Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.224
Reaction score
35.660
Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνούμε η ΕΕ παράγει το 18% των ρύπων.
Κίνα 29%, ΗΠΑ 14%.


Πρώτον δεν είναι μόνο το διοξείδιο του άνθρακα όπως είπαμε. Είναι και το μεθάνιο.
Εδώ τα δείχνει καλύτερα με σύνολο κατά κεφαλήν σε ισοδύναμους τόνους CO2.
Αλλά όντως η Ευρώπη είναι ακόμη σχετικώς ψηλά, εάν τη συγκρίνεις με το αναπτυσσόμενο κόσμο. Και βέβαια οι ρύποι δεν συνδέονται όλοι με τα οχήματα, τα τελευταία είναι κλάσμα μόνο. Εμείς μάλλον τα συνδέουμε στη σκέψη μας με τους ρύπους, ίσως γιατί είναι εκείνα που έχουν την αυστηρότερη νομοθεσία.

Η ουσία είναι ότι οι ΗΠΑ και η Ρωσία έχουν κάπου 17 τόνους CO2 ανά κάτοικο, με πληθυσμό κάπου στα 470 εκ., η Κίνα έχει 8,2 τόνους με πληθυσμό 1,4 δις, ενώ οι περισσότερες χώρες της ΕΕ είναι κάτω και από την κατά κεφαλήν παραγωγή της Κίνας (η χώρα μας κάπου στους 7 τόνους), με έναν πληθυσμό διαρκώς μειούμενο. Και ματώνουν, κυριολεκτικά, με μέτρα για τον περιορισμό των αερίων θερμοκηπίου όταν οι άλλοι να μην πω τι κάνουν. Φτάνει με το αυτομαστίγωμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.149
όντως η Ευρώπη είναι ακόμη σχετικώς ψηλά, εάν τη συγκρίνεις με το αναπτυσσόμενο κόσμο.
Αυτή είναι η ουσία, τα υπόλοιπα περιττά.

Τα ΙΧ μαζί με τα φορτηγά, για Ευρώπη είναι το 30%.

Γενικώς, δεν είναι εντελώς ηλιθιοι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις. 😜😂🤣
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.224
Reaction score
35.660
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Με 7 τόνους ανά κάτοικο η Ελλαδίτσα μας των 11 εκατομμυρίων, ό,τι και να κάνει, ακόμη και να εξαλείψει αυτό το 30% που λες, πάλι τρίχες θα είναι για το σύνολο του πλανήτη. Που ήδη είναι αρκετά χαμηλά. Μόλις στο 40% αυτών που παράγει κατά κεφαλήν ο Αμερικανός ή ο Ρώσος.
Σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογούνται μέτρα που να πλήττουν οικονομικά τον Έλληνα. Κι όμως, τέτοια λαμβάνονται.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.508
Reaction score
7.901
Δηλαδή η λύση, μέχρι να γίνει άνθρωπος ο Κινέζος και να πει "πρέπει να σώσουμε τον πλανήτη", ποια είναι;

Να λέμε το κλασικό ελληνικό "δηλαδή εγώ τους πείραξα που __________, δεν κοιτάνε τον άλλον που _________"; Και όπως θα βουλιάζουμε όλοι μαζί, θα λέμε "μα εγώ... μα η Ευρώπη...". Φοβερό σχέδιο.

Η πίεση που ασκούν οι λαοί -κυρίως- της Ευρώπης (η "Γκρέτα" που λένε κάποιοι κοροϊδευτικά) είναι το μοναδικό πράγμα που οδηγεί τους πολιτικούς να ασχοληθούν με το θέμα. Που με τη σειρά τους πιέζουν τη βιομηχανία να ασχοληθεί με το θέμα. Και η γνώση που παράγεται γίνεται propagate σε όλο τον πλανήτη και βοηθάει και αυτούς που δεν ασχολούνται. Οι οποίοι επίσης σε πολιτικό επίπεδο πιέζονται (με όποια μέσα μπορούμε να πιέσουμε) για να κάνουν κάτι.

Είναι αρκετό; Όχι. Άρα καλύτερα να το παρατήσουμε το θέμα, ε;

Είναι ταυτόχρονα εντυπωσιακό (αλλά και αναμενόμενο) πώς άνθρωποι που "θαυμάζουν" υποτίθεται τους δυτικούς και κατακρίνουν συνεχώς την Ελλάδα για τα στραβά της, σε τέτοια θέματα ξαφνικά θεωρούν πως οι άλλοι είναι βλάκες που τρώνε κουτόχορτο και αυτοί οι έξυπνοι. Βέβαια όπως λέω είναι και αναμενόμενο γιατί αυτό το παράδοξο είναι από τα πιο κλασικά χαρακτηριστικά του Έλληνα, απλά άλλος το έχει σε μεγαλύτερο και άλλος σε μικρότερο βαθμό.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.224
Reaction score
35.660
Ναι, με ισοδύναμο 7 τόνους κατά κεφαλήν και 11 μύρια, και σε καλούτσικο επίπεδο είμαστε και δεν θα σώσουμε εμείς τον πλανήτη, αυτό είναι η γνώμη μου. Εντάξει μπορούμε να βελτιωθούμε λιγάκι να γίνουμε ας πούμε σαν τους Γάλλους και να ρίξουμε 1 τόνο το κατά κεφαλήν, αλλά σιγά-σιγά και αναίμακτα.

