Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Μηνύματα
22.164
Reaction score
16.210
Άλλο αν είναι 'μικρή', άλλο να είναι 30%! Τα μισά αμάξια θα έμεναν επιτόπου εκεί, μη πούμε για λεωφορεία ή φορτηγά! Άσε που θα το καταλάβαινες πιο εύκολα... θα είχε μάλλον τσιμέντο αντί για άσφαλτο!
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.769
Reaction score
30.671
Ένα παλικάρι πάντως που το κατεβάζει σε πάρκιγκ, όταν πρέπει να φύγει, και πρέπει να σταματήσει γιατί έχει δρόμο να τσεκάρει στην έξοδο, έτσι και σταματήσει πάπαλα. Εδώ.
Αυτή πόσο να είναι; Δεν φεύγει.
1000018576.jpg
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.758
Reaction score
21.595
Παιδιά, όπου ακουλουθήθηκαν στοιχειωδώς οι κανόνες οδοποιίας, κλίσεις πάνω από 15% δεν υπάρχουν, μην ψάχνεστε. Τώρα, εάν στο χωριό στο βουνό κάποιος έφτιαξε έναν δρόμο όπως γούσταρε πριν 70 χρόνια, ε, ΟΚ, τι να κάνουμε τώρα;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.769
Reaction score
30.671
Παιδιά, όπου ακουλουθήθηκαν στοιχειωδώς οι κανόνες οδοποιίας, κλίσεις πάνω από 15% δεν υπάρχουν, μην ψάχνεστε. Τώρα, εάν στο χωριό στο βουνό κάποιος έφτιαξε έναν δρόμο όπως γούσταρε πριν 70 χρόνια, ε, ΟΚ, τι να κάνουμε τώρα;
Δεν έχεις δει την κατηφόρα στο υπόγειο πάρκινγκ εκεί που μένει η αδελφή μου. Πολυκατοικία του 2009. Πολλοί λένε πως πάνω από τάδε ποσοστό απαγορεύεται. Καλά οκ.

Έλα και μια βόλτα Σαρωνίδα, στα κατοικημένα σημεία. Υπάρχουν δρόμοι που το παλιό Megane που είχα δεν ανέβαινε. Με το V Strom έλεγες έτσι και μου φύγει τώρα θα σταματήσω στη θάλασσα.
 

Μηνύματα
22.164
Reaction score
16.210
Ότι υπάρχουν, υπάρχουν. Σε κεντρικές αρτηρίες και λεωφόρους δεν υπάρχουν τέτοια κομμάτια όμως. Όπως έγραψα κι πάνω, αν μένεις σε τέτοια περιοχή, καλά θα κάνεις να πάρεις και ανάλογο αμάξι, με κίνηση σε 4 τροχούς... ή αν θέλεις να επισκεφτείς, σκέψου το διπλά πριν ανέβεις ή κατέβεις, αν δεν έχεις το κατάλληλο όχημα.

ΥΓ. Αυτά με τις κλίσεις τα έχω φάει στη μάπα, γιατί με το ποδήλατο οι κλίσεις είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα πράγματα που καταλαβαίνεις εύκολα τις διαφορές! Άλλο 5%, άλλο 10%, άλλο 15, άλλο 20%... κι άλλο 30% (έχω πάει και σε τέτοια... αλλά το πως...) :gamer: :roflmao:

ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, σε πολυκατοικίες με γκαράζ με τόση ή κοντινή κλίση, φαντάζομαι κι η ράμπα θα έχει κάποια προσαρμογή, γιατί αν πάει απότομα η κλίση, από το επιπεδο, σε αυτό το σημείο, πάρα πολλά χαμηλά αμάξια θα βρίσκουν κάτω ( η ποδιά), ή στους προφυλακτήρες...
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Το Dolphin δεν ξεκινά από στάση σε +30% ανηφόρα. Το λέει και στο manual. Όσοι το αγόρασαν το έμαθαν στην πράξη. Στην Κατεχάκη πχ παίζει να μείνεις εκεί για πάντα. Άλλος δεν μπορεί να βγεί από το γκαράζ. Πρέπει να πάρει φόρα. :biggrin:

Να τα λέμε και αυτά.

