- Μηνύματα
- 16.986
- Reaction score
- 24.215
αρκετά έχουν σωστό ζύγισμα , αλλά το ύψος του ΚΜ δεν μπορεί να κατέβει σε τέτοια επίπεδα , οπότε θα έχουν μια εγγενή δυσκολία να αξιοποιήσουν το μέγιστο της πρόσφυσης και των 4 τροχών.Αν ξέρετε, θα ήθελα να μάθω ποια θερμικά έχουν 50-50 ζύγισμα, ενώ το τόσο χαμηλό κέντρο βάρους δε νομίζω να είναι εφικτό σε θερμικό.
το βάρος από μόνο του δεν είναι κάτι που μπορεί να πει πολλά για την συμπεριφορά ενός οχήματος , όσο μπορεί να πεί η θέση του.
και το ποδήλατο είναι 8 κιλά και ο αναβάτης άλλα 80 αλλά δεν θα φρενάρει ποτέ.
το αυξημένο βάρος είναι ένα πρόβλημα που λύνεται με επάρκεια ισχύος ,μεγάλες επιφάνειες στα λάστιχα και αντίστοιχες επιλογές σε ελατήρια/αμορτισέρ. Δεν είναι φυσικά ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισής του , ιδανικά θα θέλαμε τα EV να είναι ελαφρύτερα και έχουν λιγότερη ισχύ (ένα ιδεατό ev με 1300 κιλά βάρος και 150KW ισχύ θα ήταν πάλι τρομακτικό σε επιδόσεις )
αυτό θα αργήσει λιγάκι ακόμα , αλλά δεν αναιρεί το γεγονός ότι η μετάδοση του ev είναι αιώνες μπροστά από οποιαδήποτε υλοποίηση θερμικού.