Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Germany made countryman



Το MINI Countryman E αποδίδει 140 kW/191 hp, ενώ το MINI Countryman SE ALL4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα της μάρκας με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Δύο μονάδες κίνησης στον εμπρός και πίσω άξονα αποδίδουν μαζί ισχύ 230 kW/313 hp, συμπεριλαμβανομένου ενός στιγμιαίου μπουσταρίσματος.

Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 64,7 kWh. Με εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων







ΥΓ. Bonus: Μια ματιά στο νέο model 3, λένε 5-θυρο.

Screenshot_20230413-124646~2.png

Δηλαδή, εκτός από την αλλαγή στη μούρη, θα πάψει να υπάρχει κι αυτή η διαφορά στο πορτ παγκαζ, θα είναι σα το Υ

Screenshot_20230413-125201~2.png

Ωραία μούρη, ε; Τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει..😁😂
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
πήγα και οδήγησα αυτό..:geek:

94557AB0-8DC3-4DDC-8662-8348186A21D0.jpeg



Seat Cupra Born, με 231 ps..

μου λέει ο «πιτσιρικάς» ,
- πάρε το κλειδί , άστο κάπου μέσα και φύγε.
-έλα και σύ μαζί, του λέω.
-γιατί μου λέει?
-φοβάμαι μη σβήσει ..:confused:
-δε σβήνουν αυτά..
-είδες? του λέω , γι ´ αυτό έλα μαζί..:biggrin:

στο τέλος μετά από μερικά χλμ. με ρωτάει, πως μου φάνηκε ..
του λέω έχω δυο παρατηρήσεις… μια για την αυτονομία του και δεύτερο το βάρος του, καθώς θα το ήθελα 200 kg, λιγότερο.
πέραν αυτών του λέω ότι το αυτοκίνητο είναι Γ@Μ@ΤΟ…:cool:

νταξ…τι να λέμε τώρα , απίστευτη φιλοσοφία αυτοκίνησης.
σε ένα μόλις λεπτό είχα προσαρμοστεί και σε 5 (το πολύ) είχα εθιστεί με τον τρόπο οδήγησης του και «επικοινωνούσα« μαζί του.(κάτι δύσκολο, για μένα )
δε θέλω να μπω σε περαιτέρω λεπτομέρειες, αλλά για πρώτη φορά άρχισα να σκεφτομαι την αγορά ενός BEV..

το αυτοκίνητο είναι ΑΛΛΟΥ…και η όλη φιλοσοφία που πρεσβεύει είναι απίστευτη και αδιανόητη σε σχέση με ο,τι άλλο έχω οδηγήσει.

το μόνο μελανό σημείο , είναι η αυτονομία τους , μαζί με τους περιορισμούς φόρτισης (δίκτυο) και ΤΙΠΟΤΑ άλλο. (μελλοντικά πιστεύω θα λυθούν και αυτά)

..ποιος τον ακούει τον γκαζάκια τώρα…:roflmao:
 

Μηνύματα
6.860
Reaction score
5.399
Συμφέρει έναντι Tesla Y LR;

Cupra.jpg



 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
εγω αυτό που οδήγησα, με την μικρότερη μπαταρία 58 kWh (eboost 231 hp), είχε τιμή 44.000€ , μείον την επιδότηση 8000€ , πάμε 36000€.
αν βάλεις και κάποια απόσυρση (παλιό όχημα ) αλλά 1000€ , τότε τα 35000€ ακούγεται κάπως λογική τιμή .
αν το πάρεις στα 200 hp, χωρίς eboost, βγάζεις αλλά 2000€ και πας στα 33k.

σ´ αυτό το αυτοκίνητο , δε με ενδιαφέρουν αλλά έξτρα και πιπ@ς , το παίρνω έτσι στα 35k και φεύγω.:biggrin:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Το Cupra συγκρίνετε με το Model 3.

