Καλλιστεία EV αυτοκινήτων

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.078
Reaction score
33.320
Εννοείται πως είναι

Πάντως ο Ντε Γκολ επιβιωσε μέσα σε αυτό από δολοφονική απόπειρα, σοβαρή όχι από... όμορφους Τζωρτζήδες, και ο οδηγός του συνέχισε να το πηγαίνει κανονικά με σκασμένα λάστιχα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.395
Reaction score
28.937
Γι αυτό θα μπει στα μαμα ev που θα αποτελούν τα λοιπά οχήματα στην οδό, και λογισμικό αποτροπής ατυχημάτων και override κάθε επιλογής του οδηγού, επειδή θα τείνουν να τσ οδηγούν πολλά ντουγανια. Κάκιστος συνδυασμός όταν έχουν 300 άλογα κάτω από το πόδι τους.
Μακάρι να μπει, να γλιτώσει και κανένας άνθρωπος από τους γιαλαντζί Fast and Furious.

Τύπου FSD παντού. Να παίρνει το αμάξι τον έλεγχο αν κάνεις λαλακίες, να μη μπορείς να κάνεις τίποτα.
 

Μηνύματα
7.295
Reaction score
1.308
Στα δικά μου μάτια τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι όμορφα πάντως.

Το Tesla Model 3 του 2024 π.χ., το βρίσκω από τα ομορφότερα σεντάν που έχουν παραχθεί ποτέ. Θεωρώ δεδομένο ότι 15 χρόνια πριν αν η Aston Martin π.χ. έβγαζε αυτοκίνητο με τη φόρμα του S ή του 3 σε θερμικό θα σφουγγαρίζαμε πατώματα από τα σάλια, αλλά ως Tesla ενοχλεί τους θερμικούς και "πρέπει" να είναι άσχημο.

Αντίστοιχα όμορφο το S, αντίστοιχα όμορφο για μεγάλο SUV το Χ, παράδοξα άσχημο και κακών αναλογιών το Υ.

Το Cybertrack μπορεί να είναι εκπληκτικό τεχνολογικά, μπορεί να είναι τρομερά ιδιαίτερο, αλλά όμορφο για κανέναν λόγο. Κανέναν!!

Το BYD seal είναι πανέμορφο, τόσο στο γαλάζιο όσο και το γκρι που τα έχω δει στο δρόμο. Το Atto 3 επίσης πολύ ωραίο για C SUV, μάλλον ομορφότερο από τα περισσότερα της αγοράς. Τα κατάφεραν όμως οι Κινέζοι και είναι όμορφο ΚΑΙ το μεγαλύτερο SUV τους.

Τα μεγάλα ΝΙΟ είναι επίσης πολύ όμορφα.

Το VolvoEX30 επίσης πολύ όμορφο, επίσης ομορφότερο από τα περισσότερα SUV της αγοράς.

Τα Zeekr δεν μου αρέσουν τόσο, είναι σαν μεγάλα Juke.

To Leaf πρώτης γενιάς κακάσχημο, αλλά δεν φταίει το "καύσιμο" για αυτό, και το θερμικό αντίστοιχό του (Pulsar) άσχημο ήταν. Το δεύτερης γενιάς πάντως δεν ήταν τόσο κακό, τυπικό ιαπωνέζικο C segment, λες και το Auris του 2017 π.χ. ήταν κανένα κουκλί και η Νισαν το έχασε. Το Ariya πάντως εξαιρετικό για SUV.

To Audi etron εκπληκτικό, μαζί με το Q8 ίσως τα μόνα σύγχρονα Audi που είναι όμορφα.

Τα ηλεκτρικά VW πάλι όχι. Το βανάκι βέβαια είναι όμορφο και χαριτωμένο, επειδή παίζει με τη νοσταλγία. Και πάλι, για να γίνει όμορφο ένα βαν θέλει τέχνη και το πέτυχαν.

Το BMW i8 εκπληκτικό (αν και τώρα που το σκέφτομαι είναι υβριδικό και κακώς το αναφέρω). Το i3 ιδιαίτερο - τόσο που να είναι ενδιαφέρον (αν και σίγουρα όχι κλασικά όμορφο).

