- Μηνύματα
- 54.856
- Reaction score
- 136.905
Πιο αντι-τεσλας ψοφοκοπάς ρε, αλλά είτε το θες είτε όχι, τα δεδομένα είναι κει.Ποιο Fan Boy πεθαίνεις !!
Τσουρέκια Τερκενλής με γεύση Tesla
Το Mégane e-tech έχει Dc 0.29 και μόνον από την εμφάνιση, είναι αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι το Σενίκ θα έχει χειρότερο δείκτη αεροδυναμικής, άλλωστε μιλάμε για μεγάλο σουβ, όχι για ένα ακόμα μεγκάν.
Το νέο Σενίκ λοιπόν, που θα εμφανιστεί το '24 (κάτσε να δούμε), θα φορτίζει την 87-αρα μπαταρία του με μάξιμουμ ισχύ 150 kW και θα έχει τελική ταχύτητα 170, γιατί ακόμα και με τα μέγιστα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας (130, πες 140 γιατί είσαι γρήγορος) πιθανώς δε θα κάνει με μια φόρτιση ούτε ένα πήγαινέλα Λάρισα Βόλο.
Το ήδη διαθέσιμο μοντελ Υ, που θα συνεχίσει να είναι φτηνότερο από το Σενίκ, από το 2020 φορτίζει με μάξιμουμ ισχύ 250 kW, έχει Dc 0.23 και τελική ταχύτητα 217, που με το boost ανεβαίνει στα 235 και στο περφορμανς 250.
Και το Λάρισα Βόλος, άμα θες το κάνει με 1 φόρτιση 10 φορές.
Με 200+ πήγαινα όσο μπορούσα στο Τέσλα, κι έβγαλε μέση κατανάλωση 22,5 kWh/100km, τόση θα βγάζει το Σενίκ στα 130, τόση βγάζει το iD.3 στα 135.
Πάνε πάρε Σενίκ εσύ αντιτεσλάκια, δώσε κάνα 15-αρι+ χιλιάρικα παραπάνω, σιγά τώρα, λεφτά υπάρχουν, άλλωστε 87-αρα μπαταρία και φτηνά, δεν παίζει. Πολύ ωραίο αυτοκίνητο, οικολογικό λένε, με ανακυκλώσιμα υλικά.
Πιο αντί-Τέσλα, ψοφοκοπάς λέμε, και δυστυχώς, ψοφοκοπάς κι αδίκως.
ΥΓ. Μεγάλο θετικό του Σενίκ αυτού, δηλαδή της νέας πλατφόρμας του ομίλου, είναι η δυνατότητα για preconditioning της μπαταρίας.
Εξαιρετική ιδέα να μιμηθούν επιτέλους την Τέσλα, τουλάχιστον εγγυημένα θα πιάνει τη μέγιστη ισχύ φόρτισης.
Αλλά με μέγιστη ισχύ φόρτισης τα 150kW, για το 2024 που θα βγει, είναι πολύ πίσω από τον ανταγωνισμό.
ΥΓ. 2. Το Mégane e-tech, λόγω μεγέθους και γαλλικής άνεσης, θεωρώ πως είναι εξαιρετική επιλογή για μέσα στην πόλη, και το Google infotainment που διαθέτει, είναι μια σοφή επιλογή σε σχέση με τις λοιπές προβληματικές αηδιες.
Last edited: