Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
7.567
Reaction score
1.747
Για γέλια ρε συ. Για γέλια. Απορώ πραγματικά ποιος το αγοράζει.
Λογικά πρόκειται για δεύτερο αυτοκίνητο οικογένειας που ήδη έχει αυτοκίνητο για ταξίδια.

Μέσα στην πόλη, για βόλτες πέρα δώθε, σούπερ μάρκετ, φροντιστήρια και δραστηριότητες παιδιών, ψώνια και δουλειές εντός πόλης το ΣΚ (και κανένα ενδιάμεσο φόρτισμα στο σούπερ μάρκετ ή το εμπορικό κέντρο) μια χαρά είναι. Αν υπάρχει και ιδιόκτηση θέση στάθμευσης η μικρή μπαταρία εξασφαλίζει ότι θα γεμίζει με απλή νυκτερινή φόρτιση.
 

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
25kWh είναι χωρητικότητα μπαταρίας αρκετή για μετακινήσεις εντός πόλης και στα κοντινά προάστια (50 ημερήσια χλμ).

45kWh είναι χωρητικότητα κατάλληλη για άνετη μετακίνητη εντός νομού και σε γειτονικό νομό (150 ημερήσια χλμ ή μέχρι την επόμενη φόρτιση), με δυνατότητα διατήρησης υψηλής ταχύτητας >100χλμ/ώρα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.089
Reaction score
43.528
Νομίζω ότι μπερδευεστε γιατί δεν ορίζετε πρώτα τι σημαίνει για τον καθένα πόλη.
Οποιος δεν μενει Αθήνα είναι φυσικό να λέει ότι 50 χλμ είναι αρκετά για καθημερινές μετακινήσεις και στα ‘κοντινα’ προάστια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Λογικά πρόκειται για δεύτερο αυτοκίνητο οικογένειας που ήδη έχει αυτοκίνητο για ταξίδια.

Μέσα στην πόλη, για βόλτες πέρα δώθε, σούπερ μάρκετ, φροντιστήρια και δραστηριότητες παιδιών, ψώνια και δουλειές εντός πόλης το ΣΚ (και κανένα ενδιάμεσο φόρτισμα στο σούπερ μάρκετ ή το εμπορικό κέντρο) μια χαρά είναι. Αν υπάρχει και ιδιόκτηση θέση στάθμευσης η μικρή μπαταρία εξασφαλίζει ότι θα γεμίζει με απλή νυκτερινή φόρτιση.
Συμφωνώ για τη χρήση, διαφωνώ για το όχημα. Δηλαδή αυτός που θέλει BEV για supermarket, παιδιά, φροντιστήρια, κλπ και διαθέτει 25.000 για δεύτερο BEV θα πάρει DACIA. OK, έχω εντελώς διαφορετική ματιά. Χίλιες φορές ένα καλο μεταχειρισμένο. Εξάλλου την ίδια εγγύηση θα έχουν. Στο DACIA η εγγύηση μπαταρίας είναι για 120.000χλμ όπως διάβασα στο γερμανικό τους site. Όχι 180.000χλμ όπως οι άλλοι. Επίσης, ακούστε, η μπαταρία δεν είναι καινούργια αλλά από ανακύκλωση.


"Recycled batteries with warranty protection!
With the Dacia Spring, the battery is yours. This makes reselling your vehicle easier.
The Dacia Spring battery is guaranteed for 8 years or 120,000 km . The guaranteed minimum charge capacity is 75%.
Dacia is committed to recycling the batteries, for example by reusing them as energy storage."


Έχει γούστο να φέρει το Renault 5 με μπαταρίες από ανακύκλωση; >:(
 
Last edited:

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Νομίζω ότι μπερδευεστε γιατί δεν ορίζετε πρώτα τι σημαίνει για τον καθένα πόλη.
Οποιος δεν μενει Αθήνα είναι φυσικό να λέει ότι 50 χλμ είναι αρκετά για καθημερινές μετακινήσεις και στα ‘κοντινα’ προάστια.
Γι' αυτό έγραψα και τα χιλιόμετρα σε παρένθεση, για να τα υπολογίσει ο καθένας για τις δικές του συνθήκες.

