Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

D

Deleted member 35

Guest
Σε 5-6 χρόνια που η τεχνολογια τους θα πάει στο «διάστημα», αυτος ο λόρδος θα κλαίει τα 50-60000€, για να πάρει το καινούργιο Τ, τότε.
αυτο δεν έχουν καταλάβει ακόμα και τα «ακουμπάνε» αδρά.
αλλα μάλλον τους περισσεύουν και δε τους νοιάζει..:geek:

ποιος θα αγοράσει 2nd hand EV, σημερινό μετά από 5-6 χρόνια, όταν τα καινούργια τότε θα «πετάνε« και θα είναι πιο φθηνά..

ή νομίζει ότι θα το κάνει update και upgrade μαζί…? :biggrin:
Ενώ εμείς οι θερμικοί είτε αγοράζουμε αυτοκίνητο είτε πίνακα του Πικάσο κάνουμε επένδυση σωστά;
 

Μηνύματα
13.939
Reaction score
15.810
απλά να σε διορθώσω εδώ, γιατι το power efficiency των ICE είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα 12-17% , σε αντίθεση με τα EV που προσεγγίζει το 75%.

View attachment 276233

δε ξέρω αν εννοούσες κάτι τέτοιο.
Όχι φίλε, Blue και απαντάω μόνο και μόνο επειδή ρωτάς εσύ χα χα, δεν θα κάνουμε μαθήματα χημείας και θερμοδυναμικής στο ίντερνετ και με αμφιβόλου γνώσεων ο κάθε ένας για τον κάθε άλλο και του τι καταλαβαίνει (δεν εννοώ εσένα χα χα). Μιλάω για energy density, - ενέργεια που απελευθερώνεται απο χημικές αντιδράσεις υλικών - δυνατότητα (και όριο) αποθήκευσης της ενέργειας για κάθε υλικό με ασφάλεια, - ατομική δομή του υλικού που μπορεί να την διατηρήσει και ποσότητα αποθήκευσης εντός του την ενέργεια αυτή και πόση και με τι ασφάλεια, - περιορισμούς μηχανικούς, κατασκευής και υλικών αλλά και σκοπού χρήσης (σκοπός η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και όχι η καύση) στα παραπανω στις μπαταρίες λόγω ότι δεν λειτουργούν όπως τα άλλα καύσιμα, - ... και πολλά άλλα ψεκ χα χα

Σου έχω τόσο μεγάλη συμπάθεια που μπήκα στον πειρασμό και σου ετοίμασα πολύ πιο εκτεταμένη επιστημονική απάντηση αλλά μετά από δεύτερη σκέψη, και επειδή είμαι τσατισμένος δεν την ποστάρω. Θα αφήσω τους "επιστήμονες" να παιδεύονται και θα διαβάζω τους ισχυρισμούς τους. Εξάλλου δεν θα κάτσω να διαβάσω 430 σελίδες για να δω τι έχει ειπωθεί απο ποιόν και να κάνω διορθώσεις ποιό θεωρώ ορθό ή όχι.

Το θέμα το γενικό που με ενοχλεί εμένα και συμφωνώ με τον σκεπτικισμό σου είναι ότι καλλιεργούν μέσω ιντερνετ κλπ προσδοκίες στον κόσμο που δεν γνωρίζει τα προβλήματα, αυτοί τα ανπαραγάγουν και αυτό το θεωρούν καλό για την πρόοδο στον τομέα. Δεν είναι έτσι, καθώς όταν αυτές οι προσδοκίες θα αποδειχθούν over hyped (και ήδη γίνεται) ο κόσμος απο εκεί που είναι θετικός στην νέα τεχνολογία θα απογοητευθεί απότομα και αστραπιαία και θα χάσει το drive του για πραγματική εξέλιξη στον τομέα και ή θα αρνηθεί την χρηματοδότηση κλπ κλπ θα μπλέξει το πραγμα κοινωνικό πολιτικά οικονομικά και τότε θα δεις πραγματικό ψεκ που θα ξεκινήσει (και δεν είσαι εσυ ο ψεκ). Μια ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος είναι πιο σωστή και θα αποτραπεί η διάψευση των προσδοκιών. ¨Ανθρωποι που είναι σούπερ υπέρ είναι που κάνουν και θα κάνουν μακροπρόθεσμα το κακό και δεν το ξέρουν καν. Βέβαια και οι άλλοι που είναι σούπερ κατά για άλλους λόγους, αλλά πάλι άσχετοι, είναι άλλο ανέκδοτο. Η ηλεκτρική ενέργεια έχει τον ρόλο της και οι επιστήμονες το γνωρίζουν και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα βρεί την σωστή και αναλογική εφαρμογή της σε διάφορα πεδία. Αυτοί που προώθησαν το hype θα την έχουν κάνει για Σευχέλες... και θα μείνουν όπως πάντα οι σοβαροί άνθρωποι να "ισορροπήσουν" τα πράγματα. Και όλα αυτά χωρίς να αναφερθούμε στο "οικολογικό" δήθεν θέμα και πως αυτό εντάσσεται πραγματικά στο γενικό καλό για τις εκπομπές CO2 κλπ ρύπων, που στην ουσία έχει αναχθεί σε ένα χρηματιστήριο και μόνο.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Κατανοητός , ξεκάθαρος και σαφής…:thumbsup:
καποια στιγμή , ρίξε και λίγο επιστήμη, δε κάνει κακό..:geek:
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.535
ποιος θα αγοράσει 2nd hand EV, σημερινό μετά από 5-6 χρόνια, όταν τα καινούργια τότε θα «πετάνε« και θα είναι πιο φθηνά..

ή νομίζει ότι θα το κάνει update και upgrade μαζί…?
Τότε να δεις σε πόσο υψηλή τιμή θα πουλάνε τα θερμικά τα μεταχειρισμένα 5-6 ετιας.

Εκεί να δεις update και upgrade.

Πάνε ψώνισε τώρα μιά σούπερ ώριμης τεχνολογίας Μερτσέντες ντίζελ στα 150 χιλιάρικα. Επένδυση. Εγγύηση για το μέλλον.

οπως δε καταλαβες τις επιπτώσεις του χειμώνα στα EV και τις ιδιαιτερότητες τους , στην παρούσα φάση.

ουτε την επιφυλακτικότητα ορισμενων χωρών για τα EV και η άποψη τους για μια πιο στρωτή και ομαλή μετάβαση , μέσω υβριδικών και συνδυασμό αυτών τεχνολογιών , μεχρι την EV.
received_513292680900299.jpeg
 

D

Deleted member 50795

Guest
παιδάκια, σας αφήνω να παίξετε με τα ηλεκτρικά σας…ο,τι είχα να πω το ειπα.
(εγω τώρα δε παίρνω ούτε θερμικό :biggrin:, ούτε EV.)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.479
Reaction score
29.064
Όλα θα εξαρτηθούν από το 2027. Αυτή τη χρονιά θα γίνει ένα review της κατάστασης από την ΕΕ. Θα παρουσιαστούν νέες προτάσεις από τα εργοστάσια για zero emission cars (αν υπάρχουν), καθώς η ΕΕ δεν είπε όχι σε λύσεις βιοκαυσίμων αν αυτά δίνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η πρώτη πρόταση για βιοκαύσιμα έπεσε πέρσι αν δεν κάνω λάθος από κάποιους Ευρωπαίους κατασκευαστές. Οπότε το 2027 θα ξέρουμε, ίσως και οριστικά, τι θα γίνει. Δεν θα πρέπει να κρατάμε κλειδωμένο πάντως το 2035 από σήμερα. Αν η τεχνολογία δεν επιτρέπει την πώληση οχημάτων μαζικής κατανάλωσης σε σημερινές τιμές ICE και λογικών δυνατοτήτων και εξοπλισμού (αντί τα 17.000€ -19.000€ για 100χλμ, λέγε με Centoventi πχ), προσωπικά δεν βλέπω καθόλου απίθανη την μετάθεση του deadline για το 2040.

