Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.902
Reaction score
29.554
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, η Ρενό μέχρι σήμερα στα EV τι ακριβώς έχει κάνει; Πόσα EV της Ρενό έχουν πουληθεί στον πλανήτη την τελευταία 5-ετια; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Κάτσε τώρα λίγο όρθιος, προσοχή, να θαυμάσουμε το δίκτυο ταχυφορτιστών της Ρενό! 🤭😜🤣🤪

Πιο beta, ψοφάς.😎

Τουλάχιστον η φολγκζβάγκεν έχει τόσα χρόνια που κυκλοφορεί τα iD, με γνήσιες ηλεκτρικές πλατφόρμες και πραγματικά καλές.

Χωρίς τούνελ στα πόδια των πίσω επιβατών, όπως κάτι άλλες γελοίες φίρμες. 😜🤭🤪




ΥΓ. Από τους Ευρω"παίους" (βάλε και Ιάπωνες μέσα, έτσι για το χαβαλέ) κατασκευαστές, πιο μπροστά απ' όλους, και με διαφορά, είναι η Μερτσέντες. 😎

Δηλαδή, στο βάθρο της πρώτης (Αγίας) Τριάδας (της ηλεκτρικής), μαζί με Τέσλα και BYD, άιντε, βάλε και την Μερτσέντες.

Όσο για τη Ρενό; Απλό.
Άμα κυκλοφορούν μια γεμάτη 3-ετια Ρενό ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους δρόμους ολόκληρης της Ευρώπης, ξαναμιλαμε.

Η μισητή φολγκζβάγκεν, καλώς ή κακώς, έχει μαζέψει αρκετά χρόνια εμπειρίας από την (εξαιρετική) πρώτη iD πλατφόρμα (πολλά χρόνια εξέλιξης, κοντά μια 10-ετια), με αρκετές πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Σιγά σιγά, θα μπορεί πλέον να μπει κι αυτή σοβαρά στο παιχνίδι, αν δε ψοφήσει απ'τους Κινέζους.
Αλλά η Ρενό; Ούτε καν ξεκίνησε. Πιο μπέτα, πεθαίνεις.
Βρε άνθρωπε, αφού εκτός από Tesla (άντε και BYD) δεν ξέρεις τίποτα άλλο τι ασχολείσαι. Δεν αναφέρομαι στις γνώσεις σου για τα ηλεκτρικά οχήματα αλλά για τα brands.

Το Renault ZOE παρουσιάστηκε ως concept car το 2009, και βγήκε στην παραγωγή το 2012. Μέχρι το 2020 είχε πουλήσει πάνω από 100.000 οχήματα μόνο στην Γαλλία, ενώ μέχρι να σταματήσει το 2022 είχε συνολικές πωλήσεις περίπου 250.000 οχήματα. Aν και πατούσε πάνω στην πλατφόρμα του τότε Clio δεν είχε τούνελ στο πάτωμα των πίσω καθισμάτων, σε αντίθεση με το VW eUP που είχε 8-). Και το eGolf είχε. Ήταν το πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην Ευρώπη το 2015 και 2016, και δεύτερο το 2021. To 2019 απέκτησε μπαταρία 52kWh από την LG. Την ίδια μπαταρία που έβαλε μετά και η VW στo πρώτo όχημα της ΜΕΒ Platform, το iD3. Άλλα ηλεκτρικά της εταιρείας πριν το 2020 ήταν το ελαφρύ επαγγελματικό Renault Kangoo ZE. Παρουσιάστηκε ως concept car to 2009, και την περίοδο 2011-2019 πούλησε σχεδόν 49.000 οχήματα. Όπως επίσης και το μεγαλύτερο επαγγελματικό Renault Master ZE. Μόνο το 2021 η Renault πούλησε 115.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Την περίοδο 2011-2021 πούλησε συνολικά 472.000 ηλεκτρικά, ΙΧ και επαγγελματικά.

