Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
6.864
Reaction score
5.405
Και μισοτιμής να έβγαινε το C4 πετρέλαιο πάντως. πάλι το e-C4 θα επέλεγα.

Στα 3 χιλιάρικα επιπλέον το πετρέλαιο, μου φαίνεται αδιανόητη η επιλογή του πετρελαιοκίνητου. Για ποιον λόγο; Για το «προνόμιο» να έδινα 140-140 τα ευρώ για γέμισμα στα βενζινάδικα;

Και ασχέτως τιμών. Η εξάρτηση από τον βενζινά θα με έκανε πιο αυτόνομο; Όχι, ευχαριστώ. Δεν μου λείπει ούτε ο βενζινάς, ούτε τα καυσαέρια, ούτε ο θόρυβος, ούτε ο έλεγχος λαδιών, ούτε οι βλάβες, ούτε οι μάστορες, ούτε τα σέρβις.

Προτιμώ να φορτίζει δωρεάν όσο ψωνίζω στο σουπερμάρκετ, όπως κι εξαρχής από το σπίτι μου ενώ κοιμόμουν την προηγούμενη νύχτα. Και στην αντιπροσωπεία να πάω μόνο για αλλαγή φίλτρου καμπίνας στα 20.000 χλμ.

Την πραγματική έννοια της αυτονομίας, της απεξάρτησης και της ελευθερίας τώρα τη ζω με το καλώδιό μου όμορφα κι ωραία παρά τόσες δεκαετίες χωρίς.

Και να πω ότι έχασα σε επιδόσεις; Στο φανάρι σφεντόνα φεύγω μαζί με τις μηχανές. Πέφτουν προς τα πίσω κινητά, κολλάει η πλάτη στο κάθισμα, χαμός. Κι επέλεξα αργό ηλεκτρικό!
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.582
Reaction score
98.666
S1 νομίζω, κάτι Silence έγραφε νομίζω, δεν έδωσα πολύ σημασία, με συνεπήραν οι οδηγίες φόρτισης 😂


Σε άλλα νέα, έψαχνα κανά 5λεπτο στο μενού πως να ρυθμίσω το κάθισμα, δεν το βρήκα. Τελικά είχε διακόπτες πάνω στο κάθισμα σαν κανονικό ηλεκτρικό κάθισμα :p. Μετά ήθελα να ψάξω για το πως ρυθμίζεται το τιμόνι αλλά βαρέθηκα να ασχοληθώ άλλο και ρώτησα. Κάπου μπήκε στο μενού και πάταγε τα πλήκτρα στο τιμόνι και πήγαινε πάνω κάτω και μέσα έξω.
Είναι διαστάσεων μικρού SUV, αυτό που λέμε crossover. Ανετο σχετικά αν και δεν μου άρεσε το μπες-βγες ειδικά πίσω, είχε λίγο χώρο μεταξύ της ανοικτής πόρτας και του καθίσματος για το πόδι. Τι πάω και κυττάω, ε; τι να κάνουμε, βίτσια είναι αυτά. Τα καθίσματα νομίζω έχουν μικρό πάχος αφρώδους υλικού και τα βρήκα λίγο σκληρά, σε πολύωρη χρήση ίσως κουράζουν. Από την άλλη ηλεκτρικό και πολύωρη χρήση είναι σχήμα οξύμωρο ακόμα :p.
All in all, δεν με άρεζε καθόλου εσωτερικά, για εξωτερικά δεν το συζητάμε είναι ασχημόπαπο. Δεν θα ήθελα να είναι το αυτοκίνητο μου που θα μπω το πρωί μέσα να πάω στη δουλειά μου ή να πάω ένα ταξίδι. θέλω να δω και το model X από κοντά. Γενικά ας μη φάω έχει γλαρόσουπα.

