Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Αλήθεια τώρα; Να μιλήσουμε για τα tax insentives που έχει λάβει η Tesla από το κράτος των ΗΠΑ; Ακόμα και οι θαυμαστές της στην Αμερική τα ξέρουν αυτά.
 

Μηνύματα
458
Reaction score
99
Μάλιστα έχω πολύ ευχάριστες αναμνήσεις από τα σιτροέν που είχα κάποτε, τόσο το ξαρά όσο και το μικρό το σάξο, τα οποία παρότι έγερναν πάρα πολύ στις στροφές, είχαν εξαιρετικά κρατήματα, καλύτερα από τα αντίστοιχα ιταλικά της εποχής, τα οποία δεν έγερναν, αλλά έφευγαν από το δρόμο! 😎
Είχα κι εγώ 106 (απλό, όχι Ραλί) και το είχα βάλει και πίστα και είχα ζήσει πρώτο χέρι το εξαιρετικό κράτημα παρά το μαλακό των αναρτήσεων. Αυτές οι αναρτήσεις όμως τείνουν να εκλείψουν ακόμα κι από τα γαλλικά λόγω επικράτησης κοινής πλατφόρμας ή/και κόστους ανάπτυξης και αμφιβάλλω αν η BYD ακολουθεί την γαλλική σχολή :) Δεν έχω αμφιβολία ότι το Dolphin θα πουλήσει καλά και δέχομαι ότι πολύ κόσμο δεν τον ενδιαφέρει το στήσιμο των αναρτήσεων, από την άλλη όμως δεν μπορούμε να μην το αναφέρουμε σαν μειονέκτημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Μειονέκτημα (όχι λόγω BYD αλλά γενικά), θεωρείται μόνο αυτό που ενδιαφέρει τον κάθε αγοραστή. Αν δεν τον ενδιαφέρει δεν είναι μειονέκτημα.

Πάρε παράδειγμα το 4Κ - 8Κ. Για κάποιον είναι μειονέκτημα να μην βρίσκει τον 8Κ AVR που θέλει. Για μένα είναι μειονέκτημα να μην βρίσκω τον 4Κ AVR που θελω καθώς δεν χρειάζομαι 8Κ, και πρέπει να πληρώσω πολλά παραπάνω κάτι που δεν θα χρειαστώ ποτέ.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.707
Reaction score
80.954
Αλήθεια τώρα; Να μιλήσουμε για τα tax insentives που έχει λάβει η Tesla από το κράτος των ΗΠΑ; Ακόμα και οι θαυμαστές της στην Αμερική τα ξέρουν αυτά.
Όλα τα κράτη δίνουν κάποια κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Οι Κινέζοι όμως το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο .
Και όχι μόνο σε αυτόν τον τομέα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Όλα τα κράτη δίνουν κάποια κίνητρα για την ηλεκτροκίνηση. Οι Κινέζοι όμως το έχουν πάει σε άλλο επίπεδο .
Και όχι μόνο σε αυτόν τον τομέα.
Δεν κατάλαβες. Δεν μιλάω μόνο για τις επιδοτήσεις. Κάθε Model Y για παράδειγμα που πωλείται, κοστίζει στον αμερικανό φορολογούμενο περίπου $20.000, συμπεριλαμβανομένων και των $7.500 της επιδότησης. Και όταν τους τα λένε αυτά σε συζητήσεις οι υποστηρικτές των ΕVs ή των Tesla στην Αμερική τουμπεκί. Άχνα δεν βγάζουν. Οπότε τα ξέρουν. Άνθρωποι της αγοράς.

Το άλλο μάλλον το ξέχασες που είχα ανεβάσει. Το Γερμανικό Υπουργείο Εμπορίου έκανε γνωστό πως κάθε Γερμανικό ηλεκτρικό που φεύγει από την χώρα λαμβάνει 6000€ επιδότηση. Το ID3 που αγόρασες θα είχε €6000 παραπάνω αν δεν τα έδινε το Γερμανικό κράτος. Για αυτό είχα γράψει τότε πως η πραγματική τιμή της βασικής έκδοσης του ID3 είναι 50.000€.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.088
Reaction score
127.870
Ενημερωτικά, δεν υπάρχει (εδώ και πολύ καιρό) καμία απολύτως κρατική επιδότηση στις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες για παραγωγή EV ή ICE αυτοκινήτων.