Το εμείς επεκτείνουμε ακόμη περισσότερο τους ευρωπαϊκούς στόχους του Κούλη το θεωρώ μόνο επικοινωνιακό και δίχως νόημα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.149
Γενικώς, δεν είναι εντελώς ηλιθιοι αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις.
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
Επέτρεψέ μου κι εμένα να διαφωνώ μαζί σου.

Εκτιμώ ότι δεν είναι καθόλου ηλιθιοι αυτοί στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο που παίρνουν τις αποφάσεις αυτές.

Επίσης θεωρώ ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε απίστευτα ηλιθιοι. Όλοι, γενικά.

Τέλος, θεωρώ πως θα έπρεπε να μας ρίχνουν κι άλλο ξύλο για να γίνουμε άνθρωποι, κι από τη στιγμή που θέλουμε να είμαστε ισότιμοι Ευρωπαίοι πολίτες, έχουμε όχι μόνο ευρωπαϊκά δικαιώματα, αλλά και πολλές σκληρές ευρωπαϊκές υποχρεώσεις να τηρήσουμε.
 


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.224
Reaction score
35.660
Αυτό επιφέρει ΙΜΗΟ τα αντίθετα αποτελέσματα. Όταν ξυλοφορτώνεις κάποιον μάλλον χαζεύει.

Κατά τον Κώστα δεν γίνεται παραπάνω, αφού είμαστε ήδη ηλίθιοι. Σαν να διαιρείς με το μηδέν ένα πράμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.149
Το ξύλο που μας ρίχνουν, είναι οικονομικές κυρώσεις.

Σε όλους τους τομείς. Ξύλο μέχρι συμμόρφωσης.
Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Πολύ ξύλο.

Ταυτόχρονα, δίνουν τυράκι, δηλαδή δίνουν λεφτά για να κινηθείς στην σωστή πορεία ανάπτυξης.

Η ΔΕΗ λόγου χάριν, έχει πληρώσει ένα σωρό πρόστιμα, για την παραγωγή από λιγνίτη. Σε μια χώρα άπειρης ηλιοφάνειας, με νησιά, με αέρηδες, με ποτάμια. Ντροπή. Έφτασε ο κόμπος στο χτένι για να ξυπνήσει ο κάθε κουλης και να δώσει εντολές για ανάπτυξη του δεδδηε και έργων ΑΠΕ, και ηλεκτροκίνησης βεβαίως.

Προφανώς θέλει υποδομές η παραγωγή ρεύματος απο ΑΠΕ, όπως και η ηλεκτροκίνηση. Γι'αυτό δίνουν ευρωπαϊκά κονδύλια, για να μας βοηθήσουν ακόμα και στην εγκατάσταση φορτιστών, και στην αγορά ev.

Στη συνέχεια, έρχονται καμπάνες μη συμμόρφωσης. Ξύλο. Πολύ ξύλο.

Μια χαρά τα κάνουν αυτοί, εμείς να κοιτάξουμε τα χάλια μας.

Κι όποιος δε γουστάρει Ευρώπη, υπάρχει κι η Κίνα, κι η Ρωσία, κι άλλες περιοχές να πα να ζήσει εκεί που τον εκφράζουν οι κοινωνικές και πολιτιστικές αξίες. Δις ιζ γιούροπ.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.224
Reaction score
35.660
Να συμμορφωθούμε βρε Κώστα, αλλά όχι και τέλη Κυότο και να μην μπορεί να ζεσταθεί ο Έλληνας τον χειμώνα. Βαλτο σε μια ρέγουλα, όχι αποφασίζουμε και διατάζουμε. Όλα έτσι θα γίνονται σε αυτή τη χώρα;
Φτιάξε υποδομές να μπορούν να εγκατασταθούν πολλά ΦΒ και ανεμογεννήτριες και όχι μόνο από διαπλεκόμενους, ρίξε το ξύλο εκεί που πρέπει, στους αντιδρώντες για τη σεξουαλική ζωή του καβουροτυρογαμόσαυρου (του αμμώδους), φτιάξε μια κατάσταση λειτουργική, και μετά μάλιστα.
 


Μηνύματα
6.870
Reaction score
5.408
Ε, αργεί το ID.1. Μέχρι το 25 ποιος ζει ποιος πεθαίνει.
Θα έχει τελειώσει και το κινούμαι ηλεκτρικά, δεν θα υπάρχει η επιδότηση των 8 χιλιάδων.