Το Renault 5 καθόταν ως πρωτότυπο στα γραφεία της εταιρείας ίσως και από το 2019. Όταν ανέλαβε ο Luca de Meo το 2020 ως CEO του Renault Group και της Ampere, και κατά δική του δήλωση όταν παρουσίασε το concept R5 τον Ιανουάριο του 2021, είπε πως είδε ένα σκεπασμένο όχημα και το ξεσκέπασε να δει τι είναι. Όταν το ξεσκέπασε ρώτησε γιατί αυτό το όχημα είναι εδώ και όχι στα καταστήματα. Τότε η Renault δεν είχε καμία συνεργασία στο σχεδιαστικό - κατασκευαστικό . Τα έκανε όλα μόνη της. Ο Luca de Meo κατάλαβε γρήγορα που πάει το πράγμα και αποφασίστηκε να σπάσει η Renault σε δύο εταιρείες. Μια που θα σχεδιάζει - κατασκευάζει μόνο θερμικά και θα είναι η Renault, και μια που θα σχεδιάζει - κατασκευάζει μόνο ηλεκτρικά (για τη Renault) και θα είναι η Αmpere. H Ampere θα κάνει τα πάντα όσο αφορά τα ηλεκτρικά. Από σχεδιασμό οχήματος, μπαταρίας, μοτέρ, software και οτιδήποτε χρειάζεται ένα όχημα που θέλει να λέγεται SDV, μέχρι την γραμμή προμηθευτών, τροφοδοσίας εξαρτημάτων, γραμμή παραγωγής και πολλά άλλα. Από το 2022 η Renault - Ampere κάνει ότι δεν έχουν καταλάβει καν, ή δεν έχουν, κάποιοι άλλοι λίγο πριν το 2025. Έχει ήδη digital twins για όλα της τα SDVs, καθώς και για τα εργοστάσια της. Το γράφω ξανά, digital twins και για τα εργοστάσια. Έχει ήδη τρία SDVs μόνο ως Renault (δεν βάζω την Alpine), ενώ το πολύ σε 2 χρόνια θα έχει άλλα δύο, σύνολο πέντε, συν δύο η Alpine. Ταυτόχρονα τρέχει την δεύτερη γενιά ηλεκτρικών, που θα είναι το μεγάλο χτύπημα στην πρώτη γενιά σε όλες τις εταιρίες. ¨Όταν λέω όλες εννοώ την δεύτερη γενιά κάθε κατασκευαστή, που δεν θα έχει καμία σχέση με την δική του πρώτη. Και αυτά όταν άλλοι, Αμερικάνοι - Ευρωπαίοι - Ιάπωνες δεν έχουν κανένα SDV και είναι πολύ μεγαλύτερες εταιρείες.

To επόμενο Megane e-Tech ας πούμε που θα βγει κατά το 2028 όπως έχουν πει, δεν θα έχει καμία σχέση με το σημερινό, καθώς, ξεκινώντας από τα βασικά, θα πωλείται όσο ήταν κάποτε το θερμικό. Μιλώντας για το Megane e-Tech σε άλλες χώρες πάει καλά, άσχετα τι κάνει εδώ. Το 2023 πούλησε 47.500 οχήματα παίρνοντας την τρίτη θέση στη Ευρώπη στην κατηγορία του. Στα βρετανικά groups (του Megane) διαβάζω ότι έχει πάρει καλό boost τις πωλήσεις. Στη Γαλλία τον Ιούνιο ήταν Νο1 στις πωλήσεις ηλεκτρικών.
"The Renault Megane E-Tech lifts 37% year-on-year. It is the best-selling BEV in the country this month, outselling the Tesla Model Y (-50.3%) and Model 3 (-54.1%)."
Στο ίδιο άρθρο πλάκα έχει το παρακάτω: There is a historic result this month in France: for the first time since its creation in January 2021, the Stellantis Group, with its 10 brands, is outsold by the Renault Group with its 3 brands. Indeed Stellantis sells 45,426 units in June (-13.2%) for a 25% share while Renault Group is at 47,358 (-3.8%) for a 26.1% share.

Τον Ιούλιο είχα ανεβάσει αυτό αλλά μάλλον δεν του έδωσαν και πολύ σημασία. Στο Νορβηγικό "road trip test" που έκαναν και συμμετείχαν πολλά ηλεκτρικά, το φθηνότερο Renault Scenic e-Tech διένυσε μεγαλύτερη απόσταση από το Tesla Model Y LR, και είχε μικρότερη κατανάλωση.

Για να το κλείσω κάπου, η Renault δεν είναι κάποια τεράστια εταιρεία, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να φτιάξει καλά ηλεκτρικά. Ή καλά οχήματα γενικότερα. Για μένα είναι η καλύτερη Γαλλική εταιρεία, ανώτερη και των Ιταλών. Είχα Renault, του ήπια το αίμα και δεν έβγαλε άχνα εκτός από τα τυπικά μέχρι τα 350.000χλμ που το πέταξα.
Όσο αφορά τις συνεργασίες της, μέχρι σήμερα στα ηλεκτρικά είναι μόνη της. Το 2023 ανακοινώθηκε η στρατηγική συνεργασία της με την Geely στους θερμικούς κινητήρες και στα PHEVs, όπου φέτος στο σχήμα μπήκε και ο Αραβικός πετρελαϊκός κολοσσός Aramco. Υπάρχουν κάποια δημοσιεύματα που λένε ότι ανέφερε η ίδια πως συζητά με την Li Auto (2η ή 3η δύναμη στην Κίνα), και άλλα με την Geely, αλλά τίποτα επίσημο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.175
Reaction score
131.289
Είχα Renault, του ήπια το αίμα και
Έτσι εξηγείται. 🤣😜🤭


