alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.558
- Reaction score
- 30.458
Το R5 είναι πανέμορφο στα μάτια μου. Με ωραία χρώματα (εκτός το πράσινο), και με φανταστικό εσωτερικό, το οποίο έρχεται και σε 120 χρωματικούς συνδιασμούς.
Έχει αντλία θερμότητας ως standard σε όλα τα μοντέλα. Αυτό σημαίνει πως κατά 99% έχει και active cooling system στην μπαταρία υψηλής τάσης. Τεράστιο πλεονέκτημα. Έχει brake by wire που είναι ο τέλειος συνδυασμός για regen. Έχει σύστημα ανάρτησης που βρίσκεις στο c-segment. Έτσι λένε τουλάχιστον οι δημοσιογράφοι. Από ότι καταλαβαίνω έχει V2L standard σε όλα τα μοντέλα, και V2G στα μεγαλύτερα ή κατά παραγγελία. Έχει standard δύο οθόνες σε κάθε έκδοση, με την βασική να έχει 7” αντί για 10". Τα άλλα έχουν 10" + 10". Έχει ηχομόνωση ακόμα και στο παρμπρίζ. Την βασική έκδοση δεν την περιμένω κάτω από 28.000€ (προ επιδότησης) στην Ελλάδα, αν δει κανείς τι γίνεται και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας σε σχέση με την Γαλλία. Επίσης δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως θα έρθει η βασική έκδοση στην Ελλάδα. Το Megane e-Tech 40kW ας πούμε δεν έρχεται. Φέρνουν μόνο την 60kW με αντλία, ενώ υπάρχουν και χωρίς αντλία. Ίσως γίνει το ίδιο και με το R5, και δούμε μόνο τα μεγαλύτερα μοντέλα. Την τιμή με την 52αρα μπαταρία θα την μάθουμε κατά Σεπτέμβριο που θα αρχίσουν οι πωλήσεις στη Γαλλία.
Τώρα όσο αφορά το μικρό που δεν έχει DC (μένει να το δούμε αυτό καθώς άλλος σε video λέει πως το μοτέρ είναι ίδιο σε όλα τα μοντέλα και ο περιορισμός γίνεται με software). Καλό θα ήταν να είχε βέβαια, αλλά με 40kW μπαταρία δεν πας πουθενά εκτός πόλης. Οπότε τριφασικό 11kW είναι μια χαρά. Εξαρτάται που μένεις, τι χρήση θα κάνεις κλπ. Η καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη δεν υπερβαίνει τα 50χλμ. Υπάρχουν δεδομένα για αυτά, και προφανώς τα έχουν λάβει υπόψη.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, pick your poison. R5 με αντλία και ενεργό σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της μπαταρίας χωρίς DC, ή e:C3 με DC αλλά χωρίς αντλία και ενεργό σύστημα ελέγχου; Ίδια τιμή θα έχουν στην Ελλάδα.
Επίσης, το R5 ΔΕΝ είναι όχημα για ταξίδια. Λίγο έξω από το νόμο θα πας και μέχρι εκεί. Είναι εντελώς άστοχη και χωρίς λόγο αυτή η κουβέντα. Θα πει τώρα κάποιος ότι με τα ίδια παίρνεις θερμικό που κάνει ταξίδια. Διαφορετικοί πελάτες. Ο ένας θέλει ταξίδια, ο άλλος ηλεκτρικό. Απλά πράγματα.
Έχει αντλία θερμότητας ως standard σε όλα τα μοντέλα. Αυτό σημαίνει πως κατά 99% έχει και active cooling system στην μπαταρία υψηλής τάσης. Τεράστιο πλεονέκτημα. Έχει brake by wire που είναι ο τέλειος συνδυασμός για regen. Έχει σύστημα ανάρτησης που βρίσκεις στο c-segment. Έτσι λένε τουλάχιστον οι δημοσιογράφοι. Από ότι καταλαβαίνω έχει V2L standard σε όλα τα μοντέλα, και V2G στα μεγαλύτερα ή κατά παραγγελία. Έχει standard δύο οθόνες σε κάθε έκδοση, με την βασική να έχει 7” αντί για 10". Τα άλλα έχουν 10" + 10". Έχει ηχομόνωση ακόμα και στο παρμπρίζ. Την βασική έκδοση δεν την περιμένω κάτω από 28.000€ (προ επιδότησης) στην Ελλάδα, αν δει κανείς τι γίνεται και στα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας σε σχέση με την Γαλλία. Επίσης δεν είμαι καθόλου βέβαιος πως θα έρθει η βασική έκδοση στην Ελλάδα. Το Megane e-Tech 40kW ας πούμε δεν έρχεται. Φέρνουν μόνο την 60kW με αντλία, ενώ υπάρχουν και χωρίς αντλία. Ίσως γίνει το ίδιο και με το R5, και δούμε μόνο τα μεγαλύτερα μοντέλα. Την τιμή με την 52αρα μπαταρία θα την μάθουμε κατά Σεπτέμβριο που θα αρχίσουν οι πωλήσεις στη Γαλλία.
Τώρα όσο αφορά το μικρό που δεν έχει DC (μένει να το δούμε αυτό καθώς άλλος σε video λέει πως το μοτέρ είναι ίδιο σε όλα τα μοντέλα και ο περιορισμός γίνεται με software). Καλό θα ήταν να είχε βέβαια, αλλά με 40kW μπαταρία δεν πας πουθενά εκτός πόλης. Οπότε τριφασικό 11kW είναι μια χαρά. Εξαρτάται που μένεις, τι χρήση θα κάνεις κλπ. Η καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη δεν υπερβαίνει τα 50χλμ. Υπάρχουν δεδομένα για αυτά, και προφανώς τα έχουν λάβει υπόψη.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, pick your poison. R5 με αντλία και ενεργό σύστημα ελέγχου θερμοκρασίας της μπαταρίας χωρίς DC, ή e:C3 με DC αλλά χωρίς αντλία και ενεργό σύστημα ελέγχου; Ίδια τιμή θα έχουν στην Ελλάδα.
Επίσης, το R5 ΔΕΝ είναι όχημα για ταξίδια. Λίγο έξω από το νόμο θα πας και μέχρι εκεί. Είναι εντελώς άστοχη και χωρίς λόγο αυτή η κουβέντα. Θα πει τώρα κάποιος ότι με τα ίδια παίρνεις θερμικό που κάνει ταξίδια. Διαφορετικοί πελάτες. Ο ένας θέλει ταξίδια, ο άλλος ηλεκτρικό. Απλά πράγματα.
Last edited: