dapost
Rehdeko & Harbeth lover
- Μηνύματα
- 4.907
- Reaction score
- 11.218
Έχω βαρεθεί να βλέπω τέτοιες εικόνες όπου έχει σταθμούς φόρτισης.
Μονίμως και παντου (στην Αττική).
Μονίμως και παντου (στην Αττική).
Τι γελάς. Το είδα τώρα. Έχουν γίνει και άλλες τέτοιες παρουσιάσεις με after market λύσεις και από άλλους. To Μodel Y είδα έδινε 5kW. 'Εχω ανεβάσει παλαιότερα πατέντα V2H με ΚΙΑ EV9. Official δεν είναι κανένα. H μοναδική official λύσει της Tesla είναι με το Cybertruck και το σχετικό hardware που μπαίνει στο σπίτι, με χρόνο αλλαγής περίπου 1". Υπάρχουν σχετικά videos από όσους το έκαναν.Είδες στο βίντεο που ανέβασα τι δίνει το μοντελ Υ;
Δυστυχώς είναι πολλοί τέτοιοι. Παντού. Τις προάλλες σε τοπικό κατάστημα που έχει έξω ένα σημείο φόρτισης και δίπλα μεγάλο γκαράζ, ένας μαλέας με μεγάλο θερμικό γκρανκάσα πήγε εκεί και το έβαλε ενώ είχε πολλές ελεύθερες δίπλα. Σου λέει σας γράφω στα @@ και εσάς και τις @@ που πήρατε.Έχω βαρεθεί να βλέπω τέτοιες εικόνες όπου έχει σταθμούς φόρτισης.
Μονίμως και παντου (στην Αττική).
View attachment 337183
Όλα τα BEVs με V2L που έχω δει είναι με έξοδο 3,4kW έως 3,7kW
To Μodel Y είδα έδινε 5kW.
Γελάω γιατί το μοντελ Υ δίνει περισσότερο από όσο δίνουν τυπικά τα EV, όπως αναφέρεις.Τι γελάς.
Μπερδεύομαι, στη μούρη γράφει GTI ή GTE? Τα GTE είναι PHEV φαντάζομαι μπορούν να παρκάρουν σε θέσεις φόρτισης (αρκεί να φορτίζουν).Έχω βαρεθεί να βλέπω τέτοιες εικόνες όπου έχει σταθμούς φόρτισης.
Μονίμως και παντου (στην Αττική).
View attachment 337183
Αν κρίνω από τη μπλε λωρίδα, μάλλον GTE.Μπερδεύομαι, στη μούρη γράφει GTI ή GTE? Τα GTE είναι PHEV φαντάζομαι μπορούν να παρκάρουν σε θέσεις φόρτισης (αρκεί να φορτίζουν).
Όχι, μιλάμε και για τα δύο, καθώς η κάθε λύση λύνει διαφορετικά προβλήματα. Το V2H αφορά καθαρά ιδιοκτήτες με γκαράζ, ενώ το V2L θα μπορούσε να δώσει λύση σε όσους δεν διαθέτουν.Μα το V2H συζητάμε υποτίθεται ρε συ!
Να κρατάει το σπίτι, σα μπαταρία.
Τέλος πάντων, το Τέσλα, μπορεί.
Παίρνει έως 11 kW από το σπίτι, και δίνει (προς ώρας) μέχρι 5kW.
Σημαντικό.
Το δείχνει μέχρι και το ρολόι μου.Έπρεπε να δείχνει τουλάχιστον ποσοστό μπαταρίας που απομένει
Αυτό θα καθιστούσε τους φορτιστές ακόμα ακριβότερους, πιθανότατα και λιγότερους. Συν ότι η φόρτιση στο σπίτι θα ήταν αδύνατη.Η χαζομάρα του να κουβαλάνε ινβερτερς τα αυτοκίνητα για να φορτίζουν από AC, αντί να έχουν ενσωματωμένο οι φορτιστές, είναι ανεπανάληπτη.
Όπως μπαίνς. Όπως βγαίνς δεν δείχνει τίπουτιςΤο δείχνει μέχρι και το ρολόι μου.
Είσαι λίγο αρνητήθ μου φαίνεται.
Στην παραλία του Σχινιά που πηγαίνω κάθε ΣΚ, τα διάφορα μπιτσόμπαρα έχουν βάλει από 2-3 θέσεις φόρτισης. Κάθε, μα κάθε φορά που πηγαίνω είναι παρκαρισμένα φαρδιά-πλατιά διάφορα, κυρίως PHEV, τα οποία τα ξανα-βλέπω όταν φέυγω το μεσημέρι.Μπορείς να στέλνεις SMS στην αστυνομία.
Διαβάζω το νήμα και συμφωνώ με τα περισσότερα σε τεχνολογικό επίπεδο.Έχει ειπωθεί αυτό να ξερς.
Σε ένα κόσμο που όλη η παραγωγή θα είναι DC για οι συσκευές να είναι ΑC;
Πάμε πάλι μετάβαση.
@xfader
Μετάφραση: από όσα έχω καταλάβει το DC είναι αδύνατο να μεταφερθεί μακριά χωρίς πολύ μεγάλες απώλειες. Κάτι που δεν συμβαίνει σε τέτοιο βαθμό στο AC. Για αυτό το λόγο οι inverters στις ΑΠΕ είναι όσο πιο κοντά γίνεται στην παραγωγή, και όχι στο δίκτυο.
Εγώ πάντως έγραψα μετάβαση και σε θυμήθηκα.Διαβάζω το νήμα και συμφωνώ με τα περισσότερα σε τεχνολογικό επίπεδο.
Οι όποιες διαφωνίες μου έχουν να κάνουν με την υιοθέτηση τους από το ευρύ κοινό σε τοπικό επίπεδο ώστε να είναι απρόσκοπτη και φτηνή η μετάβαση για τον άσχετο.