Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.238
Updating... 😜😁🤣

Μπαίνει 2.4 στην καρεντα, κάτι χιλιόμετρα μακριά είναι, αλλά ένα κλιματιστικό τους το ανοίγω από δω που είμαι. 😂🤣

Μου'δωσαν ένα φρέσκο Α3 βενζίνης αυτόματο, φουλ εξοπλισμό. Πιο ακριβό από iD3. Απορώ γιατί υπάρχουν αυτές οι αηδίες...
Εντελώς πεταμένα λεφτά.
 

Μηνύματα
1.248
Reaction score
1.864
Έμεινες;
και εγώ αυτό σκέφτηκα, μετά από το ότι κάτι θέλει να μετρήσει

Updating... 😜😁🤣

Μπαίνει 2.4 στην καρεντα, κάτι χιλιόμετρα μακριά είναι, αλλά ένα κλιματιστικό τους το ανοίγω από δω που είμαι. 😂🤣

Μου'δωσαν ένα φρέσκο Α3 βενζίνης αυτόματο, φουλ εξοπλισμό. Πιο ακριβό από iD3. Απορώ γιατί υπάρχουν αυτές οι αηδίες...
Εντελώς πεταμένα λεφτά.
ούτε μου πέρασε από το μυαλό,
για αυτό το θέλουν μια μέρα εκεί;
και τι κάνουν, αδειάζουν την μπαταρία; ή λέω μλκίες; και αν ναι, ξέρεις πως το κάνουν;
(το παίρνει το "παιδί" και κάνει βόλτες μέχρι να μέινει; :laugh: )
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.238
Όχι βρε, απλώς κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης, δεν διαβάζει δεδομένα μπαταρίας.

Συνήλθε τώρα, δείχνει κανονικά.
Λογικά θα με πάρουν τηλέφωνο σε λίγο να πα να το πάρω.

75% είναι η μπαταρία, μεθαύριο που θα χει πέσει, θα πα να δω άμα πιάνει 130+ kWh. 😎
 

Gio

Μηνύματα
293
Reaction score
185
Όχι βρε, απλώς κατά τη διάρκεια της αναβάθμισης, δεν διαβάζει δεδομένα μπαταρίας.

Συνήλθε τώρα, δείχνει κανονικά.
Λογικά θα με πάρουν τηλέφωνο σε λίγο να πα να το πάρω.

75% είναι η μπαταρία, μεθαύριο θα πα να δω άμα πιάνει 130+ kWh. 😎
Μιας και είναι εκεί πες να σου αλλάξουν ένα φίλτρο γύρης καμπίνας, να μην τρέχεις τού χρόνου.🤣
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.238
Μιας και είναι εκεί πες να σου αλλάξουν ένα φίλτρο γύρης καμπίνας, να μην τρέχεις τού χρόνου.🤣
Δε δικαιούμαι σερβις. Με διώχνουν. 😂

Πάνε by the book, μόνο ο, τι προβλέπεται αλλάζουν.

Και δε μπορώ να παραπονεθω ότι μυρίζει κάτι στην καμπίνα, δε μυρίζει, το βλέπουν κιόλας. Απλώς σε βρίζουν. Καίγονται αυτή την εποχή, εποχή αδειών και κάθε iD θέλει ένα φουλ 8-ωρο...😜
 

TGD

Μηνύματα
8.659
Reaction score
8.689
Γιατί από πάνω κάθονται όταν κάνει απντειτ; Εγώ περίμενα να το βάζουν το βράδυ και να κάνουν ριμπουτ το πρωί!
 

Μηνύματα
386
Reaction score
738
Η GLC 300de 4matic του αδελφού μου δουλεύει για λίγο ηλεκτρικά με την μπαταρία στο 0%.

Την έχω δει να πηγαίνει μικρές αποστάσεις (π.χ. από Μαρτίου μέχρι Μπότσαρη) και στο autopark.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.238
Γιατί από πάνω κάθονται όταν κάνει απντειτ; Εγώ περίμενα να το βάζουν το βράδυ και να κάνουν ριμπουτ το πρωί!
Έχει μια συνέχεια ενεργειών, κάνουν ένα update, μετά γίνεται ένα τεστ και αναλόγως αλλάζουν ή όχι την 12-βολτη μπαταρία του αυτοκινήτου, που κατά 95% την αλλάζουν, μετά γίνεται νέο τεστ με τη νέα μπαταρία αφού τη φορτίσει η μεγάλη μπαταρία του ev, μετά γίνεται αλλαγή μιας πλακέτας ενός ελεγκτή, μετά γίνεται ένα update firmware που δε γινόταν πριν, μετά γίνονται 3 τμηματικά updates.
Όλη η διαδικασία, βάσει του αλγόριθμου των Γερμανών, χρειάζεται επακριβώς 7 ώρες, και έναν άνθρωπο συνεχώς να κάνει κάτι, δεν υπάρχει αναμονή "μέχρι να αναβαθμιστεί".

