- Μηνύματα
- 6.864
- Reaction score
- 5.405
Και μισοτιμής να έβγαινε το C4 πετρέλαιο πάντως. πάλι το e-C4 θα επέλεγα.
Στα 3 χιλιάρικα επιπλέον το πετρέλαιο, μου φαίνεται αδιανόητη η επιλογή του πετρελαιοκίνητου. Για ποιον λόγο; Για το «προνόμιο» να έδινα 140-140 τα ευρώ για γέμισμα στα βενζινάδικα;
Και ασχέτως τιμών. Η εξάρτηση από τον βενζινά θα με έκανε πιο αυτόνομο; Όχι, ευχαριστώ. Δεν μου λείπει ούτε ο βενζινάς, ούτε τα καυσαέρια, ούτε ο θόρυβος, ούτε ο έλεγχος λαδιών, ούτε οι βλάβες, ούτε οι μάστορες, ούτε τα σέρβις.
Προτιμώ να φορτίζει δωρεάν όσο ψωνίζω στο σουπερμάρκετ, όπως κι εξαρχής από το σπίτι μου ενώ κοιμόμουν την προηγούμενη νύχτα. Και στην αντιπροσωπεία να πάω μόνο για αλλαγή φίλτρου καμπίνας στα 20.000 χλμ.
Την πραγματική έννοια της αυτονομίας, της απεξάρτησης και της ελευθερίας τώρα τη ζω με το καλώδιό μου όμορφα κι ωραία παρά τόσες δεκαετίες χωρίς.
Και να πω ότι έχασα σε επιδόσεις; Στο φανάρι σφεντόνα φεύγω μαζί με τις μηχανές. Πέφτουν προς τα πίσω κινητά, κολλάει η πλάτη στο κάθισμα, χαμός. Κι επέλεξα αργό ηλεκτρικό!
Στα 3 χιλιάρικα επιπλέον το πετρέλαιο, μου φαίνεται αδιανόητη η επιλογή του πετρελαιοκίνητου. Για ποιον λόγο; Για το «προνόμιο» να έδινα 140-140 τα ευρώ για γέμισμα στα βενζινάδικα;
Και ασχέτως τιμών. Η εξάρτηση από τον βενζινά θα με έκανε πιο αυτόνομο; Όχι, ευχαριστώ. Δεν μου λείπει ούτε ο βενζινάς, ούτε τα καυσαέρια, ούτε ο θόρυβος, ούτε ο έλεγχος λαδιών, ούτε οι βλάβες, ούτε οι μάστορες, ούτε τα σέρβις.
Προτιμώ να φορτίζει δωρεάν όσο ψωνίζω στο σουπερμάρκετ, όπως κι εξαρχής από το σπίτι μου ενώ κοιμόμουν την προηγούμενη νύχτα. Και στην αντιπροσωπεία να πάω μόνο για αλλαγή φίλτρου καμπίνας στα 20.000 χλμ.
Την πραγματική έννοια της αυτονομίας, της απεξάρτησης και της ελευθερίας τώρα τη ζω με το καλώδιό μου όμορφα κι ωραία παρά τόσες δεκαετίες χωρίς.
Και να πω ότι έχασα σε επιδόσεις; Στο φανάρι σφεντόνα φεύγω μαζί με τις μηχανές. Πέφτουν προς τα πίσω κινητά, κολλάει η πλάτη στο κάθισμα, χαμός. Κι επέλεξα αργό ηλεκτρικό!