- Μηνύματα
- 22.163
- Reaction score
- 16.210
Άλλο αν είναι 'μικρή', άλλο να είναι 30%! Τα μισά αμάξια θα έμεναν επιτόπου εκεί, μη πούμε για λεωφορεία ή φορτηγά! Άσε που θα το καταλάβαινες πιο εύκολα... θα είχε μάλλον τσιμέντο αντί για άσφαλτο!
Δεν έχεις δει την κατηφόρα στο υπόγειο πάρκινγκ εκεί που μένει η αδελφή μου. Πολυκατοικία του 2009. Πολλοί λένε πως πάνω από τάδε ποσοστό απαγορεύεται. Καλά οκ.Παιδιά, όπου ακουλουθήθηκαν στοιχειωδώς οι κανόνες οδοποιίας, κλίσεις πάνω από 15% δεν υπάρχουν, μην ψάχνεστε. Τώρα, εάν στο χωριό στο βουνό κάποιος έφτιαξε έναν δρόμο όπως γούσταρε πριν 70 χρόνια, ε, ΟΚ, τι να κάνουμε τώρα;
Πρώτη φορά το ακούω και το μάνιουαλ δεν αναφέρει οτιδήποτε τέτοιο. Αν ίσχυε, θα το γνώριζα πριν καν το παραλάβω, καθώς το υπόγειο πάρκινγκ της αντιπροσωπείας BYD στην Κηφισίας -όπου βάζουν τα προς παράδοση οχήματα- έχει ράμπα με κλίση που σίγουρα ξεπερνά το 30%.Το Dolphin δεν ξεκινά από στάση σε +30% ανηφόρα. Το λέει και στο manual. Όσοι το αγόρασαν το έμαθαν στην πράξη. Στην Κατεχάκη πχ παίζει να μείνεις εκεί για πάντα. Άλλος δεν μπορεί να βγεί από το γκαράζ. Πρέπει να πάρει φόρα.
Να τα λέμε και αυτά.
Άντε, από εμένα τα μαθαίνετε, ακόμη και τα άσχημα.
@MaxHeadroom έχει τέτοιο θέμα το Atto 3;
Στον Καρέα είναι το πατρικό μου. Εδώ στην Ανάβυσσο έχει πολύ ανέβα κατέβα εκεί που μένω. Όπου και να πάω θα πρέπει να κατέβω, και μετά πάνω.Ότι υπάρχουν, υπάρχουν. Σε κεντρικές αρτηρίες και λεωφόρους δεν υπάρχουν τέτοια κομμάτια όμως. Όπως έγραψα κι πάνω, αν μένεις σε τέτοια περιοχή, καλά θα κάνεις να πάρεις και ανάλογο αμάξι, με κίνηση σε 4 τροχούς... ή αν θέλεις να επισκεφτείς, σκέψου το διπλά πριν ανέβεις ή κατέβεις, αν δεν έχεις το κατάλληλο όχημα.
ΥΓ. Αυτά με τις κλίσεις τα έχω φάει στη μάπα, γιατί με το ποδήλατο οι κλίσεις είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα πράγματα που καταλαβαίνεις εύκολα τις διαφορές! Άλλο 5%, άλλο 10%, άλλο 15, άλλο 20%... κι άλλο 30% (έχω πάει και σε τέτοια... αλλά το πως...)
Σελίδα 211.Εξάλλου, ούτε το δικό του μάνιουαλ βλέπω να αναφέρει κάτι.
Έχεις δίκιο, το έψαξα ως "30%" και δε μου επέστρεψε κάποιο αποτέλεσμα.
Γιατί δε το (ξανά- ; ) παίρνεις για τεστ-ντράιβ; Το πας στη χειρότερη ανηφόρα που ξέρεις στην περιοχή σου και, αν καταφέρεις να το κολλήσεις, τους ζητάς... ένα Seal αποζημίωση για ψυχική οδύνη και τα ρέστα!Με αυτά που βγαίνουν στη φόρα τώρα τελευταία το Dolphinάκι θα πάρει τον.......
Θα δούμε, αν και για να γίνει αυτό πρέπει να το πάρω για τουλάχιστον 2 ώρες. Που μάλλον δεν παίζει. Mε χαλάει και η απουσία one pedal drive.Γιατί δε το (ξανά- ; ) παίρνεις για τεστ-ντράιβ; Το πας στη χειρότερη ανηφόρα που ξέρεις στην περιοχή σου και, αν καταφέρεις να το κολλήσεις, τους ζητάς... ένα Seal αποζημίωση για ψυχική οδύνη και τα ρέστα!
Στη Κατεχάκη όχι αλλά στο Πολύγωνο πχ και στην Καισαριανή ναι , έχει στενά με τεράστιες κλίσεις . Εκεί που έμενε ο ζαπ για παράδειγμα αφήνεις μισό συμπλέκτη στο παρκάρισμα αν δεν έχεις θέση κάθετη στην πιλοτήΈχει στην Κατεχάκη τέτοια ανηφόρα;
Υπάρχει το ενδεχόμενο, ειδικά με εκκίνηση στην ανηφόρα από πλήρη στάση όπως αναφέρει, το traction control να "έπνιγε" εντελώς τον κινητήρα γιατί πολύ απλά δεν επαρκούσε η πρόσφυση των ελαστικών για να ανταπεξέλθει σε τέτοια αφύσικη κατάσταση. Το διάγραμμα που έχει βάλει ο Σώτος από πάνω, είναι πολύ παραστατικό...Ωραία δουλειά ανοίξαμε.
Να ψάχνουμε ποιο ΕV ανεβαίνει Everest.
By the way, άλλος. Όχι αυτός με την παραπάνω υπόγα.
View attachment 352967
Με γειες!Θα δούμε, αν και για να γίνει αυτό πρέπει να το πάρω για τουλάχιστον 2 ώρες. Που μάλλον δεν παίζει. Mε χαλάει και η απουσία one pedal drive.
Έχουμε δρόμο ακόμα για την αγορά BEV. Βήμα βήμα. Ο πρώτος στόχος ενεργειακής ανεξαρτησίας επετεύχθη. Αύριο ηλεκτρίζεται το πάρκο. 11:00 έχουμε ραντεβού με ΔΕΔΔΗΕ για ενεργοποίηση.
Απ'ότι φαίνεται, για ικανότητα αναρρίχησης, μόνο Jeep και βενζίνη...Πάντως, με μια γρήγορη ματιά που έριξα, το Model Y αναφέρει ως μέγιστη ικανότητα αναρρίχησης ">30%".
Μάλιστα, αυτό αφορά το τετρακίνητο, καθώς στο εγχειρίδιο του δικίνητου 3/Υ δεν αναφέρει κάτι σχετικά.