Οι ηλεκτρικές Mercedes νομίζω είναι κατά κανόνα όμορφες, όπως γενικά είναι όμορφες οι Mercedes τα τελευταία χρόνια (έχει ενδιαφέρον ότι το τέλος της εποχής του Bruno Sakko συνέπεσε με αμηχανία στις αρχές της δεκαετίας του 2000, αλλά έχει μία δεκαετία που οι Mercedes είναι εξαιρετικά όμορφες και σπορτίβ).

Και το ηλεκτρικό του Fisker που χρεοκόπησε όμορφο ήταν, όπως και το προηγούμενο του υβριδικό σεντάν ήταν επίσης όμορφο.

Έχω γενικά την εντύπωση ότι πολλοί περιχαρακώνονται στις αποφάσεις τους υπέρ π.χ. των θερμικών, με αποτέλεσμα να βγάζουν όλα τα ηλεκτρικά άσχημα. Τα περισσότερα από όσα είναι αδιάφορα ή άσχημα, ή όμορφα, είναι αυτό που είναι στα πλαίσια της γενικότερης αισθητικής των σύγχρονων οχημάτων. Δηλαδή όταν ότι βγάζει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία μέχρι τα 40Κ είναι κατά βάση μικρά και μικρομεσαία SUV, με τεράστιους τροχούς, ανάγλυφα πλαινά και κατά βάση πανομοιότυπο προφίλ λόγω αεροδυναμικής, είναι κωμικό να πει κανείς ότι "μου αρέσουν τα ηλεκτρικά" ή "δεν μου αρέσουν τα ηλεκτρικά". Εντούτοις η αλλαγή της κατανομής των όγκων των μηχανικών μερών, το ότι το μεγαλύτερου όγκου στοιχείο του αυτοκινήτου δεν είναι πια ο κινητήρας, αλλά οι μπαταρίες που μπορούν να διαμορφωθούν σε διάφορα μεγέθη και σχήματα και κατά κανόνα θα χωθούν στο πάτωμα του αυτοκινήτου, απελευθερώνουν τα χέρια των σχεδιαστών και τους επιτρέπουν να δοκιμάσουν άλλες φόρμες. Οι περισσότερες εταιρείες δεν το έχουν τολμήσει ακόμη, απλώς έχουν αξιοποιήσει τις δυνατότητες για να συμμαζέψουν το μήκος του καπό (π.χ. Mercedes EQS).

Το 3 π.χ. αναγνωρίζω ότι μου αρέσει όχι επειδή είναι ηλεκτρικό, αλλά επειδή είναι τόσο απλές οι γραμμές του, τόσο αεροδυναμικό το σχέδιο, αυτό που τη δεκαετία του 2000 θα αποκαλούσε κανείς "γλυπτό". Μου αρέσει η λιτότητα που λόγω αεροδυναμικής βγάζει ένα σπορ χαρακτήρα. Να το συγκρίνω αισθητικά με μία σύγχρονη BMW σειράς 3, ή μία Mercedes S, που προσπαθούν να συνδυάσουν στοιχεία παράδοσης της αισθητικής των εταιρειών, με σύγχρονες γραμμές ΚΑΙ αεροδυναμική, αλλά και "στοιχεία δυναμισμού" με αποτέλεσμα σχεδιαστική φλυαρία (ιδίως στις BMW);

Και ένα επιπλέον στοιχείο, καθώς οι παραδοσιακές σπορ φόρμες κάθονταν αμήχανα σε οικογενειακά αυτοκίνητα, καθώς αν αυτά ήταν με την κίνηση μπροστά κατέληγαν να έχουν μεγάλους μπροστινούς προβόλους ενώ αν είχαν την κίνηση πίσω κατέληγαν να έχουν αμήχανα μεγάλα καπό. Π.χ. σκεφτείτε πόσο κωμικό δείχνει σήμερα ένα Mazda 323F των αρχών των 90s, με τα αναδιπλούμενα φανάρια, και σχεδόν ένα μέτρο να μεσολαβεί από την αρχή της μούρης του αυτοκινήτου μέχρι τον μπροστινό θόλο τροχών. Ή πόσο πιο σπορτίβ έδειχνε την ίδια εποχή μία BMW 3 (E36) με τον ελάχιστων εκατοστών μπροστινό πρόβολο, και ας ήταν ένα απλό σεντάν.