Για 80 και 100χλμ την ημέρα ή μέχρι το επόμενο σημείο φόρτισης, προφανώς ένα αυτοκίνητο πόλης με 25kWh χωρητικότητα μπαταρίας δεν κάνει, και λόγω αυτονομίας, και λόγω περιορισμένης ταχύτητας, συν τους παράγοντες ενεργητικής/παθητικής ασφάλειας που πρέπει να λάβει υπόψη για τόσο μεγάλες διαδρομές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.442
Reaction score
140.118
Τα 60χλμ που κάνω κάθε μέρα είναι μια κοντινή απόσταση για μένα. Μπορεί να φαίνονται πολλά τα 30+30, αλλά θέλω μόνο 25΄ και 4 φανάρια για αυτά τα 30χλμ. Αν πάω κάτω από 90χλμ/ώρα θα με περάσουν από πάνω.
Οι δικές σου ανάγκες, με υψηλής ταχύτητας καθημερινή κίνηση, αναλύονται ως εξής:

1. Δεν μπορεί να περιοριστεί επακριβώς στα 60χλμ η ανάγκη, μπορεί ανά πάσα στιγμή να χρειαστεί μια έξτρα μετακίνηση, άρα βάλε +40χλμ πραγματικής αυτονομίας για να είσαι καλυμμένος, πάμε στα 100 χλμ χρήσιμης αυτονομίας.

2. +20% στο ανωτέρω, ώστε να μπορεί να σε καλύπτει στάνταρ για πολλά χρόνια μετά την 5-ετια καθημερινής χρήσης, λόγω της αναμενόμενης αρχικής πτώσης των μπαταριών.
Άρα πάμε στα 120 χλμ χρήσιμης αυτονομίας.

3. Μια μέση κατανάλωση έως 20 kWh/100 km υπεραρκεί ως μέσος ετήσιος όρος (με πολύ μεγάλη άνεση, δηλαδή αρκεί και περισσεύει) για κίνηση με 110-120 km/h με οποιοδήποτε EV, με μόνη εξαίρεση κανένα Hummer (τραγικού efficiency), άρα για 120km χρειάζονται 24kWh μπαταρίας.

3. Εάν οι 24 kWh είναι η χρήσιμη καθημερινή χωρητικότητα (20-80%), δηλαδή το 60% της μπαταρίας, τότε μιλάμε για μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 40 kWh.

4. Άρα με EV με 40 kWh μια χαρά καλύπτεις τις ανάγκες σου, και θα κάνεις καθημερινή φόρτιση, η μπαταρία θα ζήσει πολλά χρόνια, σίγουρα θα καίει λιγότερο από όσο υπολόγισα, άρα θα παίζεις μεταξύ 30-70% καθημερινά, και για μια 20-ετια θα είσαι άρχοντας.

5. Με EV που θα έχει 40+24= 64 kWh συνολική χωρητικότητα, θα χρειάζεται φόρτιση μέρα παρά μέρα, όχι καθημερινά.

6. Οι επιλογές σου λοιπόν, παίζουν είτε σε ~40-αρες μπαταρίες (το μικρό leaf, το μικρό πισοκινητο Τέσλα, το μικρό iD.3 - Cupra κλπ) είτε σε ~60-αρες μπαταρίες (το μεγαλύτερης χωρητικότητας leaf, iD.3, κλπ).

7. Στην πράξη, με λίγη εκμάθηση οικονομικής οδήγησης με EV, μπορείς με ~45-αρα μπαταρία να φορτίζεις κάθε 2 μέρες, και με ~60-αρα κάθε 3 μέρες, για τα 60 χλμ της καθημερινότητας. Το οικονομικό πισοκινητο Τέσλα, είναι πρακτικά το ιδανικό EV για σένα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.710
Reaction score
8.386
Επίσης, ακούστε, η μπαταρία δεν είναι καινούργια αλλά από ανακύκλωση.
Είπαμε, δεν σ'αρέσει, αλλά μην το ρίξεις και στα fake news τώρα :laugh:

"Dacia is committed to recycling the batteries" λέει (όταν μειωθεί η χωρητικότητά τους προφανώς), όχι ότι βάζει μεταχειρισμένες στα καινούργια αυτοκίνητα. Και παραπάνω στη σελίδα λέει:

"The formula is very simple: proven drive + guaranteed and recyclable battery = driving comfort and peace of mind!"

Recyclable.

Τώρα γιατί ο τίτλος σε αυτό που παρέθεσες λέει "Recycled batteries with warranty protection!" δεν μπορώ να το απαντήσω γιατί δεν ξέρω και γερμανικά. Ίσως εννοεί μεταχειρισμένη και όχι ανακλυκλωμένη. Γιατί λέει η μπαταρία είναι δική σου και έτσι μπορείς να πουλήσεις το αυτοκίνητο πιο εύκολα καθώς η μπαταρία έχει εγγύηση.

Πάντως αποκλείεται να εννοεί πως είναι ανακυκλωμένες, γιατί και να ίσχυε, δεν θα το έλεγαν!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448
Αν έρθει με τουλάχιστον 4 χρόνια εγγύηση και τελική τιμή < toyota yaris hybrid και χρόνο παράδοσης < toyota yaris hybrid, θα το σκεφτώ ;-)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Οι δικές σου ανάγκες, με υψηλής ταχύτητας καθημερινή κίνηση, αναλύονται ως εξής:

1. Δεν μπορεί να περιοριστεί επακριβώς στα 60χλμ η ανάγκη, μπορεί ανά πάσα στιγμή να χρειαστεί μια έξτρα μετακίνηση, άρα βάλε +40χλμ πραγματικής αυτονομίας για να είσαι καλυμμένος, πάμε στα 100 χλμ χρήσιμης αυτονομίας.

2. +20% στο ανωτέρω, ώστε να μπορεί να σε καλύπτει στάνταρ για πολλά χρόνια μετά την 5-ετια καθημερινής χρήσης, λόγω της αναμενόμενης αρχικής πτώσης των μπαταριών.
Άρα πάμε στα 120 χλμ χρήσιμης αυτονομίας.

3. Μια μέση κατανάλωση έως 20 kWh/100 km υπεραρκεί ως μέσος ετήσιος όρος (με πολύ μεγάλη άνεση, δηλαδή αρκεί και περισσεύει) για κίνηση με 110-120 km/h με οποιοδήποτε EV, με μόνη εξαίρεση κανένα Hummer (τραγικού efficiency), άρα για 120km χρειάζονται 24kWh μπαταρίας.

3. Εάν οι 24 kWh είναι η χρήσιμη καθημερινή χωρητικότητα (20-80%), δηλαδή το 60% της μπαταρίας, τότε μιλάμε για μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 40 kWh.

4. Άρα με EV με 40 kWh μια χαρά καλύπτεις τις ανάγκες σου, και θα κάνεις καθημερινή φόρτιση, η μπαταρία θα ζήσει πολλά χρόνια, σίγουρα θα καίει λιγότερο από όσο υπολόγισα, άρα θα παίζεις μεταξύ 30-70% καθημερινά, και για μια 20-ετια θα είσαι άρχοντας.

5. Με EV που θα έχει 40+24= 64 kWh συνολική χωρητικότητα, θα χρειάζεται φόρτιση μέρα παρά μέρα, όχι καθημερινά.

6. Οι επιλογές σου λοιπόν, παίζουν είτε σε ~40-αρες μπαταρίες (το μικρό leaf, το μικρό πισοκινητο Τέσλα, το μικρό iD.3 - Cupra κλπ) είτε σε ~60-αρες μπαταρίες (το μεγαλύτερης χωρητικότητας leaf, iD.3, κλπ).

7. Στην πράξη, με λίγη εκμάθηση οικονομικής οδήγησης με EV, μπορείς με ~45-αρα μπαταρία να φορτίζεις κάθε 2 μέρες, και με ~60-αρα κάθε 3 μέρες, για τα 60 χλμ της καθημερινότητας. Το οικονομικό πισοκινητο Τέσλα, είναι πρακτικά το ιδανικό EV για σένα.
Συμφωνώ, 40 τα έχω υπολογίσει και εγώ ως minimum.
 

Μηνύματα
7.567
Reaction score
1.747
Συμφωνώ για τη χρήση, διαφωνώ για το όχημα. Δηλαδή αυτός που θέλει BEV για supermarket, παιδιά, φροντιστήρια, κλπ και διαθέτει 25.000 για δεύτερο BEV θα πάρει DACIA. OK, έχω εντελώς διαφορετική ματιά. Χίλιες φορές ένα καλο μεταχειρισμένο. Εξάλλου την ίδια εγγύηση θα έχουν. Στο DACIA η εγγύηση μπαταρίας είναι για 120.000χλμ όπως διάβασα στο γερμανικό τους site. Όχι 180.000χλμ όπως οι άλλοι. Επίσης, ακούστε, η μπαταρία δεν είναι καινούργια αλλά από ανακύκλωση.


