Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

gid

Μηνύματα
7.818
Reaction score
9.015
Σχετικά με το Polestar υπάρχει μια έκθεση που... δεν το πολυ-κολακεύει....

 


gid

Μηνύματα
7.818
Reaction score
9.015
Προφανώς δεν είδες καν την αρχή του βίντεο.

Την έκθεση δεν την έβγαλε ο "καραγκιόζης".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.714
Reaction score
29.393
Όχι δεν είδα και ούτε θα δω ξανά κάτι από αυτόν. Δεν βλέπω haters. Είδα αρκετά και γέλασα με τις π@π@ριές του. Nα κάνει παρέα με τον πράεδρα των Octavia.
 

gid

Μηνύματα
7.818
Reaction score
9.015
Όχι δεν είδα και ούτε θα δω ξανά κάτι από αυτόν. Δεν βλέπω haters. Είδα αρκετά και γέλασα με τις π@π@ριές του. Nα κάνει παρέα με τον πράεδρα των Octavia.
Για δεύτερη (και τελευταία, στο υπόσχομαι) φορά: η έκθεση δεν είναι δικιά του. Έχει βγει από σοβαρή εταιρία στις ΗΠΑ. Απλά τη σχολιάζει.

Μήπως απλά δεν βλέπεις βίντεο που ενδεχομένως χαλάνε την ειδυλλιακή εικόνα των ηλεκτρικών;
 





Μηνύματα
15.843
Reaction score
22.206
Το polestar το νοικιαρικο βγάζει 300 χλμ εύκολα αβίαστα και γενικά δε θα σε ενοχλήσει τίποτα εκτός από την απουσία android auto που είναι ακατανόητη
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.449
Reaction score
42.322
Θελω να παω σχετικά απροετοίμαστος στην πρώτη οδήγηση καθαρά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Να το βιώσω σαν το μέσο χρήστη που καλείται να αλλάξει από το συμβατικό του σε κάτι που έχω την υποψία ότι είναι τελειως διαφορετικό ως προς το interface.
Καθώς τα ταμπλετ με ρόδες τα περνάνε όλα μέσα από το ταμπλετ αλλάζουν παρά πολλά από αυτά που ξέρουμε.

Θυμάμαι πριν παρά πολλά χρόνια που πήγα να πάρω το νοικιαρικο από το πάρκινγκ (νομίζω megane ήταν) και επειδη ήταν από τα πρώτα με αυτοκίνητα με start stop και τέτοια τοτε θυμάμαι ότι δεν μπόρεσα ούτε μπροστά να το βαλω. Μου έβγαζε ένα μήνυμα στο ταμπλό αλλά ήταν στα γερμανικά και δεν καταλάβαινα. Και γύρισα πίσω στο γραφείο και μου είπαν ότι πρέπει να πατάς συμπλέκτη (ή φρένο δεν θυμάμαι καλά) για πάρει μπροστά η μηχανή!

Όποτε ένα πράγμα που πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται εύκολα με το που μπω στο αυτοκίνητο ή αλλιώς θα πρέπει να το ζητήσω να το φτιάξουν είναι η αλλαγή γλώσσας στο interface. Αν δεν γίνεται όσο απλά το φαντάζομαι τότε δεν θα πάει καλά όλο αυτό.
 

Μηνύματα
15.843
Reaction score
22.206
Είναι απλό το συγκεκριμένο. Το μόνο που πρέπει να ασχοληθείς από πριν είναι το app για τους φορτιστές.
 

Μηνύματα
397
Reaction score
256
Θελω να παω σχετικά απροετοίμαστος στην πρώτη οδήγηση καθαρά ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Να το βιώσω σαν το μέσο χρήστη που καλείται να αλλάξει από το συμβατικό του σε κάτι που έχω την υποψία ότι είναι τελειως διαφορετικό ως προς το interface.
Καθώς τα ταμπλετ με ρόδες τα περνάνε όλα μέσα από το ταμπλετ αλλάζουν παρά πολλά από αυτά που ξέρουμε.

Θυμάμαι πριν παρά πολλά χρόνια που πήγα να πάρω το νοικιαρικο από το πάρκινγκ (νομίζω megane ήταν) και επειδη ήταν από τα πρώτα με αυτοκίνητα με start stop και τέτοια τοτε θυμάμαι ότι δεν μπόρεσα ούτε μπροστά να το βαλω. Μου έβγαζε ένα μήνυμα στο ταμπλό αλλά ήταν στα γερμανικά και δεν καταλάβαινα. Και γύρισα πίσω στο γραφείο και μου είπαν ότι πρέπει να πατάς συμπλέκτη (ή φρένο δεν θυμάμαι καλά) για πάρει μπροστά η μηχανή!