Άντε, από εμένα τα μαθαίνετε, ακόμη και τα άσχημα. :biggrin:

@MaxHeadroom έχει τέτοιο θέμα το Atto 3;
Πρώτη φορά το ακούω και το μάνιουαλ δεν αναφέρει οτιδήποτε τέτοιο. Αν ίσχυε, θα το γνώριζα πριν καν το παραλάβω, καθώς το υπόγειο πάρκινγκ της αντιπροσωπείας BYD στην Κηφισίας -όπου βάζουν τα προς παράδοση οχήματα- έχει ράμπα με κλίση που σίγουρα ξεπερνά το 30%. :p

Στα περισσότερα από 5.000χλμ που έχω "γράψει" μέχρι τώρα, δεν έχω παρατηρήσει κανένα τέτοιο πρόβλημα. Αντίθετα, χάρη στη μεγάλη ροπή του ηλεκτροκινητήρα (που αποδίδεται από τις μηδέν στροφές) μπορώ αν θέλω να ανεβαίνω με ταχύτητα... χελώνας ακόμα και τις πιο απότομες ανηφόρες. Ή να σταματώ πλήρως, να αφήνω το φρένο για όση ώρα επιθυμώ και να ξεκινώ ξανά απλά πατώντας το πεντάλ της επιτάχυνσης, χάρη στην Αυτόματη συγκράτηση οχήματος σε ανωφέρειες (AVH) που έχω ενεργοποιημένη.
Το Dolphin διαθέτει τον ίδιο κινητήρα, μπαταρία και σύστημα μετάδοσης με το Atto, γι' αυτό μου φαίνεται πολύ παράξενο να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Εξάλλου, ούτε το δικό του μάνιουαλ βλέπω να αναφέρει κάτι.

ΥΓ Είναι βέβαιο ότι η Κατεχάκη έχει ανωφέρειες με κλίση 30%; Εξ όσων γνωρίζω, το μέγιστο επιτρεπτό από τους ελληνικούς κανονισμούς για τέτοια κατηγορία οδών είναι το 12%.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.769
Reaction score
30.671
Ότι υπάρχουν, υπάρχουν. Σε κεντρικές αρτηρίες και λεωφόρους δεν υπάρχουν τέτοια κομμάτια όμως. Όπως έγραψα κι πάνω, αν μένεις σε τέτοια περιοχή, καλά θα κάνεις να πάρεις και ανάλογο αμάξι, με κίνηση σε 4 τροχούς... ή αν θέλεις να επισκεφτείς, σκέψου το διπλά πριν ανέβεις ή κατέβεις, αν δεν έχεις το κατάλληλο όχημα.

ΥΓ. Αυτά με τις κλίσεις τα έχω φάει στη μάπα, γιατί με το ποδήλατο οι κλίσεις είναι ένα από τα πιο ευαίσθητα πράγματα που καταλαβαίνεις εύκολα τις διαφορές! Άλλο 5%, άλλο 10%, άλλο 15, άλλο 20%... κι άλλο 30% (έχω πάει και σε τέτοια... αλλά το πως...) :gamer: :roflmao:
Στον Καρέα είναι το πατρικό μου. Εδώ στην Ανάβυσσο έχει πολύ ανέβα κατέβα εκεί που μένω. Όπου και να πάω θα πρέπει να κατέβω, και μετά πάνω.

Με αυτά που βγαίνουν στη φόρα τώρα τελευταία το Dolphinάκι θα πάρει τον....... 🙃

Πάμε για άλλα. :)
Εξάλλου, ούτε το δικό του μάνιουαλ βλέπω να αναφέρει κάτι.
Σελίδα 211.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Έχεις δίκιο, το έψαξα ως "30%" και δε μου επέστρεψε κάποιο αποτέλεσμα.

Στην πράξη, έχω ανέβει ανηφόρα τσιμέντο με χαραγές επάνω, τώρα αν ήταν 25% ή 35%...
Το αυτοκίνητο είναι σε φάση "θέλω να σπινιάρω, αλλά δε με αφήνει το traction-control" αλλά ανεβαίνει πολύ πιο άνετα από ένα τυπικό θερμικό όχημα.
Ο πραγματικός περιορισμός είναι η έλλειψη τετρακίνησης.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Με αυτά που βγαίνουν στη φόρα τώρα τελευταία το Dolphinάκι θα πάρει τον....... 🙃
Γιατί δε το (ξανά- ; ) παίρνεις για τεστ-ντράιβ; Το πας στη χειρότερη ανηφόρα που ξέρεις στην περιοχή σου και, αν καταφέρεις να το κολλήσεις, τους ζητάς... ένα Seal αποζημίωση για ψυχική οδύνη και τα ρέστα! :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.769
Reaction score
30.671
Γιατί δε το (ξανά- ; ) παίρνεις για τεστ-ντράιβ; Το πας στη χειρότερη ανηφόρα που ξέρεις στην περιοχή σου και, αν καταφέρεις να το κολλήσεις, τους ζητάς... ένα Seal αποζημίωση για ψυχική οδύνη και τα ρέστα! :roflmao:
Θα δούμε, αν και για να γίνει αυτό πρέπει να το πάρω για τουλάχιστον 2 ώρες. Που μάλλον δεν παίζει. Mε χαλάει και η απουσία one pedal drive.

Έχουμε δρόμο ακόμα για την αγορά BEV. Βήμα βήμα. Ο πρώτος στόχος ενεργειακής ανεξαρτησίας επετεύχθη. Αύριο ηλεκτρίζεται το πάρκο. 11:00 έχουμε ραντεβού με ΔΕΔΔΗΕ για ενεργοποίηση.

:party::party::party:
 

Μηνύματα
16.681
Reaction score
23.663
Έχει στην Κατεχάκη τέτοια ανηφόρα;
Στη Κατεχάκη όχι αλλά στο Πολύγωνο πχ και στην Καισαριανή ναι , έχει στενά με τεράστιες κλίσεις . Εκεί που έμενε ο ζαπ για παράδειγμα αφήνεις μισό συμπλέκτη στο παρκάρισμα αν δεν έχεις θέση κάθετη στην πιλοτή
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Πάντως, με μια γρήγορη ματιά που έριξα, το Model Y αναφέρει ως μέγιστη ικανότητα αναρρίχησης ">30%".
Μάλιστα, αυτό αφορά το τετρακίνητο, καθώς στο εγχειρίδιο του δικίνητου 3/Υ δεν αναφέρει κάτι σχετικά.
 




Μηνύματα
22.164
Reaction score
16.210
Φαντάσου κάτι μεγαλύτερο και από τη μεγαλύτερη κλίση που δείχνει το παρακάτω... και με τα πόδια... θα σου βγει η ψυχή! :geek:


gradient4.gif
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Ωραία δουλειά ανοίξαμε. :biggrin:
Να ψάχνουμε ποιο ΕV ανεβαίνει Everest.

By the way, άλλος. Όχι αυτός με την παραπάνω υπόγα.
View attachment 352967
Υπάρχει το ενδεχόμενο, ειδικά με εκκίνηση στην ανηφόρα από πλήρη στάση όπως αναφέρει, το traction control να "έπνιγε" εντελώς τον κινητήρα γιατί πολύ απλά δεν επαρκούσε η πρόσφυση των ελαστικών για να ανταπεξέλθει σε τέτοια αφύσικη κατάσταση. Το διάγραμμα που έχει βάλει ο Σώτος από πάνω, είναι πολύ παραστατικό...
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Θα δούμε, αν και για να γίνει αυτό πρέπει να το πάρω για τουλάχιστον 2 ώρες. Που μάλλον δεν παίζει. Mε χαλάει και η απουσία one pedal drive.

Έχουμε δρόμο ακόμα για την αγορά BEV. Βήμα βήμα. Ο πρώτος στόχος ενεργειακής ανεξαρτησίας επετεύχθη. Αύριο ηλεκτρίζεται το πάρκο. 11:00 έχουμε ραντεβού με ΔΕΔΔΗΕ για ενεργοποίηση.

:party::party::party:
Με γειες!

Πάντως, κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρει! :)
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.282
Reaction score
10.891
Πάντως, με μια γρήγορη ματιά που έριξα, το Model Y αναφέρει ως μέγιστη ικανότητα αναρρίχησης ">30%".
Μάλιστα, αυτό αφορά το τετρακίνητο, καθώς στο εγχειρίδιο του δικίνητου 3/Υ δεν αναφέρει κάτι σχετικά.
Απ'ότι φαίνεται, για ικανότητα αναρρίχησης, μόνο Jeep και βενζίνη... :(

:biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.159
Reaction score
137.736
Το Υ πάει παντού, στάνταρ.

Το έχω ανεβάσει σε κατσάβραχα, που λες δεν ανεβαίνει τίποτα άλλο από κατσίκι, τρελές ανηφόρες, ανόητες. Μια χαρά ανεβαίνει αυτό το ρημάδι.

Νομίζω πως η τετρακίνηση που έχει, είναι το μυστικό.
Εκπληκτική δουλειά έχουν κάνει.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.796
Μηνύματα
2.952.127
Members
38.239
Νεότερο μέλος
bkonar6
Top