alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.409
- Reaction score
- 30.265
Ποιος σου είπε ότι έκλεισε η Kodak; Κάθε άλλο.ή αν θα κλείσει σα την κάποτε κορυφαία κόντακ
Ποιος σου είπε ότι έκλεισε η Kodak; Κάθε άλλο.ή αν θα κλείσει σα την κάποτε κορυφαία κόντακ
Η Βίκη:Ποιος σου είπε ότι έκλεισε η Kodak; Κάθε άλλο.
Απο την απάντηση σου είναι προφανές ότι δεν είναι το θεμα αν σε ενδιαφέρει να «συλλάβεις» κάτι αλλά ότι πραγματικά δεν μπορείς να κατανοησεις καθώς απαντάς σε σχόλιο μου για θεμα διαφορετικο από αυτό που αναφέρομαι.Δεν με ενδιαφέρει να συλλάβω κάτι.
Αυτό που με ενδιαφέρει ως απλός χρήστης είναι ποιο είναι το καλύτερο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω σήμερα.
Όσο η Toyota είναι χαμηλά στη λίστα, οι ανακοινώσεις της για το μέλλον δεν μου λένε απολύτως τίποτα.
Ξυπνήστε με όταν βγάλει ετοιμοπαράδοτα ανταγωνιστικά μοντέλα.
Το πέτυχες πάλι. Good job.Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις αγγλικά.
Μην ανησυχείς, δεν προσβάλλομαι.Μιλήστε για ηλεκτρικα και μπαταρίες με ορους διαθεσιμοτητας Και τιμών ως γνησιοι καταναλωτές που είστε και αφήστε τα αλλά θέματα, είναι βαθιά τεχνικά όπως ήδη ανέφερα. Δεν είναι κακό ούτε προσβολή. Κακό είναι να μπερδεύει κανείς τη βούρτσα…
Σας τα'χω πει από προπερσι.According to our sources, to preserve the base price of €25,000 (125 hp - 42 kWh), the R5 will not have the equipment initially planned.
Όπως πάει, ή θα πάρουμε ICE με σοβαρό εξοπλισμό , ή θα τα σκάσουμε σε EV αλλά θα έχουμε εξασφαλίσει πριν ότι θα φορτίζουμε τζάμπα φορέβερ .Σας τα'χω πει από προπερσι.
Όταν θα βγουν "φτηνά" EV, δηλαδή στα 20-25 χιλιαρικα, θα έχουν ελάχιστο εξοπλισμό, ή θα είναι κινέζικα.
Δεν γίνεται να χωρέσουν ανέσεις φρου φρου κι αρώματα σε χαμηλά κοστολογια. Basic, μπαταρίες, κινητήρας, σασί, ηλεκτρικά παράθυρα, αερόσακοι μειωμένοι, και ερκοντίσιο. Ελάχιστες δυνατότητες στο infotainment, χωρίς OTA.
Μάτριξ φώτα, ηλιοροφή, head up display, V2G, αντλία θερμότητας, keyless entry, auto pilot, ηχοσύστημα, φιμε παράθυρα και ηχομόνωσης, διζωνικός κλιματισμός, συνδεσιμότητα, ασύρματη φόρτιση κινητού, κάμερα οπισθοπορειας, αισθητήρες ολόβε, συνδεσιμότητα στο ίντερνετ, θερμαινόμενα καθίσματα και τιμόνι, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και φώτα, κλπ κλπ κλπ, θα βγουν όλα για να πέσει η τιμή.
Το γκρουπ βαγκ, ήδη έχει ξεκινήσει μηνιαία χρέωση ακόμα και στο αυτόματο σύστημα στα φωτα, να χαμηλώνει η σκάλα όταν έρχεται απέναντι αυτοκίνητο, όπως και στο διζωνικό κλιματισμό, και το όμοιο θα γίνει για auto pilot μόλις αυτό είναι διαθέσιμο. Ή δεν θα υπάρχουν καθόλου, ή θα έχουν μηνιαία χρέωση.
Προσωπικά η επιλογή μου θα ήταν ανάμεσα σε Model Y LR & Porsche Taycan GTS. Το ποιο από τα δύο θα το καθόριζε το κόστος χρήσης, που θα είχα φροντίσει να μάθω για να αποφασίσω, και το ground clearance, λόγω περιοχής και γκαράζ.Παρακαλώ. Ακούω
- Επιδόσεις στην πίστα: Αδιάφορο.Τι μετράει περισσότερο τελικά; οι επιδόσεις στην πίστα; Τα έξοδα συντήρησης (σέρβις κλπ); Η εξωτερική εμφάνιση; Η αυτονομία; Το infotainment και οι δυνατότητες που δίνει; Η ταχύτητα φόρτισης και το δίκτυο φορτιστών; Χωρίς V2G δεν το θέλετε το EV;
Τραγικά υψηλό το κόστος χρήσης του τάικαν. Μόνο τα ελαστικά έχουν 2,5 χιλιάρικα, ή 2.800 δεν είμαι απόλυτα βέβαιος, μου το είπε φίλος που τα έφτασε στα λινά μέσα σε πίστα και τα άλλαξε, πόνεσε.ανάμεσα σε Model Y LR & Porsche Taycan GTS. Το ποιο από τα δύο θα το καθόριζε το κόστος χρήσης,
Οκ.Ο κύριος λόγος σκέψης για EV είναι η οικονομία, λόγω μεγάλων ετήσιων εξόδων με ICE.
Ωστόσο, δεν διάλεξες το iD.3 ή το παλιό καλό golf σε ηλεκτρική έκδοση, παρότι κι αυτά θα έχουν σοβαρή οικονομία χρήσης ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και το golf έχει τυπική εμφάνιση ice, δεν πας σε κάτι περίεργο πχ στο εσωτερικό, χωρίς κουμπιά κλπ.Προσωπικά η επιλογή μου θα ήταν ανάμεσα σε Model Y LR & Porsche Taycan GTS
Δεν το κατάλαβα το post είναι η αλήθεια.Οκ.
Δεκτό, και συμφωνώ.
Ωστόσο, δεν διάλεξες το iD.3 ή το παλιό καλό golf σε ηλεκτρική έκδοση, παρότι κι αυτά θα κάνουν σοβαρή οικονομία χρήσης ως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και το golf έχει τυπική εμφάνιση ice, δεν πας σε κάτι περίεργο πχ στο εσωτερικό, χωρίς κουμπιά κλπ.
Επίσης, αυτά τα δύο, είναι τα πιο μικρά σε μήκος, και κατ'επεκταση τα πιο βολικά σε χρήση εντός πόλης.
Βεβαίως, επειδή η VW απαιτεί σέρβις ανά έτος, θα έχουν σοβαρά περισσότερα έξοδα συντήρησης από την επιλογή χωρίς σέρβις.
Food for thought.