Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.442
Reaction score
140.119
Γνωρίζει κάποιο μέλος ή εχει το cupra born, με την 58αρα μπαταρία τι πραγματική αυτονομία εχει στην πόλη (Αθήνα ) και κοντινές εκδρομές π.χ. Ναύπλιο, παράλιο Αστρος,ευχαριστώ.
Εξαρτάται από το πόσο το πατάς το πόδι το δεξί.

Τυπικά η 58-αρα βγάζει μέσα στην πόλη 200-250 χλμ (80% έως 20%).

Εκτός πόλης, για ταξίδι, που ξεκινάς με 100% μπαταρία, αν πηγαίνεις με 110 χλμ/ω θα βγάλει 320-330 χλμ μέχρι να δεις 0% στην ένδειξη της μπαταρίας.

Με 130χλμ/ω θα βγάλει 260-270 χλμ. απόσταση.


Βάσει κατανάλωσης:

Για μέσα στην πόλη, οι 35 kWh της καθημερινές χρήσιμης χωρητικότητας (60% της 58-αρας) θα έχουν κατανάλωση αναλόγως ποδιού από 12 έως 17 kWh/100km.

Κάνε τις πράξεις. (35/12 και 35/17).

Για εκτός πόλης, έχεις 58 kWh να φας, οπότε αναλόγως ταχύτητας κίνησης, μπορείς να έχεις κατανάλωση από 14 έως 22 kWh/100km για ταχύτητα κίνησης 90 έως 130. Στα 150-160 km/h η κατανάλωση φτάνει τις 28-30 kWh/100km.

Κάνε τις πράξεις.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Την λογική αυτή την ακολουθώ σε ότι αγοράζω. Αυτό υπηρετεί εμένα, όχι εγώ αυτό.
Για να γίνει αυτό, πρέπει να να κάνεις και τη σωστή επιλογή χωρητικότητας μπαταρίας, ώστε να σου καλύπτει τις ανάγκες μετακίνησης.

Προφανώς για σένα δεν είναι καλή επιλογή ένα ηλεκτρικό αμάξι πόλης, που τα 110χλμ/ώρα είναι η τελική του, από τη στιγμή που κάνεις 60 χλμ commuting με υψηλές ωριαίες ταχύτητες και σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
 


Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Μέχρι 16 χιλιάρικα με την επιδότηση εγώ θα τα 'δινα για το Dacia ως δεύτερο ηλεκτρικό.

Μια χαρά είναι η αυτονομία του.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.908
Reaction score
99.881
25 χιλιάδες για 84 χιλιόμετρα αυτονομίας με 110 Km/h ταχύτητα (και μάλιστα τελική...:confused:) μόνο ανέκδοτο και μάλιστα κακόγουστο.

Καλύτερα Citroen AMI με 10.600, που σου προκαλεί και γέλιο όταν το βλέπεις. :biggrin:
 

Μηνύματα
5.155
Reaction score
9.160
Ούτε εγώ ξέρω Γερμανικά αλλά από την μετάφραση καταλαβαίνω πως είναι προϊόν ανακύκλωσης.
To συγκεκριμένο section στο Γαλλικό site το μεταφράζει ως recycled, και στο Ιταλικό recyclable. :idk:

@Ν.Κ. τι λέει εδώ; Ρίξε μια ματιά αν μπορείς. :thumbsup:
Αν και δεν σκαμπάζω από τέτοια :D

Αυτό που λέει είναι ότι η μπαταρία του Dacia μπορεί να ανακυκλωθει.
Η μπαταρία ανήκει στον κάτοχο και κάτι τέτοιο κάνει την μεταπώληση του οχήματος ευκολοτερη.

Μάλλον δλδ να χρησιμοποιηθεί κατόπιν για παράδειγμα ως <<δεξαμενη>> ενέργειας.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Αν και δεν σκαμπάζω από τέτοια :D

Αυτό που λέει είναι ότι η μπαταρία του Dacia μπορεί να ανακυκλωθει.
Η μπαταρία ανήκει στον κάτοχο και κάτι τέτοιο κάνει την μεταπώληση του οχήματος ευκολοτερη.

