Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.228
Reaction score
30.012
Ενδιαφέρον χθεσινό video του France24 για την Ευρώπη και την ηλεκτροκίνηση. Μεταξύ άλλων ...

- Η Northvolt ξεκινά απολύσεις. Η πολυδιαφημισμένη Ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής μπαταριών που έστησαν πρώην υπάλληλοι της Tesla δεν πάει καλά. Γκρέμισμα μετοχής, καθυστερήσεις στην παραγωγή, γκρίνια από τους μετόχους....
- Επειδή αναρωτιόμαστε αν πουλάνε τα Κινέζικα ηλεκτρικά στην Ευρώπη, είναι ο Νο2 κατασκευαστής EVs μετά την Γερμανία, με την Γαλλία στην 5η θέση. Είμαστε 10 χρόνια πριν το εμπάργκο στα θερμικά και η Κίνα είναι ήδη Νο2 στα EVs εντός ΕΕ.
- Το θέμα παραγωγής μπαταριών στην Ευρώπη είναι ήδη dead end. Δεν μπορείς να φτιάξεις φθηνές μπαταρίες με τετραπλάσιο κόστος σε ενέργεια και πρώτες ύλες από αυτό της Κίνας.

 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.954
Reaction score
11.346
Τί έλεγχος ενδείκνυται για αγορά μτχ. BEV; Κατάσταση μπαταρίας μπορεί να δει εξουσιοδοτημένο ή χρειάζεται ειδικό συνεργείο;
 

gid

Μηνύματα
8.094
Reaction score
9.313
Εγώ απολαυστικά τα βρίσκω.

Οπότε εξαρτάται από το τι θεωρεί απολαυστικό ο καθένας.
Και όλα τα σχετικά σου σχόλια αφορούν την άνεση και την ευκολία, οπότε με επιβεβαιώνεις, δε με διαψεύδεις.
 

Μηνύματα
16.303
Reaction score
22.977
Δεν είναι μόνο για όσους έχουν και άλλα θέματα με την συγκεκριμένη χώρα. Αυτό είναι ξεκάθαρο, όχι μόνο εδώ στο φόρουν αλλά και έξω. Δεν θέλετε να δείτε παραπέρα. Όση αδιαφορία και καχυποψία υπάρχει για τα Κινέζικα, άλλο τόσο είναι το ενδιαφέρον για αυτά.
εκτός από τα κολλήματα που έχω με συγκεκριμένες χώρες και την vw , έχω και μια σημαντική βιομηχανική εμπειρία λόγω δουλειάς, οπότε καταλαβαίνω πράγματα που δεν μπορείτε να αντιληφθείτε ελλείψει γνώσεων και εμπειρίας.
το αυτοκίνητο δεν είναι κινητό ή συσκευή ήχου και εικόνας, είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν και δεν αντιμετωπίζει τόσο προβλέψιμες προκλήσεις όσο μια ηλεκτρονική συσκευή.
απο κεί και πέρα γαμωτηνκιναολη (γτκο)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.072
Reaction score
134.224
Τί έλεγχος ενδείκνυται για αγορά μτχ. BEV; Κατάσταση μπαταρίας μπορεί να δει εξουσιοδοτημένο ή χρειάζεται ειδικό συνεργείο;
Τι μάρκα;

Για Τέσλα, αρκεί ένας έλεγχος μπαταρίας στην αντιπροσωπεία. Κανένας άλλος δεν έχει πρακτικά τις δυνατότητες της αντιπροσωπείας.

Για πολλές άλλες μάρκες, η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να πραγματοποιήσει πραγματικό έλεγχο της μπαταρίας, κι απλώς αντιγράφει τα δεδομένα από το αυτοκίνητο, τα οποία μπορεί να δει οποιοσδήποτε έχει βασικές γνώσεις σύνδεσης του εγκεφάλου του αυτοκινήτου, αλλά δεν έχουν καμία σοβαρή αξία αυτά.