Έχουν βρει τον μπελά τους κι αυτοί..
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.970
Reaction score
11.409
Αρχηγέ, ρωτώ στα παρακαλώ τι παίζει με e-up! Δέχονται παραγγελίες; Παίζουν μ.τ.χ. ή μακρυά; Σοβαρά τώρα, κάνε μια ερωτηση οταν ξαναπάς, ενδιαφέρομαι άμεσα για αγορά. (απίστευτο κι όμως αληθινό.)
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.238
Τελείωσαν τα e-up.

Δες μεταχειρισμένα αν βρεις, που μάλλον πολύ δύσκολα. Αν τυχόν βρεις, πάρτο. Αλλά μην ελπίζεις... 😜


Τελικά δεν τελείωσε η αναβάθμιση σήμερα. Θα μείνω με το αντικατάστασης. Προφανώς και αυτούς δε τους βολεύει, αλλά πολλές φορές δε τους πάνε όλα ρόδινα. Κάποιοι ιδιοκτήτες στην Ευρώπη γενικώς, έμειναν 3 και 4 μέρες με αυτοκίνητο αντικατάστασης... Δεν είναι σπάνιο να έχουν πολύ παίδεμα και να χρειάζεται να βάλουν χέρι οι ίδιοι οι Γερμανοί για να ολοκληρωθεί.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.514
Reaction score
7.914
Μπράβο πάντως στους Γερμανούς για την όλη εξυπηρέτηση. Όσο κι αν τους σιχαίνομαι, πρέπει να το παραδεχτώ.

Και για τη hardware αναβάθμιση (εξαιρετικά σπάνιο, εδώ άλλοι δεν δίνουν καν τακτικές ή αξιόλογες software αναβαθμίσεις) χωρίς καν να είναι "ανάγκη", και για την οργάνωση, το αυτοκίνητο αντικατάστασης κλπ.

Από διάφορα που διαβάζω σε forums για άλλες πιο premium μάρκες (wink wink) δεν τα λες καθόλου δεδομένα τα παραπάνω.
 


Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Είναι και πού θα πέσεις, αλλά μεταξύ των αντιπροσωπειών που έχω βρεθεί στην ανάγκη τους (ήτοι Renault, VW στην Ελλάδα και Fiat, Volvo στην Κύπρο), στην VW (Karenta) είχα μακράν την καλύτερη αντιμετώπιση και συνολικότερη εμπειρία (από ευγένεια και ενημέρωση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το service, μέχρι και στις τιμές, σε σύγκριση με αντίστοιχες προσφορές που πήρα "έξω" - π.χ. στο φανοποιείο).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.955
Reaction score
137.238
Επέστρεψα το αυτοκίνητο αντικατάστασης, και μια σύγκριση είναι χρήσιμη, τώρα που τα έχω φρέσκα.

Εμφανισιακά, το νέο και φρέσκο Α3, είναι πιο όμορφο (για τα δικά μου γούστα) από το id3.

(Αναγκάστηκα να ξαναμπώ σε βενζινάδικο, ω ρε φίλε ξεπεσμός..)

IMG_20220804_131724~2.jpg


IMG_20220804_124710.jpg


Έχει ωραίο ταμπλό με πολλές χρήσιμες πληροφορίες, και μεγάλη οθόνη, πολύ όμορφη, και εύχρηστο επιλογέα αυτόματου κιβωτίου:

IMG_20220804_131600.jpg


IMG_20220804_131608.jpg


IMG_20220804_131618.jpg



Οι χώροι, ιδίως πίσω επιβατών, είναι υποδεέστεροι του id3, όπως και το πορτ παγκαζ.
Τα καθίσματα εξαιρετικά άβολα και σκληρά.

Το αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικό, μόλις αφήνεις γκάζι μπαίνει νεκρά και τσουλάει με μηδενική κατανάλωση, φορτίζει σε κάθε περίπτωση την μπαταρία για το σταρτ στοπ, δουλεύει πολύ ωραία.

Το τιμόνι είναι κακό, δεν έχει ακρίβεια, δεν έχει αίσθηση, θέλει συνεχώς μικροδιορθώσεις για να μένει στην πορεία του, καμιά σχέση με το ακριβές τιμόνι του id3, όπως και του Τεσλα.

Οι αναρτήσεις είναι κακές. Λίαν επιεικώς. Σκληρές σε εγκάρσιες ανωμαλίες, σκληρές γενικά, και ταυτόχρονα το αυτοκίνητο είναι βάρκα, πλεούμενο κανονικό, στα όρια της αναγούλας. Καιρό είχα να νιώσω αυτή την αίσθηση της τζάμπα κι άδικα πλεύσης, καθώς το id3 δεν έχει καθόλου τέτοια προβλήματα, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ πιο μαλακό και δε καταλαβαίνεις πολλές κακοτεχνίες του δρόμου.

Οι θόρυβοι στο δρόμο μου ξαναθυμισαν γιατί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι σε άλλο επίπεδο. Τόσο το τζάμπα βουητό του κινητήρα, όσο και οι κραδασμοί του κινητήρα, ήταν μια αίσθηση που πρακτικά έχω ξεχάσει. Βεβαίως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι, ακόμα και των ελαστικών στην άσφαλτο, ήταν μεγαλύτεροι του id3. Εδώ δεν υπάρχει καμία ελπίδα σύγκρισης.