Το κινέζικο των 10 χιλιάδων μόνο αν κάνει τη διαφορά στην εξάπλωση των ηλεκτρικών στην Ελλάδα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.528
Δεν πειράζει. Λεφτά ακόμα δεν υπάρχουν. Όταν θα βγεί θα είναι ευκολότερο. Κινέζικα δεν παίρνω. 🙂
 

Μηνύματα
6.870
Reaction score
5.408
Πρώτα να βγει στην αγορά το 2025, μέχρι να το αποφασίσεις 2026, + ένα χρόνο μέχρι την παραλαβή 2027, έχεις δηλαδή μια πενταετία μπροστά σου.

Σαν να βλέπουμε concept car. Μου αρέσει που λέει το άρθρο πόσο θα κοστίζει από τώρα, τόσα χρόνια πριν.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
37.922
Reaction score
91.087
Το ξύλο που μας ρίχνουν, είναι οικονομικές κυρώσεις.

Σε όλους τους τομείς. Ξύλο μέχρι συμμόρφωσης.
Μνημόνια μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Πολύ ξύλο.

Ταυτόχρονα, δίνουν τυράκι, δηλαδή δίνουν λεφτά για να κινηθείς στην σωστή πορεία ανάπτυξης.

Η ΔΕΗ λόγου χάριν, έχει πληρώσει ένα σωρό πρόστιμα, για την παραγωγή από λιγνίτη. Σε μια χώρα άπειρης ηλιοφάνειας, με νησιά, με αέρηδες, με ποτάμια. Ντροπή. Έφτασε ο κόμπος στο χτένι για να ξυπνήσει ο κάθε κουλης και να δώσει εντολές για ανάπτυξη του δεδδηε και έργων ΑΠΕ, και ηλεκτροκίνησης βεβαίως.

Προφανώς θέλει υποδομές η παραγωγή ρεύματος απο ΑΠΕ, όπως και η ηλεκτροκίνηση. Γι'αυτό δίνουν ευρωπαϊκά κονδύλια, για να μας βοηθήσουν ακόμα και στην εγκατάσταση φορτιστών, και στην αγορά ev.

Στη συνέχεια, έρχονται καμπάνες μη συμμόρφωσης. Ξύλο. Πολύ ξύλο.

Μια χαρά τα κάνουν αυτοί, εμείς να κοιτάξουμε τα χάλια μας.

Κι όποιος δε γουστάρει Ευρώπη, υπάρχει κι η Κίνα, κι η Ρωσία, κι άλλες περιοχές να πα να ζήσει εκεί που τον εκφράζουν οι κοινωνικές και πολιτιστικές αξίες. Δις ιζ γιούροπ.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι ανεξαρτήτως γούστου η πορεία έχει χαραχθεί.

Φυσικά και κάποια κράτη θα δυσκολεύουν περισσότερο οικονομικά γιατί ξεκινούν από το μηδέν. Σε όλα όμως έτσι δεν γίνεται; Κάποιοι τρέχουν και κάποιοι άλλοι προσπαθούν να γατζωθούν απ' όπου μπορούν.

Τέτοιες αποφάσεις λαμβάνονται από αυτούς που τις παραμετροποιούν σύμφωνα με τις υποδομές και τα δεδομένα των χωρών τους. Δεν θα ρωτήσουν την κάθε Ελλάδα αν συμφωνεί. Απλά σου λένε τρέξε πιο γρήγορα κι αν δεν σου αρέσει ξίδι. Εμείς τους έχουμε ανάγκη.

Εδώ είναι που "κολλάει" αυτό που λέει ο Abe. Μπορεί η Ασία να είναι στον κόσμο της όσον αφορά στις εκπομπές, αλλά οι δυνατοί της Ευρώπης δεν ζορίζονται στην υλοποίηση της μετάβασης. Υπάρχει ομαλότητα. Εδώ είναι που κλαίμε με μαύρο δάκρυ γιατί είμαστε του Δημοτικού και μας έδωσαν μεταπτυχιακό. :)
 

Μηνύματα
1.637
Reaction score
2.287

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.929
Reaction score
137.149
Αυτό τι είναι;

Τπτ, μη δίνεις σημασία.

Η κίνηση με υδρογόνο όσον αφορά τα ΙΧ είναι απλώς βλακειες.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.842
Reaction score
76.362
Αυτό τι είναι;

Κάτι που προσπαθούν να δουλέψει όσα χρόνια υπάρχουν αυτοκίνητα.


As of 2019, 98% of hydrogen is produced by steam methane reforming, which emits carbon dioxide.[4] It can be produced by electrolysis of water, or by thermochemical or pyrolytic means using renewable feedstocks, but the processes are currently expensive.[5] Various technologies are being developed that aim to deliver costs low enough, and quantities great enough, to compete with hydrogen production using natural gas.



 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.638
Μηνύματα
2.947.186
Members
38.213
Νεότερο μέλος
koumou57
Top