- Μηνύματα
- 47.731
- Reaction score
- 99.237
Δώσ' το αγάπη μου σε κάποιον που να ξέρεις ότι το πάει το γράμμα.πες μου όταν είναι να σου δώσω ένα φάκελο να δώσεις του Κοτσίδη...ή άστο μωρέ, ας το στείλω με ΕΛΤΑ, πιο σίγουρο θα 'ναι
Δώσ' το αγάπη μου σε κάποιον που να ξέρεις ότι το πάει το γράμμα.πες μου όταν είναι να σου δώσω ένα φάκελο να δώσεις του Κοτσίδη...ή άστο μωρέ, ας το στείλω με ΕΛΤΑ, πιο σίγουρο θα 'ναι
Μήλα - πορτοκάλια.Σαν να λέμε dolby atmos είναι το μέλλον και όχι το παρόν, γιατί δεν το έχει και η κουτσή Μαρία.
Τι σημασία; Και ποτέ μπορεί να μην το'χει.
Όχι βέβαια. Εσύ που έτσι και αλλιώς θα έδινες 30.000€ - 40.000€ για αυτοκίνητο δεν είδες απολύτως καμία διαφορά. Για εσένα μπορεί να είναι και το παρόν.Και όχι, η ηλεκτροκίνηση δεν είναι το μέλλον, είναι το παρόν.
Όποιος λέει ότι είναι το μέλλον, έμμεσα και περίτεχνα μεταφέρει την ιδέα απόκτησης ενός ev κάπου αόριστα στο μέλλον, ενώ το πρόβλημα είναι απλώς ..οικονομικό.
Απάντησα ήδη:Για ένα τεράστιο μερίδιο της Ευρωπαϊκής αγοράς, ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΈΜΕ, τα 15.000€ αγοράς νέου οχήματος έγιναν 30.000€ και τα 20.000€ έγιναν 40.000€. Για ποιο παρόν μιλάμε; Αλήθεια δηλαδή;
Ωστόσο, αυτό ισχύει κυρίως για τις φτωχές χώρες, διότι, όπως ξαναειπα:το πρόβλημα είναι απλώς ..οικονομικό
Μόνο που όποιος χρησιμοποιεί τον όρο, δεν κάνει παρουσίαση powerpoint για μερίδια αγοράς, αλλά υπονοεί ότι ακόμα είναι νωρίς.Η έννοια του early adopter είναι κατασκεύη/εργαλείο του marketing, της αγοράς δηλαδή, και καμία σχέση δεν έχει με την ωριμότητα ή όχι μιας τεχνολογίας. Μην τα μπερδεύετε.
Μπαρμούτσαλα Κώστα. Sorry.Απάντησα ήδη:
Ωστόσο, αυτό ισχύει κυρίως για τις φτωχές χώρες, διότι, όπως ξαναειπα:
Η δυνατότητα παραγωγής EV είναι μικρή ακόμα, και όλα έχουν πουληθεί λέμε.
Κατά βάση έχει ήδη πουληθεί η παραγωγή ev του 2023 από πολλές φίρμες.
Αν υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα παραγωγής, θα βλέπαμε πολύ υψηλότερα ποσοστά νέων ταξινομήσεων σε ev.
Και είναι παραπλανητικά τα νούμερα της φτωχής Ελλάδας. Ας πάρουμε γενικά της Ευρώπης, επίσημα στοιχεία:
View attachment 273756 View attachment 273757 View attachment 273758
Στην αντίθετη πλευρά της Ελλάδας (2,4%) είναι η Νορβηγία (86%).
Ποιος early adopter ωρε;
Η ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν λέμε.
Βέβαια στη Νορβηγία εισάγουν κι ένα σωρό κινέζικα που εδώ δε κυκλοφορούν ακόμα.
Το αντίστοιχο ποσοστό στη Γερμανία είναι 26%, και δεν έχει μείνει απουλητο ούτε δείγμα, δηλαδή πάμε πάλι, ποιος early adopter ωρε κοπέλια; Ποιο μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση; Που άμα έβγαζε η φολγκζβάγκεν 3 μύρια ev φέτος θα είχαν πουληθεί όλα σε ντετε;
Έλα, με νύχια και με δόντια την παλεύετε.
Είπαμε, το θέμα είναι οικονομικό. Τέλος.
Δεν υπάρχουν φτηνά ev (μόνο κινέζικα και το spring έχει ξεπουλήσει τα πάντα όλα) και όσα ev κατασκευάζονται, έχουν πουληθεί ήδη, πριν κατασκευαστούν.
Η ζητηση είναι τρελή. Ιδέαν δεν έχετε.
Λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων παραγωγής, και λόγω αποκλεισμού των κινεζικών ev από την Ευρωπαϊκή αγορά, το ποσοστό ταξινομήσεων στην EU 27 είναι στο 18%.
Η ηλεκτροκίνηση είναι το παρόν.
Μην επιμένετε.
Απλώς στο μέλλον θα εξαφανίσουν τα ice.
Καλημέρα σας.
Και πάλι άκυρο παράδειγμα καθώς ο ιδιοκτήτες του οχήματος των 40-50-60-70-80-90-100 χιλιάδων € υγρού καυσίμου δεν έχει καμία οικονομική πίεση να αγοράσει το ίδιο όχημα σε ηλεκτρικό καθώς η τιμή είναι η ίδια.Όσοι γκρινιάζουν πάντως για το πόσο ακριβά είναι τα ev, και δεν βλέπουμε πολλές ταξινομήσεις επειδή είναι τόσο ακριβά, ας πάει να δει τι αναμονή υπάρχει για αγορά των ακριβότερων διαθέσιμων ev του εμπορίου, να κλάψει. Πόρσε, έχει ξεπουλήσει όλη την παραγωγή του 2023, και ομοίως τρελή ζήτηση σε Μερτσέντες, μπεμβέ, κλπ, τα ακριβά. Απλώς είναι περιορισμένες οι δυνατότητες παραγωγής, γι'αυτό βλέπετε μικρά νούμερα ταξινομήσεων.