- Μηνύματα
- 16.546
- Reaction score
- 23.472
Να μη σας το χαλάσω αλλά προτιμώ το Honda e
Αυτό της φωτό είναι ηλεκτρικό με εξατμίσεις;
Γιατί βλέπω να στη λένε ότι είσαι οφ τοπικ
Μπορώ και εγώθα το σιάξει ο @abcd και θα τη γλιτώσω
Σωστά.Το Cupra συγκρίνετε με το Model 3.
Ο πιτσιρικάς πάντως που έχει Model 3 λέει ότι το Cupra είναι το κατάλληλο αμάξι για την πόλη. Όχι το Tesla.
Δεκτός ο συλλογισμός σου.εγω αυτό που οδήγησα, με την μικρότερη μπαταρία 58 kWh (eboost 231 hp), είχε τιμή 44.000€ , μείον την επιδότηση 8000€ , πάμε 36000€.
αν βάλεις και κάποια απόσυρση (παλιό όχημα ) αλλά 1000€ , τότε τα 35000€ ακούγεται κάπως λογική τιμή .
αν το πάρεις στα 200 hp, χωρίς eboost, βγάζεις αλλά 2000€ και πας στα 33k.
σ´ αυτό το αυτοκίνητο , δε με ενδιαφέρουν αλλά έξτρα και πιπ@ς , το παίρνω έτσι στα 35k και φεύγω.
<<122 ίππους και 285 Nm ροπής, προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώα σε 12,4 δλ.>>Ήθελα να ήξερα ποιο ηλεκτρικό θα έκανε τόσα χιλιόμετρα,χωρίς επαναφόρτιση, και πόσο θα κόστιζε!
Diesel - πολύ οικονομικό για να πεθάνει! Opel Insignia έκανε 2.095 χλμ με ένα γέμισμα!
Καiνούργιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Κατασχεμένα, αξιοπιστία, οικονομία καύσιμοwww.carblogger.gr
Αν θες να κάνεις σύγκριση να την κάνεις σε 80 χρόνια όχι σήμερα. Να έχει μετρήσει 90 χρόνια το ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως το diesel και μετά. Γιατί κάτι μου λέει πως μπορεί να κάνει και παραπάνω.Ήθελα να ήξερα ποιο ηλεκτρικό θα έκανε τόσα χιλιόμετρα,χωρίς επαναφόρτιση, και πόσο θα κόστιζε!
Diesel - πολύ οικονομικό για να πεθάνει! Opel Insignia έκανε 2.095 χλμ με ένα γέμισμα!
Καiνούργιο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Κατασχεμένα, αξιοπιστία, οικονομία καύσιμοwww.carblogger.gr
Ισχύει. Και;Αυτό δεν είναι ακριβές. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι παλαιότερα από τα ντήζελ.
Μπαταρία είναι οι 58 ή οι 77 κιλοβατώρες.με τον 77 kWh κινητήρα