Ιστορίες hi end για γέλια και για κλάματα

Μηνύματα
19.078
Reaction score
23.028
Βλακείες κάνει ο μπαρμπαΝιόνιος.
Εντελώς άδικη η σύγκριση.
Κι αν είναι μόνο για να δικαιώσει τον τίτλο, πάλι βλακείες. Διάλεξε να συγκρίνει δύο εντελώς συγκεκριμένα από τις 100δες που υπάρχουν, για μην πω 1000δες, αφού ο τίτλος δεν δικαιώνεται μόνο στη συγκεκριμένη περιοχή τιμών. Δεν προκύπτουν έτσι οι κανόνες μάναμ...
Ε, ενταξει μην σκας και τόσο πολυ, πάμε για κανά ουζάκι ποικιλία. :D
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.937
Reaction score
33.649
Ε, ενταξει μην σκας και τόσο πολυ, πάμε για κανά ουζάκι ποικιλία. :D
Σιγά μη σκάω. Την γνώμη μου λέω, που δεν είναι απλά γνώμη μου, πραγματικότητα είναι.
Από αλκοόλ πίνω μόνο οίνο. Ούτε εκεί ψάχνω την ποικιλομορφία.
 

Μηνύματα
19.078
Reaction score
23.028
Σιγά μη σκάω. Την γνώμη μου λέω, που δεν είναι απλά γνώμη μου, πραγματικότητα είναι.
Από αλκοόλ πίνω μόνο οίνο. Ούτε εκεί ψάχνω την ποικιλομορφία.
Ναι το βλέπω. Είδες που τα κατάλαβε όλα ο άνθρωπος μέσα σε μισή ώρα που σου έλεγα. Και με ένα τραγουδι κιόλας που ακους τι τραγούδι ειναι. Και η γνωμη του στην ουσία άλλαξε πολυ λίγο μετά απο τρείς μηνες που δουλεψε μαζί τους. Αυτό είναι η εμπειρία και μη μου πείς ότι ξέρει τώρα αυτός όλα τα χαρακτηριστικά και τεχνικά ζητήματα που ξέρουν και ασχολουνται οι audio people. Κάτσε εσυ να διαβάζεις όλα τα φορουμ τα ASR και τους ριβιουερς και να βγάζεις και κανόνες. Και τι σε νοιαζουν εσένα οι κανόνες και είναι δουλεια σου να θες να τους βάλεις ή οτι είσαι ικανός να τους βάλεις πιο πολυ απο αυτόν που είναι και η δουλειά του ;
 

Μηνύματα
19.078
Reaction score
23.028
Ούτε εκεί ψάχνω την ποικιλομορφία.
Ουτε αυτό κατάλαβες. Δεν είναι να την ψάχνεις ή όχι, εσυ ή οποιοσδήποτε. Είναι να αναγνωρίζεις στους άλλους το δικαίωμα να έχουν διαφορετική γνώμη, άποψη, γούστο, οτπική, πορεία κλπ απο ότι θα είχες εσύ. Απο που θα προκύψει μια ιδέα , εξέλιξη ή νέα γνώση δεν μπορείς να γνωρίζεις. Και μάλιστα συνηθως ιστορικά δεν προκύπτει απο αυτό που θεωρείται εδραωμένο ή ορθό. Αυτοί απο όπου προέκυψε το ορθό είχαν την ευκαιρία να ζήσουν και να δημιουργησουν σε ποικιλόμορφα περιβάλλοντα. Εάν μετά απο χρόνια ή δεκαετίες επικρατήσει άλλο περιβάλλον ομοιγένειας και ομοιομορφίας και αυτοί εκλειψουν, οι υπόλοιποι δεν θα μπορέσουν να κατεβάσουν ιδέες για κάτι νέο.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.937
Reaction score
33.649
Είσαι πνεύμα αντιλογίας τελικά.
Εγώ κανόνες δεν ορίζω, εκτός από κάτι ελάχιστους που τους κρατάω για τον εαυτό μου.
Πολύ απλά έγραψα το αυτονόητο: Δεν είναι δυνατόν να ακούς, όσο επισταμένως και αν, τρία ηχεία και να βγάζεις συμπεράσματα, ακόμα λιγότερο κανόνες για τα πάντα.
 

