήπως froot; :roflmao: ) είναι ούτως ή άλλως μικρό, και τα φορτία που βάζεις επίσης.
Όχι στο Τέσλα.

Χωράει 2 βαλίτσες "αεροδρομίου" και περισσεύει αρκετός χώρος.

Από βάρος; Αντέχει να το γεμίσεις όλο με νερό, και κάποιοι έχω δει να το γεμίζουν με πάγο και μπύρες.


ΥΓ. 😂😁
Μεταφέρεις και πτώμα άμα λάχει

12178.jpg



Επίσης αφήνεις εκεί μέσα το παιδί να παίζει




Αντέχει σίγουρα το βάρος ενήλικα


Ο,τι μλκια θες έχουν κάνει, δε χαλάει.😂😁
 
Last edited:



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.782
Reaction score
91.938
Αυτό που πρέπει να καταλάβουν κάποιοι, είναι πως πρώτα από όλα φτιάχνουμε το αυτοκίνητο. Σωστά.
Εφόσον έχουμε σωστό αυτοκίνητο, μετά βλέπουμε και για software.
Να το χε… το software αν οι άσχετοι θα με σκοτώσουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.385
Reaction score
33.319
Άλλο ένα Ευρωπαϊκό ηλεκτρικό που πατάει σε πλατφόρμα θερμικού. Το 2025 (φτάσαμε 2026) 8-)

 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.569
Reaction score
12.564
Αφού χάσαμε τη μάχη, πατριώτη, θα υποστούμε τις συνέπειες. :biggrin:
Πείτε με ψώνιο ,πείτε με ρατσιστη,πείτε με κουτό,εγώ σε κινέζικο αυτοκίνητο δε μπαίνω:roflmao:
Προτιμω να κυκλοφορώ με ιταλικό 15ετιας και να γουστάρω :drinks:
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.169
Reaction score
145.336
Προτιμω να κυκλοφορώ με ιταλικό 15ετιας
Αν ξεκινάει όμως, και με ενδεχόμενο να χαλάσει ανα πάσα στιγμή.

Προσευχόμαστε για σένα. 😁😂🤣

Χθες προχθές είδα ένα 146 στο δρόμο, με εξάτμιση που έκανε περισσότερη φασαρία κι από Λαμποργκίνι. Ίσα με βδομήντα άλογα ξερωγω. 😁😂🤣
 


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.204
Reaction score
99.068
Πείτε με ψώνιο ,πείτε με ρατσιστη,πείτε με κουτό,εγώ σε κινέζικο αυτοκίνητο δε μπαίνω:roflmao:
Προτιμω να κυκλοφορώ με ιταλικό 15ετιας και να γουστάρω :drinks:
Βρε, καλά κάνεις.

Η δική μου ένσταση σε όλα τα ηλεκτρικά μεσαίας κατηγορίας που έχω δοκιμάσει, έχει να κάνει με τη βαρεμάρα στην αίσθηση. Μπορεί να έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια που έχω βάλει στην άκρη το χόμπι του αυτοκινήτου, το "νεύρο" όμως μένει το ίδιο. Όλα, λοιπόν, ανεξαρτήτως προέλευσης και μάρκας, είναι αποστειρωμένα. Οδηγείς και δεν έχεις επαφή με την ...οδήγηση, αν γίνομαι κατανοητός. Τα πάντα (τιμόνι, φρένα, ανάρτηση, γκάζι) είναι ελεγχόμενα σε τέτοιο βαθμό που ο οδηγός έχει δευτερεύοντα ρόλο. Σαν να σε πηγαίνει σοφέρ και απλώς συμμετέχεις.

Και τα ICEV έχουν σήμερα αυτό το χαρακτηριστικό, αλλά όχι ακόμα στον βαθμό των EV.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.385
Reaction score
33.319
Τα πάντα (τιμόνι, φρένα, ανάρτηση, γκάζι) είναι ελεγχόμενα σε τέτοιο βαθμό που ο οδηγός έχει δευτερεύοντα ρόλο. Σαν να σε πηγαίνει σοφέρ και απλώς συμμετέχεις.
Aυτό θα αυξάνεται. Και σιγά σιγά θα γίνεται νόρμα γιατί θα το προσφέρουν οι Κινέζοι στο βασικό εξοπλισμό. Φαντάσου πως το επόμενο Dolphin Surf των 22k - 23k χωρίς επιδότηση θα έχει αρκετά εξελιγμένο ADAS. Τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά θα μοιάζουν σαν χαζά οχήματα.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.315
Μηνύματα
3.048.941
Members
38.541
Νεότερο μέλος
drammer
Top