Υπήρξε (γενναία) όταν ξεκίνησαν, κάποτε.

Υπάρχει τώρα τέτοια επιδότηση, μόνον στην Ευρώπη και στην Αμερική.

Παρακαλώ, συνεχίστε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Υπάρχει στην Σανγκάη μεγάλο πουσάρισμα των ηλεκτρικών μέσω των πινακίδων. Αν αγοράσεις ηλεκτρικό η πινακίδα είναι δωρεάν. Αν αγοράσεις θερμικό είναι $10.000.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.088
Reaction score
127.870
Υπάρχει στην Σανγκάη μεγάλο πουσάρισμα των ηλεκτρικών μέσω των πινακίδων. Αν αγοράσεις ηλεκτρικό η πινακίδα είναι δωρεάν. Αν αγοράσεις θερμικό είναι $10.000.
Αυτό αποτελεί "αντικίνητρο" για ICE.

Τελείωσαν τα "κίνητρα" στα EV.

Σε Ευρώπη και Αμερική, βρισκόμαστε ακόμα στο στάδιο κινήτρων για EV.

Σιγά σιγά και δω, θα κοπούν τα κίνητρα στα EV, και θα αρχίσουν οι μπάτσες στα ice.

Όπως και να'χει, η ουσία είναι πως εδώ και καιρό στην Κίνα δεν υπάρχει καμία απολύτως κρατική επιδότηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες για παραγωγή και εξέλιξη EV.

Αυτό είναι πλέον "αστικός μύθος".

Ταυτόχρονα, υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει κρατική επιδότηση προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης και της Αμερικής, για παραγωγή EV.

Για διαφορετικό λόγο απ'οτι στην Κίνα (στην Κίνα πλήρωσε το κράτος για να αποκτήσουν αυτοκινητοβιομηχανίες στα EV, αντιθέτως σε Ευρώπη και Αμερική πληρώνουν τα κράτη για να μην σβήσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που υπήρχαν στα Ice, και να καταφέρουν να φτιάξουν EV).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Πιστεύω πως στην Ευρώπη οι επιδοτήσεις θα συνεχιστούν, αλλά θα έρθουν στα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα και για οχήματα μέχρι κάποιας αξίας. Ή, θα συνεχίσουν και για τα ακριβότερα οχήματα αλλά με πολύ μικρότερες επιδοτήσεις.

Αυτά συμβαίνουν ήδη σε Γαλλία και Ιταλία. Στην Γαλλία, αν εξαιρέσουμε ότι επιδότηση θα λάβει μόνο Ευρωπαϊκό όχημα, το ποσό είναι 4000€, και αν έχεις χαμηλό εισόδημα μπαίνουν άλλα 7000€, σύνολο 11.000€. Και όλα αυτά πάνω στην τιμή. Όχι πλήρωσε και θα λάβεις όπως εδώ.

Στην Ιταλία, αν πάρεις ηλεκτρικό με απόσυρση μέχρι Euro3 παλαιού οχημάτων και το οικογενειακό εισόδημα δεν υπερβαίνει τα 30.000€ η επιδότηση φτάνει τα 13.500€, με την προϋπόθεση ότι το όχημα δεν υπερβαίνει τα 35.000€ προ φόρων. Αν δεν καλύπτεις τα εισοδηματικά κριτήρια η επιδότηση είναι 6.000€. Αν αποσύρεις μέχρι Euro 3 άλλα 5000€.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.707
Reaction score
80.954
Δεν κατάλαβες. Δεν μιλάω μόνο για τις επιδοτήσεις. Κάθε Model Y για παράδειγμα που πωλείται, κοστίζει στον αμερικανό φορολογούμενο περίπου $20.000, συμπεριλαμβανομένων και των $7.500 της επιδότησης. Και όταν τους τα λένε αυτά σε συζητήσεις οι υποστηρικτές των ΕVs ή των Tesla στην Αμερική τουμπεκί. Άχνα δεν βγάζουν. Οπότε τα ξέρουν. Άνθρωποι της αγοράς
Link
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.088
Reaction score
127.870
Η Τέσλα τα πολλά τζάμπα λευτά που έπαιρνε, για πολλά χρόνια (αυτά την κράτησαν ζωντανή) ήταν από περισσευούμενα δικαιώματα χαμηλών ρύπων, που τα πουλούσε (νομίμως, κι αυτή είναι η μαϊμουνιά) σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες (πχ φολγκζβάγκεν, Φορντ, κλπ) ώστε οι δεύτερες να μην πληρώσουν τρελό φόρο λόγω αυξημένων ρύπων στα εργοστάσιά τους.

Προφανώς, κάτι κέρδιζαν κι αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες, δηλαδή εμμέσως έκλεβαν κι αυτές το κράτος, αφού αντί να δώσουν πχ 1 δις φόρους, έδιναν 700 μύρια στον Έλον.

Κατ'αυτον τον τρόπο, έβαζε η Τέσλα στην τσέπη ένα σκασμό λεφτά, που κανονικά οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έπρεπε να δώσουν στα κράτη, κι όχι στην Τέσλα.

Έτσι, εμμέσως, έκλεβε η Τέσλα στην ουσία κρατικό χρήμα, χρήμα που επιδοτούσε την ανάπτυξή της.

Το χρήμα αυτό, έπρεπε να πάει στα κρατικά ταμεία, κι όχι στην τσέπη του Έλον..

Πλέον, κι αυτό έχει περάσει ουσιαστικά στα ντουλάπια της ιστορίας.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.707
Reaction score
80.954
Το εμπόριο ρύπων είναι γνωστή ιστορία. Όλοι κάνουν μαγικά με αυτό.
Όπως επίσης είναι γνωστό ποιος γεμίζει την ατμόσφαιρα με CO2 με εκρηκτικό ρυθμό ανόδου, και κατά καιρούς με δολοφονικούς ιούς.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
9 δις δολλάρια, όλα μέσα, από το 2009 μέχρι σήμερα. Σιγά τα λεφτά. 640εκ το χρόνο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Μετατίθεται λέει σήμερα η ΕΕ η απόφαση για το πόρισμα σχετικά με τους δασμούς στα Κινέζικα EVs. Ήταν να βγεί αρχές Ιουνίου.

Η Κίνα χθες έκανε γνωστό πως προσανατολίζεται σε δασμούς 25% σε όλα τα Ευρωπαϊκά οχήματα, ενώ ερευνά και άλλα μέτρα, όπως στις μπαταρίες που εξάγονται προς την ΕΕ, κ.α.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.887
Reaction score
11.205
Από 23.300 εουρος στην Ελλάδα το c3 με 44kwh μπαταρία.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Κρατώ μικρό καλάθι καθώς άλλα είπε η Citroen πέρσι στην παρουσίαση.

23.300€ θα έχει μόνο στις χώρες που πουλά απευθείας η ίδια, στις υπόλοιπες θα είναι παραπάνω. Η έκδοση των 23k δεν έχει οθόνη πολυμέσων αλλά βάση κινητού. Ανατρέξτε πίσω, έχω ανεβάσει φωτογραφία. Η έκδοση με οθόνη έχει 28.500€ στη Γαλλία.

Όσο για την DC φόρτιση χωρίς αντλία η αναφερόμενη ταχύτητα φόρτισης θα είναι θέμα τύχης. Στην Ελλάδα βέβαια δεν θα είναι τόσο μεγάλο πρόβλημα καθώς όπως πάει θα πούμε αντίο και στο χειμώνα.
 

Μηνύματα
1.098
Reaction score
1.644
Ναι ειναι πολυ καλοί με τα λεφτα του κράτους να φτιάχνουν φτηνές μετριότητες. Το έγραψα και εγω. :p

Ναι ειναι πολυ καλοί με τα λεφτα του κράτους να φτιάχνουν φτηνές αντιγραφές.
Fixed
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.317
Reaction score
28.844
Ορίστε το e:C3 You στο Γαλλικό site στα 23.300€ χωρίς το eco bonus των 4000€. Μάλλον θα είδε κάπου 19.300€ και λέει "προκλητική τιμή". Έχει και φωτογραφία εσωτερικού. Δεν έχει οθόνη πολυμέσων αλλά βάση κινητού.


Το e:C3 Max με οθόνη τελικά έχει 27.800€, εκεί.
 


Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.172
Μηνύματα
2.891.375
Members
38.001
Νεότερο μέλος
Αναστάσιος Κελεγκουρης
Top