Μηνύματα
19.078
Reaction score
23.028
Είσαι πνεύμα αντιλογίας τελικά.
Εγώ κανόνες δεν ορίζω, εκτός από κάτι ελάχιστους που τους κρατάω για τον εαυτό μου.
Πολύ απλά έγραψα το αυτονόητο: Δεν είναι δυνατόν να ακούς, όσο επισταμένως και αν, τρία ηχεία και να βγάζεις συμπεράσματα, ακόμα λιγότερο κανόνες για τα πάντα.
Είμαι πνεύμα αντιλογίας με το πνεύμα αντιλογίας ; :D
Εγω το πνευμα αντιλογίας το χρησιμοποιώ για μεγαλύτερη εμβάθυνση στην λογική και στον προβληματισμό. Όχι απο ψυχολογικούς λόγους.
Τώρα μιλάς σωστά. Τους κανόνες τους βάζει ο καθένας για τον ευατό του πρώτα.
Οσο για τον ΜπαμρπαΝιόνιο πως τον είπες τις σπουδές του μπορείς να τις δείς. Ο άνθρωπος κάνει διαφημίσεις για τηλεόραση, ραδιοφωνο και ιντερνετ και τρέιλερ (και για σημαντικές εταιρίες) για να ζήσει και να προωθήσει τα projects του και τiς σπoυδές του. Τα περισσοτερα studios πλέον αυτό κάνουν. Δυο τρείς φίλοι που έχω αυτό κάνουν και εδώ Ελλάδα. Μέχρι και αυτό εδω έχει εκλειψει και δουλευουν στο εξωτερικό με τις συγχρονες δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία να δουλεύουν και απο όπου θέλουν.
Τους κανόνες που σπάει δεν τους διευκρίνησες. Εάν είναι ότι η συγκριση είναι μεταξύ μεγάλης διαφοράς τιμής (2 Κ - 4Κ -14 Κ) ο άνθρωπος δεν το κάνει για και με λόγους ή σκετπικό οντιοφίλ. Το κάνει για την δουλειά του. Η διαφορά τιμών πάντως κανονικά εσένα ειδκά θα έπρεπε να σου αρέσει - καθως είσαι υποστηρικτής απο οτι εχω κααλάβειι απο τα πόστ σου - ότι κάτι πολυ πολυ φθηνότερο μπορεί να είναι καλύτερο απο κάτι ακριβό. Εάν και αυτό ισχύει α) έχει όρια β) δεν είναι ο κανόνας δυστυχώς όσο και να το ήθελες (θέλαμε).

Εάν εξαιρέσουμε λοιπόν το εάν είναι "πρέσβης" και αυτός και εάν θεωρήσουμε ότι τα κινητρά του για αυτό το "ριβιου" ήταν αγνά το ριβιου του έχει κάποια λογική. Αυτό όσον αφορά τα κινητρα πάντως εάν είναι να το αμφισβητήσουμε πρέπει να το αμφισβητήσουμε και για τους άλλους. Δεν μπορούμε να κάνουμε cheery- picking. Προσωπικά η γνώμη μου είναι ότι στο ιντερνετ τίποτε (πολυ λίγοι και λίγα) δεν είναι πλέον αγνό και γράφεται κατα τύχη. But that's me. Οσον αφορά τον τίλτο είναι απλως clickbait (να δει και κάποιος το βιντεο του). Μέσα δεν αναφέρεται καθόλου σε αυτό το θέμα το εάν το ακριβότερο πάντα αξιζει τα λεφτά του και φυσικά δεν βγάζει κάποιο κανόνα.
Το μόνο σοβαρό πρόβλημα με αυτον τον άνθρωπο - εάν είναι να αναρωτηθείς - είναι ότι είναι Ολλανδός και η εταιρία αυτή είναι Ολλανδική. Αλλά όπως είπα εάν είναι να αμφισβητήσουμε τα κινητρα τότε δεν πρεπει να είμαστε επιλεκτικοί για ποιόν το κάνουμε και ποιον όχι και σίγουρα ουτε έτσι βγαίνει άκρη. Ή θα είμαστε αυστηροι με όλους.

Πάντως τα εχέγγυα για να κρίνει τα έχει πολυ περισσότερο απο τους audio people που ακουνε σε δέκα χρόναι ότι ακούει αυτος σε μια βδομάδα για την δουλειά του. Οι audio people δεν καταλαβαίνουν καν πως προκύπτει το reverb σε μια μίξη , πως αποκόπτεται π.χ. απο μια φωνή, τι ακριβώς αίσθηση τους δημιουργεί (πλατους και βάθους) και θα ξέρουν να κρίνουν σωστά ; Άσε που η κριτική του περιορίστηκε στα όρια και σε θέματα που αφορούν την διευκόλυνση κυρίως της δουλειάς του και όχι με οντιοφίλ ή Χαι Φαι κριτήρια. ¨Εστω και η αναρωτηση και clichbait του εάν το χρηματικό μεταφραζεται σε αποδοση απευθυνεται σε ανθρώπους peers του που έχουν στουντιο. Και σε αυτό τον pro audio κόσμο η αμφισβητηση περι της σχέσης κόστους - αποδοσης είναι πολυ πιο μεγάλη οπότε ίσως είχε αυτό στο μυαλό του να εξετάσει και να σπάσει σαν μυθο. Πάντως τα ηχεία φαίνεταi απο άλλα μελλοντικά βιντεο του ... ότι τα χρησιμοποιεί.
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.937
Reaction score
33.649
ΜπαμρπαΝιόνιο
Δεν με ενδιαφέρουν οι σπουδές του όταν βάζει τίτλους κλικμπέιτ. Δεν παίρνω στα σοβαρά τίποτα που υποστηρίζεται στον γιουτούμπα ούτε ασφαλώς βγάζω συμπεράσματα από ακροάσεις του, δεν κάθομαι να ακούσω καν.

