alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.958
- Reaction score
- 30.894
Follow up εδώ καθώς είδα την προχθεσινή τρίωρη παρουσίαση.Και πριν από αυτό να βρει λεφτά η Ampere για να τρέχει σαν αυτόνομη εταιρεία.
- Η Αmpere τρέχει ήδη από 1η Νοεμβρίου.
- Αν και κάνει άνοιγμα για χρήμα, θα τρέξει όπως και να έχει καθώς υπάρχει ήδη το ενδιαφέρον από Nissan - Mitsubishi με 800εκ $, και της Qualcomm που δεν έχει ανακοινώσει ακόμα ποσό.
- Ακόμα και αν δεν υπήρχαν τα παραπάνω, υπάρχει άμεσα διαθέσιμο 1.5δις $ από την Renault.
- Η Ampere, που δεν ξεκίνησε τις εργασίες πριν δύο βδομάδες αλλά μερικά χρόνια πριν, έχει καταφέρει πολλά, όπως το νέο software των οχημάτων σε συνεργασία με την Google, τον σχεδιασμό του SDV (Software Defined Vehicle), την μείωση στο κόστος κατασκευής (το upper body του Megane e-Tech κατασκευάστηκε με τα μισά εξαρτήματα από όσα θέλει ένα κλασικό όχημα, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα δεύτερης γενιάς του 2027-28 θα έχουν τα μισά του Megane.
- Η μπαταρία του 5EV κατασκευάστηκε με 20% λιγότερα υλικά από την αντίστοιχων KWh του Megane e-Tech.
- Τα πρώτα οχήματα δεύτερης γενιάς που θα βγουν το 2027-28 και θα αντικαταστήσουν τα σημερινά Megane & Scenic e-Tech θα πωλούνται σε τιμές θερμικών.
- Τα επαγγελματικά SDVs της Renault θα μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών, ακόμα και σε επίπεδο software και διασύνδεσης με τα εταιρικά λογισμικά των πελατών που θα τα χρησιμοποιούν.
- Σχετικά με το software, το 2026 θα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με αυτό που θα είναι η Tesla τότε.
- Σε ερώτηση σχετικά με την γραμμή παραγωγής του 5EV, ο CEO ανέφερε πως κατασκευάζεται σε 9 ώρες.
- Σε ερώτηση σχετική με τις αναγκαίες επενδύσεις για τα οχήματα που έρχονται, απάντησε πως το 80% των επενδύσεων για τα Renault Twingo, 4EV & 5EV είναι ήδη πίσω μας, έχουν γίνει.
- Σε ερώτηση σχετική με την χωρητικότητα των μπαταριών στα μικρά οχήματα είπε πως τα στοιχεία που συλλέγονται από τα οχήματα τους δείχνουν πως τα οχήματα πόλης δεν χρειάζονται μεγάλες μπαταρίες. To Dacia Spring που πουλάει πάρα πολύ καλά είναι στο Cloud της εταιρείας. Μπορούμε να βλέπουμε τα δεδομένα του. Η μέση ημερήσια απόσταση που διανύει ένα Spring είναι τα 30χλμ, και η μέση ταχύτητα τα 26χλμ/ ώρα. Τέτοια οχήματα που στην ουσία κινούνται στην πόλη δεν χρειάζονται μεγάλη μπαταρία και δύναμη. Μπορείς να φτιάξεις τέτοια οχήματα (Twingo, αλλά δεν το είπε), και να τα πουλάς κάτω από 20.000€.
Για να δούμε.
Edit:
- Στα εργοστάσια που θα κατασκευάζουν τα ηλεκτρικά οχήματα, το 80% των προμηθευτών βρίσκονται σε απόσταση 300χλμ. Μικρότερο κόστος logistics.
- Η προμήθεια μπαταριών για τα οχήματα θα γίνεται από τα δύο Giga Factories που θα κατασκευαστούν από δύο μεγάλες εταιρείες - προμηθευτές τους. Το ένα θα είναι στην κυριολεξία δίπλα σε ένα από τα εργοστάσια των ηλεκτρικών οχημάτων.
Last edited: