Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.664
Reaction score
31.656
Μια νέα έκδοση του Megane e-tech έκανε την εμφάνιση της, σε τιμή ελαφρός χαμηλότερη από την full extra. H Esprit Alpine, σε ματ εξωτερικό και νέο εσωτερικό χρώμα, και υλικά. Νέα καθίσματα, ενώ μπαίνει και one-pedal drive σε αυτό αλλά και όλα τα Megane. Στον στάνταρντ εξοπλισμό όλων των μοντέλων μπαίνει και 11kW bidirectional on-board charger, και Plug & Charge με την αρχή να γίνεται στους φορτιστές και ταχυφορτιστές που δέχονται Mobilize Charge Pass. Ο οδηγός θα μπορεί να φορτίζει χωρίς συνδρομή ή κάρτα. Θα κουμπώνει, θα γίνεται αναγνώριση οχήματος και θα ξεκινά η φόρτιση.

1000021913.jpg
1000021912.jpg

1000021914.jpg
1000021916.jpg
 
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.898
Reaction score
87.606
Είδα τα βιντεάκια, τις φωτό, τα χαρακτηριστικά και μου αρέσει. Και αισθητικά, και ως μέγεθος, και είναι πολύ σύγχρονο τεχνολογικά.
Ως fan boy, ψηφίζω CLA τετρακίνητο, και είμαι πλέον με το χέρι στην σκανδάλη μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες.
Ακόμα και αν φύγει ο Έλον από CEO, πάλι το προτιμώ κατά πολύ από τα Tesla και ας περιμένω λίγο παραπάνω, κι ας δώσω και 15Κ παραπάνω. Αξίζει σαφώς.
Έκλεισα, τώρα συζητάμε πλέον για το χρώμα μόνο.
:party:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.898
Reaction score
87.606
Δεν ξέρουμε. Γράφτηκαν κάτι εικασίες αλλά είναι πολύ καλές για να είναι αληθινές.
Υπολογίζω αρκετά κάτω από την EQE, και πάνω από το model 3.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.841
Reaction score
141.003
Βρε ωραίο φαίνεται, αλλά κάτσε να δούμε τα λεφτά του, με μια καλά "γεμάτη" διαμόρφωση (αυτά τσούζουν στη φίρμα).
 

TGD

Μηνύματα
9.419
Reaction score
9.397
Άντε, να βγει το νέο eUP.
Ακόμα δεν έχω ηρεμήσει με τη γυναίκα μου που δεν με άφησε να αγοράσω ένα από τα τελευταία κομμάτια που τα έδιναν με έκπτωση όταν καταργήθηκε (για δεύτερη φορά).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.898
Reaction score
87.606
Βρε ωραίο φαίνεται, αλλά κάτσε να δούμε τα λεφτά του, με μια καλά "γεμάτη" διαμόρφωση (αυτά τσούζουν στη φίρμα).
Στο EQE το διαμόρφωνα λιγότερο από 100Κ.
Εδώ μιλάμε για μικρότερη σειρά, πες να φτάσω 75. Άντε 80.
 


Μηνύματα
1.355
Reaction score
2.051
σχόλια πάνω στις διαφορές των ρουλεμάν στα συστήματα μετάδοσης ανάμεσα σε VW και Tesla
αλλά και αυτά του cybertruck που είναι πιο φτηνιάρικα από άλλα Tesla


γιατί έχουμε ξεχάσει ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο μπαταρία και πόσες ευκολίες έχει το infotainment
αλλά και μηχανικά μέρη μετάδοσης, φρένα, αναρτήσεις κλπ
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.841
Reaction score
141.003
σχόλια πάνω στις διαφορές των ρουλεμάν στα συστήματα μετάδοσης ανάμεσα σε VW και Tesla
αλλά και αυτά του cybertruck που είναι πιο φτηνιάρικα από άλλα Tesla


γιατί έχουμε ξεχάσει ότι αυτοκίνητο δεν είναι μόνο μπαταρία και πόσες ευκολίες έχει το infotainment
αλλά και μηχανικά μέρη μετάδοσης, φρένα, αναρτήσεις κλπ
Το efficiency των Τέσλα, μέχρι και στον κινητήρα, δεν το φτάνουν οι Γερμανοί, κι αυτό φαίνεται εύκολα και στο ανωτέρω βίντεο, από την πολύ μεγαλύτερη μάζα των εξαρτημάτων των γερμανικών και τον μεγαλύτερο αριθμό εξαρτημάτων, που βεβαίως συνοδεύονται και από υψηλότερο κόστος.