"Recycled batteries with warranty protection!
With the Dacia Spring, the battery is yours. This makes reselling your vehicle easier.
The Dacia Spring battery is guaranteed for 8 years or 120,000 km . The guaranteed minimum charge capacity is 75%.
Dacia is committed to recycling the batteries, for example by reusing them as energy storage."
Μπορεί και να έχεις δίκιο. Όμως λογικά αυτό που περιέγραψα είναι το target group της Dacia για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Πολύς κόσμος προτιμάει το καινούριο έναντι του καλύτερου μεταχειρισμένου.

Κάτι άλλο, που δεν υπάρχει στην δική μας κουλτούρα, είναι η υστερία με την ανακύκλωση. Η Dacia το αναφέρει το συγκεκριμένο σημείο, περί ανακύκλωσης των μπαταριών, ως selling point και όχι επειδή είναι αναγκασμένη να το αναφέρει στους υποψήφιους αγοραστές. Δεν το συμμερίζομαι, αλλά έχω δει ότι παίζει έξω ως σημαντικό κριτήριο επιλογής.

Πάντως η λογική περιγραφή ενός οχήματος που θα αντικαταστήσει τα Α και Β group segment δεύτερα αυτοκίνητα των ευρωπαϊκών οικογενειών είναι ακριβώς ένα μικρό SUV (για αυξημένη ορατότητα και μέγιστη αξιοποίηση χώρων) με μικρή μπαταρία και χαμηλό κόστος. Τα οχήματα που τα κάνουν όλα, όπως κάτι Fiesta και Polo που μπορείς με αυτά να γυρίσεις με άνεση όλη την Ευρώπη, σε αυτήν τη φάση της τεχνολογίας δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμα. Όσο οι μπαταρίες είναι ογκώδεις / βαριές / ακριβές, ένα όχημα με στόχο την κίνηση στην πόλη (δηλαδή έως και 80-100 χλμ αυτονομία για να μην φτάνεις σπίτι με την ψυχή στο στόμα) θα είναι πιο λογική επιλογή από ένα αντίστοιχο όχημα με αυτονομία 200-300 χλμ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Είπαμε, δεν σ'αρέσει, αλλά μην το ρίξεις και στα fake news τώρα :laugh:

"Dacia is committed to recycling the batteries" λέει (όταν μειωθεί η χωρητικότητά τους προφανώς), όχι ότι βάζει μεταχειρισμένες στα καινούργια αυτοκίνητα. Και παραπάνω στη σελίδα λέει:

"The formula is very simple: proven drive + guaranteed and recyclable battery = driving comfort and peace of mind!"

Recyclable.

Τώρα γιατί ο τίτλος σε αυτό που παρέθεσες λέει "Recycled batteries with warranty protection!" δεν μπορώ να το απαντήσω γιατί δεν ξέρω και γερμανικά. Ίσως εννοεί μεταχειρισμένη και όχι ανακλυκλωμένη. Γιατί λέει η μπαταρία είναι δική σου και έτσι μπορείς να πουλήσεις το αυτοκίνητο πιο εύκολα καθώς η μπαταρία έχει εγγύηση.

Πάντως αποκλείεται να εννοεί πως είναι ανακυκλωμένες, γιατί και να ίσχυε, δεν θα το έλεγαν!
Ούτε εγώ ξέρω Γερμανικά αλλά από την μετάφραση καταλαβαίνω πως είναι προϊόν ανακύκλωσης.
To συγκεκριμένο section στο Γαλλικό site το μεταφράζει ως recycled, και στο Ιταλικό recyclable. :idk:

@Ν.Κ. τι λέει εδώ; Ρίξε μια ματιά αν μπορείς. :thumbsup:
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Tι πειράζει να θέλει φόρτιση κάθε μέρα;
Πειράζει και πολύ μάλιστα, αν αυτή είναι άκρως απαραίτητη για 60χλμ και τίποτα παραπάνω.
 

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Στην ανάλυση του Κώστα, με 40kWh χωρητικότητα κάθε μέρα θα φορτίζεις.

Γιατί σε πειράζει να φορτίζεις κάθε μέρα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Στην ανάλυση του Κώστα, με 40kWh χωρητικότητα κάθε μέρα θα φορτίζεις.