View attachment 254243
Ε, δες τότε κι εσύ την EQE, να σε δει κι ο θεός. :tongue:

EQE2.png

EQE1.png
 
Last edited:


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.508
Reaction score
7.898
Και μισοτιμής να έβγαινε το C4 πετρέλαιο πάντως. πάλι το e-C4 θα επέλεγα.
[...]
Όχι, ευχαριστώ. Δεν μου λείπει ούτε ο βενζινάς, ούτε τα καυσαέρια, ούτε ο θόρυβος, ούτε ο έλεγχος λαδιών, ούτε οι βλάβες, ούτε οι μάστορες, ούτε τα σέρβις.
[...]
Την πραγματική έννοια της αυτονομίας, της απεξάρτησης και της ελευθερίας τώρα τη ζω με το καλώδιό μου όμορφα κι ωραία παρά τόσες δεκαετίες χωρίς.
Τελικά δυσαρεστημένος κάτοχος ηλεκτρικού βρέθηκε, ή ακόμα;
Γιατί σιγά σιγά γινόμαστε πολλές, αλλά μέχρι στιγμής μόνο δυσαρεστημένους μη κατόχους έχω συναντήσει. 😛
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.913
Reaction score
137.094
μόνο δυσαρεστημένους μη κατόχους έχω συναντήσει.
Έτσι είναι.

Η μή κατοχή προκαλεί δυσαρέσκεια.

Αντιθέτως, όλοι μα όλοι οι κάτοχοι ev υπογράφουν υπεύθυνη δήλωση πως δεν υπάρχει επιστροφή σε ice, δεν πρόκειται.

Περίεργα πράγματα.. 😜😂🤣

Εδώ στη βόρεια Ελλάδα, δικοί μας άνθρωποι, Έλληνες κάτοχοι ev, σε συγκεντρώσεις ηλεκτροκινητων που γίνονται συνεχώς, είναι όλοι ενθουσιασμένοι σε βαθμό κακουργηματος από την μετάβασή τους στα ηλεκτρικά.

Κάποιος τους ψεκάζει ευχαρίστηση. Δεν εξηγείται.
 

kalitsouni

Ακουστικά
Μηνύματα
3.541
Reaction score
10.434

Μηνύματα
213
Reaction score
95
Έχει απόλυτο δίκιο, για την συγκεκριμένη περίπτωση, καί παίρνοντας τον εαυτό του για παράδειγμα.
Αλλά γιατί να πάρουμε τον φίλο alexis για παράδειγμα, που σε ένα post έκανε περισσότερους υπολογισμούς από τον Βέγγο στο "Θά σέ κάνω βασίλισσα", καί όχι κάποιον άλλο πού δεν είναι όλα στη ζωή του τρείς το λάδι τρείς το ξύδι, και μπορεί να γουστάρει να ξοδέψει καί κάτι παραπάνω για την κ@#λ@ ...ευχαρίστηση του;

Βέβαια τώρα που ξαναδιάβασα το ποστ του, γράφει στο τέλος"βέβαια ή ηλεκτροκίνηση για όποιον ΘΈΛΕΙ είναι μονόδρομος", καί εδώ δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς.
Μα ουσιαστικά δεν υπάρχει διαφωνία, απλώς καθένας θέτει για τους δικούς του λόγους διαφορετικές προτεραιότητες. Για άλλον είναι η οικονομία, για άλλον η ευχαρίστηση, για άλλον η πρακτικότητα κ.λπ. Επίσης μερικές φορές υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο τι υποδεικνύει ο ορθός λόγος μας και στο τι κάνουμε στην πράξη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.913
Reaction score
137.094
Πολύ σημαντική ψηφοφορία, ο κύβος ερρίφθη. 👍
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.820
Reaction score
10.698
Τελικά δυσαρεστημένος κάτοχος ηλεκτρικού βρέθηκε, ή ακόμα;
Γιατί σιγά σιγά γινόμαστε πολλές, αλλά μέχρι στιγμής μόνο δυσαρεστημένους μη κατόχους έχω συναντήσει. 😛
Ούτε στο Club Lada δε θα βρεις δυσαρεστημένους κατόχους.
Γενικά τα club δεν τα λες και κριτήριο ποιότητας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
Έχει απόλυτο δίκιο, για την συγκεκριμένη περίπτωση, καί παίρνοντας τον εαυτό του για παράδειγμα.