Σε αυτά τα πράγματα, η ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων αποτελεί άλλη μια σημαντική παράμετρο, και όσο πιο πολλά τα εξαρτήματα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να υπάρχει ένα εξάρτημα που να χρειάζεται αντικατάσταση.

Η συνολική ανθεκτικότητα του κινητήρα, ώστε να μη χρειαστεί σέρβις ή αντικατάσταση, είναι άλλη μια σημαντική παράμετρος, και δεν ξέρω εκεί τι ψάρια πιάνουν τα γερμανικά, θέλει μερικά χρόνια ακόμα για να βγουν συμπεράσματα (και δεν ισχυρίζομαι ότι θα έχουν πρόβλημα τα γερμανικά), αλλά στα Τέσλα τα πράγματα έχουν περάσει σε next level, χαρακτηριστικό προσωπικό παράδειγμα η υγεία των δικών μου κινητήρων, μετά από 50.000 χλμ, που βρίσκεται στο 99,9% της αρχικής τους κατάστασης.
 

Μηνύματα
1.355
Reaction score
2.051
αυτό που δείχνει από Tesla είναι μικρότερο τμήμα (του συστήματος μετάδοσης) αυτού που δείχνει από VW,
αυτός λέει ότι ο τύπος των ρουλεμάν στην Tesla πλεονεκτούν στο ότι έχουν μικρότερες τριβές και αυτά της VW πλεονεκτούν στο ότι είναι μεγαλύτερης αντοχής
κάνει επίσης διάκριση σε αυτά του cybertruck που λέει ότι είναι φθηνότερο κατασκευαστικά και χαμηλότερης ποιότητας από τα άλλα Tesla

θα είχε ενδιαφέρον να δούμε και από άλλους κατασκευαστές τι βάζουν
 

Μηνύματα
17.163
Reaction score
24.538
Το efficiency των Τέσλα, μέχρι και στον κινητήρα, δεν το φτάνουν οι Γερμανοί, κι αυτό φαίνεται εύκολα και στο ανωτέρω βίντεο, από την πολύ μεγαλύτερη μάζα των εξαρτημάτων των γερμανικών και τον μεγαλύτερο αριθμό εξαρτημάτων, που βεβαίως συνοδεύονται και από υψηλότερο κόστος.

Σε αυτά τα πράγματα, η ανθεκτικότητα των εξαρτημάτων αποτελεί άλλη μια σημαντική παράμετρο, και όσο πιο πολλά τα εξαρτήματα, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες να υπάρχει ένα εξάρτημα που να χρειάζεται αντικατάσταση.

Η συνολική ανθεκτικότητα του κινητήρα, ώστε να μη χρειαστεί σέρβις ή αντικατάσταση, είναι άλλη μια σημαντική παράμετρος, και δεν ξέρω εκεί τι ψάρια πιάνουν τα γερμανικά, θέλει μερικά χρόνια ακόμα για να βγουν συμπεράσματα (και δεν ισχυρίζομαι ότι θα έχουν πρόβλημα τα γερμανικά), αλλά στα Τέσλα τα πράγματα έχουν περάσει σε next level, χαρακτηριστικό προσωπικό παράδειγμα η υγεία των δικών μου κινητήρων, μετά από 50.000 χλμ, που βρίσκεται στο 99,9% της αρχικής τους κατάστασης.
Μπλα μπλα μπλα , αν τα spec της cla είναι αληθινά στείλε χαιρετίσματα στο efficiency του Tesla . Σε κάνα δυο χρόνια θα πέσει πολύ γέλιο με αυτά που έχετε γραψει κατά καιρούς
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.664
Reaction score
31.656
Τα νούμερα που έχουν ανακοινώσει, ας πούμε οι δημοσιογράφοι γιατί αυτά τους έσωσαν, δεν βγαίνουν.

Η μεγάλη μπαταρία, και με την κατανάλωση που έχουν δώσει, δεν βγάζει ούτε 600χλμ. Και κάνουν λόγο για 800χλμ.

Εγώ λέω μακάρι να βγάζει 550χλμ. Μια χαρά θα είναι.

Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε πόσο θα ξεκινά με την 60αρα LFP. Με την 85αρα NMC ξέρουμε θα είναι αρκετά ακριβό.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.664
Μηνύματα
2.987.271
Members
38.359
Νεότερο μέλος
Γιαννα
Top