Καλλιστεία EV αυτοκινήτων


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Παρακαλώ, δείτε προσεκτικά το νέο alfa junior. Μόνο εγώ το βρίσκω από τα ομορφότερα νέα μικρά αυτοκίνητα; Και σίγουρα το πιο όμορφο b sub;
Είναι όμορφο, αλλά είναι και Stellantis, οπότε απορρίπτεται. Όταν μάθει να φτιάχνει ηλεκτρικά τότε βλέπουμε.
 


Μηνύματα
882
Reaction score
1.458
Πάντα ήθελα το αυτοκινητο που οδηγώ να μου αρεσει αισθητικά,περα από οδηγικά.
Να το παρκάρω και να του ρίχνω μια τελευταία ματιά αντί να το μουντζώνω :p
Με αφορμή αυτή την ιδιοτροπία μου και με την παραδοχή ότι η σχεδίαση των σύγχρονων αυτοκινήτων πάει από το κακό στο χειροτερο,ανοίγω το θρεντ και το περιοριζω στα ηλεκτρικά μιας και είναι πιο καινούργια ,πιο λίγα και πιο hot στην εποχή που ζούμε.
Ξεκιναω με τα πιο άσχημα:(
-KIA EV6,μου χαλάει τη διάθεση όταν το συναντώ,ευτυχώς σπάνια,ειδικά το πίσω μέρος,μακράν ότι πιο ασχημο:roflmao:
-Nissan Leaf,ποσό ξενέρωτος πρέπει να εισαι για να το επιλέξεις o_O
-Tesla Y,όσο περισσότερο πουλάει τόσο πιο άσχημο δείχνει,είναι και αφύσικα ψηλό και νομίζεις ότι θα πετάξει:p
Αδιαφορα αλλά οχι άσχημα :oops:
-VW ID3,ID4
-Tesla 3
-Όλα τα MG αν και δεν εχω δει αρκετά ακόμη.
Ομορφα
-Honda -e,κριμα που αποσύρθηκε:(
-Tesla Cybertruck,εντυπωσιακό με ιδιαίτερη σχεδίαση αλλά εντελώς άχρηστο λόγω μεγέθουςo_O
-Fiat e 500,Mini SE,δεν εχω δει την τελευταία version,Peugeot e-208,ένα από αυτά θα ήθελα για την καθημερινότητά μου στο λεκανοπέδιο
-Audi e-tron GT και άσε τους κομπλεξικους με λεφτά να επιλέγουν Taycan:bigboss:
And the winner…
εγώ το cybertruck θα το έβαζα στα κακάσχημα επίσης. αυτά που μου αρέσουν ειναι το honda e (που δεν ήξερα οτι αποσύρθηκε) το taycan μ΄ αρέσει , και το audi etron GT ωραίο, αλλα και η hyundai βγαζει ομορφούλια ηλεκτρικά (αν και τις περισσότερες φορές είναι κακάσχημα τα αμάξια της.) οπως το Ioniq 5 και το Vision N74 αν και νομίζω δεν εχει βγεί. lotus evija
ας το κλειδώσει κάποιος το νημα
1721576527075.png
1721576540208.png
1721576616893.png
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
15.762
Reaction score
48.357
Άμα είσαι χωριάτης η αγρότης καλό είναι η κουβαλάς διάφορα. Ειδάλλως πίκρα .
Ναι σε όλα!!
Ταξιδεύει επίσης πολύ καλά, άνετα και αρχοντικά.
 
  • Like
Reactions: kl1




Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.848
Reaction score
8.877
Αυτο δεν ειναι ηλεκτρικο ομως ειναι;
Σωστά....Λάθος μου! Σόρυ, συνεχίστε.

Πάντως λίγα είναι τα ηλεκτρικά που έχουν σχεδιαστικό ενδιαφέρον.... Προς το παρόν, εννοείται.
Είναι μια περίοδος μεταβολής από τον παλαιό σχεδιασμό, με τις προδιαγραφές που επιβάλει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης προς το καινούργιο. Πολλά θα αλλάξουν στο άμεσο μέλλον σε αυτό το θέμα.
 
Last edited:

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.848
Reaction score
8.877
Έτσι είναι. Τα πρώτα αυτοκίνητα έμοιαζαν περισσότερο με άμαξες παρά με την κλασσική γραμμή όπως αυτή που διαμορφώθηκε με την πάροδο του χρόνου.
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.412
Reaction score
12.068
Έτσι είναι. Τα πρώτα αυτοκίνητα έμοιαζαν περισσότερο με άμαξες παρά με την κλασσική γραμμή όπως αυτή που διαμορφώθηκε με την πάροδο του χρόνου.
Σωστά,γιαυτο οι λέξεις ιπποδύναμη ,άλογα κ.ο.κ :p
 

Μηνύματα
7.482
Reaction score
1.563
Ωραίο είναι το ΑΛΗΘΕΣ.

Ότι είναι ψευδές είναι εξ ορισμού άσχημο.

Τα αυτοκίνητα έχουμε μάθει (οι παλιοί) να θεωρούμε όμορφα αυτά που έχουν μακριά μούρη (για να χωρέσει ένας θερμικός V8 ή V12) , επιβλητική μάσκα , εισαγωγές αέρα , εξατμίσεις κλπ.

Όταν όλα τα παραπάνω είναι εκτός σε ένα EV , μία εμφάνιση ΜΕ ΟΛΑ τα παραπάνω θα είναι ψευδής – άρα άσχημη. Και όχι απλά άσχημη αλλά φαιδρή – που είναι χειρότερο.

Το θέμα εμφάνιση αυτοκίνητου ουσιαστικά ξαναγράφεται με άλλους όρους. (Τα σημερινά EV εμφανησιακά εξυπηρετούν την τεχνολογία τους/αεροδυναμική/ασφάλεια)
.Για τον λόγο αυτό π.χ. η επιβλητική μάσκα της BMW σε ηλεκτρικά μοντέλα είναι ουσιαστικά φαιδρή.

Είναι σαν να θεωρούμε άσχημο ένα διαστημόπλοιο που θα πάει στην σελήνη επειδή δεν μοιάζει με Rafalle ή F35
Σε γενικές γραμμές ισχύει. Και ισχύει και για τα θερμικά, με τα ψεύτικα εξογκώματα ή αεραγωγούς στο καπό, τους ψεύτικους αεραγωγούς πίσω από τους θόλους, τα ψεύτικα μαρσπιέ - diffusers - splitters χαμηλά, τους ψεύτικους διαχύτες πίσω, τις ψεύτικες εξατμίσεις και τις ψεύτικες αεροτομές.

Εξάλλου και οι περισσότερες τυπικές μάσκες των θερμικών όπως μάθαμε να τις βλέπουμε ψεύτικες ήταν. Στις παλιότερες όμορφες BMW με τα μαζεμένα νεφρά, τα νεφρά δεν εξυπηρετούσαν όλη την ψύξη, σχεδιαστικό στοιχείο ήταν. Τα ψυγεία έπαιρναν αέρα και από την υπόλοιπη μάσκα που μεσολαβούσε μεταξύ νεφρών και φωτιστικών, αλλά και από τα ανοίγματα στον προφυλακτήρα.
Και το γελοιοδέστερο όλων, να έχει τούνελ στη μέση πίσω, στα πόδια των πίσω επιβατών, για να περνάει η ηλεκτρική εξάτμιση; Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν είναι για την εξάτμιση το κεντρικό τούνελ. Σε πισωκίνητα ή τετρακίνητα ήταν για τον άξονα μετάδοσης. Στα μπροστοκίνητα ήταν για αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου, έστω και πολύ χαμηλότερο. Θα μπορούσε να έχει ακριβώς την ίδια διαμόρφωση και στα ηλεκτρικά, για τον ίδιο ακριβώς λειτουργικό λόγο. Και με επιπλέον όφελος τη χωροθέτηση μπαταριών στο τούνελ, αν αυτό είναι ψηλότερο, π.χ. σε ένα σπορτίβ αποκλειστικά τετραθέσιο όχημα (χωρίς πάγκο πίσω δηλαδή αλλά με διακριτά καθίσματα).
 

