Η επάρκεια του κρίνειν

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.399
Reaction score
141.998
Απάντηση: Re: Η επάρκεια του κρίνειν

Κώστα οι γνώσεις και οι μετρήσεις είναι ένα θεμελιώδες εργαλείο για τη σχεδίαση και το στήσιμο ενός μηχανήματος.

....


Ας μη διαφωνούμε στα ίδια, δεν υπάρχει ούτε υπήρξε ποτέ σχεδιαστής που να κατέληξε σε κάτι ερήμην των αυτιών του.
δε διαφωνούμε στα ίδια, απλά προσπαθώ να αποδείξω (με λογική - αντίθετα δηλαδή με την έννοια του χάλι έντ) ότι το θέμα γούστου ξεκινάει εκεί που σταματάει η γνώση, ΟΧΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ. :126:

ξέρω, τη σπάω σε κάπχιους κάπχιους...:142::137::138:
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

όταν στήνω μια κεφαλή πάνω στο βραχίονα, βασίζομαι στις γνώσεις μου, όχι στο γούστο μου.
Στα πόσα μέτρα την στήνεται ΚώσταEAR? Στα 3 μέτρα ή παραπάνω? :142:
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Κωστα και η γνωση θελει γουστο!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.399
Reaction score
141.998
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

είστε μεγάλα πειραχτήρια. :141:


θα σας δείξω εγώ ρε, θα ξανα-πάρω πικάπ! :137::138::143:
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Εσυ ασε τα πειραχτηρια και λεγε: Το βαρελι γεματο ειναι? Να ερθω για καμμια ...επιθεωρηση!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.399
Reaction score
141.998
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Εσυ ασε τα πειραχτηρια και λεγε: Το βαρελι γεματο ειναι? Να ερθω για καμμια ...επιθεωρηση!
έλα ασπροβάλτα ρε συ μπιλ, σιγά, τι ψυχή έχουν 80 χιλιόμετρα; 20 λεπτά δουλειά είναι, ο δρόμος είναι τέλειος! ιδίως σε σένα που γυρνάς όλη τη γη 2 φορές το μήνα...:136:

έλα, έχω μπόλικες παγωμένες μπύρες....:145:
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

έλα ασπροβάλτα ρε συ μπιλ, σιγά, τι ψυχή έχουν 80 χιλιόμετρα; 20 λεπτά δουλειά είναι, ο δρόμος είναι τέλειος! ιδίως σε σένα που γυρνάς όλη τη γη 2 φορές το μήνα...:136:

έλα, έχω μπόλικες παγωμένες μπύρες....:145:
Αντε καλα, κατα τις 6. Θα ρθω για επιθεωρηση στο κατα ποσο επαρκες ηχοσυστημα εχεις στην θαλασσα!
 

D

Deleted member 8307

Guest
σχετικά με την ηχητική nirvana, όπως αναφέρθηκε προηγουμένος από τα παιδιά ... το αυτί με γνώμονα το γούστο μας, οι συναυλίες, οι πολλές/διαφορετικές ακροάσεις ως μέθοδος εκμάθησης ήχητικής αρτιότητας είναι σίγουρο είναι ότι θα μας οδηγήσουν σε λάθος συμπεράσματα και σε συχνές αλλαγές συσκευών.
αργά ή γρήγορα οι χρωματισμοί χώρου, η ασυμβατότητα συσκευών (ηλεκτρική) και χώρου-συστήματος θα μας κουράσουν. ο audiophile που αλλάζει λιγότερο μηχανήματα είναι αυτός που χρησιμοποιεί τις γνώσεις ή βασίζεται σε γνώσεις άλλων (άμα δεν θέλει ή βαριέται να μάθει) και την κοινή λογική.
με αυτό τον τρόπο θα πετύχει σίγουρα long-term satisfaction, αληθοφάνεια κ.ο.κ. με το λιγότερο τίμημα.

άλλο κανείς να παίζει στην παιδική χαρά (ακροάσεις, μεταφυσικές εμπειρίες, συναυλίες, κ.ο.κ. ... κάτι που μου αρέσει να το κάνω με τους φίλους μου για ψυχαγωγία), άλλο ανυπόστατες θεωρίες περί ηλεκτρικών μεγεθών και άλλο υψηλή πιστότητα που οδηγεί, επαναλαμβάνω, σε long-term satisfaction. κι ας ακούγεται κουφό και πικρό σε πολλούς.