Γιατί σε πειράζει να φορτίζεις κάθε μέρα;
Με το 40άρι Leaf πχ δεν θα φορτίζω κάθε μέρα για τα 60χλμ απόσταση. Θα πηγαίνω άνετα και χωρίς άγχος όπου θέλω εντός νομού. ΑΝ πάω πιο μακριά θα φορτίσω σπίτι στην επιστροφή. Θα φορτίζω κάθε μέρα μόνο αν το κάνω κάθε μέρα.
Με το DACIA θα φορτίζω κάθε μέρα μόνο για τα 60χλμ. Αν πρέπει να πάω και αλλού θα θέλει πάλι φόρτιση στο ενδιάμεσο.

ΟΧΙ. Δεν το κάνω, δεν τα δίνω. Ούτε 15.000 δεν δίνω, όχι 25.000.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.442
Reaction score
140.118
Χονδρικά, τις ίδιες καθημερινές ανάγκες μετακίνησης έχω και γω, με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα καθημερινά (70) και με κίνηση κυρίως εκτός πόλης, δηλαδή σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής, και περιφερειακή οδός).

Με 90χλμ/ώρα, δε πας. Θέλει την περισσότερη διαδρομή 100-120, και λίγο 130 και 90.

Το iD.3 με την 58-αρα, μου βγάζει και μετά από 2 χρόνια καθημερινής χρήσης και 65.000 χλμ στο κοντέρ, όπως και στην αρχή, 3 ημερήσιες μετακινήσεις με μια φόρτιση (φορτίζω μέχρι 80% και μετά από 3 μέρες είναι στο 20%).

Δηλαδή τα 70 χλμ της καθημερινότητας, τρώνε σταθερά το 20% της μπαταρίας μου.

Το ίδιο θα βγάλει και το μικρό TESLA, λόγω μεγαλύτερου efficiency και καλύτερης αεροδυναμικής, με λίγη περισσότερη άνεση (έχει λίγο μεγαλύτερο WLTP το μικρό Τέσλα σε σχέση με το μεσαίο iD.3).

Η αεροδυναμική σχεδίαση των Τέσλα, με το εξαιρετικό Dc, δίνουν αβαντάζ σημαντικό σε υψηλές ταχύτητες κίνησης. Αρκετά καλό είναι και το iD.3 σε αυτόν τον τομέα, προφανώς χειρότερο από το Τέσλα, αλλά πολύ καλύτερο από πληθώρα άλλων όρθιων τούβλων.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον σε ενδιαφέρει η καθημερινή μετακίνηση με υψηλές ταχύτητες, κι όχι με 30χλμ/Ω εντός πόλης, χρειάζεται να δοθεί σοβαρή προσοχή στην οπισθέλκουσα του EV που θα επιλέξεις, στο drug coefficient και στην πρόσθια μετωπική επιφάνεια.

iD.buzz και Dacia spring, κλπ όρθια τούβλα, απορρίπτονται μόνον και μόνον για την αεροδυναμική τους, ασχέτως μπαταρίας (εφόσον σε ενδιαφέρουν υψηλές ταχύτητες κίνησης, αλλά αντιθέτως, για κίνηση μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες κίνησης, είναι εξαιρετικά εργαλεία).

Όσον αφορά την ονομαστική αυτονομία, για τις δικές μου ανάγκες, εστίασα σε WLTP έστω και οριακά πάνω από 400km.
Το iD.3 έχει 421 WLTP.

Συγκριτικά:
Το μικρό μοντελ Υ έχει 455 WLTP και το μικρό μοντελ 3 έχει 491 WLTP. Καλώς ή κακώς είναι και φτηνότερα του iD.3 με την 58-αρα, άρα δε βλέπω πλέον το λόγο για επιλογή VW.

Στη δική μου καθημερινότητα, εάν θα χρειαστώ περισσότερες μετακινήσεις κάποια μέρα, τότε αντί να φορτίσω ανά 3 μέρες, θα φορτίσω ανά 2 μέρες.