ότι κάτι πολυ πολυ φθηνότερο μπορεί να είναι καλύτερο απο κάτι ακριβό
Αυτό δεν είναι κανόνας, όμως το "μπορεί" ισχύει σε έναν βαθμό. Άλλωστε οι εταιρείες ονόματα στην τελική τιμή τους ζητάνε από 50% έως και 90% για το brand. Τι έχει μέσα το βάνταξ και κοστίζει πιο ακριβά από την πόρσε? Ή τα ηχεία των $$$$$$-$$$$$$$??

Υπάρχουν και δεινόσαυροι που έχουν μείνει κολλημένοι στον περασμένο αιώνα, υπάρχουν και απατεώνες που παίρνουν ένα φτηνό μηχάνημα άλλης μάρκας (π.χ. oppo όταν ακόμα οι αδειοπίπολες το θεωρούσαν της πλάκας) το βάζουν μέσα σε δικό τους περίβλημα και το πουλάνε 10 φορές πάνω.

Αυτά και δεν περιγράφω άλλο.
 

Μηνύματα
19.078
Reaction score
23.028
Δεν με ενδιαφέρουν οι σπουδές του όταν βάζει τίτλους κλικμπέιτ. Δεν παίρνω στα σοβαρά τίποτα που υποστηρίζεται στον γιουτούμπα ούτε ασφαλώς βγάζω συμπεράσματα από ακροάσεις του, δεν κάθομαι να ακούσω καν.


Αυτό δεν είναι κανόνας, όμως το "μπορεί" ισχύει σε έναν βαθμό. Άλλωστε οι εταιρείες ονόματα στην τελική τιμή τους ζητάνε από 50% έως και 90% για το brand. Τι έχει μέσα το βάνταξ και κοστίζει πιο ακριβά από την πόρσε? Ή τα ηχεία των $$$$$$-$$$$$$$??

Υπάρχουν και δεινόσαυροι που έχουν μείνει κολλημένοι στον περασμένο αιώνα, υπάρχουν και απατεώνες που παίρνουν ένα φτηνό μηχάνημα άλλης μάρκας (π.χ. oppo όταν ακόμα οι αδειοπίπολες το θεωρούσαν της πλάκας) το βάζουν μέσα σε δικό τους περίβλημα και το πουλάνε 10 φορές πάνω.

Αυτά και δεν περιγράφω άλλο.
Ναι τις έχω υπόψιν μου αυτές τις περιπτώσεις, Δεν συζητάω για αυτές ούτε για τα πολλά $$$$ ούτε καν για brands που χρεώνουν premium τιμές για τα προιόντα τους. Μιλάω για τίμιους και καλούς κατασκευαστές που τιμολογούν καλά και έχουν καταφέρει να επιδείξουν μια σοβαρη ποιότητα στον ήχο τους. Υπάρχουν πολλοί και αυτούς πρέπει να υποστηρίζουμε αλλά κια να αγοράζουμε τα προιόντα τους. Αυτά τα παρδειγματα που χρησιμοποιείς ενώ αλήθεια είναι λίγα , κυκλοφορούν στο ιντερνετ (κάποια εποχή) για να υποστηρίξουν ψευδώς ότι όλοι τέτοιοι είναι οπότε το φθηνό είναι επίσης καλό. Όπως υπάρχουν ανόητοι να πιστεύουν ότι εάν πληρώσουν πολλά χρήματα τους εξασφαλίζεται καλή ηχητική ποιότητα , υπάρχουν και οι ανόητοι ότι μπορεί ένα πολυ φθηνό να ξεπεράσει ενα πιο ακριβό (λογικά όμως τιμολογημένο) μηχάνημα. Για όλους υπάρχει ένα αφήγημα για να "τσιμπήσουν" όλοι. Η αλήθεια είναι όπως πάντα στην μέση και στο μέτρο κατά την γνώμη μου και να προωθούνται εντυπώσεις στον κόσμο ότι τα δύο αυτά άκρα είναι κανόνας (ουτε κανόνας μπορεί είναι) ή οι μόνες επιλογές είναι κακό. Το ένα γιατί δημιουργεί ψευτικες ελπίδες καθώς δεν είναι συχνό και το άλλο γιατί είναι εκμετάλλευση κανονική. Το φθηνό βεβαια φυσικά δεν κάνει κακό στην τσέπη αλλά κάνει κακό σε κάποιον που θα ήθελε κάτι παραπάνω (και μπορούσε οικονομικά να το έχει) απο ηχητική ποιότητα και νομίζει ότι την έχει αποκτήσει με το φθηνό επειδή το λέει ο Σάκης ο Σούγιας και ο Μητσος ο Κατσαβιδάκιας. Προσωπικά κανένα ενδιαφέρον δεν έχω στο τι θα αποφαίσει ο καθένας για τον εαυτό του απλώς όταν βλέπω κάποιος να κάνει μάντρα και να έχει υιοθετήσει άκριτα την μια ή την άλλη άκρη και το λέει και το ξαναλέει ... είπα να πω την γνώμη μου καθώς θεωρώ ότι επηρρεάζει και κάποιον που δεν ξέρει και συμβάλλει σε αυτό που έχω θεωρώ και γνωρίζω ότι αποτελει στο μεγαλύτερο ποσοστό του αφήγημα. Και στις δυο περιπτώσεις την πληρώνει το μέτρο (οι καλοι κατασκευαστες που ανεφερα παραπανω).
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.660
Ας περάσουμε και σε μιαν άλλη όχθη ιστοριών... Εκεί λοιπόν που κάποιος θα έχει ύστερα από πολλές θυσίες και... προτροπές audio people αποκτήσει τα Genelec 8351Β πετυχαίνει το παρακάτω βιντεάκι όπου δηλώνεται φόρα παρτίδα πόσο υστερούν τα συγκεκριμένα στην απόδοση των μεσαίων και πόσο ανώτερα θα ήταν τα Dutch & Dutch... Tough Luck...
Γίνεται επίσης αναφορά στα πρίμα των Neumann ...
Άλλος ένας άσχετος που οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.