Αλλά γιατί να πάρουμε τον φίλο alexis για παράδειγμα, που σε ένα post έκανε περισσότερους υπολογισμούς από τον Βέγγο στο "Θά σέ κάνω βασίλισσα", καί όχι κάποιον άλλο πού δεν είναι όλα στη ζωή του τρείς το λάδι τρείς το ξύδι, και μπορεί να γουστάρει να ξοδέψει καί κάτι παραπάνω για την κ@#λ@ ...ευχαρίστηση του;

Βέβαια τώρα που ξαναδιάβασα το ποστ του, γράφει στο τέλος"βέβαια ή ηλεκτροκίνηση για όποιον ΘΈΛΕΙ είναι μονόδρομος", καί εδώ δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς.
😅
Καταρχήν ο αγαπητός Βέγγος υπολογίζει το μηνιαίο κόστος μιας μεταφοράς αν θα γινόταν κάθε μέρα. Πράγμα αδύνατο. Το αμάξι και η μηχανή χρησιμοποιούνται κάθε μέρα για χρόνια. Οπότε το παράδειγμα είναι λίγο άκυρο 🙂. Κατά δεύτερον ο χαρακτήρας που υποδύεται ο ηθοποιός είναι ο άνθρωπος που σιχαίνομαι. Κάθε άλλο παρά τρείς το λάδι τρείς το ξύδι είναι η ζωή μου 🙂. Απλά οι κ@#λε$ μου δεν είναι τα οχήματα. Ήταν, κάποτε. Εδώ και πολλά χρόνια ένα αναγκαίο έξοδο είναι και τίποτε παραπάνω. Η οδήγηση είναι πηγή άγχους, stress και τα κιβώτια ταχυτήτων ότι πιο άχρηστο υπάρχει σε ένα όχημα 🙂 (Έπρεπε να μην υπάρχει καν επιλογή, όλα αυτόματα.) Αν τα ηλεκτρικά θα μου επαναφέρουν μια παλιά ευχάριστη εμπειρία μένει να αποδειχθεί. Επιπλέον, για να υπολογίσει κάποιος κοστολόγια και τι συμφέρει πρέπει να το κάνει σε ετήσιο επίπεδο με όλες τις λεπτομέρειες, και όχι κάτι λιγότερο.

Τα αμάξια τα γούσταρα, και τις μηχανές, και δόξα το θεό και τις τρέλες μου έκανα και κάνω, και τα ταξίδια μου και όλα μια χαρά. Και με τις μηχανές ακόμα παραπάνω. Όλα μου τα οδικά ταξίδια στο εξωτερικό ήταν με μηχανή και minimum δεκαήμερα. Ωραίες εμπειρίες.