Μάλλον δλδ να χρησιμοποιηθεί κατόπιν για παράδειγμα ως <<δεξαμενη>> ενέργειας.
OK, ευχαριστώ. :thumbsup:

- - - - - - -

Γενικότερα (όχι στον Ν.Κ)
Δέχομαι ότι λέει το κείμενο. Τα νούμερα με οδήγησαν σε άλλα συμπεράσματα.
Το ηλεκτρικό Τwingo που έχει περίπου τα ίδια χρήματα με το Dacia στη Γαλλία, έχει μεγαλύτερο βάρος, μικρότερη μπαταρία και μεγαλύτερη αυτονομία στις ίδιες συνθήκες. Δεν έχει απλά μεγαλύτερη αυτονομία, έχει 36% μεγαλύτερη αυτονομία. 84km vs 115km. Επίσης σε κανένα από τα 3 ηλεκτρικά Renault (1, 2, 3)δεν αναφέρεται πουθενά κάτι σχετικό με ανακύκλωση ή ανακυκλώσιμη μπαταρία. Συν ότι το Dacia έρχεται με εγγύηση 120.000km ενώ τα Renault με την 160.000km. Δεν είναι δύσκολο να υποθέσεις πως το Dacia δεν έχει καινούργιες μπαταρίες, αν δεν ξέρεις και την γλώσσα.

Εντύπωση έκανε επίσης αυτό στο ZOE
'In addition, your battery is guaranteed for 8 years or 160,000 km, with a charge capacity of at least 66%."
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
"Η μπαταρία ανήκει στον κάτοχο και κάτι τέτοιο κάνει την μεταπώληση του οχήματος ευκολότερη."

Σχετικά με αυτό από το παραπάνω κείμενο, η Renault προωθεί και την ιδέα της ενοικίασης μπαταρίας. Αγοράζεις μόνο το όχημα, εννοείται με μπαταρία, αλλά για την χρήση της πληρώνεις με το μήνα. Για αυτό λέει πως "η μεταπώληση θα είναι ευκολότερη". Θα είναι και η αγορά ευκολότερη, φτάνει να συμφέρει η μίσθωση. Επίσης, αν αγοράσεις με μπαταρία και ήρθε η ώρα για αντικατάσταση, η τιμή που θα σου δίνει θα είναι με επιστροφή της προηγούμενης που πηγαίνει στην ανακύκλωση.
 

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550


Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Σε αυτοκίνητο πόλης η τιμή WLTP City Range είναι που ενδιαφέρει, όχι οι ταχύτητες στο όριό του στον αυτοκινητόδρομο.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.090
Reaction score
43.528
Από ότι βλέπω το spring είναι αυτοκίνητο μεγέθους αντιστοιχο του AYGO X το οποίο με 17Κ το παίρνεις αυτόματο και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια. Ονομαστική εμβέλεια περίπου 700χλμ, 150 τελική, και εγγύηση ΤΟΥΟΤΑ. Ποιος στμπτσο θα δώσει 16Κ (αν υποθέσουμε ότι αυτή θα είναι η τιμή και εδώ μετά από επιδότηση) για να πάρει Dacia Spring?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.442
Reaction score
140.119
Macan EV.

Πολύ μ'αρεσει αυτό το πράμα:

1685373599551.png


1685373645028.png


Στα 800 βολτ.
100-αρα μπαταρία, φόρτιση Μαξ 270 kW.
600 άλογα, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση.
Κατανομή βάρους 48:52.

Τιμή, λέγανε από 90 χιλιάρικα. Για να δούμε..
Στο 2024 κι αυτό.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.474
Reaction score
31.449
Σε αυτοκίνητο πόλης η τιμή WLTP City Range είναι που ενδιαφέρει, όχι οι ταχύτητες στο όριό του στον αυτοκινητόδρομο.
Για εσένα και όσους σκέφτονται σαν εσένα. Για εμένα και για άλλους, ότι αμάξι και να πάρεις, αυτό που μετρά είναι τι δίνεις και τι παίρνεις. Σε όλα βασικά αλλά ας μείνουμε στα οχήματα. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο, ο Melina από πάνω τα είπε όλα. :drinks:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.908
Reaction score
99.881
Macan EV.

