Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Καμία δημιουργία εντυπώσεων. Αν δεν ήταν πολυαναμενόμενο μοντέλο δεν θα έδινε κανένας σημασία. Αντιθέτως, βρήκαν τρύπες στην ασφάλεια του περιπτέρου (που η Renault δεν έχει), και μπούκαραν. Δεν έχει βέβαια την ίδια βαρύτητα με το Model 2, έχει όμως τη δική του. Τώρα αν δεν σε ενδιαφέρει είναι άλλο θέμα.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Για όλα τα προϊόντα έχω την ίδια στάση.
Ασχολούμαι αφού παρουσιαστεί επίσημα. Για πολλά προϊόντα μάλιστα το ενδιαφέρον μου είναι ζωηρό μόνο αφότου καταστούν άμεσα διαθέσιμα.

Και για μια Sonos Arc gen2 αδιαφορώ προτού κυκλοφορήσει.

Στο θέμα μας, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν θέλησα να πάρω ένα, μπήκα στην αντιπροσωπεία και έδωσα προκαταβολή για το τρέχον μοντέλο. Τόσο απλά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
όταν θέλησα να πάρω ένα, μπήκα στην αντιπροσωπεία και έδωσα προκαταβολή για το τρέχον μοντέλο. Τόσο απλά.
Ποτέ δεν θα ακολουθήσω το παραπάνω, για κανένα προϊόν. Καθαρή τρέλα, για τα δικά μου δεδομένα.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Το αν είναι πολυαναμενόμενο ποιος το κρίνει; Όχι πάντως το feed σου στα social.

Αυτή ήταν η αρχική μου επισήμανση.
Ότι αυτό που ψάχνουμε ο καθένας μας, μας δημιουργεί μια εσφαλμένη εντύπωση ότι ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από αυτό.

Το δικό σου feed θα είναι γεμάτο R5 φαντάζομαι, για να φτάνεις να ποστάρεις μέχρι και countdown μέχρι τα αποκαλυπτήρια.
 


Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Θα βοηθούσε αν έγραφες τους λόγους που το θεωρείς εσύ ή άλλοι σημαντικό μοντέλο, γιατί εγώ πραγματικά δεν κατάλαβα.
Και για το Honda e γράφονταν διάφορα, κι έφυγε σε μια νύχτα.

Το ότι μπούκαραν κάποιοι κάπου σε ένα περίπτερο δεν καταλαβαίνω γιατί είναι είδηση.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.562
Reaction score
98.604
@flash ειλικρινά απορώ τι ζόρι τραβάς και πρέπει να λογοκρίνεις το τι γράφει ο καθένας, χωρίς μάλιστα να είναι off topic.

Αν δεν σε ενδιαφέρει κάτι, απλά προσπέρασέ το.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Απλά αμφισβητώ τη σπουδαιότητα του μοντέλου, τέτοια που να δικαιολογεί κατασκοπευτικές φωτογραφίες, countdown μέχρι τα αποκαλυπτήρια κτλ, που τα θεωρώ υπερβολικά.

Ας μας εξηγήσει ο Αλέξης αν θέλει, αφού το παρακολουθεί από κοντά το θέμα, τι κάνει το μοντέλο τόσο σημαντικό.
Τέτοια αγωνία δεν έχω δει στο νήμα για άλλο μοντέλο.
Θα φέρει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία;
Θα προσφέρει υψηλό λόγο τιμής προς απόδοση;
Θα πουλήσει πολύ επειδή είναι μικρό;
Τι;
 
Last edited:


Μηνύματα
16.558
Reaction score
23.493
Και εμείς αμφισβητούμε γενικά τις αναφορές σου αλλά δεν βγαίνουμε να σου πούμε ότι λες παπαριές με το κιλό απλά το σκρολαρουμε παρακάτω να μην περνάει η ώρα άσκοπα.
Αλλά δεν παλεύεται άλλο , ignore list στη συλλογή
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
εδώ αποσχίστηκε ολόκληρο νήμα για άλλο μοντέλο και εσύ δεν έχεις πάρει χαμπάρι τίποτα;
Γι’ αυτό έγραψα “στο νήμα’’ αυτό, όπως είναι εδώ κι ένα χρόνο, πλην Tesla δηλαδή.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Και εμείς αμφισβητούμε γενικά τις αναφορές σου αλλά δεν βγαίνουμε να σου πούμε ότι λες παπαριές με το κιλό απλά το σκρολαρουμε παρακάτω να μην περνάει η ώρα άσκοπα.
Αλλά δεν παλεύεται άλλο , ignore list στη συλλογή
Λυπάμαι αν σε κούρασα, δεν είχα τέτοιο σκοπό.
Σίγουρα δεν είναι ευχάριστο να μαθαίνεις ότι είσαι στο ignore list κάποιου μέλους που εκτιμάς κιόλας.
Αν και νομίζω παραβαίνεις τον κανονισμό να το ανακοινώνεις, όταν βάζεις κάποιον στο ignore list.

Όπως θα μιλούσα στον Αλέξη σε μια φιλική παρέα, έτσι μίλησα.
“Φαγώθηκες με το R5, τι τόσο συνταρακτικό φέρνει στο τραπέζι;’’
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Μπαταρίες: 40kWh & 52kWh με WLTP 300χλμ & 400χλμ αντίστοιχα.
Κινητήρες: 95hp, 120hp, 150hp
To 150hp τα 0-100χλμ/ <8" με τελική 150χλμ.
DC Charging @ 100kW, 20% - 80% σε 30'
Bi-directional charging @ 11kW
Βάρος: 1350kg & 1450kg
Chat GPT Build-In
195/55/18 σε όλες τις εκδόσεις.
Διαστάσεις: M3.92 x Π1.77 x Υ1.50, μεταξόνιο 2.54

 

Μηνύματα
7.473
Reaction score
1.555
Ενδεικτικό του πως έχουν μεγαλώσει τα οχήματα: Μεταξόνιο 2,51 μ. είχε το Golf mkIV και όλα τα υπόλοιπα του γκρουπ σε αυτό το πάτωμα, ακόμη και η Octavia πρώτης γενιάς (συν Seat Leon, Toledo, Audi A3, VW Bora). Μία κατηγορία πάνω από το σούπερ μίνι Β segment του σήμερα, είκοσι κάτι χρόνια πριν (που δεν είναι λίγο, δεν είναι και τραγικά πολύ). Φυσικά πλάτος και ύψος επίσης μεγαλύτερα από ένα Golf IV.

Το WLTP 400 χλμ για τη μεγάλη έκδοση σε συνδυασμό με το DC charging 20%-80% σε μισή ώρα νομίζω δεν είναι πολύ καλή τιμή: 400 χλμ αυτονομία με 52 kWh μπαταρία, σημαίνει 13 kWh/100χλμ WLTP, το οποίο όμως στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να σημαίνει και 20 kWh/100 χλμ., το οποίο σημαίνει ότι το 20-80% της μπαταρίας αρκεί για 160 χλμ, άρα αν ξεκινάς γεμάτος για Θεσσαλονίκη, φτάνεις στο 20% στα 210 χλμ., μισή ώρα φόρτιση κάπου στη Λαμία και άλλα 160 χλμ μέχρι να ξαναπάς 20%, άλλη μισή ώρα για μία φόρτιση κάπου στη Λάρισα, άρα φτάνεις Θεσσαλονίκη με δύο φορτίσεις της μισής ώρας και περιθώριο περίπου 80 χλμ.

Βέβαια για κάποιον που δεν θα ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη, αλλά το θέλει για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, άρα θα μπορεί να έχει και μεγαλύτερη αυτονομία λόγω χαμηλότερης κατανάλωσης, δεν είναι απαγορευτικές οι τιμές, πρακτικά φορτίζεις το βράδυ, έχεις 160 χλμ. περιθώριο από 80-20%, άρα πρακτικά καλύπτεις όλες τις πιθανότητες καθημερινών μετακινήσεων, ενώ ουσιαστικά μπορείς να το χρησιμοποιήσεις με μικρούς συμβιβασμούς και για μικρές εκδρομές του ΣΚ.
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Και θ' αρχίσουν, αυτό δεν το έχει η βασική έκδοση, το άλλο δεν το έχει η βασική έκδοση, και στο τέλος το όνειρο των 25.000€ θα παραμείνει απατηλό.
Π.χ. το dc charging έως 100kW δεν το έχει η έκδοση με τη μικρή μπαταρία.
Ή το vehicle to grid είναι κάτι που θα προστεθεί στο μέλλον είπε. Προφανώς κι εκείνο όχι στη βασική έκδοση.

Μια σύνθεση της προκοπής προβλέπω να κάνει και 35 χιλιάρικα, οπότε μία από τα ίδια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.870
Reaction score
136.952
Για εντός αστικού ιστού, το 40-άρι με 95 άλογα είναι η καλύτερη επιλογή.
Ιδανικό για γυναίκα..😁🤪😜

Για μεγάλα ταξίδια, είναι ακατάλληλο το αυτοκίνητο αυτό, θα βρίζετε την ώρα και τη στιγμή. Μόνον για πολύ κοντινές αποστάσεις..

Ακόμα και τα 400χλμ ονομαστικής WLTP της μεγαλύτερης μπαταρίας, εάν δεν έχει πολύ καλό συντελεστή αεροδυναμικής και σοβαρή αντλία θερμότητας, σε πραγματικές συνθήκες αυτοκινητόδρομου και χρήσιμης αυτονομίας, θα είναι απογοητευτικά.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Η μικρή μπαταρία θα έχει ταχύτητα φόρτισης 80kW.
H οθόνη πίσω από το τιμόνι θα είναι 7" ή 10" ανάλογα την έκδοση.
Η οθόνη πολυμέσων θα είναι ίδια σε όλα, 10".

Και τρία αγγλόφωνα



 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.597
Μηνύματα
2.945.535
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top