Όπως έχω ξαναγράψει, τα εν λόγω genelec πρέπει να οδηγηθούν με ψηφιακό σήμα, διότι έχουν φουλ DSP ενσωματωμένο στην κατασκευή τους, οπότε εάν του δίνεις αναλογικό σήμα θα εμπλακεί υποχρεωτικά ο A/D converter και μια μετατροπή ακόμα, που σίγουρα δεν κάνει "καλό".

Χονδρικά, τα όμοια με το D&D.

Μόνον το Neumann δουλεύει σε αναλογικό επίπεδο, χωρίς DSP, οπότε του δίνεις αναλογικό σήμα υποχρεωτικά.

Όσον αφορά την ισοστάθμιση, κάθε σύστημα ισοστάθμισης από τα 3 που χρησιμοποιεί στο εν λόγω βίντεο δουλεύει με πολύ διαφορετικό τρόπο, αφήνει τη δικιά του "μυρωδιά" στον ήχο, κάνει διαφορετικά πράγματα το καθένα, και κανένα δεν είναι "τέλειο", αλλά έχουν τόσο σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, (θεωρώ αρκετά καλό αυτό του D&D), που κατά βάση αυτό που "ακούει" ο φιλαράκος στο εν λόγω βίντεο, βασικά είναι αυτό, το σύστημα ισοστάθμισης της κάθε φίρμας, και τίποτε άλλο! 🤪😁😂

Βέβαια ο χώρος του δεν είναι καλός, και η ηχητική φροντίδα που είδα είναι ανέκδοτο, αλλά τέλος πάντων, τι νόημα έχουν όλα αυτά..

Σε ένα τέτοιο συγκριτικό τεστ, θα έπρεπε να έχει σταθερό σύστημα ισοστάθμισης για όλα, να έχει ας πούμε ένα τρινοβ που να αναλάβει να τα φέρει όλα στο ίδιο ταργκετ κερβ, και να κάνει σε όλα τις ίδιες διορθώσεις, τόσο στον άξονα του πλάτους όσο και σε αυτόν του χρόνου, και φυσικά να δώσει ψηφιακό σήμα σε αυτά που τέτοιο χρειάζονται.

Η Neumann είναι σπουδαία φίρμα ασυζητητί, αλλά ακόμα και το bass management που κάνει το σαμπ της για τους δορυφόρους δεν είναι ούτε διάφανο, ούτε σπουδαίο (ακόμα και σε τάξη λειτουργίας).

Σαφώς υπερτερεί το σε ψηφιακό επίπεδο bass management των genelec, και βεβαίως το όμοιο συμβαίνει με τα D&D.

Προσωπικά αντιλήφθηκα πολύ σημαντική διαφορά (βελτίωση) στον ήχο, σε όλο το φάσμα, όταν έπαψα να χρησιμοποιώ το ενσωματωμένο bass management των σαμπ της Neumann, κι ανέλαβε ο trinnov όλες τις αναγκαίες διεργασίες σε ψηφιακό επίπεδο πλέον.

Τα Neumann τα 310 έχουν άριστα χαρακτηριστικά όχι μόνον στην απόκριση συχνότητας, αλλά και στο πεδίο του χρόνου, που φαίνονται από άφθονες μετρήσεις. Η χρήση αναλογικού ενεργού κρος οδηγεί βεβαίως σε τυπική 360° μεταβολή φάσης στους 650 κύκλους και στους 2 χιλιοκυκλους:

1000016409.png


Αυτά είναι τυπικά χαρακτηριστικά των αναλογικών κροσοβερ, συναντώνται σε άφθονα ηχεία, και βεβαίως είναι ένα "παιχνιδάκι" η εξάλειψή τους από τον trinnov, κι έχω δείξει ότι το κάνει.

Το λινκ για αυτά.