Για μια 20-ετια είμαι βέβαιος πως το iD.3 θα είναι οκ για αυτή τη χρήση, και δε σκοπεύω (ούτε θα μπορώ) να δουλεύω για 20 χρόνια ακόμα, άρα μπορώ να πεθάνω με το iD.3 και να το πάρουν τα παιδιά μου, διότι προφανώς πρώτα θα χαλάσω εγώ, και μετά αυτό το αυτοκίνητο.🤪😁😂

~40-αρι iD.3 ή leaf, προσωπικά δε θα επέλεγα για κανένα λόγο, διότι μειώνει πολύ την πραγματική χρησιμότητα του αυτοκινήτου, όχι όσον αφορά την καθημερινότητα, αλλά όσον αφορά εκδρομές το ΣΒΚ, και τις κάνω κάθε ΣΒΚ, άρα είναι ένας ακόμα λόγος να μη δώσεις τόσα λεφτά για ένα αυτοκίνητο που θα καλύπτει μόνον μία χρήση, το πήγαινε έλα στη δουλειά, και να μη μπορεί να σου προσφέρει με μια σχετική άνεση και κάποιες ωραίες εξορμήσεις.

Συμφωνώ, 40 τα έχω υπολογίσει και εγώ ως minimum.
Δηλαδή εγώ δε συμφωνώ. 🤪😁😂

Έχω υπολογίσει ως μίνιμουμ τα ~60. 😎

Πρώτη μου επιλογή, λόγω μπαταρίας, ήταν το Kona με την 64-αρα. Δεν μου άρεσε ως αυτοκίνητο, οπότε πήγα στο iD.3 με 58-αρα.
Έπεσα οριακά κάτω από 60..

Τα μικρά Τέσλα, με 55-αρα, λόγω efficiency, έχουν επιδόσεις αυτονομίας καλύτερες από τα υπόλοιπα με 60-αρα.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Με το 40άρι Leaf πχ δεν θα φορτίζω κάθε μέρα
Και με 40άρι αμάξι, να συμπληρώνεις φόρτιση κάθε νύχτα ώστε να το έχεις κάθε πρωί στο 80%, δεν είναι κακό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.442
Reaction score
140.118
Και με 40άρι αμάξι, να συμπληρώνεις φόρτιση κάθε νύχτα ώστε να το έχεις κάθε πρωί στο 80%, δεν είναι κακό.
Ναι, αυτό θα είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις, ώστε να μένει όσο γίνεται πέριξ του 50% η μπαταρία.

Μάλιστα να μη το πηγαίνεις ούτε καν 80%, να σταματάς κάθε μέρα τη φόρτιση στο 70%.

Έτσι αυξάνεται πολύ η μακροζωία της χωρητικότητας της μπαταρίας.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Και με 40άρι αμάξι, να συμπληρώνεις φόρτιση κάθε νύχτα ώστε να το έχεις κάθε πρωί στο 80%, δεν είναι κακό.
Δεν είπα ότι είναι κακό. Και πιθανότατα κάτι τέτοιο θα γίνεται και είναι και καλό.
Άλλο όμως αυτό και άλλο να δώσω 25 και να φορτίζω στο ενδιάμεσο αν περάσω τα 100 πήγαινε έλα. Δεν είναι θέμα κόστους φόρτισης. Είναι η κοροϊδία, για μένα, στην απόδοση της επένδυσης όπως την θέλω εγώ, και το πολύ σημαντικότερο ο χρόνος. Δεν θέλω να περνάω το χρόνο μου στους φορτιστές ακόμα και για μια εντός νομού διαδρομή. Ο χρόνος μου, όπως τον αξιολογώ - κοστολογώ εγώ, δεν αξίζει καμία φόρτιση. Χίλιες φορές υγρό καύσιμο και να κάνω αυτά που θέλω όποτε θέλω όπου θέλω και με όποιους θέλω, και όχι να εξαρτώμαι από το όχημα. Το όποιο όχημα. Το πλήρωσα να με υπηρετεί και όχι να το υπηρετώ.

Την φιλοσοφία αυτή την ακολουθώ σε ότι αγοράζω. Αυτό υπηρετεί εμένα, όχι εγώ αυτό.
 
Last edited:

Μηνύματα
855
Reaction score
1.314
Γνωρίζει κάποιο μέλος ή εχει το cupra born, με την 58αρα μπαταρία τι πραγματική αυτονομία εχει στην πόλη (Αθήνα ) και κοντινές εκδρομές π.χ. Ναύπλιο, παράλιο Αστρος,ευχαριστώ.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.438
Μηνύματα
2.976.687
Members
38.317
Νεότερο μέλος
gap
Top