έτσι λοιπόν θα απολαμβάνει την μουσική του σε βάθος χρόνου ...
(imho)
 

themiloc

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.069
Reaction score
257
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

... πολλοί βασίζονται στο γούστο τους.
ξέρετε γιατί? είναι απλό: διότι είναι ανεπαρκείς οι γνώσεις τους.
ή βασίζονται στα αυτιά τους γιατί κατάλαβαν οτι με τις επαρκέστατες γνώσεις και μετρήσεις δεν οδηγήθηκαν ακριβώς εκεί που περίμεναν.
Δεν υπάρχει Κωσταυτιά τελειότερο εργαλείο από ένα πάνελ εξησκημένων ακροατών σε σωστά και προσεκτικά οργανωμένες ακροάσεις. Η ηχητική αναπαραγωγή δεν είναι ηλεκτρική εγκατάσταση είναι κάτι παραπάνω.
 

Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

είστε μεγάλα πειραχτήρια.


θα σας δείξω εγώ ρε, θα ξανα-πάρω πικάπ!
παρε εσυ πικαπ και αν βαριεσαι ερχομαι να το ρυθμισω εγω , γιατι μαρεσει να ρυθμιζω πικαπ.πινοντας μπυρες.
 

Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

... πολλοί βασίζονται στο γούστο τους.
ξέρετε γιατί? είναι απλό: διότι είναι ανεπαρκείς οι γνώσεις τους.
ή βασίζονται στα αυτιά τους γιατί κατάλαβαν οτι με τις επαρκέστατες γνώσεις και μετρήσεις δεν οδηγήθηκαν ακριβώς εκεί που περίμεναν.
Δεν υπάρχει Κωσταυτιά τελειότερο εργαλείο από ένα πάνελ εξησκημένων ακροατών σε σωστά και προσεκτικά οργανωμένες ακροάσεις. Η ηχητική αναπαραγωγή δεν είναι ηλεκτρική εγκατάσταση είναι κάτι παραπάνω.
ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι ηλεκτρικη εγκατασταση.Ειναι κατι πολυ πολυ παραπανω. Ειναι τεχνη να στηνεις συστηματα ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΟΥΣΙΚΗ και απλο να συνδεεις καποια καλα μηχανηματα .:126:
 

Μηνύματα
5.004
Reaction score
4.247
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

παρε εσυ πικαπ και αν βαριεσαι ερχομαι να το ρυθμισω εγω , γιατι μαρεσει να ρυθμιζω πικαπ.πινοντας μπυρες.
Νικο την μπυρα ομως δεν την παιρνει με μετρησεις αλλα με το γουστο ο ασχετος :142:.
Εμεις τι να να κανουμε ...γιατρος ειναι, καλη ειναι του λεμε . Μην τον στεναχωρησουμε! Ειναι και ευαισθητος 105 db!!
 

Μηνύματα
1.597
Reaction score
6
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Νικο την μπυρα ομως δεν την παιρνει με μετρησεις αλλα με το γουστο ο ασχετος :142:.
Εμεις τι να να κανουμε ...γιατρος ειναι, καλη ειναι του λεμε . Μην τον στεναχωρησουμε! Ειναι και ευαισθητος 105 db!!
καλο!!

θελω καλη μπυρα και σε ειδικο ποτηρι.Ολα παγωμενα και κανενα μεζε.:136:

Μετα να δεις πικαπ που θα του στησω του γιατρου μας.

Eιπες για 105 DB? που ειναι τοσα πολλα ντι μπι ?Εννοεις στο w/m?

Γιατρε eAR ποσα ντιμπόπουλα ειναι τα ηχεια?
 

Μηνύματα
250
Reaction score
39
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

ρε συ συνονόματε, και με το συμπάθιο δηλαδή, αλλά αφού είσαι εξαιρετικός τεχνικός (κι όχι καλλιτέχνης, ζωγράφος, διακοσμητής ή μουσικός), με πάρα πολλές γνώσεις, αφού ξέρεις ότι υπάρχουν ένα σωρό μετρήσεις (αναφέρεις κάπχιες από αυτές) που ουσιαστικά ξεβρακώνουν την πραγματικότητα, για ποιό γούστο μιλάς εν τέλει;

ε, θα μας χαζέψεις...:609::623::609::623:

κι ας πάρω ως παράδειγμα τα ηχεία που έφτιαξες πρόσφατα, για πες μου δηλαδή, που μετράν άσχημα; και στην κατασκευή τους:
1) τα μεγάφωνα τα διάλεξες με βάση το γούστο σου ή με βάση τις γνώσεις σου, τα χαρακτηριστικά τους και τις μετρήσεις τους?
2)Το κρος το έκανες με βάση χαρακτηριστικά, μελέτη και μετρήσεις, δηλαδή με βάση τις γνώσεις σου, ή βάσει του γούστου σου? Ακόμα και τον τελευταίο πυκνωτή σε ένα παθητικό κρος τον επιλέγεις βάσει γούστου ή βάσει χαρακτηριστικών, βάσει γνώσης?
3)Την καμπίνα την έκανες με βάση τις γνώσεις σου, ή με βάση το γούστο σου έφτιαξες κόρνες ασχέτως μαθηματικών προσεγγίσεων?

τελικά πόσο περιορίζεται το προσωπικό σου γούστο?

Μήπως απλά το γούστο υφίσταται όσο το επιτρέπει το μέγεθος της ανεπάρκειας των γνώσεών μας; Δηλαδή αν γνωρίζαμε τα πάντα θα είχαμε κάτι να επιλέξουμε με βάση το γούστο μας αν θέλαμε να φτιάξουμε κάτι τεχνικώς άρτιο, ή μόνο όταν είναι ανεπαρκείς οι γνώσεις μας αναγκαζόμαστε να κάνουμε επιλογές βάσει του γούστου μας?




Σε αυτή την ζωή δεν υπάρχει το τέλειο. Ας υποθέσουμε ότι δύο σχεδιαστές-μηχανικοί αναλαμβάνουν ένα συγκεκριμένο έργο, συγκεκριμένου οικονομικού μεγέθους. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να καταλήξουν στο ίδιο αποτέλεσμα. Οι μηχανικοί μπορεί να είναι ίσης αξίας-μεγέθους, αλλά δεν είναι ίδιοι άνθρωποι. Κάποια στιγμή επιλέγουν, συμβιβάζονται ανάλογα με τις εμπειρίες , τον χαρακτήρα , τα βιώματά τους. Δηλαδή το προσωπικό γούστο τους.

Κι ένα άλλο παράδειγμα, ποιο ειδικευμένο. Έχουμε να επιλέξουμε δύο μεγάφωνα μεσαίων-υψηλών. Το ένα με θόλο βηρυλλίου, που έχει άριστη απόκριση ψηλά, αλλά βγάζει κάποιο ελαφρύ συντονισμό, που τον εκλαμβάνεις σαν μία ελαφριά σκληράδα στο σίγμα των γυναικείων φωνών. Το άλλο με θόλο βακελίτη, με ζεστή μεσαία περιοχή, παντού μαλακό, αλλά τόσο μαλακό που εκ των πραγμάτων οδηγεί σε περιορισμένη απόκριση στις υψηλές συχνότητες. Και τα δύο έχουν ‘αριστες μετρήσεις-διαφορετικές δε. Ποιος μπορεί να τελεσιδικίσει υπέρ του ενός η του άλλου?

Αυτός είναι άλλωστε ο λόγος που κανένα ανθρώπινο δημιούργημα δεν είναι ίδιο με κάποιο άλλο. Στην ίδια κατηγορία τιμής. Αυτοκίνητα που βασίζονται στο ίδιο δάπεδο (π.χ. Φίατ και Αλφα Ρομέο), οι κατασκευαστές, τα ρυθμίζουν σύμφωνα με τις προτιμήσεις του αγοραστικού κοινού τους. Σύμφωνα με την φιλοσοφία της εταιρείας. ( πιο φιλικό το Φίατ, πιο σπόρ η Αλφα Ρομέο).


Σε περιμένω να ακούσουμε. Θα σε θέσω στο δίλημμα της επιλογής ενός υλικού.(ενός πυκνωτή στο κροσόβερ). Κάτι θα φτιάχνει, κάτι θα χαλάει. Μικρές διαφορές, που όμως η επιλογή τους θα θέτει το δικό σου γούστο. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στην χρήση ενός ακατάλληλου πυκνωτή.