Τέλος πάντων, πάω τζάμπα και αδίκως μακριά αυτή την ιστορία, είναι βαρετό, σταματάω δω. 🤪

Όσον αφορά τις "ακουστικές εντυπώσεις", έχω ξαναπεί πως τα D&D προσωπικά δεν με "άρεσαν" στα ανώτερα μεσαία τους έως πρίμα, όσες φορές έτυχε να τα ακούσω, πράγμα που είτε οφείλεται στο μεγάλο waveguide που έχει το Τουίτερ (σα κόρνα) είτε στην χρήση αναλογικού σήματος στην είσοδο.

Τα genelec της σειράς the ones, σε επίδειξη της genelec ήταν θαυμάσια, και βεβαίως με ψηφιακό σήμα έπαιζαν, και με τα μεγάλα σαμπ τους. Ξέρουν οι μάστορες πως να τα οδηγήσουν, αυτό έλλειπε..

(Σε άλλες τυχαίες ακροάσεις των genelec - με αναλογικό σήμα στην είσοδο - υπήρχαν "θεματάκια" στα μεσαιοπρίμα τους, και δεν νομίζω ότι ήταν ..τυχαίο.)

Προσωπικά θα άλλαζα ευχαρίστως τα Neumann 310 που έχω με τα genelec της σειράς the ones, παρότι θα ήταν στο διπλάσιο κοστολόγιο κάθε δορυφόρος, εάν διέθετα trinnov με ψηφιακές εξόδους, αλλά δεν διαθέτουμε τέτοιον και έχει ένα σκασμό λεφτά, οπότε στοπ.

Επίσης ευχαρίστως θα άλλαζα τα 15 τεμάχια Neumann 310 που έχω με 15 τεμάχια D&D, εάν μου κάνετε δώρο το χρήμα που χρειάζεται. 😁😂🤪
Είδες που τα κατάλαβε όλα ο άνθρωπος μέσα σε μισή ώρα που σου έλεγα
Ο "άνθρωπος" είναι κλόουν, τσαρλατάνος.😁😂

Δεν ξέρει τι του γίνεται, και δεν έχει καταλάβει τίποτα. 😎

Τζάμπα πετάει λεφτά, αντί να χρησιμοποιήσει σωστά τον εξοπλισμό που διαθέτει, χωρίς να στέλνει το αναλογικό σήμα των 310 σε ένα ακόμα ενεργό αναλογικό στάδιο bass management της πλάτης των σαμπ, και με ένα πραγματικά σοβαρό σύστημα ισοστάθμισης (κι όχι το ανέκδοτο της Neumann).
 
Last edited:

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.303
Reaction score
18.363
Σε ένα τέτοιο συγκριτικό τεστ, θα έπρεπε να έχει σταθερό σύστημα ισοστάθμισης για όλα, να έχει ας πούμε ένα τρινοβ που να αναλάβει να τα φέρει όλα στο ίδιο ταργκετ κερβ, και να κάνει σε όλα τις ίδιες διορθώσεις, τόσο στον άξονα του πλάτους όσο και σε αυτόν του χρόνου, και φυσικά να δώσει ψηφιακό σήμα σε αυτά που τέτοιο χρειάζονται.
από την άλλη... επειδή στο >95% των περιπτώσεων που θα αγοραστούν από κάποιον, θα δουλέψουν με το δικό τους σύστημα ισοστάθμισης... έχει νόημα και αυτή η σύγκριση
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.039
Reaction score
59.983
Άλλος ένας άσχετος που οδηγεί σε λάθος συμπεράσματα.

Όπως έχω ξαναγράψει, τα εν λόγω genelec πρέπει να οδηγηθούν με ψηφιακό σήμα, διότι έχουν φουλ DSP ενσωματωμένο στην κατασκευή τους, οπότε εάν του δίνεις αναλογικό σήμα θα εμπλακεί υποχρεωτικά ο A/D converter και μια μετατροπή ακόμα, που σίγουρα δεν κάνει "καλό".

Χονδρικά, τα όμοια με το D&D.

Μόνον το Neumann δουλεύει σε αναλογικό επίπεδο, χωρίς DSP, οπότε του δίνεις αναλογικό σήμα υποχρεωτικά.

Όσον αφορά την ισοστάθμιση, κάθε σύστημα ισοστάθμισης από τα 3 που χρησιμοποιεί στο εν λόγω βίντεο δουλεύει με πολύ διαφορετικό τρόπο, αφήνει τη δικιά του "μυρωδιά" στον ήχο, κάνει διαφορετικά πράγματα το καθένα, και κανένα δεν είναι "τέλειο", αλλά έχουν τόσο σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, (θεωρώ αρκετά καλό αυτό του D&D), που κατά βάση αυτό που "ακούει" ο φιλαράκος στο εν λόγω βίντεο, βασικά είναι αυτό, το σύστημα ισοστάθμισης της κάθε φίρμας, και τίποτε άλλο! 🤪😁😂

Βέβαια ο χώρος του δεν είναι καλός, και η ηχητική φροντίδα που είδα είναι ανέκδοτο, αλλά τέλος πάντων, τι νόημα έχουν όλα αυτά..