Ο πιτσιρικάς πάντως που έχει Model 3 λέει ότι το Cupra είναι το κατάλληλο αμάξι για την πόλη. Όχι το Tesla.
 

D

Deleted member 50795

Guest
μιλάμε για πολιτισμό τώρα…ΤΕΛΟΣ.:geek:
(το αυτοκίνητο είναι απίστευτο, όπως φαντάζομαι αντίστοιχα και άλλα BEV)
αυτο είναι το μέλλον…:rolleyes:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Το Cupra συγκρίνετε με το Model 3.

Ο πιτσιρικάς πάντως που έχει Model 3 λέει ότι το Cupra είναι το κατάλληλο αμάξι για την πόλη. Όχι το Tesla.
Σωστά.

Το μικρό μέγεθος του iD.3/Cupra και ο απίστευτα μικρός κύκλος στροφής, το καθιστούν ως τρομερό εργαλείο για κίνηση μέσα στην πόλη, στα στενά, στα ελληνικά νησιά και στα σοκάκια της επαρχίας.
Ακόμα και στα πάρκινγκ, στις κλειστές στροφές εκεί μέσα, στο παρκάρισμα στο δρόμο δίπλα στο πεζοδρόμιο κι ανάμεσα από άλλα αυτοκίνητα.

Τα Τέσλα έχουν πολύ μεγάλο κύκλο στροφής, είναι πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα, και εντελώς δύσχρηστα σε τέτοιες συνθήκες.
εγω αυτό που οδήγησα, με την μικρότερη μπαταρία 58 kWh (eboost 231 hp), είχε τιμή 44.000€ , μείον την επιδότηση 8000€ , πάμε 36000€.
αν βάλεις και κάποια απόσυρση (παλιό όχημα ) αλλά 1000€ , τότε τα 35000€ ακούγεται κάπως λογική τιμή .
αν το πάρεις στα 200 hp, χωρίς eboost, βγάζεις αλλά 2000€ και πας στα 33k.

σ´ αυτό το αυτοκίνητο , δε με ενδιαφέρουν αλλά έξτρα και πιπ@ς , το παίρνω έτσι στα 35k και φεύγω.:biggrin:
Δεκτός ο συλλογισμός σου.

Ωστόσο, και πίστεψέ με, τα μπλιμπλίκια είναι που το κάνουν να αξίζει στην καθημερινή διαβίωση μαζί του, το ωραίο φως να μπαίνει από την πανοραμική ηλιοροφή, τα Μάτριξ φώτα να τα χαίρεσαι κάθε βράδυ, το ωραίο κάθισμα, το head up display, το keyless entry, την ασύρματη σύνδεση του κινητού σου, την επιφάνεια φόρτισης, το παρμπρίζ ηχομόνωσης, η αντλία θερμότητας (δεν είναι στάνταρ), το κεντρικό ηχείο ρε αδερφέ..

Δίνουν προστιθέμενη αξία στην αγορά σου, και μετατρέπεται ένα απλό μέσο μετακίνησης, σε πολύ μεγάλη ευχαρίστηση.

Ταυτόχρονα, υπάρχει το εξής θέμα: με 9 χιλιάρικα ακόμα, πάνω από τα 36 που λες, παίρνεις Y LR. Για πες...😜😂😁😎
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
αν είχα οδηγήσει το Y , θα μπορούσα να απαντήσω..τώρα δε ξέρω.:geek:

τες πα, θέλω να πω ότι και με 33-35k, είσαι μέσα στα πράγματα.
( μου άρεσε και ο κόμπακτ σχεδιασμός του, με τους χώρους του.)
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.255
Reaction score
1.167

D

Deleted member 50795

Guest
Κανένα, αυτό δε λεμε τόση ώρα ?
το θεμα των BEV , είναι η αυτονομία..:geek:

αν το προσπεράσεις αυτό, μετά δεν υπάρχει σύγκριση σε τίποτα.

