Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.450
Άνοιξε η έκθεση στο Παρίσι και ξεκίνησαν οι παρουσιάσεις νέων ηλεκτρικών.

 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.120
Reaction score
77.215
Πήγαμε τέσσερα άτομα χθες με το i4 M50 του φίλου του φίλου του φόρουμ με δίχως πρόσβαση για φαγητάκι 110 χιλιόμετρα μακριά. Οδήγησα εγώ, τρομερά οικονομικά, στο απόλυτα χαμηλότερο όριό μου, βάζοντας το adaptive cruise στα 150 χ.α.ω. για το 90% της διαδρομής και γυρίσαμε με περίπου 140 χιλιόμετρα υπόλοιπο (απο 100%) με μπόλικες προσπεράσεις και γκαζιές στην επιστροφή. Α, και 2 launches να του δείξω πώς γίνονται. :tongue:

Είμαι εντυπωσιασμένος. 🥰 Και λίγο ερωτευμένος.
 




Μηνύματα
17.025
Reaction score
24.288
με ένα τέτοιο με πήγαν αεροδρόμιο την επόμενη μέρα. του κουτιού, μόλις είχε πάει ταξίδι πάτρα με 4 στάσεις.
τον είπα να μην φορτίζει πάνω απο 80% στο δρόμο για πιο γρήγορα, θα το καταλάβει , το πολύ πολύ να του δώκω το τηλέφωνο του ear να τον ζαλίσει τα @@.

ρε φλαράκ, μία μέρα θεσσαλονίκη μπήκα σε 3 αυτοκίνητα και τα 3 ηλεκτρικά.
τι να το κάντε ρε το μετρό , είστε πολύ μπροστά ναουμ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.443
Reaction score
140.121
Ε ναι, άμα θες να κανς και κωλίκια. 😂🤪🤣

Πάντως αν είχαν ίδια τιμή, Τέσλα mYp και i4Μ50, με ίδιο εξοπλισμό, πάλι Τέσλα θα έπαιρνα. 🤪



ΥΓ.
Αυτά αλλάζουν όμως στην καθαρόαιμη ev πλατφόρμα της BMW..😍


ΥΓ.2. Πάντως για το performance, βγαίνει τώρα track mode από την Τέσλα. 😎
Άμα δε το οδηγήσεις, "δε ξερς τι χανς", έτσι λένε. 😎
 


Μηνύματα
1.030
Reaction score
2.912
Ερώτηση σφήνα, για να μη ψάχνω 379 προηγούμενες σελίδες (δεν είμαι ισοβίτης ⛓) : Φίλος με χωρίς πρόσβαση αναρωτιέται πόσο σημαντική είναι η αντλία θερμότητας σ' ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο...
Όχι φυσικά από άποψη θερμοκρασιακής ρύθμισης μόνο, αλλά κυρίως οικονομίας ρεύματος και εμμέσως διατήρησης καλύτερου χιλιομετρικού range.
Υπάρχει γνώση - προσωπική εμπειρία;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.602
Reaction score
86.955
Ερώτηση σφήνα, για να μη ψάχνω 379 προηγούμενες σελίδες (δεν είμαι ισοβίτης ⛓) : Φίλος με χωρίς πρόσβαση αναρωτιέται πόσο σημαντική είναι η αντλία θερμότητας σ' ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο...
Όχι φυσικά από άποψη θερμοκρασιακής ρύθμισης μόνο, αλλά κυρίως οικονομίας ρεύματος και εμμέσως διατήρησης καλύτερου χιλιομετρικού range.
Υπάρχει γνώση - προσωπική εμπειρία;
Υπάρχουν γραφήματα που δείχνουν την αυτονομία σε διαφορετικές θερμοκρασίες, με και χωρίς αντλία. Ανέβηκαν εδώ πριν απο πολλούς μήνες. Και ναι, είναι σημαντική.
 

Μηνύματα
1.030
Reaction score
2.912
Ευχαριστώ!

για να μη ψάχνω 379 προηγούμενες σελίδες (δεν είμαι ισοβίτης ⛓)
Ανέβηκαν εδώ πριν απο πολλούς μήνες
Θα περάσουμε δημιουργικά τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές ψάχνοντας με κέφι το thread :biggrin:
 

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.115
Reaction score
2.752
Πήγαμε τέσσερα άτομα χθες με το i4 M50 του φίλου του φίλου του φόρουμ με δίχως πρόσβαση για φαγητάκι 110 χιλιόμετρα μακριά. Οδήγησα εγώ, τρομερά οικονομικά, στο απόλυτα χαμηλότερο όριό μου, βάζοντας το adaptive cruise στα 150 χ.α.ω. για το 90% της διαδρομής και γυρίσαμε με περίπου 140 χιλιόμετρα υπόλοιπο (απο 100%) με μπόλικες προσπεράσεις και γκαζιές στην επιστροφή. Α, και 2 launches να του δείξω πώς γίνονται. :tongue:

Είμαι εντυπωσιασμένος. 🥰 Και λίγο ερωτευμένος.
Ερωτευμένος με τον φίλο του φίλου ;; 😝
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.450
Αύξηση επιδότησης στη Γαλλία.

Υπάρχει η φήμη πως Mercedes και Stellantis συζητούν συνεργασία και κατασκευή τριών mega factories στην Ευρώπη. Αυτό γίνεται καθώς οι κατασκευαστές βλέπουν πως στο μέλλον η όποια επιδότηση θα αφορά μόνο τα EVs που κατασκευάστηκαν στην Ευρώπη. Θεωρούν πως αυτό είναι βέβαιο λόγο της επερχόμενης Κινεζικης επέλασης φθηνών ηλεκτρικών στην Ευρωπαϊκή αγορά. Η Renault έχει ανακοινώσει από πέρσι mega factory αποκλειστικά για EVs στη Γαλλία για όλο τον όμιλο.


Συμβαίνει ήδη στην Αμερική καθώς επιδότηση παίρνουν μόνο τα ηλεκτρικά που κατασκευάστηκαν εκεί.
 
Last edited:





D

Deleted member 35

Guest
Ήδη η τελευταία Phantom ήταν στα όρια της απόλυτης ησυχίας. Τόσο πολύ που στις πρώτες δοκιμές η καμπίνα ήταν ήσυχη σε σημείο που σε απέκοπτε πλήρως από το περιβάλλον. Αναγκάστηκαν να αφαιρέσουν μονωτικό υλικό για να επανέλθει στα φυσιολογικά.

Εδώ απορώ πως θα είναι που δεν έχεις καν μηχανή.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    Shalom
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.441
Μηνύματα
2.976.781
Members
38.317
Νεότερο μέλος
gap
Top