Σε ένα τέτοιο συγκριτικό τεστ, θα έπρεπε να έχει σταθερό σύστημα ισοστάθμισης για όλα, να έχει ας πούμε ένα τρινοβ που να αναλάβει να τα φέρει όλα στο ίδιο ταργκετ κερβ, και να κάνει σε όλα τις ίδιες διορθώσεις, τόσο στον άξονα του πλάτους όσο και σε αυτόν του χρόνου, και φυσικά να δώσει ψηφιακό σήμα σε αυτά που τέτοιο χρειάζονται.

Η Neumann είναι σπουδαία φίρμα ασυζητητί, αλλά ακόμα και το bass management που κάνει το σαμπ της για τους δορυφόρους δεν είναι ούτε διάφανο, ούτε σπουδαίο (ακόμα και σε τάξη λειτουργίας).

Σαφώς υπερτερεί το σε ψηφιακό επίπεδο bass management των genelec, και βεβαίως το όμοιο συμβαίνει με τα D&D.

Προσωπικά αντιλήφθηκα πολύ σημαντική διαφορά (βελτίωση) στον ήχο, σε όλο το φάσμα, όταν έπαψα να χρησιμοποιώ το ενσωματωμένο bass management των σαμπ της Neumann, κι ανέλαβε ο trinnov όλες τις αναγκαίες διεργασίες σε ψηφιακό επίπεδο πλέον.

Τα Neumann τα 310 έχουν άριστα χαρακτηριστικά όχι μόνον στην απόκριση συχνότητας, αλλά και στο πεδίο του χρόνου, που φαίνονται από άφθονες μετρήσεις. Η χρήση αναλογικού ενεργού κρος οδηγεί βεβαίως σε τυπική 360° μεταβολή φάσης στους 650 κύκλους και στους 2 χιλιοκυκλους:

View attachment 373306

Αυτά είναι τυπικά χαρακτηριστικά των αναλογικών κροσοβερ, συναντώνται σε άφθονα ηχεία, και βεβαίως είναι ένα "παιχνιδάκι" η εξάλειψή τους από τον trinnov, κι έχω δείξει ότι το κάνει.

Το λινκ για αυτά.

Τέλος πάντων, πάω τζάμπα και αδίκως μακριά αυτή την ιστορία, είναι βαρετό, σταματάω δω. 🤪

Όσον αφορά τις "ακουστικές εντυπώσεις", έχω ξαναπεί πως τα D&D προσωπικά δεν με "άρεσαν" στα ανώτερα μεσαία τους έως πρίμα, όσες φορές έτυχε να τα ακούσω, πράγμα που είτε οφείλεται στο μεγάλο waveguide που έχει το Τουίτερ (σα κόρνα) είτε στην χρήση αναλογικού σήματος στην είσοδο.

Τα genelec της σειράς the ones, σε επίδειξη της genelec ήταν θαυμάσια, και βεβαίως με ψηφιακό σήμα έπαιζαν, και με τα μεγάλα σαμπ τους. Ξέρουν οι μάστορες πως να τα οδηγήσουν, αυτό έλλειπε..

(Σε άλλες τυχαίες ακροάσεις των genelec - με αναλογικό σήμα στην είσοδο - υπήρχαν "θεματάκια" στα μεσαιοπρίμα τους, και δεν νομίζω ότι ήταν ..τυχαίο.)

Προσωπικά θα άλλαζα ευχαρίστως τα Neumann 310 που έχω με τα genelec της σειράς the ones, παρότι θα ήταν στο διπλάσιο κοστολόγιο κάθε δορυφόρος, εάν διέθετα trinnov με ψηφιακές εξόδους, αλλά δεν διαθέτουμε τέτοιον και έχει ένα σκασμό λεφτά, οπότε στοπ.

Επίσης ευχαρίστως θα άλλαζα τα 15 τεμάχια Neumann 310 που έχω με 15 τεμάχια D&D, εάν μου κάνετε δώρο το χρήμα που χρειάζεται. 😁😂🤪

Ο "άνθρωπος" είναι κλόουν, τσαρλατάνος.😁😂

Δεν ξέρει τι του γίνεται, και δεν έχει καταλάβει τίποτα. 😎

Τζάμπα πετάει λεφτά, αντί να χρησιμοποιήσει σωστά τον εξοπλισμό που διαθέτει, χωρίς να στέλνει το αναλογικό σήμα των 310 σε ένα ακόμα ενεργό αναλογικό στάδιο bass management της πλάτης των σαμπ, και με ένα πραγματικά σοβαρό σύστημα ισοστάθμισης (κι όχι το ανέκδοτο της Neumann).
Δεκτά όλα αυτά αλλά ειδικά για τα KH310 έχει κυκλοφορήσει και άλλη μια ιστορία σχετική με το tweeter... Σύμφωνα με αυτό το αφήγημα οι μονάδες υψηλών στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι για κάποιο λόγο πιο επιρρεπείς με αποτέλεσμα να παύει η άψογη λειτουργία τους ανάλογα με τις στάθμες και κατά την παρατετεταμένη χρήση του monitor.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.169
Reaction score
143.660
από την άλλη... επειδή στο >95% των περιπτώσεων που θα αγοραστούν από κάποιον, θα δουλέψουν με το δικό τους σύστημα ισοστάθμισης... έχει νόημα και αυτή η σύγκριση
Το εάν το 95% των ανθρώπων που παίρνουν genelec δουλεύουν μόνο με το GLM της genelec, και ομοίως για D&D κλπ, να μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω.