βγήκε στην παραγωγή το 2012..
μέχρι να σταματήσει το 2022 είχε συνολικές πωλήσεις περίπου 250.000 οχήματα
Τόσα model Y πουλιούνται σε 2 μήνες! 🤣😜🤭
Και ByD ομοίως!

I rest my case. Μπέτα του κερατά. 🤣🤪


ΥΓ. Κυκλοφορούν πάνω από 10 μύρια Τέσλα. BYD ομοίως. Το μάθανε το παιχνίδι. Κατασκευάζουν και μπαταρίες.
Κανένας κατασκευαστής, όσο ξυπνιοπούλι κι αν είναι, δεν μπορεί να αποκτήσει εμπειρία και να λύσει τα προβλήματα, εάν δεν περάσει χρόνος με σημαντικές πωλήσεις. Τα 100 και 200 χιλιάδες αυτοκίνητα είναι απλώς μια "δοκιμή" στου κασίδη το κεφάλι, μιας πλατφόρμας, για να μαζέψουν μια αρχική εμπειρία από τα σφάλματα που θα προκύψουν. Είναι πολύ μικρή η Ρενό, θέλει μερικά χρόνια στην πλάτη ακόμα, με εμπειρία στην νέα της πλατφόρμα, για να λύσει τα βασικά προβλήματα. Εύχομαι να καταφέρει να επιβιώσει.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.902
Reaction score
29.554
Άλλα λέει η θειά μου άλλα ακούν τα αυτιά μου. Ως συνήθως.

Τίποτα νεότερο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.175
Reaction score
131.289
31 Ιούλη του '24 συμπληρώθηκαν 10 μύρια Τέσλα



Μόνον από Κίνα:

On September 18, 2023, Tesla announced that its 5 millionth vehicle worldwide rolled off the line at Giga Shanghai.


Στο τέλος του 24, μόνον από Κίνα θα έχουν παραχθεί πάνω από 6,5-7 μύρια αυτοκίνητα.
Πλέον ο Ρυθμός παραγωγής έχει εκτοξευθεί..
 
Last edited:




Μηνύματα
57
Reaction score
98
Το θέμα είναι πως στην ηλεκτροκίνηση, έχουν πάψει να έχουν σημασία ένα σωρό σημαντικά πράγματα που είχαν καταφέρει να κατασκευάζουν εξαιρετικά οι τοπ ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, που αφορούσαν κινητήρες, εξατμίσεις, τουρμπίνες, καταλύτες, διαφορικά, σασμάν, κιβώτια ταχυτήτων, κλπ κλπ κλπ.

Παν αυτά, στον κάδο των αχρήστων.

Τώρα έχουμε μια πλατφόρμα, μπαταρίες, αναρτήσεις, σοφτγουερ, και δέρματα. Τέλος.

Μπαταρίες και σοφτγουερ, αντικατέστησαν πρακτικά όλα αυτά στα οποία είχαν μεγαλουργήσει οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές.

Έμειναν τα δέρματα.. η αίσθηση πολυτέλειας και το όνομα της φίρμας στην ούγια, πράγματα που παραμένουν σημαντικά βεβαίως.
Ένα αυτοκίνητο είναι πολλά περισσότερα από αυτα που αναφέρεις. Επίσης μια οι Κινέζοι το ένα..μια οι Κινέζοι το άλλο, αλλά θες να πάρεις Τέσλα που φτιάχνεται στην Γερμανία και όχι στην Κίνα. Γενικά η προσέγγιση σου είναι λίγο χαοτική. Επίσης όποιος έχει διαφορετική άποψη απο εσένα δεν είναι λάθος... ( Γενιά από τα ποστ που κάνεις είσαι απίστευτα απόλυτος) Σε ένα forum αλλάζουμε απόψεις και ακούμε και τους άλλους είτε συμφωνούμε είτε όχι.

Φιλικά. ✌
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • xfader
    Segregation supporter
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.674
Μηνύματα
2.913.599
Members
38.083
Νεότερο μέλος
astrogrk
Top