Όποτε ένα πράγμα που πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται εύκολα με το που μπω στο αυτοκίνητο ή αλλιώς θα πρέπει να το ζητήσω να το φτιάξουν είναι η αλλαγή γλώσσας στο interface. Αν δεν γίνεται όσο απλά το φαντάζομαι τότε δεν θα πάει καλά όλο αυτό.

Κατέβασε εφαρμογή, κάνε profile, βάλε τρόπο πληρωμής, θα κάνει για όλους τους φορτιστές??..τι θες και μπλέκεις, πάρε ένα θερμικό και αν θες να δοκιμάσεις ηλεκτρικό κανε test drive, ήρεμα κι όμορφα..
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.449
Reaction score
42.322
Κατέβασε εφαρμογή, κάνε profile, βάλε τρόπο πληρωμής, θα κάνει για όλους τους φορτιστές??..τι θες και μπλέκεις, πάρε ένα θερμικό και αν θες να δοκιμάσεις ηλεκτρικό κανε test drive, ήρεμα κι όμορφα..
Επειδή είναι σύντομο και χαλαρό ταξιδάκι έχω περιθώριο και για λίγη αναζήτηση και περιπέτεια.
Θελω να το ζήσω για να επιβεβαιώσω ή όχι αυτά που έχω στο μυαλό μου και μετά θα γράψω τη γνώμη μου για το ποια φάση της αγοράς είμαστε, αν έχουμε μπει ή όχι στη φάση των early adopters.
 

Μηνύματα
15.843
Reaction score
22.206
Είναι λίγο αγχωτικό μέχρι να μπεις μέσα και να ξεκινήσεις.
Μετά ίσως λίγο αγχωτικό στην πρώτη φόρτιση.
Μετά τέλος, βλέπεις πόσο απλό είναι και απλά μετακινείσαι
 

Μηνύματα
981
Reaction score
2.742
εκτός από την απουσία android auto που είναι ακατανόητη

Google built-in

Polestar 2's native Android Automotive OS was the world's first. Today, regular software improvements ensure the digital in-car experience is always optimised, while access to the latest in-car apps mean the experience remains cutting edge.

Περισσότερα : Polestar connectivity
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.714
Reaction score
29.393
Είπα να ασχοληθώ λίγο με το καγκουρό παραπάνω στο γιατί είναι καραγκιόζης, αλλά προέκυψαν και άλλα.

Το καγκουρό λοιπόν πήρε μια "ερεύνα" που έχει ασχοληθεί με το Initial Quality, και το μετέτρεψε σε προβλήματα αξιοπιστίας κατηγορίας σκ@τ@ για να περάσει τα μηνύματα του. Όπως λέει και η ίδια η εταιρεία "J.D. Power measures initial quality by the number of problems experienced per 100 vehicles during the first 90 days of ownership". Αυτό βέβαια μπορεί να περιλαμβάνει και το learning curve που πρέπει αναγκαστικά να περάσει κάθε νέος ιδιοκτήτης, χωρίς να είναι πρόβλημα, τόσο για τα tablet με ρόδες όσο και για τα συστήματα που έχει το κάθε όχημα και πρέπει να εξοικειωθεί μαζί τους. Πόσο μάλλον όταν είναι tablet με ρόδες με όλη την σημασία των λέξεων (όλο το αμάξι μέσα στην οθόνη). Και αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ στα σωστά ηλεκτρικά. Σημαντικό, θα φανεί παρακάτω.

Η Initial Quality Study λοιπόν, και όχι reliability study μας λέει τα παρακάτω.
Screenshot_20240817_102438_Drive.jpg
Screenshot_20240817_102552_Drive.jpg


Το παραπάνω μας λέει ότι τρεις μοναδικοί κατασκευαστές μόνο ηλεκτρικών οχημάτων είναι οι χειρότεροι όλων. Κατά σύμπτωση μάλλον, και οι τρεις, κατασκευάζουν μόνο ηλεκτρικά, και πάλι κατά σύμπτωση, μάλλον, είναι και οι μοναδικοί που ταυτόχρονα έχουν σωστά ηλεκτρικά (SDVs). Δηλαδή έχουν ΟΤΑ. Την Tesla την ξέρουμε ήδη. Οπότε να δούμε αν έχουν η Rivian, και η Polestar. (Γνωρίζω ότι έχουν μερικές ακόμα από πάνω, αλλά είναι και "θερμικές").

