- Μηνύματα
- 42.919
- Reaction score
- 76.568
Στην VW πάντως το κατάλαβαν μετά τα άπειρα γ@μωσταυρίδια με τα touch panels στα τιμόνια και επαναφέρουν τα πλήκτρα.
Ελπίζω και η Merc.
Ελπίζω και η Merc.
10000%. ολοι για αποσυρση.Πουρέψατε ρεεεε...
Από αυτά που είπες μόνο ότι θα υπάρχουν περισσότερα μοντέλα διαθέσιμα για παραγγελία περιμένω σε 5 χρόνια.Να έχει μειωθεί το κόστος παραγωγής και επακόλουθα οι τιμές λιανικής και να είναι η αδιάφορη η επιδότηση, να έχει βελτιωθεί κατά 40% η αυτονομία, να υπάρχουν φορτιστές σε όλα τα βενζινάδικα και να φορτίζεις το πολύ σε 5 λεπτά για τις ανάγκες 2-3 καθημερινών ημερών και να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο σε ότι αφορά τις λύσεις με υδρογόνο.
Edit: Και φυσικά να υπάρχουν πολύ περισσσότερα μοντέλα που έχουν σχεδιαστεί εξαρχής ως ηλεκτρικά και (ελπίζω) να έχει ξεπεραστεί η μόδα με τις touch οθόνες και τις αντανακλαστικές επιφάνειες στο ταμπλό του αυτοκινήτου.
Μα αυτό είναι που θα φέρει και τα υπόλοιπα.Από αυτά που είπες μόνο ότι θα υπάρχουν περισσότερα μοντέλα διαθέσιμα για παραγγελία περιμένω σε 5 χρόνια.
Υπάρχουν ήδη για αποθήκευση ενέργειας από ΑΠΕ. Έχουν πέσει και οι τιμές. Οι μεγάλες εταιρείες με αυτές ασχολούνται. Sunlight, Huawei κ.α.LiFePO4
+ ΦΠΑ.6.150€ η Huawei αλλά είναι πολύ μικρότερες σε μέγεθος.
στο 13:40 πως αντανακλάται στο δεξί μέρος της hyper screen το εξωτερικό περιβάλλον (τα κλαδιά από τα δέντρα)
Λεφτά υπάρχουν.14δις € επένδυση μέχρι το 2026
Μόνο;23 νέα ηλεκτροκίνητα οχήματα εκ των οποίων τα 15 θα είναι νέα ΕVs
Π@πάρια μαντολες.Μαζική παραγωγή Solid State batteries το 2028. Ιn house production σε νέο εργοστάσιο στην Yokohama. Η κατασκευή ξεκίνησε το 2022, με έναρξη προγράμματος Solid State batteries το 2024. Φόρτιση στο 1/3 του χρόνου των σημερινών μπαταριών με κόστος μικρότερο των $75/kWh το 2028. Μελλοντικός στόχος τα $65/kWh ώστε να έρθουν στα ίδια επίπεδα με τα θερμικά, σύμφωνα με τη Nissan.
Αυτό ισχύει ήδη, με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών.Μείωση κόστους μπαταριών λιθίου κατά 65% το 2028 σε σχέση με αυτές ενός Nissan Leaf δεύτερης γενιάς
Αμήν.Μέχρι το 2026 όλα τα οχήματα που θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτροκίνητα, βάζει μέσα και τα e-Powered
Κατον πενήντα ευρώ έχει το ρημαδι το μοτέρ, να πάει στο κατοσταρικο; Γουαου. Πω πω πω...Μείωση κόστους ηλεκτρικών μοτέρ κατά 30% μέχρι το 2026 σε σχέση με ένα NIssan Leaf δεύτερης γενιάς, ενώ θα είναι ελαφρύτερα και με καλύτερη ενεργειακή απόδοση.
Ναι μάλλον σωστό είναι αυτό.- Το 70% των vehicle-2-everything συνδέσεων παγκόσμια χρησιμοποιεί το Nissan Leaf.
Αυτό είναι το μόνο σοβαρό που διάβασα.Βattery refurbishing facilities στην Ευρώπη από το 2022. Αυτό θα δώσει δεύτερη ζωή στις μπαταρίες και θα τις κάνει φθηνότερες.
να το κοιτάξεις αυτόΚατον πενήντα ευρώ έχει το ρημαδι το μοτέρ, να πάει στο κατοσταρικο; Γουαου. Πω πω πω...
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν το παλεύει και η Νissan ή άλλοι εδώ και χρόνια; Τουλάχιστον η Nissan δεν μπήκε χθες στην αγορά των ΕVs. Δίπλα στο εργαστήριο παραγωγής οχημάτων στο ΗΒ υπάρχει άλλη εγκατάσταση που ασχολείται μόνο με αυτό. Μπαταρίες.Λεφτά υπάρχουν.
(δηλαδή, δεν υπάρχουν. Να δω που θα τα βρουν)
Ωστόσο είναι θετικό βήμα, αν ποτέ τα βρουν, που δε νομίζω.
Μόνο;
Γιατί δε λένε 567 νέα ev δε ξέρω.
Εδώ έχουν πάθει κοκομπλοκο για να βγάλουν 1 νέο ev, το πρώτο σε καθαρά ηλεκτρική πλατφόρμα, και έχει κάτι χρόνους φόρτισης για κλάματα.
Π@πάρια μαντολες.
Η κβαντουμ παλεύει Σόλιντ εδώ και μια δεκαετία, με πλάτες της φολγκζβάγκεν, και μόλις τώρα έβγαλε πρωτότυπο για δοκιμές.
Εργοστάσιο το 2028 ίσως.
Και η Νισάν θα πηδήξει μια δεκαετία να προσπεράσει τους πάντες. Ναι, βεβαίως, στον ύπνο τους, και μετά θα ξυπνήσουν.
Ούτε οι χρόνοι φόρτισης δεν είναι στο 1/3 ούτε το κόστος στο 1/2 και 1/3 αυτά δεν στέκουν είναι αερολογιες π@παρια μαντολες ότι να'ναι.
Αυτό ισχύει ήδη, με μπαταρίες τρίτων κατασκευαστών.
Αμήν.
Να και κάτι λογικό.
Κυρίως λόγω των euro 7 που είναι αγγούρια.
Κατον πενήντα ευρώ έχει το ρημαδι το μοτέρ, να πάει στο κατοσταρικο; Γουαου. Πω πω πω...
Ναι μάλλον σωστό είναι αυτό.
Τώρα ξεκίνησε η φολγκζβάγκεν.
Αυτό είναι το μόνο σοβαρό που διάβασα.
Και το μόνο που έχει όντως νόημα.
Λογική. Κοινή λογική...
Βέβαια ήδη το κάνουν ανεξάρτητοι κατασκευαστές. Η λογική να εμπιστευτείς την μαμά αντιπροσωπεία, υπάρχει. Δε ξέρω για πόσο ακόμα, αλλά υπάρχει.
Ναι, σημειώστε Χ.να το κοιτάξεις αυτό
400 έχει το κομπρεσσερ του a/c
Μια χαρά το παλεύει και με το λιφ υπήρξε πρωτοπόρος.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν το παλεύει και η Νissan ή άλλοι εδώ και χρόνια;
Τα λινταρ έχουν 2 χιλιάρικα το τεμάχιο, και με 5 λινταρ στο όχημα έχεις κόστος υλικών 10 χιλιάρικα.Τώρα για το κόστος, τα EVs ή θα γίνουν φθηνά ή θα μείνουν για τους λίγους ή θα πάρουν τον πούλο. Άλλο δεν υπάρχει, απλά μαθηματικά είναι.
Λάθος μου.Για το μοτέρ θέλεις να μου πεις ότι ένα όχημα ενάμιση τόνου το μετακινεί και το ωθεί με 100χλμ την ώρα σε 8" ένα μοτέρ των 150€;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, σωστός!Κι εδώ 310? Επίτηδες το κάνεις μου φαίνεται...
Έχει νέο εργοστάσιο στην Κίνα, λέει θα βγάζει από το 2023 έως και 1,5 εκατομμύρια μοτέρ ετησίως.για να καταλάβεις, τα απλά φθηνά παραδοσιακά σύγχρονα ac μοτέρ (=50Hz δηλαδή 3000 στροφές 2πολικό, 1500 4πολικό κλπ) στα 80Kw πάνε 2500 με 4000, dc brushless τεχνολογία 100 φεύγα κιλοβάττ δεν παίζει εμπορική τιμή κάτω από 6000.