Τα αποτελέσματα του review θα δείξουν επίσης και αν η αγορά ενός ICE μετά το 2028 θα αποτελεί σωστή κίνηση ή κουταμάρα.

Να θυμίσω επίσης πως η Ευρωπαϊκή οδηγία δεν αναφέρεται συγκεκραμένα για ηλεκτροκίνητα αλλά για οχήματα μηδενικών ρύπων.
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.825
Reaction score
95.800
κουράστηκα μάγκες…
Εμείς να δεις... :tongue:

παιδάκια, σας αφήνω να παίξετε με τα ηλεκτρικά σας…ο,τι είχα να πω το ειπα.
(εγω τώρα δε παίρνω ούτε θερμικό :biggrin:, ούτε EV.)
 

Μηνύματα
62
Reaction score
42
Σε 5-6 χρόνια που η τεχνολογια τους θα πάει στο «διάστημα», αυτος ο λόρδος θα κλαίει τα 50-60000€, για να πάρει το καινούργιο Τ, τότε.
αυτο δεν έχουν καταλάβει ακόμα και τα «ακουμπάνε» αδρά.
αλλα μάλλον τους περισσεύουν και δε τους νοιάζει..:geek:

ποιος θα αγοράσει 2nd hand EV, σημερινό μετά από 5-6 χρόνια, όταν τα καινούργια τότε θα «πετάνε« και θα είναι πιο φθηνά..

ή νομίζει ότι θα το κάνει update και upgrade μαζί…? :biggrin:
Καλησπερα στην ομαδα, επειδή ανήκω κ εγω στους υποψηφιους αγοραστες ενος αυτοκινητου αυτη τη στιγμή κ οντας στο διλημα θερμικο/ηλεκτρικο , ομολογω οτι οι παραπανω σκεψεις εχουν περασει απ το μυαλο μου .
Με χαρα και προσοχη θα ηθελα ακουσω την οπτική γωνια - αντικρουομενα επιχειρηματα ολων οσων εχουν κατεχουν αυτη τη στιγμη ενα ΕV, προκειμενου να σχηματισω μια αποψη.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.825
Reaction score
95.800
Καλησπερα στην ομαδα, επειδή ανήκω κ εγω στους υποψηφιους αγοραστες ενος αυτοκινητου αυτη τη στιγμή κ οντας στο διλημα θερμικο/ηλεκτρικο , ομολογω οτι οι παραπανω σκεψεις εχουν περασει απ το μυαλο μου .
Με χαρα και προσοχη θα ηθελα ακουσω την οπτική γωνια - αντικρουομενα επιχειρηματα ολων οσων εχουν κατεχουν αυτη τη στιγμη ενα ΕV, προκειμενου να σχηματισω μια αποψη.
435 σελίδες είναι μόνο. Καλό κουράγιο...

Κάνε αναζήτηση στα posts των @costas EAR , @symos @Dimifoot στο συγκεκριμένο θέμα. Θα μειωθούν στις...100 σελίδες. :biggrin:
 



Μηνύματα
62
Reaction score
42
Αν έχεις τα λεφτά παίρνεις ηλεκτρικό , τόσο απλά
Δεν ανηκω σε αυτους που τους περισσευουν ομως 60κ, φανταζομαι πως ουτε η περισσοτεροι. Οποτε λογικο επακολουθο ειναι να σκεφτεται καποιος το κριτηριο της αξιας μεταπωλησης οταν εχει δωσει τοσα χρηματα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.479
Reaction score
29.064
Δεν ανηκω σε αυτους που τους περισευουν ομως 60κ, φανταζομαι πως ουτε η περισσοτεροι. Οποτε λογικο επακολουθο ειναι να σκεφτεται καποιος το κριτηριο της αξιας μεταπωλησης οταν εχει δωσει τοσα χρηματα.
Εξαρτάται τι αμάξι θες. Αν θες μεγάλο SUV και δεν έχεις τουλάχιστον 50Κ τα ξεχνάς τα ηλεκτρικά. Αν θες κάτι σαν Opel Astra ας πούμε ή Golf (μέγεθος), και διαθέτεις 35Κ-40Κ μπορείς να δεις και τα ηλεκτρικά. Αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ τα ξεχνάς γενικά.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.825
Reaction score
95.800
Δεν ανηκω σε αυτους που τους περισσευουν ομως 60κ, φανταζομαι πως ουτε η περισσοτεροι. Οποτε λογικο επακολουθο ειναι να σκεφτεται καποιος το κριτηριο της αξιας μεταπωλησης οταν εχει δωσει τοσα χρηματα.
Είτε θερμικό, είτε ηλεκτρικό, σε αυτοκίνητα ίσης αξίας η αξία μεταπώλησης θα πέσει αναλογικά. Αυτό που έχω μάθει τόσα χρόνια είναι ότι τα χιλιάρικα που έχεις στο δρόμο τα ξεχνάς. Όταν φτάσει η στιγμή να το πουλήσεις, όσο περισσότερα πιάσεις, τόσο καλύτερα.
 