Το 3 ξεπερνάει αυτούς τους τεχνικούς περιορισμούς που καθόριζαν στα θερμικά τη σχεδίαση, με αποτέλεσμα το μικρό σε μήκος καπό να δείχνει όμορφο και αρμονικό, χωρίς το προφίλ να γίνεται αλλόκοτο από κάποιον υπερβολικό μπροστινό πρόβολο.

Ενώ σε σχέση με την αρχική του έκδοση, το Highland έχασε και το αλλόκοτο ρύγχος με το εξόγκωμα στη μέση, όπως και τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και πλέον η μούρη του θυμίζει Aston Martin της προηγούμενης δεκαετίας.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.395
Reaction score
28.937
Ενώ σε σχέση με την αρχική του έκδοση, το Highland έχασε και το αλλόκοτο ρύγχος με το εξόγκωμα στη μέση, όπως και τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και πλέον η μούρη του θυμίζει Aston Martin της προηγούμενης δεκαετίας.
Και το προηγούμενο Porsche. Αν και είχα ενδοιασμούς για το Highland, τελικά μετά από κάποιους μήνες στους δρόμους και σε σύγκριση με το προηγούμενο, είναι ομορφότερο.

Και σε κάθε περίπτωση, τεράστιο. Κάποια στιγμή παρκαρα δίπλα σε ένα 3αρι, και τρόμαξα πόσο μεγαλύτερο είναι από το δικό μου sedan 20ετιας.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.579
Reaction score
75.407
Πάντως ο Ντε Γκολ επιβιωσε μέσα σε αυτό από δολοφονική απόπειρα, σοβαρή όχι από... όμορφους Τζωρτζήδες, και ο οδηγός του συνέχισε να το πηγαίνει κανονικά με σκασμένα λάστιχα.
Απλά τα πράγματα, δεν τηρούν τις σύγχρονες απαιτήσεις ασφάλειας.
 

Μηνύματα
535
Reaction score
2.380
Ωραίο είναι το ΑΛΗΘΕΣ.

Ότι είναι ψευδές είναι εξ ορισμού άσχημο.

Τα αυτοκίνητα έχουμε μάθει (οι παλιοί) να θεωρούμε όμορφα αυτά που έχουν μακριά μούρη (για να χωρέσει ένας θερμικός V8 ή V12) , επιβλητική μάσκα , εισαγωγές αέρα , εξατμίσεις κλπ.

Όταν όλα τα παραπάνω είναι εκτός σε ένα EV , μία εμφάνιση ΜΕ ΟΛΑ τα παραπάνω θα είναι ψευδής – άρα άσχημη. Και όχι απλά άσχημη αλλά φαιδρή – που είναι χειρότερο.

Το θέμα εμφάνιση αυτοκίνητου ουσιαστικά ξαναγράφεται με άλλους όρους. (Τα σημερινά EV εμφανησιακά εξυπηρετούν την τεχνολογία τους/αεροδυναμική/ασφάλεια)
.Για τον λόγο αυτό π.χ. η επιβλητική μάσκα της BMW σε ηλεκτρικά μοντέλα είναι ουσιαστικά φαιδρή.

Είναι σαν να θεωρούμε άσχημο ένα διαστημόπλοιο που θα πάει στην σελήνη επειδή δεν μοιάζει με Rafalle ή F35
 

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.665
Reaction score
6.042
Υπάρχει και η Porsche εκ της Κορέας :D





Η ψήφος μου πάει σε ένα... χαμηλωμένο Tesla πάντως :D
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.224
Reaction score
128.210
Υπάρχει και η Porsche εκ της Κορέας
Πολύ ωραίο αυτοκίνητο.