ο γκαζακιας είχε δίκιο ..who broke our t@sticles so weather..:biggrin:
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Ήθελα να ήξερα ποιο ηλεκτρικό θα έκανε τόσα χιλιόμετρα,χωρίς επαναφόρτιση, και πόσο θα κόστιζε!

<<122 ίππους και 285 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώα σε 12,4 δλ.>>

12,4"? Πιο αργό κι από το γιαρις μου ρε! Χαχαχαχα, πιο αργό ψοφαει! 😂😁🤪😜

Πάω στοίχημα ότι θες, πως αν περιορίσεις την ιπποδύναμη ενός Τέσλα LR στα 122 άλογα και πας σα κότα με 60, θα βγάλεις πάνω από 1000 χλμ (μέση κατανάλωση 8 με 78-αρα μπαταρία).

Επίσης υπάρχουν ένα σωρό ICE που βγάζουν 500-φευγα άλογα, τα οποία ούτε οικονομικά δεν είναι, ούτε 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δε βγάζουν με ένα γέμισμα, ούτε καν 500..

Το να συγκρίνεις ένα αυτοκίνητο με επιδόσεις Λαμποργκίνι ντιάμπλο, με ένα κουβά ντιζελακι, σε μια μόνο παράμετρο, και μάλιστα αυτή της κατανάλωσης, είναι (τουλάχιστον) παραπλανητικό.

Εγώ με ένα fiat Panda ντιζελακι (και 4 μπιτονια ντίζελ στο Πορτ παγκαζ), βγάζω αυτονομία πάνω από 5.000 χιλιόμετρα, οκ? Και ένα χαζάμαξο στυλ Λαμποργκίνι ντιάμπλο δε μπορεί να βγάλει ούτε 350 χλμ! 😂😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.569
Reaction score
30.471
Ήθελα να ήξερα ποιο ηλεκτρικό θα έκανε τόσα χιλιόμετρα,χωρίς επαναφόρτιση, και πόσο θα κόστιζε!

Αν θες να κάνεις σύγκριση να την κάνεις σε 80 χρόνια όχι σήμερα. Να έχει μετρήσει 90 χρόνια το ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως το diesel και μετά. Γιατί κάτι μου λέει πως μπορεί να κάνει και παραπάνω.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.776
Σπαϊκ και πρασσειν άλογα (δηλαδή πράσινα άλογα)😁😂


1681398906640.png


Τώρα αυτό μέσα δηλαδή είναι ωραίο; 😜😁😂

 

D

Deleted member 50795

Guest
κοιτάξτε να δείτε τι παίζει με την αυτονομία για το cupra , με τις δυο διαθέσιμες μπαταριες των 58 και 77 kWh , αντίστοιχα.

ένα παράδειγμα για κίνηση μέσα στην πόλη και ένα στον αυτοκινητόδρομο έξω.

1. 58 kWh

0EB488DC-AD94-406B-B48F-C7FEA15D5DA0.jpeg ACECE54C-A602-4B81-8CE2-371F036E3FBA.jpeg


2. 77 kwh

5D6266C7-F220-4F83-9201-CBB6FE842E58.jpeg BE5A8B48-B2B3-408E-9383-8B70AB7C72A9.jpeg

Δεν είναι και τόσο άσχημα , με την 77 kWh μπαταρια..(450 χλμ στην εθνική και 570 στην πόλη με 20°C) :geek:
 
Last edited by a moderator:


D

Deleted member 50795

Guest
Ναι μπαταρία ..58 και 77 kWh :geek: οι κινητήρες είναι ίδιοι 170 kw (230 hp)
το γράφει κάτω από την αυτονομία.
(λάθος έκφραση , δικό μου)

…το διόρθωσα.:biggrin:
 
Last edited by a moderator:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.566
Μηνύματα
2.944.481
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Alex Nik
Top