Shepherd
Μόνιμος
- Μηνύματα
- 4.819
- Reaction score
- 10.697
Γιατί τα βενζινοπετρέλαια με απλή απόδειξη δεν τα περνούσε στα έξοδα;
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το no fly zone ? που λέω ότι δεν στέκει ?Και βάθος 500 μέτρα. Είναι τεράστια τα μεγέθη. Για σύγκριση η Ακρόπολη είναι στα 160 μέτρα από τη θάλασσα. Η έκταση της είναι πάνω από 1 τετραγωνικό χιλιόμετρο. Όλη η Αθήνα είναι 39. Βάλε να κατάλαβεις το ποσό μεγάλη είναι.
1) Μου έδωσαν που είναι οικιακός φορτιστής type 2 σε schuko.Καλοτάξιδο!!
1. Δεν σου έδωσαν με το αυτοκίνητο;
2. Έχεις τριφασικό;
3. Όταν θα ταξιδέψεις εκτός πόλης θα προγραμματίσεις που θα φορτίσεις με το plugshare. Αν δεν έχεις την εφαρμογή, την κατεβάζεις
4. Δεν ξέρω, αλλά θέλω να μάθω
Κάνε μια έρευνα κάτω απ' το πάτωμα.Εγώ αναφέρομαι στο καλώδιο που θέλουν οι φορτιστές πχ της NRG ή της ΔΕΗ
Γιατί υπάρχει περίπτωση να φορτίσεις με πάνω από 100€ ;4) Την απλή απόδειξη σου την κάνει τιμολόγιο βάζοντας μια σφραγίδα στο πίσω μέρος της. Αν είναι κάτω τον 100€
Τα υπάρχοντα, τα οποία λένε ότι είναι 27 εκατομμύρια, μαζί με τα plug in. Αν βέβαια διαβάσεις μέχρι το τέλος, η ίδια μελέτη λέει πως το 2050 που θεωρητικά τα πάντα όλα θα είναι ηλεκτρικά, θα χρειάζονται το 27% της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ λίγο πίσω στο 2040 η ζήτηση θα είναι στο 9%.Εννοεί τα υπάρχοντα ηλεκτρικά, ή και όσα θα υπάρχουν όταν αντικατασταθεί ο στόλος;
Σωστά.Το τελικό συμπέρασμα είναι πως ο νέος τρόπος μετακίνησης θα απαιτεί λίγο πάνω από το 1/4 της παγκόσμιας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας
Είναι δεδομένο ότι θα αυξηθεί η παραγωγή, δεν είναι θέμα. Όχι μόνο για τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά γενικά. Οι ανάγκες μόνο θα αυξάνονται.Σωστά.
Έχουν μπροστά τους άφθονο χρόνο μέχρι το 2050 (ή 2060 λέω γω), να αυξήσουν την παραγωγή κατά 27%.
Προς ώρας, και μέχρι το 2040, δηλαδή για την 20-ετια που έχουμε μπροστά μας, μηδέν θέμα.
Απορώ πόσοι σκέφτονται σοβαρά τι πιθανά προβλήματα θα προκύψουν σε 30-40 χρόνια από τώρα.