Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)




Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Να έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής και επακόλουθα οι τιμές λιανικής και να είναι η αδιάφορη η επιδότηση, να έχει βελτιωθεί κατά 40% η αυτονομία, να υπάρχουν φορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα και να φορτίζεις το πολύ σε 5 λεπτά για τις ανάγκες 2-3 καθημερινών ημερών και να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο σε ότι αφορά τις λύσεις με υδρογόνο.

Edit: Και φυσικά να υπάρχουν πολύ περισσσότερα μοντέλα που έχουν σχεδιαστεί εξαρχής ως ηλεκτρικά και (ελπίζω) να έχει ξεπεραστεί η μόδα με τις touch οθόνες και τις αντανακλαστικές επιφάνειες στο ταμπλό του αυτοκινήτου.
Από αυτά που είπες μόνο ότι θα υπάρχουν περισσότερα μοντέλα διαθέσιμα για παραγγελία περιμένω σε 5 χρόνια.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.352
Reaction score
42.141
Από αυτά που είπες μόνο ότι θα υπάρχουν περισσότερα μοντέλα διαθέσιμα για παραγγελία περιμένω σε 5 χρόνια.
Μα αυτό είναι που θα φέρει και τα υπόλοιπα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Υπάρχουν ήδη για αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ. Έχουν πέσει και οι τιμές. Οι μεγάλες εταιρείες με αυτές ασχολούνται. Sunlight, Huawei κ.α.

5.450€ + ΦΠΑ για 10kwh με active BMS η Ελληνική Sunlight.

6.150€ η Huawei αλλά είναι πολύ μικρότερες σε μέγεθος.
 
Last edited:


Μηνύματα
3.893
Reaction score
3.095


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Nissan Roadmap for EVs.

- 14δις € επένδυση μέχρι το 2026.
- 23 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα εκ των οποίων τα 15 θα είναι νέα ΕVs.
- Μαζική παραγωγή Solid State batteries το 2028. Ιn house production σε νέο εργοστάσιο στην Yokohama. Η κατασκευή ξεκίνησε το 2022, με έναρξη προγράμματος Solid State batteries το 2024. Φόρτιση στο 1/3 του χρόνου των σημερινών μπαταριών με κόστος μικρότερο των $75/kWh το 2028. Μελλοντικός στόχος τα $65/kWh ώστε να έρθουν στα ίδια επίπεδα με τα θερμικά, σύμφωνα με τη Nissan.
- Μείωση κόστους μπαταριών λιθίου κατά 65% το 2028 σε σχέση με αυτές ενός Nissan Leaf δεύτερης γενιάς.
- Μέχρι το 2026 όλα τα οχήματα που θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα, βάζει μέσα και τα e-Powered. Στην Ιαπωνία το 55%, Κίνα 40%, Αμερική 40% το 2030.
- Μείωση κόστους ηλεκτρικών μοτέρ κατά 30% μέχρι το 2026 σε σχέση με ένα NIssan Leaf δεύτερης γενιάς, ενώ θα είναι ελαφρύτερα και με καλύτερη ενεργειακή απόδοση.
- Το 70% των vehicle-2-everything συνδέσεων παγκόσμια χρησιμοποιεί το Nissan Leaf.
- Βattery refurbishing facilities στην Ευρώπη από το 2022. Αυτό θα δώσει δεύτερη ζωή στις μπαταρίες και θα τις κάνει φθηνότερες.

 
Last edited:

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.892
Reaction score
4.704
Σούπερ.Ομως α,β ύλες που θα βρουν όλοι αυτοί; Διότι εκεί είμαστε, δεν φτάνουν μάνα μου για όλους,είτε ev, είτε ice!
 

Μηνύματα
6.759
Reaction score
5.298
Δεν έχει σημασία, παραγγελίες όμως θα δέχονται, με ανοιχτή την τελική τιμή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.535
14δις € επένδυση μέχρι το 2026
Λεφτά υπάρχουν.
(δηλαδή, δεν υπάρχουν. Να δω που θα τα βρουν)

Ωστόσο είναι θετικό βήμα, αν ποτέ τα βρουν, που δε νομίζω.

23 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα εκ των οποίων τα 15 θα είναι νέα ΕVs
Μόνο;
Γιατί δε λένε 567 νέα ev δε ξέρω. 😀😂🤪
Εδώ έχουν πάθει κοκομπλοκο για να βγάλουν 1 νέο ev, το πρώτο σε καθαρά ηλεκτρική πλατφόρμα, και έχει κάτι χρόνους φόρτισης για κλάματα. 😀😂🤪

Μαζική παραγωγή Solid State batteries το 2028. Ιn house production σε νέο εργοστάσιο στην Yokohama. Η κατασκευή ξεκίνησε το 2022, με έναρξη προγράμματος Solid State batteries το 2024. Φόρτιση στο 1/3 του χρόνου των σημερινών μπαταριών με κόστος μικρότερο των $75/kWh το 2028. Μελλοντικός στόχος τα $65/kWh ώστε να έρθουν στα ίδια επίπεδα με τα θερμικά, σύμφωνα με τη Nissan.
Π@πάρια μαντολες.
Η κβαντουμ παλεύει Σόλιντ εδώ και μια δεκαετία, με πλάτες της φολγκζβάγκεν, και μόλις τώρα έβγαλε πρωτότυπο για δοκιμές.
Εργοστάσιο το 2028 ίσως.

