Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
5.623
Reaction score
9.784
Σιγά μην βουτήξουμε τα πηνία και σε υγρό άζωτο. :D Τζίφος λέει, μικρές διαφορές.
Τα έβαλε κάτω ο άνθρωπος με χαρτί και μολύβι 😀
Λέει και κάτι άλλα για τις καμπύλες ίσοδυναμης ακουστοτητας. Αν ακούς σε χαμηλές εντάσεις τότε σε ενδιαφέρει πολύ, μέχρι και 15 ντιμπι στα μπάσα παίζει να λείπουν. Οπότε ακούς κάτι εντελώς διαφορετικό.
 

Μηνύματα
19.045
Reaction score
22.933
Τα έβαλε κάτω ο άνθρωπος με χαρτί και μολύβι 😀
Λέει και κάτι άλλα για τις καμπύλες ίσοδυναμης ακουστοτητας. Αν ακούς σε χαμηλές εντάσεις τότε σε ενδιαφέρει πολύ, μέχρι και 15 ντιμπι στα μπάσα παίζει να λείπουν. Οπότε ακούς κάτι εντελώς διαφορετικό.
Εγω απο μικρός ήμουν ανθρωπος των πρίμων. :D
 

Μηνύματα
5.623
Reaction score
9.784
Εγω απο μικρός ήμουν ανθρωπος των πρίμων. :D
Θες να παμε στο τοπικ με τις εντάσεις να σου εξηγήσω τσατ πατ τι γίνεται, όταν ακούει κάποιος σε χαμηλές εντάσεις, να πειράξουμε λιγο και τον Μπούτχια? :tongue:
 

Μηνύματα
19.045
Reaction score
22.933
Θες να παμε στο τοπικ με τις εντάσεις να σου εξηγήσω τσατ πατ τι γίνεται, όταν ακούει κάποιος σε χαμηλές εντάσεις, να πειράξουμε λιγο και τον Μπούτχια? :tongue:
Όχι, όχι έλεος. :D
 



Μηνύματα
19.045
Reaction score
22.933
Πρώτα απο όλα εσυ και πολλοι δεν σας πιάνει αυτό γιατί :

α) έχετε τα ηχεία σε γωνίες ή κολλητα στον τοιχο πάντα γιατί το λέει ο Τούλ

β) ακούτε ηλεκτρονική μουσική , hip hop κλπ τέτοια που εχουν συμπιεσμενο ή τονισμένο μπάσο (εκτός αυτών του wnet μόνο που είναι τέλεια. 😍 ).

γ) εχετε room modes σε αυτες τις χαμηλές συχνότητες

δ) έχετε dsp και ρυθμίζετε τιγκα στο μπάσο

ε) έχετε κλειστής καμπίνας με υψηλο Qts σε μεγάλη καμπίνα ή bass reflex με υψηλό Fb κια μικρής διαμετρου και μήκους ports γιατί είστε άσχετοι και έχετε υπερβολικό και μπουμαριστό χαμηλό


Μάθε μπαλίτσα. :D :D
 

Μηνύματα
5.623
Reaction score
9.784
Πάλι Κινέζικα έβαλες;
View attachment 372534
Δεν είναι κινέζικα, οι μηχανικοί ήχου δουλεύουν σε μια ένταση μεταξύ 75-85 dB.
Επομένως δουλεύοντας κοντά στα 80ντιμπι θα λάβει υπόψιν την καμπύλη των 80phon.
Όταν εσύ θα παίξεις στα 50 ντιμπι για παράδειγμα το κομμάτι μπορείς να δεις τι σου λείπει αν κοπιάρεις την καμπύλη των 80phon και την βάλεις πάνω στην καμπύλη των 50phon. Τότε θα δεις ότι για να πιάσεις τα μπάσα των 50phon στα 30Hz θα πρέπει να προσθέσεις αλλά 15ντιμπι.
Να μην ξεχνάς ότι μείωση της έντασης κατά 10ντιμπι γίνεται αντιληπτή ως μείωση της έντασης στο μισό.
 

