Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.096
Reaction score
43.546
Το CC έχει διαφορετική συμπεριφορά αναλόγως το mode που έχει επιλεγεί στο αυτοκίνητο. Συνήθως τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν 2-3 modes οδήγησης τύπου comfort, eco, sport....στο sport ή και στο comfort/normal μπορεί να γκαζώνει περισσότερο από το επιθυμητό ώστε να πιάσει τη set ταχύτητα. Στο eco θα είνα πολύ πιο ήρεμο και χαλαρό στις μεταβάσεις. Επίσης είχα βρει πολύ χρήσιμο τη μικρορύθμιση από το λεβιέ είτε ανά 1 χλμ είτε ανά 10 +/- αλλαγές όταν προβλέπω ότι θέλω να κόψει πιο νωρίς από ότι θα έκοβε το ίδιο ή να δώσω λίγο παραπάνω για να φύγω από κακοτοπιές.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.120
Reaction score
77.218
Επίσης είχα βρει πολύ χρήσιμο τη μικρορύθμιση από το λεβιέ είτε ανά 1 χλμ είτε ανά 10 +/- αλλαγές όταν προβλέπω ότι θέλω να κόψει πιο νωρίς από ότι θα έκοβε το ίδιο ή να δώσω λίγο παραπάνω για να φύγω από κακοτοπιές.
Ναι, το ξεκατινιάζω επειδή τα δικά μου δεν έχουν adaptive CC. Κλικ για ±1, κλικ τέρμα για ±10.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.096
Reaction score
43.546
τα δικά μου δεν έχουν adaptive CC
Και εγώ έχω μείνει πια χωρίς adaptive και μου λείπει πολύ. Ευτυχώς της γυναίκας που εκτελεί χρέη οικογενειακού έχει :party:
 


TGD

Μηνύματα
9.235
Reaction score
9.254
Και αυτό το κάνει για τους δρόμους roller coaster που λέω, που εναλλάσσονται μεταξύ ανηφόρας και κατηφόρας κάθε 1-2 χιλιόμετρα;
Το CR-V ήταν λίγο χαλαρό σε αυτό το σημείο, έπαιζε +/- 10 στο cruize control και όντως έκοβε στις ανηφόρες και το άφηνε στις κατηφόρες. Και όταν περνούσε το όριο του +/- 10 αναλάμβανε η διόρθωση.
Στο BMW δουλεύει διαφορετικά. Είναι πολύ σφικτό στο +/- (ούτε 2-3 km/h) αλλά το συνδυάζει και με άλλους αισθητηρες. Πχ σε στροφές με το cruise control στο 130 κόβει το γκάζι και μόλις τελειώσει η στροφή το ξαναπατά. Αν το συνδυάσεις και με το αυτόματο βάλε-βγάλε της τετρακίνησης το νιώθεις πολύ παράξενο στο δρόμο. Αλλά αν το συνηθίσεις σαν αίσθηση και καλά πατάει και γκαζιάρικα συμπεριφέρεται.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.720
Reaction score
8.391
Στο BMW δουλεύει διαφορετικά. Είναι πολύ σφικτό στο +/- (ούτε 2-3 km/h)
BMW είναι κι εμένα το θερμικό (που έχω κάνει και τα περισσότερα ταξίδια) και όπως το λες, είναι πολύ σφιχτό. Σαν να έχεις μια Γερμανίδα φράου να σου φωνάζει που πας να ξεφύγεις 😄
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.190
Στο iD.3 δεν παίζει ούτε +-1 χλμ, είναι εντελώς σταθερή η ταχύτητα και δε νιώθεις ούτε φρένο ούτε επιτάχυνση, πας εντελώς σταθερά.
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.120
Reaction score
77.218
Στο iD.3 δεν παίζει ούτε +-1 χλμ, είναι εντελώς σταθερή η ταχύτητα και δε νιώθεις ούτε φρένο ούτε επιτάχυνση, πας εντελώς σταθερά.
Γιατί όποτε κλείνει το "γκάζι" (επιταχυντή λέμε το accelerator; ) έχει πάντα ικανή τριβή απο το regen. Και τα υβριδικά λειτουργούν ηπιότερα έτσι.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.457
Reaction score
12.211
Το ότι τα ηλεκτρικά είναι τόσο ήσυχα που σε παραπλανούν ότι πας με τα μισά χλμ(στο περίπου)από τα πραγματικά ισχύει και στις στροφές ή μόνο στις ευθείες;
Γιατί προβλέπω πολλές εξόδους από λάθος εκτίμηση ταχύτητας:oops:
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.096
Reaction score
43.546
Το ότι τα ηλεκτρικά είναι τόσο ήσυχα που σε παραπλανούν ότι πας με τα μισά χλμ(στο περίπου)από τα πραγματικά ισχύει και στις στροφές ή μόνο στις ευθείες;
Γιατί προβλέπω πολλές εξόδους από λάθος εκτίμηση ταχύτητας:oops:
Πάντως μου έχει τύχει πολλές που το γυρνάω στο sport για να πάρει μπροστά ο κινητήρας να με ακούσει ο πεζός που προχωράει αμέριμνος μπροστά μου στο δρόμο και δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι είμαι πίσω του.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.457
Reaction score
12.211
Πάντως μου έχει τύχει πολλές που το γυρνάω στο sport για να πάρει μπροστά ο κινητήρας να με ακούσει ο πεζός που προχωράει αμέριμνος μπροστά μου στο δρόμο και δεν έχει πάρει χαμπάρι ότι είμαι πίσω του.
Άλλο θέμα αυτό!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.481
Reaction score
140.190
Μαζερατι τετραπορτα ηλεκτρικιά με χίλια άλογα λέει παράδοση από αρχές 24! Σώπα ρε φίλε..



Η διθέσια ηλεκτρικιά πόρσε, συνεχίζει τις δοκιμές της μέχρι το 25 που λένε θα το βγάλουν παραγωγή, και παρακάτω στο λινκ έχει ένα ωραίο βίντεο που φαίνεται το ήσυχο μελλοντικό πορσίδι στα χιόνια.

 
Last edited:


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Μαζερατι τετραπορτα ηλεκτρικιά με χίλια άλογα λέει παράδοση από αρχές 24! Σώπα ρε φίλε..



Η διθέσια ηλεκτρικιά πόρσε, συνεχίζει τις δοκιμές της μέχρι το 25 που λένε θα το βγάλουν παραγωγή, και παρακάτω στο λινκ έχει ένα ωραίο βίντεο που φαίνεται το ήσυχο μελλοντικό πορσίδι στα χιόνια.

Και το μεν και το δε είναι ban για μένα και γενικά οτιδήποτε μοιάζει με αυτοκίνητο του παρόντος - παρελθόντος. Επιτέλους με την έλευση των ηλεκτρικών και αφού το επιτρέπει η εν λόγω τεχνολογία με τις διαφορετικές τοπολογίες κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης, να δούμε και μερικά αυτοκίνητα του μέλλοντος...
 

D

Deleted member 50795

Guest



…»Roughly three-quarters of Germans want their next car to have a combustion engine, according to a November 2022 survey by Nordlight Research.»…

μερικοι βιάζονται..:geek:
 
Last edited by a moderator:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.913
Reaction score
99.903
Μπα...


EVs.png


Άντε να δούμε το κόστος των e-fuels....
 

D

Deleted member 50795

Guest
Μάλλον ανενημέρωτος… :geek: (03-04-2023)

λογικο μετά το βέτο των Γερμανών και το σιγοντάρισμα των Ιταλών.:cool:


ευτυχως γιατι θα ακούμε τον γνήσιο ήχο ενός κινητήρα.

ειπαμε μερικοι βιάζονται..
 
Last edited by a moderator:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.720
Reaction score
8.391
Και το μεν και το δε είναι ban για μένα και γενικά οτιδήποτε μοιάζει με αυτοκίνητο του παρόντος - παρελθόντος. Επιτέλους με την έλευση των ηλεκτρικών και αφού το επιτρέπει η εν λόγω τεχνολογία με τις διαφορετικές τοπολογίες κινητήρων και συστημάτων μετάδοσης, να δούμε και μερικά αυτοκίνητα του μέλλοντος...
Μα δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα το σχέδιο της Maserati, πως ξέρεις πως θα μοιάζει;

Το μόνο σχετικό που λέει το άρθρο είναι πως ο σχεδιασμός της "θα είναι ανατρεπτικός".

Επίσης θα έχει 4 κινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Τι άλλη τοπολογία κινητήρων και σύστημα μετάδοσης θες που να είναι καλύτερο από έναν κινητήρα σε κάθε τροχό;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.482
Reaction score
31.460



…»Roughly three-quarters of Germans want their next car to have a combustion engine, according to a November 2022 survey by Nordlight Research.»…

μερικοι βιάζονται..:geek:
Έχουν τελειώσει αυτά. Διαβάζεις παλιά άρθρα. Βενζίνη και ντίζελ τέλος το 2035. Μόνο e fuel. Αυτή τη στιγμή μια Panamera με το e-fuel της μαμάς εταιρείας γεμίζει με $440 μόνο. 😅 Κατά το 2030 θα πάει στα 3€ το λίτρο.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Μα δεν έχει αποκαλυφθεί ακόμα το σχέδιο της Maserati, πως ξέρεις πως θα μοιάζει;

Το μόνο σχετικό που λέει το άρθρο είναι πως ο σχεδιασμός της "θα είναι ανατρεπτικός".

Επίσης θα έχει 4 κινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Τι άλλη τοπολογία κινητήρων και σύστημα μετάδοσης θες που να είναι καλύτερο από έναν κινητήρα σε κάθε τροχό;
Δεν διάβασα το άρθρο και δεν χρειάζεται να το κάνω. Η maserati θα έχει την μάσκα και το σχήμα της... maserati και η porsche θα μοιάζει με... porsche. Εγώ μιλάω για cybertruck και άνω. Με τις τοπολογίες αναφερόμουν στην ελευθερία του σχεδιαστή να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό μιας και η θέση του κινητήρα - μετάδοσης δεν είναι περιοριστικός παράγοντας πλέον όπως στα εσωτερικής καύσης πχ μπροστομήχανο, κεντρομήχανο, σασμάν σε κεντρικό τούνελ, διαφορικά στον άξονα κλπ
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • spylab
    Shalom
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.453
Μηνύματα
2.977.340
Members
38.323
Νεότερο μέλος
Sotimο
Top