Δεν ξέρω κατά πόσο είναι δεδομένο ότι ο επαγγελματίας θα οδηγεί πιο οικονομικά από τον ιδιώτη οδηγό. Αλλά δέχομαι ότι μπορεί ο μέσος όρος να περιλαμβάνει μεγαλύτερο μερίδιο ανοικτών οδών που είναι λιγότερο ευνοϊκές για τα ηλεκτρικά από ότι το μποτιλιάρισμα. Πιθανώς λοιπόν το όφελος να είναι ακόμη μεγαλύτερο.Με συγχωρείς, αλλά εντός πόλης, με 2 EV που έχω (Τέσλα και φολγκζβάγκεν) η μέση κατανάλωση είναι συνήθως 12 kWh/100km, μπορεί και σημαντικά λιγότερο, έως 10 είναι εφικτό, και πιο κάτω εάν τύχει "κίνηση":
View attachment 312744
Ταυτόχρονα, στην "κίνηση" η κατανάλωση των θερμικών εκτοξεύεται με το σταμάτα ξεκίνα..
Η διαφορά δηλαδή, όσον αφορά εξοικονόμηση χρημάτων από κατανάλωση, μέσα στην πόλη, είναι τεράστια.
Το 17kWh/100km ισχύει για εκτός πόλης, για αυτοκινητόδρομους, γενικά για ταχύτητες 110-130km/h, αναλόγως αεροδυναμικής του αυτοκινήτου (εκεί μετράει).
Επίσης και ο υπολογισμός του κόστους ενέργειας είναι όμως σχετικά ευνοϊκός, από το δίκτυο μεν, μόνο με τις ανταγωνιστικές χρεώσεις δε, χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν και η αύξηση της χρέωσης λόγω υψηλής κατανάλωσης. Ενώ φυσικά δεν έχει ληφθεί υπόψιν και η πιθανότατη επιβολή φορολογίας στο ρεύμα με κάποιον τρόπο ώστε να αντικαταστήσει τα χαμένα έσοδα από τις πωλήσεις καυσίμων.