Πλέον θεωρώ μέγιστη χαζομάρα να δίνω 3000€ βενζίνες ενώ μπορώ να κάνω τα ίδια με 300€-400€. Προτιμώ να τα φάω στα ταξίδια, ωραία φαγητά, να αγοράσω ότι θέλω κ.α, παρά να τα δίνω στο βενζινάδικο. Βαριέμαι την οδήγηση και το μόνο που με σώζει είναι ότι κυκλοφορώ σε ώρες και δρόμους που δεν έχει κίνηση ούτε πολλά φανάρια. Στα 30χλμ για να πάω δουλειά περνάω όλα κι όλα 4 φανάρια που συχνά είναι όλα πράσινα. Από αμάξια το πρωί άντε να είναι 10 σε όλη τη διαδρομή, στη πορεία μου, και 15-20 στην επιστροφή. Για να πάω Supermarket κάνω περίπου 20χλμ μόνο για πάω και περνάω ένα φανάρι, 7-8 στις 10 πράσινο. Όνειρο.
Προς τον "πολιτισμό" άντε να φτάσω μέχρι Γλυφάδα και πολύ είναι. Για πιο μέσα με αμάξι ούτε για αστείο, μόνο αν είναι ανάγκη. Απορώ πως μπορείτε. Εκεί μέσα η οδήγηση είναι τρελή πηγή άγχους και stress με όλους αυτούς τους κάγκουρες στους δρόμους που βγάζουν όλα τους τα ψυχολογικά στο τιμόνι και στον διπλανό τους. Όχι ευχαριστώ. Αν ήμουν εκεί μέσα και μπορούσα το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να πάρω οδηγό. Παλαιότερα που είχα περάσει αιθουσαία νευρίτιδα δεν οδηγούσα για σχεδόν 2 μήνες. Όπου ήθελα να πάω οδηγούσε η γυναίκα. Πόσο ήρεμο κεφάλι είχα. Τι ωραία που ήταν. Από το αστικό τοπίο έφυγα πριν σχεδόν 15 χρόνια και ήταν η καλύτερη κίνηση που έκανα ποτέ. Το έζησα 32 χρόνια, φτάνει. Δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψω. Σας το χαρίζω. :) :drinks:

Την καλημέρα μου..
Live long and prosper 🖖🙂
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.220
Reaction score
35.646

100% μείωση εκπομπών από τα νέα οχήματα το 2035, και όχι 90% που ηθελε μεριδα των ευρωβουλευτων.

Εύγε. Κατόρθωμα στην ΕΕ, που πληθυσμιακα θα εχει συρρικνωθεί στα 400 εκ. μεχρι τοτε, σε εναν πλανήτη των 8 δις (δλδ... το 5%. Οπως το κουκουε) , να μην εχει καθολου ρυπους απο νεα ιχ και να σωσει τον κοσμο.
Το 5%!
Αυτό είναι η ΕΕ.
Το κουκουε στον πλανητη. Ο πλανητης τραβάει τον δρομο του κι εμεις τον ορθο δικο μας. Δινουμε το παραδειγμα βεβαιως, αλλα ο λοιπος πλανητης μας εχει γραμμένους, και οχι μόνο, μας θεωρεί και υπαιτιους για ολα τα κακα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
100% μείωση εκπομπών από τα νέα οχήματα το 2035, και όχι 90% που ηθελε μεριδα των ευρωβουλευτων.

Εύγε. Κατόρθωμα στην ΕΕ, που πληθυσμιακα θα εχει συρρικνωθεί στα 400 εκ. μεχρι τοτε, σε εναν πλανήτη των 8 δις (δλδ... το 5%. Οπως το κουκουε) , να μην εχει καθολου ρυπους απο νεα ιχ και να σωσει τον κοσμο.
Το 5%!
Αυτό είναι η ΕΕ.
Το κουκουε στον πλανητη. Ο πλανητης τραβάει τον δρομο του κι εμεις τον ορθο δικο μας. Δινουμε το παραδειγμα βεβαιως, αλλα ο λοιπος πλανητης μας εχει γραμμένους, και οχι μόνο, μας θεωρεί και υπαιτιους για ολα τα κακα.
Γελάω, γιατί έχεις δίκιο. 👍
 

Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
Κάποτε ημανε αυτοκινητάκιας , περιοδικά εκθέσεις, δοκιμές , υπολογισμούς αφίσες κλπ
Βαρέθηκα. Δεν έχει τόσο ενδιαφέρον πια. Αυτό το σου χαρίζω ένα Μ3 τι θα έκανες απαντάται αβίαστα , πούλημα ή χάρισμα .
Έχω αφήσει το μαζδα για κάτι αλλαγές στα στέρεα (κατά πάγια τακτική) από Γενάρη. Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου να δω πως πάει. Δεν μου λείπει καθόλου . Το ποδήλατο σου αλλάζει τη σκέψη στις μετακινήσεις. Μαθαίνεις να βρίσκεις βέλτιστες διαδρομές, να κάνεις συντήρηση δυνάμεων , να διαπιστώνεις ότι η βέλτιστη χρήση ενός μέσου με τελική 80χαω σε κατηφόρα με 10% κλίση το κάνει ταχύτερο από ένα που γαζωνει μέχρι τα 240 φεύγα.
Σκεφτόμουν ένα ηλεκτρονικό με 400 άλογα να παενει τον πάτο του. Πλέον φαίνεται ότι η χρήση που κάνω δεν δικαιολογεί πάνω από 150 ακόμα και στους 2 τόνους βάρος.
Αλλάζει ο κόσμος
 

Μηνύματα
6.864
Reaction score
5.405
Ας βρούμε την ησυχία μας στην Ευρώπη, κι ας είμαστε η Αστυπάλαια της υφηλίου, δεν πειράζει.

Δεν γίνεται να περπατάς μπροστά από πιάτσα ταξί και να μην μπορείς να αναπνεύσεις, επειδή ουρά ταξιτζήδων κάθονται μέσα στα ρυπογόνα οχήματά τους με αναμμένη μηχανή για να έχουν κλιματισμό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
Ω ναι, ονειρεύομαι τη στιγμή που θα είναι όλα ηλεκτρικά. Δεν θα ακούς τίποτα.

Ήμασταν Γλυφάδα τις προάλλες και μας έπιασε μια πίνα. Ανεβήκαμε στο μπαλκόνι στο La Pasteria να έχουμε και θέα, τρομάρα μας. Μας πήραν τα αυτιά οι κάγκουρες. @astadialapia :vinsent::tongue:
 

Μηνύματα
6.864
Reaction score
5.405
Στη γειτονιά μου έχει έναν ταξιτζή που ξεκινάει τη δουλειά κάθε μέρα στις 8 και περιμένει μια γειτόνισα καθημερινά να τη μεταφέρει. Είχε τύχει 1-2 φορές να σταματήσει μπροστά στο σπίτι μου να περιμένει τη γειτόνισα. Με αναμμένη μηχανή για ζέσταμα. Με το που έβγαινα έξω το πρωί, ντουμάνι νέφος και βρώμα. Η μικρή κρατούσε τη μύτη της μέχρι να μπει στο σχολικό. Στο τέλος του είπα, αν μπορείς να σταματάς λίγο πιο κάτω στη γωνία, δεν μπορούμε να αναπνεύσουμε ή σβήνε το το ρημάδι. Έκτοτε σταματάει λίγο πιο κάτω, φυσικά με αναμμένη μηχανή, απλά μεταφέρθηκε το πρόβλημα αλλού.

Χτες βράδυ έκανα το ίδιο. Έκατσα μέσα στο αμάξι να περιεργαστώ τις λειτουργίες του, με "αναμμένη" μηχανή και κλιματισμό στους 23 βαθμούς, και μάλιστα επί μιάμιση ώρα. Φυσικά δεν ενόχλησα κανέναν, ούτε με θόρυβο ούτε με κάπνα. Στα 70 λεπτά έκλεισε η μηχανή μόνη της για εξοικονόμηση ενέργειας. Η μέτρηση ίδια, 61% ήταν πριν, 61% και μετά. Ξανάναψα τη μηχανή ακόμα 20 λεπτά με κλιματισμό και τότε μόνο κατέβηκε στο 60%.

Βγήκα στις 11 για μπύρα, ωραία σβέλτη διαδρομή στο κέντρο της πόλης, γύρισα 1:30 φρέσκος, τότε κατάλαβα ότι ήμουν στη θέση Normal και όχι Sport, έτοιμος ήμουν να κάνω αναστροφή και να κάνω μια βόλτα ακόμα. Απόλαυση.

Θέλει προσοχή πάντως στη Sport, πούπουλο το αισθάνεσαι το αμάξι και πετάγεται σαν κατσίκι. Π.χ. μηχανάκι που τελευταία στιγμή στο κόκκινο φανάρι σε πλευρίζει και μπαίνει μπροστά σου, αν εκείνη τη στιγμή ανάψει πράσινο, τον καβαλάς για πλάκα.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.220
Reaction score
35.646
Ας βρούμε την ησυχία μας στην Ευρώπη, κι ας είμαστε η Αστυπάλαια της υφηλίου, δεν πειράζει.

