Ο προϋπολογισμός της Νορβηγίας για το 2023 προβλέπει «φρένο» στις φοροαπαλλαγές και σε πολλά προνόμια των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία μάλιστα θα πληρώνουν εφάπαξ ένα φόρο με βάση το βάρος τους, όπως και τα υπόλοιπα νέα μοντέλα που ταξινομούνται στη χώρα.
www.4troxoi.gr
Αυτό για το βάρος το έλεγα κι εγώ από παλιά. Τα βαριά οχήματα φθείρουν περισσότερο τον δρόμο κι επομένως πρέπει να πληρώνουν αυξημένα τέλη.
Εντυπωσιακο επιτευγμα για ηλεκτρικα η πρωτη θεση στις πωλησεις για τον Σεπτεμβριο στη Γερμανια, με την πρωτη θεση (συμπεριλαμβανοντας και τα θερμικα) να ειναι Tesla model Y. Εντυπωσιακο λογω χωρας και τιμης αυτοκινητου
Tesla Model Y has shown strength as production ramps up in Giga Berlin. The compact SUV became the best-selling car in Germany in September 2022, dethroning Volkswagen from the top spot.
Μάλλον δείχνει κάτι άλλο...
Οι περισσότεροι Γερμανοί πια δεν έχουν λεφτά για να αγοράσουν αυτοκίνητο. Ή δεν ενδιαφέρονται να αγοράσουν στην τρέχουσα συγκυρία.
οι πωλήσεις των ΙΧ πάνε μιόντας , ίσως κόντρα στο ρεύμα , αλλά είναι ο κλάδος που παράγει αυτήν την εποχή ακατάπαυστα.
Ήδη οι συζητήσεις που γίνονται για το 2023 , έτος που ξεκινά η ενεργειακή αξιολόγηση του πλοίου (CII , carbon intensity indexing), είναι στην δυνατότητα να κινηθούν τα πλοία στην κατηγορία D (όπου έχεις δυνατότητα να παραμείνεις εκεί για 3 χρόνια μέχρι να επιστρέψεις στην C) με μεγαλύτερες ταχύτητες ώστε να μεταφέρουν περισσότερο φορτίο.
Περισσότεροι Γερμανοί έχουν 65 και 75 χιλιάρικα για Τέσλα μοντελ Υ (LR & performance) από όσους διαθέτουν λιγότερα λεφτά για φολγκζβάγκεν γκολφ και τιγκουαν.
Αυτό δείχνει.
Δείχνει ότι ο Γερμανός προτιμάει τα Τέσλα.
Ποιος; Ο Γερμανός παρακαλώ. Που έχει ντόπια τα φολγκζβάγκεν, τα Μερτσέντες, τα πόρσε και τα μπεμβέ.
Ο γνωστός εθνικιστής γερμαναρας.
Λάιφ Σακς για την ντόπια παραδοσιακή αυτοκινητοβιομηχανία, τους γνωστούς αυτοκινηταραδες. Αυτό δείχνει.
Εχει βγάλει όξω το πουλί του ο ελονας και τους πάει πρέσα.
Η πτώση στις πωλήσεις αυτοκινήτων είναι συνολικά 26% την τελευταία τριετία. Το ότι πουλάει ο Μασκοφόρος σε αυτούς που έχουν τόσα λεφτά να δώσουν, δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι ευρωπαίοι αγοράζουν.