Πραγματικά σοβαρά τεστ στην μπαταρία των EV γίνονται με χρήση εξωτερικού εξοπλισμού εξειδικευμένων κατασκευαστών, και με χρήση της μπαταρίας, ώστε μετά να τους στείλεις τα δεδομένα, και σου βγάζουν με αρκετή ακρίβεια την χρήσιμη χωρητικότητα.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.407
Reaction score
7.683

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.228
Reaction score
30.012
το αυτοκίνητο .... είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν
Ήταν. Και όπως λέει και ο υπεύθυνος σχεδιασμού του Nissan Leaf από το 2005, και μετά COO της NIssan "οι δυτικοί δεν καταλαβαίνουν τι έρχεται. Τους τα λέω χρόνια. Το ηλεκτρικό είναι πολύ απλούστερο του θερμικού. Έτσι και το καταλάβουν οι Κινέζοι, τελείωσε."
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.072
Reaction score
134.224
είναι πολλαπλά πιο σύνθετο βιομηχανικό προϊόν και δεν αντιμετωπίζει τόσο προβλέψιμες προκλήσεις όσο μια ηλεκτρονική συσκευή
Ναι, και δεν μπορούν νεοσύστατες φίρμες που ξεπήδησαν απ'το πουθενά να ξεπεράσουν τη βαθιά γνώση και εμπειρία των κλασσικών κατασκευαστών.

1000013142.jpg
 

Μηνύματα
7.423
Reaction score
1.503
Νομίζω ότι το πιάνετε από την λάθος πλευρά.

Δεν έχει σημασία αν μπορούν οι κινέζοι να φτιάξουν αυτοκίνητο που να κρατάει το δρόμο και να παρέχει απόλαυση στην οδήγηση όπως μπορούν οι Ευρωπαίοι (παρότι ενδεικτικά μιλάμε για κάτι το οποίο οι Ιάπωνες έπρεπε να φτάσουν τέλη της δεκαετίας του 80 με μέσα του 90 για να το πετύχουν, και οι Κορεάτες μέσα της δεκαετίας του 2010).

Αυτό που έχει σημασία είναι ότι τα αυτοκίνητά τους εξελίσσονται κατά κύριο λόγο για την κινεζική αγορά - και οι κινέζοι καταναλωτές δεν έχουν κριτήριο οδήγησης, κρατήματος και άνεσης σαν των Ευρωπαίων. Δεν έχουν λόγο λοιπόν να φτιάξουν αυτοκίνητα ενδιαφέροντα στην οδήγηση, οπότε δεν θα μπούνε καν στον κόπο να το κάνουν.

Στο κάτω κάτω της γραφής τι απόλαυση οδήγησης για οχήματα δύο τόνων; Σήμερα; Αυτά ήταν για τη δεκαετία του 80 και του 90 που διάβαζε ο κόσμος Καββαθά και ήθελε να γίνει και εκείνος ΠΟ.
 

Μηνύματα
16.303
Reaction score
22.977
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι τα αυτοκίνητά τους εξελίσσονται κατά κύριο λόγο για την κινεζική αγορά - και οι κινέζοι καταναλωτές δεν έχουν κριτήριο οδήγησης, κρατήματος και άνεσης σαν των Ευρωπαίων. Δεν έχουν λόγο λοιπόν να φτιάξουν αυτοκίνητα ενδιαφέροντα στην οδήγηση, οπότε δεν θα μπούνε καν στον κόπο να το κάνουν.
αυτό είναι μέρος της βιομηχανικής κουλτούρας λοιπόν.
δεν μπορείς να φτιάξεις κάτι που καλύπτει μια ανάγκη άγνωστη σε σένα.
 

Μηνύματα
757
Reaction score
1.114
Στο κάτω κάτω της γραφής τι απόλαυση οδήγησης για οχήματα δύο τόνων; Σήμερα; Αυτά ήταν για τη δεκαετία του 80 και του 90 που διάβαζε ο κόσμος Καββαθά και ήθελε να γίνει και εκείνος ΠΟ.
τι μου θύμισες τώρα είχα ολα τα τεύχη των 4 τροχών, σε άψογη κατάσταση και σε μετακόμιση στον χαμό χάθηκαν όλα. :( :(
 

Μηνύματα
16.303
Reaction score
22.977
απλά πράγματα #457
ο όμιλος hyundai ναυπηγικά είναι γνωστός και εκ των κορυφαίων, έχουν φτιάξει πλοία όλων των ειδών και όλων των μεγεθών, με εμπειρία 10ετιών πλέον.
έρχονται με ύφος κορεάτη καρδιναλίου και σε λένε είμαστε οι πιο γαμάτοι στον κόσμο όλο, αυτά είναι τα σχέδια για το pctc και δεν αλλάζει τίποτα γιατί είναι γαμάτο.
μάθανε οι κορεάτες να φτιάχνουν αυτοκινητάδικα , οκ ναι γιατί έχουν κορυφαία εξαγωγική αυτοκινητοβιομηχανία και βγάζουν πλοία που την εξυπηρετούν.
αυτά τα γαμάτα υπερπλοία που δεν έχει όμοιό τους κανένα βγάλανε από τα βασικά σχέδια και μόνο κάπου 500 παρατηρήσεις/ελλείψεις σε βασικά θέματα που φυσικά αλλάξανε γιατί ναι προφανώς έχετε εμπειρία κατασκευής σοβαρή αλλά περιορίζεται στον σημαντικό για τον κατασκευαστή τομέα να βγει το προϊόν γρήγορα, με ελάχιστους πόρους και χωρίς παρεκκλίσεις από τα σχέδια. Επειδή όμως ουδέποτε διαχειριστήκανε οι ίδιοι (και ούτε πρόκειται) τον συγκεκριμένο τύπο πλοίου στην πράξη αγνοούσανε σημαντικά θέματα που εμείς που είμαστε ακόμα πιο γαμάτοι τα ξέρουμε από τον καιρό που ανακαλύφθηκαν οι λάσπες.
είναι λοιπόν ΑΔΥΝΑΤΟ να φτιάξεις σωστό προϊόν χωρίς το feedback του αγοραστή, όταν ο αγοραστής είναι άσχετος αυτήν την αξία έχει το feedback - μηδέν , ζήρο, νηλ.
μόνο κατα λάθος.
αν κάτι μπορεί να βοηθήσει στο μέλλον είναι το ΑΙ , όχι όμως σύντομα, καθώς τα δεδομένα του είναι σκουπίδια ως επί τω πλείστων

αντίστοιχη αξία έχει η γνώμη ενός λαστιχά για τα προϊόντα που πουλάει - ΜΗΔΕΝ.
τι ακριβώς feedback πήρε ο λαστιχάς από τα χιλιάδες λάστιχα που έχει τοποθετήσεις σε ένα χρόνο;
ότι τα οδήγησε (στην καλύτερη) μια βόλτα στο τετράγωνο; Γύρισε κανείς να του πει μάστορα αυτά τα τέτοια που βάλαμε όταν βρέχει γλυστράνε, μάστορα αυτά τα άλλα που βάλαμε είναι θεικά κλπ;
έχει ο λαστιχάς σύστημα διασφάλισης ποιότητας που να επιβάλει έστω και δειγματοληπτικό έλεγχο εντυπώσεων των πελατών του μετά από 6 και 12 μήνες πχ;

@@ , φυσικά όχι. άρα πως είναι δυνατόν να εκφέρει άποψη για το ποια λάστιχα είναι καλά ή όχι για ένα αυτοκίνητο αφού δεν έχει ούτε προσωπική εμπειρία ούτε συλλέγει και επεξεργάζεται εμπειρίες άλλων;

δεν δουλεύει έτσι η βιομηχανία.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.109
Μηνύματα
2.929.310
Members
38.135
Νεότερο μέλος
Γιώργος Λυμπεροπουλος
Top