Τα υλικά, και ο τρόπος που δένουν αυτά, δεν είναι μονοσήμαντος. Υπάρχει ελευθερία σχεδιαστικών επιλογών, χωρίς να μιλήσουμε για εσφαλμένη επιλογή. Πάντοτε (υποτίθεται) είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του ορθού. Υπάρχουν μαθηματικά προβλήματα που οι λύσεις είναι περισσότερες από μία. Και σε μία σύνθετη σχεδίαση που οι παράμετροι είναι εκατοντάδες, οι σωστές επιλογές, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εδώ μπαίνει το θέμα του γούστου, της προσωπικής σφραγίδας. Εδώ η δημιουργία συνδέεται με την τέχνη..
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Τα υλικά, και ο τρόπος που δένουν αυτά, δεν είναι μονοσήμαντος. Υπάρχει ελευθερία σχεδιαστικών επιλογών, χωρίς να μιλήσουμε για εσφαλμένη επιλογή. Πάντοτε (υποτίθεται) είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του ορθού. Υπάρχουν μαθηματικά προβλήματα που οι λύσεις είναι περισσότερες από μία. Και σε μία σύνθετη σχεδίαση που οι παράμετροι είναι εκατοντάδες, οι σωστές επιλογές, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εδώ μπαίνει το θέμα του γούστου, της προσωπικής σφραγίδας. Εδώ η δημιουργία συνδέεται με την τέχνη..
Δέν έχω λόγια...:137:
 

Μηνύματα
5.197
Reaction score
20
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

...στο δίλημμα της επιλογής ενός υλικού.(ενός πυκνωτή στο κροσόβερ). Κάτι θα φτιάχνει, κάτι θα χαλάει. Μικρές διαφορές, που όμως η επιλογή τους θα θέτει το δικό σου γούστο. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στην χρήση ενός ακατάλληλου πυκνωτή.

Τα υλικά, και ο τρόπος που δένουν αυτά, δεν είναι μονοσήμαντος. Υπάρχει ελευθερία σχεδιαστικών επιλογών, χωρίς να μιλήσουμε για εσφαλμένη επιλογή. Πάντοτε (υποτίθεται) είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του ορθού. Υπάρχουν μαθηματικά προβλήματα που οι λύσεις είναι περισσότερες από μία. Και σε μία σύνθετη σχεδίαση που οι παράμετροι είναι εκατοντάδες, οι σωστές επιλογές, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εδώ μπαίνει το θέμα του γούστου, της προσωπικής σφραγίδας. Εδώ η δημιουργία συνδέεται με την τέχνη..
Παρενθετική Ερώτηση:
Σύμφωνα με τα γραφώμενά σας μέσα στις πολλαπλές αποδεκτές υλοποιήσεις ξεχωρίζουμε 2 κατηγορίες: την μία που θα περιέχει λύσεις που ο κατασκευαστής πιστεύει ότι θα αρέσουν στο αγοραστικό κοινό και την δεύτερη που ο κατασκευαστής θα προσπαθήσει να αναπαράγει τον ήχο όσο δυνατόν πιστότερα στον "φυσικό". Σωστά?

Στην πρώτη περίπτωση από την αρχή έχει να κάνει, όντως, με το "γούστο", ίσως όχι του κατασκευαστή, αλλά του κοινού στο οποίο απευθύνεται, εκτός κι αν φτιάχνει πχ ηχεία για την προσωπική του χρήση.

Στην δεύτερη περίπτωση, που προσπαθεί να δώσει αυτό το "ουδέτερο/αχρωμάτιστο" πχ ηχείο δεν έχει να κάνει με το "γούστο" του, αλλά με την μνήμη του, σωστά? Το πως θυμάται τον φυσικό ήχο, και όπως έχω διαβάσει αυτή η μνήμη είναι αρκετά δύσκολη στην επανάκτηση...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.399
Reaction score
141.998
Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

την δήθεν "τέχνη" που αναφέρετε κάπχιοι, τη βασίζετε σε γνώσεις. Κανείς χωρίς αυτές τις απαραίτητες γνώσεις δε μπορεί να παρουσιάσει αυτή την "τέχνη" που λέτε, ακόμα κι αν μιλάμε για το στήσιμο-ταίριασμα κάπχιων συσκευών. Οπότε εκ των πραγμάτων, δε μιλάμε για "τέχνη", κακώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον όρο τόσο καταχραστικά, ακόμα κι αν προσπαθείτε με αυτόν τον τρόπο να εκφράσετε το θαυμασμό σας για το αποτέλεσμα, που ξεπερνά τις προσδοκίες των "δήθεν" ψυχρών γνώσεων. Η τέχνη δεν απαιτεί γνώσεις.... :136:


Σε περιμένω να ακούσουμε. Θα σε θέσω στο δίλημμα της επιλογής ενός υλικού.(ενός πυκνωτή στο κροσόβερ). Κάτι θα φτιάχνει, κάτι θα χαλάει. Μικρές διαφορές, που όμως η επιλογή τους θα θέτει το δικό σου γούστο. Και φυσικά δεν αναφέρομαι στην χρήση ενός ακατάλληλου πυκνωτή.
Δε πάω ποτέ σε ακρόαση, χωρίς να υπάρχει υπόσχεση για μπόλικες μπύρες. Για να το θέσω πιο ξεκάθαρα, πάω με τη μία για μπύρες και καλή κουβέντα, με πρόφαση ακρόαση. :137:

Όσο για τα διλήμματα τριλήμματα και τερτραλλήματα των υλικών, δε τα καταδικάζω, ιδίως σα συνοδευτικό μπύρας (μαζί με το σαλαμάκι και τις ελίτσες) απλά τα θεωρώ "σε δουλειά να βρισκόμαστε", διότι ξέρω πολύ καλά πως θα προτιμήσω άλλο υλικό για κάθε διαφορετική ηχογράφηση, ιδίως η αγαπημένη μου παλιά του Ξυλούρη ξέρω καλά τι θέλει. Όπως δε μπορείς να κάνεις όλες τις ηχογραφήσεις ίδιες, έτσι δε μπορείς να επιλέξεις και ένα πυκνωτή για όλες αυτές τις τόσο διαφορετικές μεταξύ τους.:126:

Η τελική κατάληξη στη χρήση κάπχιου πυκνωτή, ούτε το γούστο κάπχιου δε δηλώνει, ούτε τη μουσική και τις ηχογραφήσεις που προτιμά δεν ξεκαθαρίζει, ούτε φυσικά τέχνη δεν είναι. Είναι απλά μια ...επιλογή.:137: (Χωρίς περισσότερη αξία. Χωρίς "τέχνη".)

Μακάρι αυτή η επιλογή να γίνεται με βάση τις περισσότερες δυνατές γνώσεις.
 

Μηνύματα
2.274
Reaction score
968
Η γνώση οπωσδήποτε είναι σημαντική, αλλά δεν αρκεί από μόνη της στη ζωή. Απλά αποτελεί κάποιο ενδιάμεσο στάδιο σε κάτι πολύ μεγαλύτερο. Οπωσδήποτε δύο άνθρωποι με τις ίδιες γνώσεις δεν είναι εξίσου ικανοί για κάποιο έργο. Υπάρχουν πολλά περισσότερα πράγματα που χρειάζονται ακόμη ....

πχ:

Η φαντασία είναι σημαντικότερη από τη γνώση. - Άλμπερτ Αϊνστάιν

Άσε που όσα περισσότερα ξέρεις, τόσο περισσότερο συνειδητοποιείς πως δεν ξέρεις τίποτα.

Και τελικά καταλήγουμε στο:

Εν οίδα, ότι ουδέν οίδα. Σωκράτης
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

την δήθεν "τέχνη" που αναφέρετε κάπχιοι, τη βασίζετε σε γνώσεις. Κανείς χωρίς αυτές τις απαραίτητες γνώσεις δε μπορεί να παρουσιάσει αυτή την "τέχνη" που λέτε, ακόμα κι αν μιλάμε για το στήσιμο-ταίριασμα κάπχιων συσκευών. Οπότε εκ των πραγμάτων, δε μιλάμε για "τέχνη", κακώς χρησιμοποιείτε αυτόν τον όρο τόσο καταχραστικά, ακόμα κι αν προσπαθείτε με αυτόν τον τρόπο να εκφράσετε το θαυμασμό σας για το αποτέλεσμα, που ξεπερνά τις προσδοκίες των "δήθεν" ψυχρών γνώσεων. Η τέχνη δεν απαιτεί γνώσεις.... :136:
δέν είναι ετσι.Η τέχνη του να μελετάς με χαρτί και στυλό ένα πρόβλημα είναι τέχνη.
Ουσιαστικά η μελέτη ξεκινά πάντα απο τον ίδιο τον άνθρωπο και καταλήγει σε αυτόν.
Μετά μέσα απο εργαλεία επιλύουμε το πρόβλημα.
Αυτό που λέει ο άνθρωπος είναι οτι ο κάθε μηχανικός επιλέγει διαφορετικά εργαλεία στην επίλυση του ίδιου προβλήματος.