Και εμφανισιακά, και σαν αυτοκίνητο, συνολικά.
Ωραίο είναι το ΑΛΗΘΕΣ.

Ότι είναι ψευδές είναι εξ ορισμού άσχημο.

Τα αυτοκίνητα έχουμε μάθει (οι παλιοί) να θεωρούμε όμορφα αυτά που έχουν μακριά μούρη (για να χωρέσει ένας θερμικός V8 ή V12) , επιβλητική μάσκα , εισαγωγές αέρα , εξατμίσεις κλπ.

Όταν όλα τα παραπάνω είναι εκτός σε ένα EV , μία εμφάνιση ΜΕ ΟΛΑ τα παραπάνω θα είναι ψευδής – άρα άσχημη. Και όχι απλά άσχημη αλλά φαιδρή – που είναι χειρότερο.
Σωστά.

Είναι κωμικό να εμφανίζονται EV με μάσκες εμπρός και με τρύπες πίσω σα να έχουν 2 εξατμίσεις.

Με αρκετά μακρύ καπό, και χωρίς αποθηκευτικό χώρο μάλιστα!

Κι όμως, υπάρχουν αυτά.

Φαιδρότητες, στα όρια του γελοίου.

Και το γελοιοδέστερο όλων, να έχει τούνελ στη μέση πίσω, στα πόδια των πίσω επιβατών, για να περνάει η ηλεκτρική εξάτμιση; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
20.078
Reaction score
33.320
.Για τον λόγο αυτό π.χ. η επιβλητική μάσκα της BMW σε ηλεκτρικά μοντέλα είναι ουσιαστικά φαιδρή.
Γιατί, στα τελευταία εσωτερικής καύσης εξυπηρετεί κάτι στις τερατώδεις διαστάσεις της;
Η τάση προς το εκτρωματικο δεν ήρθε με τα ev, θεωρώ ωστόσο ότι οι κατασκευαστές τους νιώθουν την ανάγκη του statement και εκεί χάνεται το μέτρο. Η αισθητική δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος, και δυστυχώς τα πάντα γίνονται νούμερα, κυριολεκτικώς και μη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.395
Reaction score
28.937
Δεν είναι απαραίτητο να έχει αποθηκευτικό χώρο μπροστά. Αυτό το έφερε η Tesla επειδή το/τα μοτέρ είναι στον άξονα. Δεν είναι όλα τα ηλεκτρικά έτσι, ούτε είναι απαραίτητο να είναι, οπότε στη θέση του θερμικού κινητήρα μπαίνουν τα εξαρτήματα του ηλεκτρικού (μοτέρ, αντλία, inverter, σύστημα ψύξης, ηλεκτρονικά).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.224
Reaction score
128.210
Δεν είναι απαραίτητο να έχει αποθηκευτικό χώρο μπροστά. Αυτό το έφερε η Tesla επειδή το/τα μοτέρ είναι στον άξονα. Δεν είναι όλα τα ηλεκτρικά έτσι, ούτε είναι απαραίτητο να είναι, οπότε στη θέση του θερμικού κινητήρα μπαίνουν τα εξαρτήματα του ηλεκτρικού (μοντέρ, αντλία, inverter, σύστημα ψύξης, ηλεκτρικά).
Αυτό είναι αδράνεια από την κατασκευή των ice..
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.395
Reaction score
28.937
Αυτό είναι αδράνεια από την κατασκευή των ice..
Δεν ήμαστε σχεδιαστές οχημάτων ώστε να ξέρουμε με σιγουριά τι είναι. Σίγουρα, η Tesla έχει τους λόγους της που το κάνει όπως το κάνει, όπως και οι υπόλοιποι.
Αργότερα, ίσως κάποιοι από αυτούς αλλάξουν σχεδιασμό και τα νέα εξαρτήματα να μπορούν να υλοποιήσουν εφαρμογές τύπου Tesla, για παράδειγμα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.265
Μηνύματα
2.894.521
Members
38.014
Νεότερο μέλος
tim_d90
Top