Στον δρόμο γενικά είναι αρκετά χειρότερο του id3, αν και όχι τόσο ώστε να φοβάμαι. Δεν ακούει καλά στο τιμόνι, δεν έχει την ευστάθεια του id3 ούτε για πλάκα, και μέσα στα στενά δε στρίβει όπως στρίβει το τιμόνι του id3.

Το lane assist είναι άθλιο συγκριτικά με αυτό του id3, πρακτικά με φόβισε. Θα το είχα μονίμως απενεργοποιημενο. Δεν δουλεύει σωστά, είναι ένα λάθος. Τέλος.

Το auto cruise control δουλεύει πολύ καλά, με μόνη εξαίρεση το απότομο φρενάρισμα όταν δουν οι αισθητήρες του το εμπρός αυτοκίνητο. Και κει το id3 είναι πολύ καλύτερο.

Σοφτγουερ γενικά ολίγον τι πατάτα. Παιδικό.

Τα φρένα του είναι πολύ καλά, τουλάχιστον σε χαμηλές ταχύτητες που τα δοκίμασα. Από το id3 μου έδωσαν την εντύπωση ότι είναι καλύτερα. Σημαντικό.

Στην επιτάχυνση, απλώς δεν έχει, καθόλου. Είναι εντελώς ψόφιο. Κάνει φασαρία αλλά δε προχωράει. Στο φανάρι λίγο παραπάνω γκάζι και άκουσα να σπινιαρει το εμπρός ελαστικό, χωρίς να νιώσω ούτε ίχνος επιτάχυνσης. Δεν έχει κανένα γκάζι σε καμία ταχύτητα κίνησης, το πατούσα τέρμα και περίμενα, δε το πίστευα αυτό το πράμα. Μου φάνηκε εντελώς αστείο. Μα πως πάνε αυτά τα αυτοκίνητα, έχει πραγματικά πολύ πλάκα.

Συνολικά είναι 4-5 κλάσεις χειρότερο αυτοκίνητο από το id3, σε όλα, εκτός της εμφάνισης.

Αν πάτε να δείτε τιμή κτήσης, το 1600-αρι βενζίνης με ηλιοροφη και head up display, θα γελάσετε.
Συγκριτικά με το id3, αν πούμε πως το ηλεκτρικό βγαίνει στα 45 χιλιάρικα, αυτό θα έπρεπε να του πουλάνε στα 10 χιλιάρικα, και πολλά λέω.

Όταν μπήκα στο id3, μετά από αυτό, ένιωσα ξανά πολιτισμό, ησυχία, υψηλή ποιότητα κύλισης, άψογες αναρτήσεις, γκάζια, όλα. Σα να μπήκα από λαντα σε πανάκριβο μερτσεντες, η διαφορά είναι χαοτική. 😎

Δεν υπάρχει επιστροφή. ❤




------------------------








ΥΓ.
Στο σοφτγουερ, το id3 εφόσον συγκαταλέγεται σε αυτά που συνεχώς αναβαθμιζονται μέσω ΟΤΑ, η κατάσταση είναι τουλάχιστον σε μια συνεχή βελτίωση.

Το αστείο είναι ότι με το που παρέλαβα το id3, ξεκινώντας, βρήκε κι άλλη αναβάθμιση... 🤣😜😁😂

IMG_20220804_132336.jpg
IMG_20220804_132312.jpg


Πλέον έχω την νέα έκδοση του λογισμικού (2.4) και έχουν γίνει αλλαγές (δωρεάν) στο χαρντγουερ, δηλαδή μπήκε καινούριας τεχνολογίας 12-βολτη μπαταρία και μπήκε μια καινούρια πλακέτα ενός ελεγκτή για τη φόρτιση, τώρα από 100 kW που ήταν η μέγιστη ισχύς φόρτισης, έχει πάει στα 130 kW! 👍👍👍👍👍👍👍

Εις αναμονή τις επόμενες εβδομάδες για το σοφτγουερ 3, με αυτόματο παρκάρισμα και άλλα ωραία κόλπα!

Id3 rulzzzzzz❤❤❤
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.540
Αρχηγέ, ρωτώ στα παρακαλώ τι παίζει με e-up! Δέχονται παραγγελίες; Παίζουν μ.τ.χ. ή μακρυά; Σοβαρά τώρα, κάνε μια ερωτηση οταν ξαναπάς, ενδιαφέρομαι άμεσα για αγορά. (απίστευτο κι όμως αληθινό.)
Αν προχωρήσεις σε μεταχειρισμένο πρόσεξε την μπαταρία. Έχουν βγει δύο μοντέλα. Το πρώτο ήταν με την μικρή μπαταρία και η αναφερόμενη αυτονομία είναι 180χλμ. Αν βάλεις μέσα θέρμανση ψύξη σκάρτα 100 θα μείνουν.


 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.646
Μηνύματα
2.947.591
Members
38.216
Νεότερο μέλος
milisios
Top