Αυτοί που παίρνουν me geithein δηλαδή; Είναι lost in space? Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Όσοι το κάνουν, να μένουν κλειστοί στις δυνατότητες software της φίρμας των δορυφόρων, αγνοώντας τα εξαιρετικά software που κυκλοφορούν σε AV processor, μάλλον δεν εκμεταλλεύονται τον εξοπλισμό τους.

Για να καταλάβετε πόση διαφορά κάνουν τα software ισοστάθμισης μεταξύ τους, ένα έχω να θυμίσω: όταν στου ντιμιφουτ αλλάχτηκε ο προηγούμενος AV processor, στον οποίο είχε αφιερώσει άπειρο χρόνο για ρυθμίσεις στο Dirac, και μόλις μπήκε ο τρινοβ με μια ισοστάθμιση σε ένα σημείο σε ντετέ, ήταν χαοτική η διαφορά, μιλάμε με τα ίδια ηχεία στις ίδιες θέσεις.

Σοφτγουερ από σοφτγουερ, έχουν μεταξύ τους μεγαλύτερες διαφορές από ότι ηχείο από ηχείο. 😎

Δεκτά όλα αυτά αλλά ειδικά για τα KH310 έχει κυκλοφορήσει και άλλη μια ιστορία σχετική με το tweeter... Σύμφωνα με αυτό το αφήγημα οι μονάδες υψηλών στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι για κάποιο λόγο πιο επιρρεπείς με αποτέλεσμα να παύει η άψογη λειτουργία τους ανάλογα με τις στάθμες και κατά την παρατετεταμένη χρήση του monitor.
Γνωστά όλα αυτά. Έχουν γνώση οι φύλακες. 😎

Όσοι τα αναφέρουν αυτά για 310, έχουν λάθος απόσταση ακρόασης.

Αυτό που αναφέρεις, θα περίμενα κυρίως να το αναφέρουν χρήστες στο μεγαλύτερο Neumann, το 420, στο οποίο ο Αμίρ έδειξε τη max SPL στάθμη που πιάνει το tweeter, περί τα 98 dB στο 1 μέτρο:

1753703763658.png


και δεδομένου ότι οι χρήστες ενός τέτοιου "μεγάλου" ηχείου ανέτως θα μπορούσαν να το τοποθετήσουν σε 3,5 έως και 4 μέτρα απόσταση ακρόασης (και παραπάνω κάποιοι κάποιοι), τότε στη θέση ακρόασης θα γίνεται πολύ εύκολα αντιληπτό σε υψηλές στάθμες.

Προφανώς τα ίδια ισχύουν και για το 310, το οποίο όμως δεν θα το βάλει κάποιος σκεπτόμενος χρήστης στα 3 και 4 μέτρα (δεν είναι main monitor). Αλλά όλοι οι χρήστες δεν είναι καθόλου λογικά σκεπτόμενοι. 🤣😂😁

Ο Αμίρ έδειξε μετρήσεις έως τα 96 dB max SPL για το 310, όπου φαίνεται σε όλη την έκταση μεσαίων και πρίμων άριστο, και βλέπουμε τη διαφορά παραμόρφωσης μεταξύ 86 και 96 dB max SPL, είναι μόλις ~0,3%:

1753704424437.png


Προφανώς, στα 97-98 θα κλιπάρει κι αυτό.

Τα 100 Φον δεν αντέχονται από άνθρωπο, και αν είναι σε μικρή απόσταση ακρόασης το ηχείο, εκεί δεν χρειάζεται ποτέ ούτε τα 96 dB max SPL που αποδεδειγμένα μπορεί να βγάλει το tweeter.

Βεβαίως το 310 κάτω από τους 80 κύκλους είναι λίαν επιεικώς άθλιο, θέλει σαμπ.

Το 420, επειδή "αντέχει" να φτάσει 106 dB στην 3η οκτάβα και σε όλο το εύρος των μεσαίων, χωρίς σημαντικές παραμορφώσεις, θεωρούν πολλοί πως μπορεί να τοποθετηθεί σε μεγάλη απόσταση ακρόασης, αλλά δεν είναι έτσι, δυστυχώς. Το limiter ξέρουμε ότι επεμβαίνει στα πρίμα αρκετά χαμηλά, ώστε στην ουσία να μην υποστηρίζει μεγάλες αποστάσεις ακρόασης..

Προσωπικά θα το χρησιμοποιούσα το 420 για απόσταση ~2,5 μέτρων, στα 3 μ. δε θα το έβαζα, αλλά είμαι η εξαίρεση στον "γενικό πληθυσμό" σε τέτοια πράγματα..🤪

Σε μένα, επειδή είναι σε μικρή απόσταση ακρόασης τα 310 (2,3μ), δεν έχω "βρει" τα όρια του Τουίτερ, ξέρω όμως ότι έρχονται λίγο πάνω από τα 96 dB SPL, όπως και του 420 χονδρικά.

