symos
You're not worthy!
- Μηνύματα
- 3.516
- Reaction score
- 7.919
Δεν το ξέχασα φυσικά, αλλά δεν έχει νόημα σαν σύγκριση.Κάτι ξέχασες.
Κάτι που δεν γίνεται στα ice.
Την πραγματική φόρτιση της μπαταρίας κατά την κατηφόρα
Ναι, φορτίζουν στην (μεγάλη) κατηφόρα αλλά και τα συμβατικά την κατεβαίνουν με σχεδόν μηδενική κατανάλωση την κατηφόρα. Αλλά κάτι πλήρωσες για να ανέβεις το βουνό, οπότε πρέπει να δεις τη συνολική διαδρομή (ανέβα-κατέβα). Προφανώς και εκεί τα ηλεκτρικά είναι πιο οικονομικά, όπως είναι και στην ευθεία, αλλά το να συγκρίνουμε μόνο την κατηφόρα δεν λέει κάτι.
Εγώ απάντησα σε αυτό που έγραψε ο @flash αρχικά:
Για μια απόσταση δηλαδή 100χλμ, το range του έπεσε 50χλμ αντί να πέσει 100. Αυτό ΔΕΝ είναι μηδενική κατανάλωση ενέργειας, είναι απλά οικονομική οδήγηση και θα μπορούσες να έχεις αντίστοιχο αποτέλεσμα και με ένα συμβατικό. Όχι μόνο αυτό, θα μπορούσες να κάνεις τα 100χλμ και το range σου να μην έχει πέσει καθόλου (και σε ηλεκτρικό και σε συμβατικό) και προφανώς ούτε σε αυτή την περίπτωση θα είχαμε μηδενική κατανάλωση ενέργειας.Το νέο μου παιχνίδι είναι να καλύπτω συγκεκριμένη απόσταση χωρίς να καίω ενέργεια.
Σε μια φάση είχα 150 χλμ υπόλοιπο αυτονομίας και 100 χλμ απόσταση μέχρι τον προορισμό μου.
Με πολύ ελαφρύ πόδι στο γκάζι, έφτασα στον προορισμό μου και είχα 100 χλμ αυτονομίας υπόλοιπο.
Αν δεν μιλάμε για το range αλλά για το υπόλοιπο της μπαταρίας, μηδενική πτώση θα είχαμε μόνο στην κατηφόρα. Οπότε πάμε πάλι στο πρώτο point.