Δεν γίνεται να περπατάς μπροστά από πιάτσα ταξί και να μην μπορείς να αναπνεύσεις, επειδή ουρά ταξιτζήδων κάθονται μέσα στα ρυπογόνα οχήματά τους με αναμμένη μηχανή για να έχουν κλιματισμό.

Μόνο που όλη αυτή η ιστορία με τα στερεά καύσιμα δεν στοχεύει σε αυτό που λες, αλλά στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ως αερίου του θερμοκηπίου. Η ποιότητα της ατμόσφαιρας στις ευρωπαϊκές πόλεις έχει σημειώσει τεράστια βελτίωση σε σχέση με πριν λχ 40 χρόνια, και αυτό πριν καν αρχίσει η ηλεκτροκίνηση. Εάν το θέμα μας είναι αυτό, υπάρχουν δοκιμασμένες μέθοδοι να επιλυθεί και στη χώρα μας. Είδες τις εικόνες που ανέβασε ο Κώστας από Άμστερνταμ, Χάγη, πού ήταν δεν ξέρω. Παρατήρησες ένα πάρκινγκ με δεκάδες ποδήλατα; Δεν είναι να κοιτούμε μόνο τα ηλεκτρικά ιχ. Είδες τα ΜΜΕ στις ευρωπαϊκές χώρες; Μην πας μακριά, ακόμη και τη Σόφια να δεις. Σε σύγκριση ακόμη και με τη Σόφια, η όχι και τόσο μικρή μας Θεσσαλονίκη είναι Ουγκάντα. Και αυτό με επιφύλαξη, δεν ξέρω πώς είναι σήμερα η Ουγκάντα.

Η όλη ιστορία με τους ρύπους, και τη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου για την αντιστροφή της κλιματικής αλλαγής, δεν ανάγεται παρά στο αίσθημα βάρους που έχει η Ευρώπη για όλα τα δεινά του κόσμου.
Ω ναι, ονειρεύομαι τη στιγμή που θα είναι όλα ηλεκτρικά. Δεν θα ακούς τίποτα.

Ήμασταν Γλυφάδα τις προάλλες και μας έπιασε μια πίνα. Ανεβήκαμε στο μπαλκόνι στο La Pasteria να έχουμε και θέα, τρομάρα μας. Μας πήραν τα αυτιά οι κάγκουρες. @astadialapia :vinsent::tongue:

Να παρατηρήσω εδώ ότι μακράν η μεγαλύτερη ηχορρύπανση αναλογικώς είναι από τα μηχανάκια όχι τα ιχ.
Όταν το ένα μπορεί να κάνει για δέκα ιχ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.620
Reaction score
30.513
Να παρατηρήσω εδώ ότι μακράν η μεγαλύτερη ηχορρύπανση αναλογικώς είναι από τα μηχανάκια όχι τα ιχ.
Όταν το ένα μπορεί να κάνει για δέκα ιχ.
Ισχύει. Και κατά περιπτώσεις φτάνει και στα όρια του ανυπόφορου. Για αυτό είπα "όλα ηλεκτρικά".
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.220
Reaction score
35.646
Μόνο που το ψήφισμα μιλάει για νέα αυτοκίνητα και ημιφορτηγά, όχι δίτροχα. Το ίδιο και εκείνο που ανακοίνωσε ο Κούλης.
Αφήνω κατά μέρος το γεγονός ότι τα περισσότερα ηλεκτρικά "μηχανάκια" στη χώρα μας είναι εκείνα που κυκλοφορούν παράνομα ως "ηλεκτρικά ποδήλατα" με κινητήρες συχνά 1,5-2kw και βάλε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.632
Μηνύματα
2.946.891
Members
38.212
Νεότερο μέλος
Falco_1000
Top