Πολύ μ'αρεσει αυτό το πράμα:

View attachment 293618

View attachment 293619

Στα 800 βολτ.
100-αρα μπαταρία, φόρτιση Μαξ 270 kW.
600 άλογα, τετρακίνηση, τετραδιεύθυνση.
Κατανομή βάρους 48:52.

Τιμή, λέγανε από 90 χιλιάρικα. Για να δούμε..
Στο 2024 κι αυτό.

Γι' αυτό, αν είχε κυκλοφορήσει ή ήταν κοντά στην παραγωγή, άλλαζα την παραγγελία μου ΤΩΡΑ!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.442
Reaction score
140.119
Γι' αυτό, αν είχε κυκλοφορήσει ή ήταν κοντά στην παραγωγή, άλλαζα την παραγγελία μου ΤΩΡΑ!
Το όμοιο έλεγα 1,5 χρόνο πριν, μέχρι που είδα ότι όλο και πιο πίσω πάει, και σταμάτησα να το περιμένω.

Βέβαια είναι και το θέμα της τιμής του.

Τότε είχαν πει ότι θα ξεκινούσε από 85-90 χιλιάρικα.

Τότε είχε 70 το Τέσλα, κι έλεγα "άντε χαλάλι άλλο ένα 20-αρι στο κεφάλι", μόνο για την αερανάρτηση και την αντιστρεπτική, αξίζει.

Τώρα, με αυτές τις τιμές στο Τέσλα Υ, αρχίζει να είναι διπλάσιας τιμής το Μακάν, κι αυτό εάν τηρήσουν αυτά που έλεγαν περί τιμής, που δε το βλέπω, ιδίως με τετρακίνηση και ενεργές αντιστρεπτικές, που τα θεωρώ must μαζί με την αερανάρτηση φυσικά.

Με 100-αρα μπαταρία δε, ούτε φτηνό ούτε ελαφρύ δε θα είναι, εκτός κι αν βάλουν solid state (το γκρουπ βαγκ έχει συμφωνία με quantum scape) οπότε αλλάζει το πράμα, αλλά θα εκτοξευτεί η τιμή, δεν υπάρχει περίπτωση, αλλά η quantum από 2026-27 θα έχει υποτίθεται κάποια μικρή παραγωγή.

Το να βγει άλλο ένα EV πάνω από κατό χιλιάρικα και πάνω από 2,5 τόνους, προσωπικά, δεν θα με ενδιέφερε.

Πλέον πιο ζεστά κοιτάω πιθανό μποξστερ με solid κατά το 27-28, άμα ζούμε δηλαδή μέχρι τότε. 😂😁🤪
 

Μηνύματα
6.999
Reaction score
5.550
Από ότι βλέπω το spring είναι αυτοκίνητο μεγέθους αντιστοιχο του AYGO X το οποίο με 17Κ το παίρνεις αυτόματο και όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια. Ονομαστική εμβέλεια περίπου 700χλμ, 150 τελική, και εγγύηση ΤΟΥΟΤΑ. Ποιος στμπτσο θα δώσει 16Κ (αν υποθέσουμε ότι αυτή θα είναι η τιμή και εδώ μετά από επιδότηση) για να πάρει Dacia Spring?
Φαντάζομαι κάποιος σαν εμένα που έχει ήδη ένα ηλεκτρικό και θέλει και ένα δεύτερo, για την πόλη και για κοντινές διαδρομές, εννοείται ηλεκτρικό.

Και Aygo X δεκτό φυσικά, αλλά μόνο όταν βγει αμιγώς ηλεκτρικό.

ICE δεν παίρνω με τίποτα ξανά όσο ζω.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.439
Μηνύματα
2.976.700
Members
38.317
Νεότερο μέλος
gap
Top