Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.841
Reaction score
43.097
Βρήκα φορτιστή με πιστωτική επιτέλους
για κάντο μας λίγο πιο λιανά αυτό πληζ, πήγαινες δλδ σε ένα σταθμό και έψαχνες να βρεις να φορτίσεις με κάρτα και δεν έβρισκες και πήγαινες παρακάτω σε άλλο σταθμό κ.ο.κ. μέχρι να πετύχεις φορτιστή που να δέχεται κάρτα;
 

Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.766
Βρήκα φορτιστή που σου έδινε επιλογή να πληρώσεις με πιστωτική. Σε άλλους ήθελε είτε αποκλειστικά κάρτα συνδρομητή είτε εφαρμογή.
Κάποιες εφαρμογές δεν είναι διαθέσιμες για την Ελλάδα άλλες έχουν θέμα να δεχτούν την κάρτα (ή το ανάποδο η κάρτα δεν γουστάρει να χρεωθεί) αλλά εντάξει με λίγο άγχος την βρίσκεις την άκρη
 

Μηνύματα
22.424
Reaction score
16.476
1st world problems... :geek:

Τελικά δεν κατάλαβα όμως, το ηλεκτρικό το διάλεξες γιατί ήθελες να κάνεις τις διαδρομές με ηλεκτρικό, ή μόνο τέτοια διαθέτουν εκεί στα βόρεια; Γιατί λίγο ταλαιπωρία βλέπω στο σύστημα, συχνά στοπ για φόρτιση, να μην βρίσκεις φορτιστή με πιστωτική, κλπ.
 

Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.766
Το κάνα γιατί μπορώ, κάπως έτσι.
Κόντρα στους γνώστες που λένε ότι τα ηλεκτρικά δεν πάνε ταξίδι, δεν γουστάρουν κρύο κλπ

950 χλμ σε μια μέρα με θερμοκρασίες από 8 το πρωί που ξεκίνησα μέχρι 0 το βράδυ που έφτασα.
3 στάσεις για φόρτιση 30-35 λεπτά καθαρός χρόνος η κάθε μία κοντά 40 με μπινελίκια γιατί δεν είναι plug and charge.
Άμα συνηθίσεις και είσαι καθημερινός χρήστης τα μπινελίκια είναι δευτερόλεπτα.
Προφανώς το αυτοκίνητο ακατάλληλο για ταξίδι, 23kwh στα 100 ήθελε.
Οι μεγάλες μπαταρίες δεν λύνουν το πρόβλημα, μόνο η ταχύτητα φόρτισης και το άριστο efficiency. Οτιδήποτε άλλο είναι προς λάθος κατεύθυνση τέρμα λάθος δηλαδή.
 

Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.766
Έκανα την διαδρομή με μέση ταχύτητα 102χαω, συνήθως πάνω από το όριο 5-10χαω (110 με 120 Σουηδία και μέχρι 130 Δανία τα όρια), μια μέρα που έβρεχε γαι τα 800χλμ.
Θεωρητικά σε συμβατικό θα έκανα 50 λεπτά λιγότερα σε στάσεις (έναν ανεφοδιασμό λογικά, φαι και κατουρημα) και κάνα 20λεπτο στο δρόμο αν άνοιγα ακόμα λίγο από το όριο.

Βέβαια σε αυτές τις χώρες με ένα τεσλα δε θα είχε διαφορά αφού θα μπορούσα αφενός να κινηθώ με 20% χαμηλότερη κατανάλωση και 5χαω μέση μεγαλύτερη, ενώ επιπλέον οι φορτίσεις θα ήταν πολύ συντομότερες πχ 3 στάσεις των 20-25λεπτων για 170kwh σύνολο αντί των 105 λεπτών για 215.
Οι φορτιστές πάντως δω πάνω είναι αμέτρητοι. Σε μια στάση που έκανα σε ένα τύπου εμπορικού χωριού (συνηθισμένο στην βόρεια Ευρώπη) πρέπει να είχε πολυ πάνω από 50 300+αριδες από διάφορους παροχους, χώρια τους πιο μικρούς. Σε πιο μικρά "χωριά " είχε 2-3 6αδες . Εντάξει είμαστε πολύ πίσω δεν το συζητάμε.
 


Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.766
Κάπως έτσι ναι. Στη Δανία πιο ακριβά, στη Σουηδία πιο φθηνά.
Ένα Lexus nx350 πχ θα έκαιγε ίσως κάτι λιγότερο στην Ελλάδα με 1.75 σίγουρα λιγότερο στη Σουηδία με 1.5 το λίτρο.
Περιβαλλοντικα όμως το polestar έκαψε ενέργεια 2.5 λίτρων βενζίνης ισοδύναμο με 4 λίτρα πετρελαίου αν η παραγωγή ήταν καθαρά από ορυκτά καύσιμα (που δεν ειναι) άρα στην συγκεκριμένη περιοχή λιγότερο από 5 κιλά co2 στα 100 (ίσως αρκετά λιγοτερο) σε σχέση με τα πχ 20+ κιλά co2 ενός καλού hev.

