Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.958
Reaction score
30.894
Και πριν από αυτό να βρει λεφτά η Ampere για να τρέχει σαν αυτόνομη εταιρεία.
Follow up εδώ καθώς είδα την προχθεσινή τρίωρη παρουσίαση.

- Η Αmpere τρέχει ήδη από 1η Νοεμβρίου.
- Αν και κάνει άνοιγμα για χρήμα, θα τρέξει όπως και να έχει καθώς υπάρχει ήδη το ενδιαφέρον από Nissan - Mitsubishi με 800εκ $, και της Qualcomm που δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποσό.
- Ακόμα και αν δεν υπήρχαν τα παραπάνω, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο 1.5δις $ από την Renault.
- Η Ampere, που δεν ξεκίνησε τις εργασίες πριν δύο βδομάδες αλλά μερικά χρόνια πριν, έχει καταφέρει πολλά, όπως το νέο software των οχημάτων σε συνεργασία με την Google, τον σχεδιασμό του SDV (Software Defined Vehicle), την μείωση στο κόστος κατασκευής (το upper body του Megane e-Tech κατασκευάστηκε με τα μισά εξαρτήματα από όσα θέλει ένα κλασικό όχημα, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα δεύτερης γενιάς του 2027-28 θα έχουν τα μισά του Megane.
- Η μπαταρία του 5EV κατασκευάστηκε με 20% λιγότερα υλικά από την αντίστοιχων KWh του Megane e-Tech.
- Τα πρώτα οχήματα δεύτερης γενιάς που θα βγουν το 2027-28 και θα αντικαταστήσουν τα σημερινά Megane & Scenic e-Tech θα πωλούνται σε τιμές θερμικών.
- Τα επαγγελματικά SDVs της Renault θα μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών, ακόμα και σε επίπεδο software και διασύνδεσης με τα εταιρικά λογισμικά των πελατών που θα τα χρησιμοποιούν.
- Σχετικά με το software, το 2026 θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με αυτό που θα είναι η Tesla τότε.
- Σε ερώτηση σχετικά με την γραμμή παραγωγής του 5EV, ο CEO ανέφερε πως κατασκευάζεται σε 9 ώρες.
- Σε ερώτηση σχετική με τις αναγκαίες επενδύσεις για τα οχήματα που έρχονται, απάντησε πως το 80% των επενδύσεων για τα Renault Twingo, 4EV & 5EV είναι ήδη πίσω μας, έχουν γίνει.
- Σε ερώτηση σχετική με την χωρητικότητα των μπαταριών στα μικρά οχήματα είπε πως τα στοιχεία που συλλέγονται από τα οχήματα τους δείχνουν πως τα οχήματα πόλης δεν χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες. To Dacia Spring που πουλάει πάρα πολύ καλά είναι στο Cloud της εταιρείας. Μπορούμε να βλέπουμε τα δεδομένα του. Η μέση ημερήσια απόσταση που διανύει ένα Spring είναι τα 30χλμ, και η μέση ταχύτητα τα 26χλμ/ ώρα. Τέτοια οχήματα που στην ουσία κινούνται στην πόλη δεν χρειάζονται μεγάλη μπαταρία και δύναμη. Μπορείς να φτιάξεις τέτοια οχήματα (Twingo, αλλά δεν το είπε), και να τα πουλάς κάτω από 20.000€.

Για να δούμε.

Edit:
- Στα εργοστάσια που θα κατασκευάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα, το 80% των προμηθευτών βρίσκονται σε απόσταση 300χλμ. Μικρότερο κόστος logistics.
- Η προμήθεια μπαταριών για τα οχήματα θα γίνεται από τα δύο Giga Factories που θα κατασκευαστούν από δύο μεγάλες εταιρείες - προμηθευτές τους. Το ένα θα είναι στην κυριολεξία δίπλα σε ένα από τα εργοστάσια των ηλεκτρικών οχημάτων.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.958
Reaction score
5.508
Μου θυμίζει πωλήτρια κινητής τηλεφωνίας.

"Μα αφού βλέπω από την παρελθοντική χρήση σας ότι δεν χρησιμοποιείτε πολλά data"

"Καλά, ας μου δίνατε απεριόριστα data, και θα βλέπατε μετά τις πραγματικές μου ανάγκες. Αφού τα δίνετε με το σταγονόμετρο, λογικό να κάνω οικονομία."

Έτσι και με τα αυτοκίνητα πόλης. Ας πρόσφεραν μεγάλη αυτονομία, και θα βλέπαμε μετά αν δεν τα πήγαιναν και στο χωριό τους οι χρήστες.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.958
Reaction score
30.894
Αργότερα αυτά. Για την ώρα το 500άρακι και τα άλλα που θα βγούν θα είναι για εντός νομού το πολύ. Όποιος έχει όρεξη και χρόνο κάνει και ταξίδι.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
15 μήνες και ακόμα περιμένω
Το καλό το πράμα αργεί. 😁🤪😂🤣

Εγώ Ιούνη το πήρα, 5-ος μήνας είναι που "περιμένω".

Λογικά τώρα θα ξοφλήσουν όλο τον κόσμο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
Στα 20k το EV 5! :party:



Πάμε σε επιδόσεις χειμώνα, στα κρύα. 😂😁🤪

Θεαματική η βουτιά της αυτονομίας για το iD.4!
Όπως και του Chevrolet Bolt:

1000009474.jpg


Κακές και οι επιδόσεις των Hyundai Kona, Ford F-150 & Mustang mach-E.

Τα υπόλοιπα, σε λογικά πλαίσια.

Ξεχωρίζει ως καλύτερο (περιέργως) το Audi e-tron! 👍

 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.958
Reaction score
30.894
Ήταν γνωστό ότι θα έχει 20k, στην Κίνα. Στην Ευρώπη μη το περιμένεις κάτω από 40k.

Στο γράφημα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως τα Tesla με active thermal system έχουν σχεδόν το ίδιο σκορ με το Leaf που δεν έχει τίποτα. Μπράβο στη Nissan λοιπόν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.958
Reaction score
30.894
Αυτή η φωτογραφία είναι από ένα video που έπαιξε στην παρουσίαση, και ξεκίνησε από ένα mobile app. Ταιριάζει πολύ με τα όσα έχουν πει οι ίδιοι, όπως τα χερούλια στις πόρτες θα είναι κανονικά όχι αυτά του concept car. Οπότε ίσως να βλέπουμε και το τελικό R5EV.

FB_IMG_1700231769150.jpg
 

Μηνύματα
6.958
Reaction score
5.508
Ας βγουν τα αυριανά μοντέλα και θα τα δούμε όταν θα είναι διαθέσιμα.

Τόση κατασκοπεία και μελλοντολογία δεν την καταλαβαίνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
Xiaomi. Έτοιμο, κι ωραιότατο!


 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.731
Reaction score
99.237
Ο κάθε άσχετος πλέον φτιάχνει κι από ένα ηλεκτρικό. Από τις κάρτες SIM μέχρι τους 4 τροχούς, μια μπαταρία δρόμος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
Ο κάθε άσχετος πλέον φτιάχνει κι από ένα ηλεκτρικό. Από τις κάρτες SIM μέχρι τους 4 τροχούς, μια μπαταρία δρόμος.
Δεν ξέρω εάν το είδες, αλλά δεν κατασκευάζεται από την Xiaomi, αλλά από τον γίγαντα BAIC, ο οποίος φτιάχνει έως Μερτσέντες:

<<The SU7 is set to be manufactured by Beijing Automotive Industry Holding Co. Ltd (BAIC), one of China's largest car makers – which also has a joint-venture to produce Mercedes-Benz cars in China.>>

Έχει αρκετά χρόνια που η Xiaomi το παλεύει, και έφτασε ο καιρός να βγει.

Βασικά χαρακτηριστικά:

Διαστάσεις
: Μήκος 4.997 mm, πλάτος 1.963 mm, ύψος 1.455 mm και μεταξόνιο 3.000 mm.
Βάρος: Το απλό μοντέλο έχει βάρος 1.980 kg, ενώ τα Pro και Max 2.205 kg.
Ισχύς: Το απλό SU7 έχει έναν κινητήρα 295 ίππων, και τα Pro και Max έχουν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα με συνολική απόδοση 660 ίππων.
Μπαταρίες: Θα κατασκευάζεται σε αρχιτεκτονική 800V με μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου και ιόντων Λιθίου.
Κινητήρες και Μπαταρίες: Κινητήρες από κοινοπραξία Bosch και Zhonglian, μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου από FinDreams (θυγατρική της BYD) και ιόντων λιθίου από CATL.
Επιπλέον Εξοπλισμός: Προαιρετικό σύστημα LiDAR που τοποθετείται στην οροφή.

Τιμή: Υπολογίζεται κάτω από 40.000 ευρώ.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.731
Reaction score
99.237
BAIC: συνώνυμο της πρωτοτυπίας


Παρόλο που η πλατφόρμα και οι αναλογίες του οχήματος προέρχονται από τη Mercedes-Benz, πολλά είναι τα στοιχεία που διαφέρουν, όσον αφορά το σχεδιασμό του αμαξώματος. Η γρίλια, στο μπροστινό μέρος, έχει δημιουργηθεί με βάση τη φιλοσοφία του Range Rover, ενώ οι πίσω προβολείς προέρχονται από το Ford Explorer.

:lolsign:
 



Μηνύματα
1.012
Reaction score
2.837
ποσο καιρο μετα την αγορα η πληρωμη

ποσο καιρο μετα την αγορα η πληρωμη
26/10/22 η παραγγελία του οχήματος και η αίτηση στο σύστημα. Παραλαβή λίγο αργότερα, 14/02/23 (αχ, έρωτας- Βαλεντίνος😘:biggrin:) και σταδιακά τα επόμενα στάδια. Τρελλό κόλλημα το καλοκαίρι , κανένα 5μηνο, στη μεταφορά του προγράμματος από ένα υπουργείο σε άλλο 🤬🖕
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.428
Reaction score
138.342
26/10/22 η παραγγελία του οχήματος και η αίτηση στο σύστημα.
Παραλαβή λίγο αργότερα, 14/02/23 (αχ, έρωτας- Βαλεντίνος😘:biggrin:) και σταδιακά τα επόμενα στάδια.
Σημασία δεν έχει πότε ξεκίνησες την ένταξη στο κινούμαι ηλεκτρικά 2, ούτε πότε πήρες το αυτοκίνητο.

Σημασία έχει πότε έστειλες το εξοφλημένο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς του αυτοκινήτου, μαζί με το αποδεικτικό κατάθεσης του ποσού της αξίας του EV, και μαζί με όλα τα αναγκαία έγγραφα.

Δηλαδή, η "αναμονή για πληρωμή" μετράει από τότε που ολοκλήρωσες την υποβολή και του τελευταίου εγγράφου, χωρίς να είναι λάθος κάποιο (πχ τιμολόγιο για το EV και να χρειάζεται απόδειξη, ή το ανάποδο, να λείπει ενημερότητα κλπ ώστε να στο επιστρέψουν πίσω και να θέλει ξανά διαδικασία ελέγχου).

Προσωπικά, μπήκα στο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά 2 τον Αύγουστο του 22, όμως παρέλαβα τέλη Ιούνη του 23, σχεδόν ένα έτος αργότερα, στις 25 Ιούνη παρέλαβα εαν θυμάμαι καλά.
Ολοκλήρωσα κατάθεση εγγράφων 20 Ιούνη 2023 (πριν παραλάβω το αυτοκίνητο, είχα παραλάβει τιμολόγιο). 😎

Αρχές Νοεμβρίου (3/11), η κατάσταση της υποβολής μου έγινε "αίτηση προς πληρωμή", δηλαδή σε 5,5 μήνες:

1000009478.png


Πιθανώς εντός του τρέχοντος μηνός, να το εξοφλήσουν. Θα δούμε.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.958
Reaction score
30.894
Υπουργική επιβεβαίωση για 3ο πρόγραμμα.
37 ΤΑΧΙ όλα κ όλα τα ηλεκτρικά.

 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.997
Μηνύματα
2.958.319
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top