Και η Νισάν θα πηδήξει μια δεκαετία να προσπεράσει τους πάντες. Ναι, βεβαίως, στον ύπνο τους, και μετά θα ξυπνήσουν.😀😂🤪

Ούτε οι χρόνοι φόρτισης δεν είναι στο 1/3 ούτε το κόστος στο 1/2 και 1/3 αυτά δεν στέκουν είναι αερολογιες π@παρια μαντολες ότι να'ναι.

Μείωση κόστους μπαταριών λιθίου κατά 65% το 2028 σε σχέση με αυτές ενός Nissan Leaf δεύτερης γενιάς
Αυτό ισχύει ήδη, με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών.😂🤪

Μέχρι το 2026 όλα τα οχήματα που θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα, βάζει μέσα και τα e-Powered
Αμήν.
Να και κάτι λογικό.
Κυρίως λόγω των euro 7 που είναι αγγούρια.

Μείωση κόστους ηλεκτρικών μοτέρ κατά 30% μέχρι το 2026 σε σχέση με ένα NIssan Leaf δεύτερης γενιάς, ενώ θα είναι ελαφρύτερα και με καλύτερη ενεργειακή απόδοση.
Κατον πενήντα ευρώ έχει το ρημαδι το μοτέρ, να πάει στο κατοσταρικο; Γουαου. Πω πω πω...

- Το 70% των vehicle-2-everything συνδέσεων παγκόσμια χρησιμοποιεί το Nissan Leaf.
Ναι μάλλον σωστό είναι αυτό.
Τώρα ξεκίνησε η φολγκζβάγκεν.

Βattery refurbishing facilities στην Ευρώπη από το 2022. Αυτό θα δώσει δεύτερη ζωή στις μπαταρίες και θα τις κάνει φθηνότερες.
Αυτό είναι το μόνο σοβαρό που διάβασα.
Και το μόνο που έχει όντως νόημα.
Λογική. Κοινή λογική...

Βέβαια ήδη το κάνουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές. Η λογική να εμπιστευτείς την μαμά αντιπροσωπεία, υπάρχει. Δε ξέρω για πόσο ακόμα, αλλά υπάρχει.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.064
Λεφτά υπάρχουν.
(δηλαδή, δεν υπάρχουν. Να δω που θα τα βρουν)

Ωστόσο είναι θετικό βήμα, αν ποτέ τα βρουν, που δε νομίζω.


Μόνο;
Γιατί δε λένε 567 νέα ev δε ξέρω. 😀😂🤪
Εδώ έχουν πάθει κοκομπλοκο για να βγάλουν 1 νέο ev, το πρώτο σε καθαρά ηλεκτρική πλατφόρμα, και έχει κάτι χρόνους φόρτισης για κλάματα. 😀😂🤪


Π@πάρια μαντολες.
Η κβαντουμ παλεύει Σόλιντ εδώ και μια δεκαετία, με πλάτες της φολγκζβάγκεν, και μόλις τώρα έβγαλε πρωτότυπο για δοκιμές.
Εργοστάσιο το 2028 ίσως.

Και η Νισάν θα πηδήξει μια δεκαετία να προσπεράσει τους πάντες. Ναι, βεβαίως, στον ύπνο τους, και μετά θα ξυπνήσουν.😀😂🤪

Ούτε οι χρόνοι φόρτισης δεν είναι στο 1/3 ούτε το κόστος στο 1/2 και 1/3 αυτά δεν στέκουν είναι αερολογιες π@παρια μαντολες ότι να'ναι.


Αυτό ισχύει ήδη, με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών.😂🤪


Αμήν.
Να και κάτι λογικό.
Κυρίως λόγω των euro 7 που είναι αγγούρια.


Κατον πενήντα ευρώ έχει το ρημαδι το μοτέρ, να πάει στο κατοσταρικο; Γουαου. Πω πω πω...


Ναι μάλλον σωστό είναι αυτό.
Τώρα ξεκίνησε η φολγκζβάγκεν.


Αυτό είναι το μόνο σοβαρό που διάβασα.
Και το μόνο που έχει όντως νόημα.
Λογική. Κοινή λογική...

Βέβαια ήδη το κάνουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές. Η λογική να εμπιστευτείς την μαμά αντιπροσωπεία, υπάρχει. Δε ξέρω για πόσο ακόμα, αλλά υπάρχει.
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν το παλεύει και η Νissan ή άλλοι εδώ και χρόνια; Τουλάχιστον η Nissan δεν μπήκε χθες στην αγορά των ΕVs. Δίπλα στο εργαστήριο παραγωγής οχημάτων στο ΗΒ υπάρχει άλλη εγκατάσταση που ασχολείται μόνο με αυτό. Μπαταρίες.