Μηνύματα
62
Reaction score
42
Εξαρτάται τι αμάξι θες. Αν θες μεγάλο SUV και δεν έχεις τουλάχιστον 50Κ τα ξεχνάς τα ηλεκτρικά. Αν θες κάτι σαν Opel Astra ας πούμε ή Golf (μέγεθος), και διαθέτης 35Κ-40Κ μπορείς να δεις και τα ηλεκτρικά. Αν δεν έχεις δικό σου γκαράζ τα ξεχνάς γενικά.
Ας υποθεσουμε οτι καποιος εχει το γκαραζ.

Eνα θερμικο/υβριδικο SUV εχει μεση τιμη 35-40κ. Με δεδομενο οτι σε 5-6 χρονια θα εχουν γινει mainstream τα ηλεκτρικα, αυτο το αμαξι δεν θα μπορεις καν να το πουλησεις γιατι δεν θα το αγοραζει κανενας.

Απ' την αλλη ενα ηλεκτρικο SUV (βλ. Ford Mustang Mach-e με την extended μπαταρια) βγαινει στα 60κ.

Εμενα τις αναγκες μου τις καλυπτουν και τα 2. Δεν κανω πολλες διαδρομες καθως εργαζομαι απ το σπιτι, οποτε ας βγαλουμε εξω απ την εξισωση τα λεφτα απ την εξοικονομιση καυσιμου απ το ηλεκτρικο, για απλοποιηση της εξισωσης.

Το θεμα ειναι αυτα τα 20κ παραπανω που θα εχω δωσει για το ηλεκτρικο, θα με ευνοησουν στη μεταπωληση του σε σχεση με το θερμικο, η θα βγω κ εκει τελειως χαμενος?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.785
Reaction score
81.334
Αξία μεταπώλησης ε;

Θέλει κανείς την CLS μου; 156000Km, service αντιπροσωπείας, εξαιρετική κατάσταση. Μοντέλο 2005, αλλά δεν το κυκλοφόρησα πολύ. Δεν τρίζει τίποτα, τρελά γκάζια, ησυχία και πολυτέλεια.

Η αρχική τιμή είναι εξαψήφια. Πόσο νομίζετε πως πιάνει;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.479
Reaction score
29.064
Αξία μεταπώλησης ε;

Θέλει κανείς την CLS μου; 156000Km, service αντιπροσωπείας, εξαιρετική κατάσταση. Μοντέλο 2005, αλλά δεν το κυκλοφόρησα πολύ. Δεν τρίζει τίποτα, τρελά γκάζια, ησυχία και πολυτέλεια.

Η αρχική τιμή είναι εξαψήφια. Πόσο νομίζετε πως πιάνει;
Το πολύ 30.000€.
Ας υποθεσουμε οτι καποιος εχει το γκαραζ.

Eνα θερμικο/υβριδικο SUV εχει μεση τιμη 35-40κ. Με δεδομενο οτι σε 5-6 χρονια θα εχουν γινει mainstream τα ηλεκτρικα, αυτο το αμαξι δεν θα μπορεις καν να το πουλησεις γιατι δεν θα το αγοραζει κανενας.