Μηνύματα
229
Reaction score
256
Αμάξι για όλες τις δλειές!!

View attachment 336922
αυτο με τα "αγροτικα" να γινονται ολο και πιο τεραστια και βαρια και ο διαθεσιμος οφελιμος χωρος φορτωσης να ειναι ολο και πιο μικρος τι λογο υπαρξης εχουν;
μπορει στην αμερικη να ειναι δημοφιλη αλλα εδω γιατι;;;
 

Μηνύματα
803
Reaction score
1.208
αυτο με τα "αγροτικα" να γινονται ολο και πιο τεραστια και βαρια και ο διαθεσιμος οφελιμος χωρος φορτωσης να ειναι ολο και πιο μικρος τι λογο υπαρξης εχουν;
μπορει στην αμερικη να ειναι δημοφιλη αλλα εδω γιατι;;;
Είναι πολύ απλό, έχεις δοκιμάσ να τρέξ στου χουράφ με 12 πόντες γόβες; με αυτά μπορείς. :lolsign:
 

Μηνύματα
229
Reaction score
256
Είναι πολύ απλό, έχεις δοκιμάσ να τρέξ στου χουράφ με 12 πόντες γόβες; με αυτά μπορείς. :lolsign:
Ειχα 3 "αγροτικα". ολα ειχαν αξιοπρεπη καροτσα για να φορτωνω τα προιοντα για να πανε στον προορισμο τους.
Δε ετρεχα με αυτο στο χωραφι. πηγαινα απο το δρομο. οπου δε υπηρχε δρομος πηγαινα σιγα. οταν και αυτο δε ηταν δυνατο υπηρχε το τρακτερ.
εξηγησε μου το λογο που κυκλοφορουν τα ford ranger & raptor στο κεντρο της Αθηνας.
 

Μηνύματα
803
Reaction score
1.208
Ειχα 3 "αγροτικα". ολα ειχαν αξιοπρεπη καροτσα για να φορτωνω τα προιοντα για να πανε στον προορισμο τους.
Δε ετρεχα με αυτο στο χωραφι. πηγαινα απο το δρομο. οπου δε υπηρχε δρομος πηγαινα σιγα. οταν και αυτο δε ηταν δυνατο υπηρχε το τρακτερ.
εξηγησε μου το λογο που κυκλοφορουν τα ford ranger & raptor στο κεντρο της Αθηνας.
Μόνο για λάθος λόγους μούρης.
 


Μηνύματα
7.482
Reaction score
1.563
Αυτά είναι σκληροτράχηλες εκδόσεις των SUV, ενίοτε στηριζόμενα στο ίδιο όχημα (π.χ. Nissan Navara και NIssan Pathfinder, Toyota Hilux / 4 Runner, κλπ.), με αντίστοιχες διαστάσεις κλπ. Όσο λογικό είναι να έχει κάποιος ένα SUV στο Κολωνάκι, άλλο τόσο είναι να έχει και ένα pickup.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.247
Reaction score
10.754
Αυτά είναι πολύ ωραία εάν είσαι βαρώνος καρτέλ σε κάποια χώρα της Λατινικής Αμερικής
Έχεις ρωτήσει αν είναι περίπλοκη η διαδικασία για εγγραφή στο Δικηγορικό Σύλλογο της Μπογκοτά; :roflmao:
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.226
Reaction score
35.663
Έχεις ρωτήσει αν είναι περίπλοκη η διαδικασία για εγγραφή στο Δικηγορικό Σύλλογο της Μπογκοτά; :roflmao:

Εντάξει, δεν έχω βγάλει βέβαια το Πανεπιστήμιο των Αμερικανικών Σαμόα, αλλά θαρρώ πως δεν θα έχω ιδιαίτερο θέμα

 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.640
Μηνύματα
2.947.301
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top