Τώρα για το κόστος, τα EVs ή θα γίνουν φθηνά ή θα μείνουν για τους λίγους ή θα πάρουν τον πούλο. Άλλο δεν υπάρχει, απλά μαθηματικά είναι. 🙂

Για το μοτέρ θέλεις να μου πεις ότι ένα όχημα ενάμιση τόνου το μετακινεί και το ωθεί με 100χλμ την ώρα σε 8" ένα μοτέρ των 150€; Μακάρι αλλά δεν το θεωρώ εφικτό. Κάτι άλλο παίζει, μάλλον είναι ακριβότερα. 🙂
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.535
να το κοιτάξεις αυτό
400 έχει το κομπρεσσερ του a/c
Ναι, σημειώστε Χ. 😀😂🤪

Είχα δει ένα μεταχειρισμένο (από τράκα) στα 380 δολλάρια χωρίς το gearbox και παρασύρθηκα, καινούριο στα 2,5 χιλιάρικα νομίζω το βρήκα, αλλά είναι δύσκολο να βρεις τιμή για το APP 310..
 


Μηνύματα
15.572
Reaction score
21.776
για να καταλάβεις, τα απλά φθηνά παραδοσιακά σύγχρονα ac μοτέρ (=50Hz δηλαδή 3000 στροφές 2πολικό, 1500 4πολικό κλπ) στα 80Kw πάνε 2500 με 4000, dc brushless τεχνολογία 100 φεύγα κιλοβάττ δεν παίζει εμπορική τιμή κάτω από 6000.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.340
Reaction score
128.535
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν το παλεύει και η Νissan ή άλλοι εδώ και χρόνια;
Μια χαρά το παλεύει και με το λιφ υπήρξε πρωτοπόρος.
Απλώς οι ανακοινώσεις αυτές είναι ολίγον τι σάλτσα.

Τώρα για το κόστος, τα EVs ή θα γίνουν φθηνά ή θα μείνουν για τους λίγους ή θα πάρουν τον πούλο. Άλλο δεν υπάρχει, απλά μαθηματικά είναι. 🙂
Τα λινταρ έχουν 2 χιλιάρικα το τεμάχιο, και με 5 λινταρ στο όχημα έχεις κόστος υλικών 10 χιλιάρικα.

Τα λεντ Μάτριξ άμα δεις πόσο κοστίζουν στην μπεμβέ θα κλάψεις.

Κλπ κλπ κλπ..

Οι δυνατότητες είναι και θα είναι ακριβές.

Ένα αυτοκίνητο με ηλιοροφή, Μάτριξ λεντ φώτα, head up display, οθόνες, αντλία θερμότητας, keyless entry, auto lane assist και lane change, κλπ κλπ κλπ, θα κοστίζει χωρίς μπαταρίες ένα σωρό λεφτά..

Τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν τώρα, είναι πολύ φορτωμένα με πολλά πράματα.

Άμα αρχίσουμε να βγάζουμε πράματα, μέχρι κάμερα οπισθοπορειας, ώστε να τρυπάει μετά τον προφυλακτήρα κάνα συνεργείο για να βάλει μπιμπ, εκεί ναι, θα πέσει το κόστος.

Για το μοτέρ θέλεις να μου πεις ότι ένα όχημα ενάμιση τόνου το μετακινεί και το ωθεί με 100χλμ την ώρα σε 8" ένα μοτέρ των 150€;
Λάθος μου.
Παρασύρθηκα από τιμή ενός μεταχειρισμένου που έπεσε μπροστά μου, χωρίς να το ψάξω παραπάνω.
Κι εδώ 310? Επίτηδες το κάνεις μου φαίνεται...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, σωστός!

Η vw το ονόμασε APP 310 E-DRIVE UNIT, επειδή βγάζει ροπή 310 Νιούτον.
για να καταλάβεις, τα απλά φθηνά παραδοσιακά σύγχρονα ac μοτέρ (=50Hz δηλαδή 3000 στροφές 2πολικό, 1500 4πολικό κλπ) στα 80Kw πάνε 2500 με 4000, dc brushless τεχνολογία 100 φεύγα κιλοβάττ δεν παίζει εμπορική τιμή κάτω από 6000.
Έχει νέο εργοστάσιο στην Κίνα, λέει θα βγάζει από το 2023 έως και 1,5 εκατομμύρια μοτέρ ετησίως.

Κόστος βρήκα νέο στα 2,5 χιλιάρικα.

Screenshot_20230105-135355~2.png


Άμα ψάξεις μπορεί να βρεις και φτηνότερα, δεν έκατσα να κάνω μετάφραση κινέζικα site.

Το 1 speed gearbox είναι επιπρόσθετο εξάρτημα, το μοτέρ σκέτο είναι μικρότερο σε μέγεθος, κοντά στα 90 κιλά βάρος, και προφανώς φτηνότερο. Άμα περάσω από αντιπροσωπεία, θα ρωτήσω τιμή ανταλλακτικού.

Τέλος πάντων..
 
Last edited:



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.430
Members
38.026
Νεότερο μέλος
d tv
Top