Απ' την αλλη ενα ηλεκτρικο SUV (βλ. Ford Mustang Mach-e με την extended μπαταρια) βγαινει στα 60κ.

Εμενα τις αναγκες μου τις καλυπτουν και τα 2. Δεν κανω πολλες διαδρομες καθως εργαζομαι απ το σπιτι, οποτε ας βγαλουμε εξω απ την εξισωση τα λεφτα απ την εξοικονομιση καυσιμου απ το ηλεκτρικο, για απλοποιηση της εξισωσης.

Το θεμα ειναι αυτα τα 20κ παραπανω που θα εχω δωσει για το ηλεκτρικο, θα με ευνοησουν στη μεταπωληση του σε σχεση με το θερμικο, η θα βγω κ εκει τελειως χαμενος?
Είναι δύσκολη εξίσωση, και μεταβατική περίοδος οπότε δεν υπάρχει ασφαλής απάντηση για μένα. Η λογική λέει πως εφόσον δεν κάνεις χλμ δεν θα δεις ποτέ τα λεφτά σου πίσω από θέμα καυσίμου. Τώρα αν θα πουλήσει σε καλή τιμή το θερμικό ή το ηλεκτρικό έχει μόνο θεωρητική απάντηση για μένα. Δυστυχώς δεν έχω απάντηση.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.226
Reaction score
7.241
Ας υποθεσουμε οτι καποιος εχει το γκαραζ.

Eνα θερμικο/υβριδικο SUV εχει μεση τιμη 35-40κ. Με δεδομενο οτι σε 5-6 χρονια θα εχουν γινει mainstream τα ηλεκτρικα, αυτο το αμαξι δεν θα μπορεις καν να το πουλησεις γιατι δεν θα το αγοραζει κανενας.

Απ' την αλλη ενα ηλεκτρικο SUV (βλ. Ford Mustang Mach-e με την extended μπαταρια) βγαινει στα 60κ.

Εμενα τις αναγκες μου τις καλυπτουν και τα 2. Δεν κανω πολλες διαδρομες καθως εργαζομαι απ το σπιτι, οποτε ας βγαλουμε εξω απ την εξισωση τα λεφτα απ την εξοικονομιση καυσιμου απ το ηλεκτρικο, για απλοποιηση της εξισωσης.

Το θεμα ειναι αυτα τα 20κ παραπανω για που θα εχω δωσει για το ηλεκτρικο, θα με ευνοησουν στη μεταπωληση του σε σχεση με το θερμικο, η θα βγω κ εκει τελειως χαμενος?
Γνώμη μου, πάρε ένα ( τελευταίο; ) συμβατικό.

Γιατί το λέω:

- Δεν σε ενδιαφέρει το θέμα της εξοικονόμησης καυσίμου καθώς δεν κάνεις χιλιόμετρα
- Δεν (ακούγεται σαν) να έχεις κάποια άλλα οικονομικά οφέλη από την αγορά EV (αγορά σε εταιρεία, υπεραπόσβεση κλπ.)
- Δεν σε ενδιαφέρει το περιβαλλοντικό θέμα, καθώς δεν το αναφέρεις καθόλου
- Δεν φαίνεται να σε πολυ-ενδιαφέρει το θέμα αυτοκίνητο γενικά καθώς βάζεις στο ίδιο καλάθι και συγκρίνεις μήλα (Nissan Qashqai των 35Κ) με πορτοκάλια (Mustang Mach-E των 60Κ), άρα δεν έχει πολύ νόημα να μιλήσουμε για ροπές, στιλ οδήγησης, επιταχύνσεις κλπ. Δεν το λέω για κακό, απλά ως δεδομένο.
- Δεν έχουμε φτάσει καν στο θέμα του range, αν κάνεις ταξίδια κλπ.

Οπότε αν εν τέλει αυτό που σε ενδιαφέρει πάνω από όλα είναι η αξία μεταπώλησης, δεν νομίζω να βγεις ευνοημένος από την αγορά ηλεκτρικού των 60Κ vs συμβατικού των 35Κ.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.436
Members
38.026
Νεότερο μέλος
d tv
Top