Γι'αυτό ξέρω ότι οι χρήστες με λάθος απόσταση ακρόασης, θα έχουν "θεματάκια", αλλά τι α κάεις; Α κατς α μαλώεις για τέτχοια χαζά; Ά παπαπαππαα..
 


christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.315
Reaction score
15.532
Αυτή τη στιγμή η μουσική συλλαμβάνεται, επεξεργάζεται και μετατρέπεται σε κάτι που μπορούμε να ακούσουμε. Κάθε βήμα σε αυτή την αλυσίδα εισάγει αλλαγές. Και μόλις το καταλάβετε αυτό, είναι πιο εύκολο να καταλάβετε γιατί η τέλεια ακρίβεια στο hi-fi είναι περισσότερο ένας στόχος παρά μια πραγματικότητα.
Αυτό που ακούγεται «σωστό» στο στούντιο μπορεί να ακούγεται εντελώς διαφορετικό στο σαλόνι ή το αυτοκίνητο κάποιου.
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.937
Reaction score
33.649
Αυτή τη στιγμή η μουσική συλλαμβάνεται, επεξεργάζεται και μετατρέπεται σε κάτι που μπορούμε να ακούσουμε. Κάθε βήμα σε αυτή την αλυσίδα εισάγει αλλαγές. Και μόλις το καταλάβετε αυτό, είναι πιο εύκολο να καταλάβετε γιατί η τέλεια ακρίβεια στο hi-fi είναι περισσότερο ένας στόχος παρά μια πραγματικότητα.
Αυτό που ακούγεται «σωστό» στο στούντιο μπορεί να ακούγεται εντελώς διαφορετικό στο σαλόνι ή το αυτοκίνητο κάποιου.
Να επιδιώκετε το αδύνατο. Γιατί μόνο έτσι μπορείτε να προσεγγίσετε τα όρια του όντως εφικτού. :wink:
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.315
Reaction score
15.532
Δύο άνθρωποι μπορούν να ακούσουν το ίδιο κομμάτι και να φύγουν με εντελώς διαφορετικές αντιδράσεις.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ακούγεται ζεστό και πλούσιο. Ο άλλος θα μπορούσε να το αποκαλέσει λασπωμένο ή θαμπό. Κανένα από τα δύο δεν είναι λάθος. Ο εγκέφαλός τους ερμηνεύει τα πράγματα διαφορετικά.
Η προκατάληψη και η ψυχολογία παίζουν μεγάλο ρόλο
Είναι ο ίδιος λόγος που το κρασί έχει «καλύτερη» γεύση όταν νομίζεις ότι είναι ακριβό. Ο ήχος λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.315
Reaction score
15.532
Υπάρχει και η προκατάληψη επιβεβαίωσης. Αν πιστεύετε ότι ο εξοπλισμός σας ακούγεται υπέροχος, θα επικεντρωθείτε σε αυτό που επιβεβαιώνει αυτή την πίστη και θα αγνοήσετε τα υπόλοιπα. Ακόμη και πράγματα όπως οι ανταλλαγές καλωδίων, ο φωτισμός δωματίου ή η εμφάνιση ταχυτήτων μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αισθανόμαστε κάτι ήχοι, ακόμη και αν τίποτα δεν άλλαξε τεχνικά
 

wnet

Nearfield
Μηνύματα
5.303
Reaction score
18.363
Δύο άνθρωποι μπορούν να ακούσουν το ίδιο κομμάτι και να φύγουν με εντελώς διαφορετικές αντιδράσεις.
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ακούγεται ζεστό και πλούσιο. Ο άλλος θα μπορούσε να το αποκαλέσει λασπωμένο ή θαμπό. Κανένα από τα δύο δεν είναι λάθος. Ο εγκέφαλός τους ερμηνεύει τα πράγματα διαφορετικά.
Η προκατάληψη και η ψυχολογία παίζουν μεγάλο ρόλο
Είναι ο ίδιος λόγος που το κρασί έχει «καλύτερη» γεύση όταν νομίζεις ότι είναι ακριβό. Ο ήχος λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο.
Υπάρχει και η προκατάληψη επιβεβαίωσης. Αν πιστεύετε ότι ο εξοπλισμός σας ακούγεται υπέροχος, θα επικεντρωθείτε σε αυτό που επιβεβαιώνει αυτή την πίστη και θα αγνοήσετε τα υπόλοιπα. Ακόμη και πράγματα όπως οι ανταλλαγές καλωδίων, ο φωτισμός δωματίου ή η εμφάνιση ταχυτήτων μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο αισθανόμαστε κάτι ήχοι, ακόμη και αν τίποτα δεν άλλαξε τεχνικά
τα ...links δεν ξέρεις να τα βγάζεις ή έτσι τα θες? :p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.805
Μηνύματα
3.028.123
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top