Επίσης, όπως μας λέει η έρευνα, ένα από τα 4 βασικά ευρήματα είναι ................... 🥁, τα Android Auto και Apple CarPlay.

"Owners want to cut the cord: Problems with Android Auto and Apple CarPlay persist as the feature remains one of the top 10 problems. Customers most frequently experience difficulties connecting to their vehicle or losing connection. More than 50% of Apple users and 42% of Samsung users access their respective feature every time they drive, illustrating that customers want their smartphone experience brought into the vehicle and also desire the feature to be integrated, wirelessly."

Tesla: Δεν υποστηρίζει κανένα.
Rivian: Τρέχει πάνω σε Android Automotive OS και δεν υποστηρίζει Apple CarPlay
Polestar: Τρέχει πάνω σε Android Automotive OS, ενώ για να τρέξει Apple CarPlay το κάνει μόνο με καλώδιο και μόνο αν το Bluetooth του iPhone είναι κλειστό (από όσα διαβάζω τουλάχιστον).

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι οι κάτοχοι Tesla θέλουν αυτά τα συστήματα (τρελό πρόβλημα αξιοπιστίας), λες και δεν μπορούν να πετάξουν την διαδρομή από το Google Maps μέσα στο Tesla. Ένα κουμπί είναι, τους λες και ανάπηρους. Θεωρώ πως ακριβώς το ίδιο γίνεται και με το Google Maps σε iPhone. Tο επόμενο βασικό είναι οι τηλεφωνικές κλήσεις. ΤΙ μας λέει η Tesla και δεν κάνουν οι ανάπηροι. "Pairing allows you to use your Bluetooth-capable phone hands-free to make and receive phone calls, access your contact list, recent calls, etc. It also allows you to play media files from your phone. Once a phone is paired, Model 3 can connect to it whenever the phone is within range."

Oι κάτοχοι Rivian δεν έχουν κανένα θέμα με το Android. Αν έχουν iPhone να πάρουν android, αν και δεν έχω ακούσει κάτοχο Rivian να κάνει παράπονα. Ίσως υπάρχει κάποιο hack.
Oι κάτοχοι Polestar επίσης δεν έχουν κανένα θέμα με το Android. Για Apple Carplay μόνο με καλώδιο και κλειστό Bluetooth.

Από τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι μόνο οι κάτοχοι iPhone με Rivian έχουν πράγματι πρόβλημα. Oι υπόλοιποι δεν έχουν κανένα θέμα.

Άλλα θέματα που πιάνει η έρευνα είναι: infotainment, features, controls and displays, exterior, driving assistance, interior, powertrain, seats, driving experience and climate.

Και κάτι άλλο τελευταίο που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ..... "While they have close ties with many major automotive companies such as General Motors, Chevrolet, Dodge, Ram, and others, no auto manufacturer holds an ownership stake in the company."

Γιατί υπάρχει αναφορά σε κατασκευαστές, και εφόσον υπάρχει γιατί είναι όλοι μόνο παραδοσιακοί κατασκευαστές, ή γιατί είναι όλοι ..... Detroit; Και αν έβαλε μόνο από Αμερική, γιατί δεν έβαλε έστω έναν από τους Rivian ή Tesla;
Screenshot_20240817_123800_Gallery.jpg

Screenshot_20240817_123817_Gallery.jpg



Υγ1: Πως γίνεται να βγάζει η Tesla 266 προβλήματα ανά 100 οχήματα και να μην γίνεται τσιπτάνας στα σχετικά forums μόνο αυτοί το ξέρουν.
Υγ2:Πως γίνεται να είναι τόσο σκουπίδια και να πουλάνε τόσο καλά πάλι μόνο αυτοί το ξέρουν. Πόσο μάλιστα, όταν το μεγαλύτερο σκουπίδι της αυτοκίνησης πάει για δεύτερη χρονιά Νο1 όχημα στον κόσμο ανεξαρτήτως καυσίμου.
Υγ3: Αν ψάχνεται άλλον ψεκασμένο hater ηλεκτρικών, έχουμε εδώ και το πρόσφατα απολυμένο από την Stellantis.
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.459
Μηνύματα
2.905.013
Members
38.048
Νεότερο μέλος
Coffee
Top