Π.χ. ο ένας θεωρεί οτι το ξύλο είναι καλύτερο υλικό.Ο άλλος θεωρεί οτι είναι το τσιμέντο.Πίσω απο αυτά τα δύο κρύβεται πολύ θεωρία.Ο μηχανικός οφείλει να την ξέρει και να επιλέξει σύμφωνα με αυτό που πιστεύει.

Αν τα εργαλεία επίλογής ήταν τα ίδια τότε θα υπήρχαν 3 αυτοκίνητα, 3 κινητά, 3 τηλεοράσεις κ.τ.λ.
Αντιθέτως όμως ο συνδυασμός των εργαλείων και των γνώσεων έχει φτιάξει διαφορετικές φιλοσοφίες και κατασκευές π.χ. Αμερικάνικη φιλοσοφία και Γιαπωνέζικη.

Το να καταδικάσουμε μία φιλοσοφία π.χ. το τούρμπο στα αυτοκίνητα είναι τελείως λάθος διότι πάμε με το φτωχό μυαλουδάκι μας να χτυπήσουμε μία βιομηχανία παραγωγής μυαλών που διδάσκει αυτό.

Βέβαια αν ανοίξουμε την τηλεόραση καθημερινά βλέπουμε ξερολομ@λ@κες να μιλάν περι ανέμων και υδάτων για τα πάντα.Ευτυχώς όμως ακόμα και αν η χώρα μας ανήκει στον πάτο του πολιτισμού υπάρχουν μηχανικοί και άνθρωποι οι οποίοι καταλαβαίνουν τί υπάρχει πίσω και γνωρίζουν οτι κάθε τριαντάφυλλο έχει και αγκάθια.

Και γι αυτό σήμερα υπάρχει πληθώρα προιόντων ανταγωνιστικών φιλοσοφιών.Βέβαια στον ήχο τα πράματα είναι λίγα και απλά.Στην εικόνα καθημερινά υπάρχουν συγκρούσεις και θύματα...
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
31.202
Reaction score
3.830
Re: Απάντηση: Η επάρκεια του κρίνειν

Τα υλικά, και ο τρόπος που δένουν αυτά, δεν είναι μονοσήμαντος. Υπάρχει ελευθερία σχεδιαστικών επιλογών, χωρίς να μιλήσουμε για εσφαλμένη επιλογή. Πάντοτε (υποτίθεται) είμαστε μέσα στις προδιαγραφές του ορθού. Υπάρχουν μαθηματικά προβλήματα που οι λύσεις είναι περισσότερες από μία. Και σε μία σύνθετη σχεδίαση που οι παράμετροι είναι εκατοντάδες, οι σωστές επιλογές, μπορούν να οδηγήσουν σε διαφορετικό αποτέλεσμα. Εδώ μπαίνει το θέμα του γούστου, της προσωπικής σφραγίδας. Εδώ η δημιουργία συνδέεται με την τέχνη...
Πολύ ωραία!
Απαραίτητη προϋπόθεση όμως είναι να γνωρίζεις τις "προδιαγραφές". Ως εκ τούτου, αν βάλεις έναν χαϊεντά, από αυτούς για παράδειγμα που ισχυρίζονται ότι κάνουν τέχνη τοποθετώντας τις συσκευές στο ρακ, συνδέοντάς τες στην πρίζα και επιλέγοντας τα "κατάλληλα συνοδά" (matching το λένε στην hiendland), να κάνει την επιλογή υλικών, το βραχυκύκλωμα είναι εκ των ων ουκ άνευ.

Στην Ελλάδα έχουμε μια μανία, ή μάλλον μια μεγαλο-μανία, μια τάση να χρησιμοποιούμε όρους που μας "ανεβάζουν" ψυχολογικά. "Τέχνη" κάνει και ο φούρναρης, "τέχνη" ο πωλητής, "τέχνη" και ο περιπτεράς, (οι υπόλοιποι κάνουν "λειτούργημα" διότι είναι δημόσιοι υπάλληλοι :137:). Υπό αυτό το πρίσμα ναι, υπάρχει τέχνη στο hi end, αφ' ενός η τέχνη του να ξεζουμίζεις έναν χαζούλη πελάτη με μπόλικα φράγκα και αφ' ετέρου η τέχνη του να προσπαθείς να μιλήσεις για πράγματα που δεν καταλαβαίνεις με αόριστους όρους. Να σου γράψει ο χαϊεντάς ακουστικές εντυπώσεις να δακρύσεις... :142:

...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.125
Μηνύματα
3.001.954
Members
38.412
Νεότερο μέλος
FotisLam
Top