Θεωρητικά το ds#8 θα έβγαζε το ταξίδι με μια στάση των 40 λεπτών και 130kwh σύμφωνα με τα specs. Τεράστια διαφορά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.923
Reaction score
85.156
Κάπως έτσι ναι. Στη Δανία πιο ακριβά, στη Σουηδία πιο φθηνά.
Ένα Lexus nx350 πχ θα έκαιγε ίσως κάτι λιγότερο στην Ελλάδα με 1.75 σίγουρα λιγότερο στη Σουηδία με 1.5 το λίτρο.
Περιβαλλοντικα όμως το polestar έκαψε ενέργεια 2.5 λίτρων βενζίνης ισοδύναμο με 4 λίτρα πετρελαίου αν η παραγωγή ήταν καθαρά από ορυκτά καύσιμα (που δεν ειναι) άρα στην συγκεκριμένη περιοχή λιγότερο από 5 κιλά co2 στα 100 (ίσως αρκετά λιγοτερο) σε σχέση με τα πχ 20+ κιλά co2 ενός καλού hev.

Θεωρητικά το ds#8 θα έβγαζε το ταξίδι με μια στάση των 40 λεπτών και 130kwh σύμφωνα με τα specs. Τεράστια διαφορά.
Δεν δίνουν την δυνατότητα να επιλέξεις αυτοκίνητο;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.379
Reaction score
138.200
Οι μεγάλες μπαταρίες δεν λύνουν το πρόβλημα, μόνο η ταχύτητα φόρτισης και το άριστο efficiency. Οτιδήποτε άλλο είναι προς λάθος κατεύθυνση τέρμα λάθος δηλαδή.
😍😍😍😍😍😍😍

ΥΓ. Και χωρίς μπινελίκια (ούτε καν πιστωτικές, μόνον με plug and charge)
 

Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.766
Δεν δίνουν την δυνατότητα να επιλέξεις αυτοκίνητο;
Η hertz όχι. Στις παρατηρήσεις είχα γράψει ότι ήθελα Tesla , όσο σου δώσανε εσένα πήρα και εγώ.
Τα 220kw πάντως δείχνουν όταν αποφασίσεις να παίξεις μόνος σου (γιατί σε τόσες ώρες οδήγησης είχα μόνιμα adaptive cruise και pilot assist)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.922
Reaction score
30.855
Να πούμε για το CCS πως τόσο η απουσία Plug & Change όσο και το βύσμα έκτρωμα ευθύνονται όσοι το έβγαλαν (μέσα είναι όλες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες).

Το Plug & Change δεν προχώρησε στο CCS (ούτε καν στην Αμερική, τώρα βέβαια καληνύχτα δεν έχει σημασία) λόγω προσωπικών δεδομένων όπως λέγεται.

Do it like Tesla ρε άνθρωπε να τελειώνουμε. Ανθρώπινο βύσμα και κουμπώνεις - τελειώνεις.
 




Μηνύματα
16.750
Reaction score
23.766
😍😍😍😍😍😍😍

ΥΓ. Και χωρίς μπινελίκια (ούτε καν πιστωτικές, μόνον με plug and charge)
Που σημαίνει πρέπει να ελαφρύνουμε τα κωλαμαξα επιτέλους.
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι παίζει με το #8. Αν είναι τόσο ψαγμένο όσο διαφημίζουν πρέπει να είναι 200 φορές ανώτερο από την πρεμιουμ μλκ που έχω νοικιάσει. Τα 400V δίνουν δυνατότητα για πάνω από 200kw φόρτιση, αν μπορεί να φορτίζει 10-80 με μέση ταχύτητα 150+ το όχημα με μια ενδιάμεση φόρτιση εξαντλεί τα περιθώρια ενός οδηγού σε μια μέρα.

Ιδανικά για τα σημερινά δεδομένα καλό bev θα είναι ένα όχημα που θα χρειάζεται έως 15kwh στα 100χλμ για ταχύτητες 140χαω σε όλες τις συνθήκες (μάλλον δεν υπαρχει τέτοιο σήμερα, αλλά αν δούμε βαθμούς απόδοσης τεσλα σε αυτές τις ταχύτητες υπάρχει ακόμα τεράστιο περιθώριο εξέλιξης, χωρίς να αγγίζουμε το βάρος και την αεροδυναμική, μόνο το drivetrain)
Μετά από τέτοιο επίτευγμα τελειώνει για πάντα η συζήτηση.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.922
Reaction score
30.855
R5. Καθόλου άσχημα. Εννοείται βέβαια ότι μιλάμε για κίνηση κυρίως εντός πόλης (και λίγο παρά έξω όπως λέει), αλλά και πάλι για χειμώνα (Ιταλία) είναι έως και εξαιρετικά.

Εκτίμηση αυτονομίας Renault 5 σε φουλ φόρτιση

1000019039.jpg
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.863
Reaction score
10.774
Για αυτονομία μόνο αυτόν κοιτάω γιατί τα κάνει με 130 στην Εθνική.

 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.841
Reaction score
43.097
Το ακουμπάω εδώ μιας και το καλύτερο και το χειρότερο της χρονιάς (για αυτούς) είναι ηλεκτρικό.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.922
Reaction score
30.855
Υπάρχει μια "φήμη" (ας το πούμε έτσι), πως το TOP10 των πωλήσεων BEVs παγκοσμίως είναι κάπως έτσι.

1) TESLA
2) TESLA
3) BYD
4) BYD
5) BYD
6) BYD
7) BYD
8) BYD
9) BYD
10) VW

:lolsign:
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.948
Μηνύματα
2.956.980
Members
38.268
Νεότερο μέλος
kostas vak
Top