Μηνύματα
19.045
Reaction score
22.933
Δεν είναι κινέζικα, οι μηχανικοί ήχου δουλεύουν σε μια ένταση μεταξύ 75-85 dB.
Επομένως δουλεύοντας κοντά στα 80ντιμπι θα λάβει υπόψιν την καμπύλη των 80phon.
Όταν εσύ θα παίξεις στα 50 ντιμπι για παράδειγμα το κομμάτι μπορείς να δεις τι σου λείπει αν κοπιάρεις την καμπύλη των 80phon και την βάλεις πάνω στην καμπύλη των 50phon. Τότε θα δεις ότι για να πιάσεις τα μπάσα των 50phon στα 30Hz θα πρέπει να προσθέσεις αλλά 15ντιμπι.
Να μην ξεχνάς ότι μείωση της έντασης κατά 10ντιμπι γίνεται αντιληπτή ως μείωση της έντασης στο μισό.
Πόσα σάμπ θα χρειαστώ για να ισορροπήσω το δωμάτιο και πόσα για να παράξω αυτή την ενέργεια ; Πόσες χιλιάδες watt ενισχυτές ; Για κορόιδα ψάχνεις βρε Ν.Κ. που θα δώσω εγώ απο 5 Κ το ένα για 8 sub = 40 Κ να κάνω δουλειά κάτω απο τα 40 Hz και να στρώσω δυο modes (με 1/3 octave smoothing δηλαδή στρώσιμο μη φανταστείς τίποτε σπουδαίο) ; Δεν βάζω το κεφάλι μου 10 εκατοστα απο το τοιχο να πάνε αμέσως αμέσως 20 db, όχι 15 που λές όλα τα modes και μάλιστα θα είναι και σουπερ flat λόγω υψηλής πίεσης εκει ...και όλα τζάμπα. Ε, σκηνή δεν θα έχω αλλά σάμπως την έχετε εσείς που τα βάζετε κολλητα όλα στον τοιχο ή η μουσική που ακούτε ετσι και αλλιώς έχει ; :D

Μάθε μπαλίτσα. :D Ακουστοτητες και σαχλαμάρες τώρα. :D
Δεν είναι κινέζικα, οι μηχανικοί ήχου δουλεύουν σε μια ένταση μεταξύ 75-85 dB.
Επομένως δουλεύοντας κοντά στα 80ντιμπι θα λάβει υπόψιν την καμπύλη των 80phon.
Όταν εσύ θα παίξεις στα 50 ντιμπι για παράδειγμα το κομμάτι μπορείς να δεις τι σου λείπει αν κοπιάρεις την καμπύλη των 80phon και την βάλεις πάνω στην καμπύλη των 50phon. Τότε θα δεις ότι για να πιάσεις τα μπάσα των 50phon στα 30Hz θα πρέπει να προσθέσεις αλλά 15ντιμπι.
Να μην ξεχνάς ότι μείωση της έντασης κατά 10ντιμπι γίνεται αντιληπτή ως μείωση της έντασης στο μισό.
Οι μηχανικοί ήχου τιγκαρουν το μπάσο και απο επιλογή αλλά και επειδή δεν το ακούνε σε αυτες τις συνθήκες αλλα και επειδή ξέρουν και τι "παιζεται" ....οπότε εμείς ακούμε στην πράξη κανονικα και φλάτ και εσυ ακούς τίγκα μπάσο. Για αυτό σου λέω δεν σε πιάνουν οι ακουστοτητες. Κάτσε φάε εσυ ακουστότητα. :D :D Κορόιδο πήγες πληρωσες τόσα λεφτά τζάμπα και βερεσέ ....λοιπόν στα αγοράζω στο 1/4 όλα (πέφτει η τιμή όπως βλέπεις απο 1/3 πριν δυο βδομάδες προσφορά) να αδειάσει και λίγο ο χώρος να μπεί καμια Γερμανίδα εκεί μέσα να δεις χαρά. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
434
Reaction score
752
Ενώ η "βελτίωση" των παθητικών κροσόβερ με "ποιοτικά" υλικά είναι εύκολο και φτάνει κάποιος να βάλει υλικά ίδιας τιμής ( π.χ. χωρητικότητα στους πυκνωτές )... Και ναααααα'σου τα διθυραμβικά σχόλια, νααααα'σου το καμάρι ότι το ηχείο άλλαξε δέκα κατηγορίες. Βάζουν και κανένα καλώδιο εκεί πέρα και πιάνουν τον παπά απ'τα ούμπαλα.
Όταν έχεις ασχοληθεί χρόνια και γνωρίζεις καλά τα ποιοτικά υλικά των παθητικών κροσσοβερ και επιλέξεις τα καταλληλότερα ποιοτικά υλικά, από το σύνολο των ποιοτικών υλικών, τότε ΝΑΙ, το ηχείο αλλάζει κατηγορία.

Κατά τα άλλα, ο μηδενισμός και η ειρωνεία είναι ότι πιο εύκολο!!!
 

Μηνύματα
5.623
Reaction score
9.784
Πόσα σάμπ θα χρειαστώ για να ισορροπήσω το δωμάτιο και πόσα για να παράξω αυτή την ενέργεια ; Πόσες χιλιάδες watt ενισχυτές ; Για κορόιδα ψάχνεις βρε Ν.Κ. που θα δώσω εγώ απο 5 Κ το ένα για 8 sub = 40 Κ να κάνω δουλειά κάτω απο τα 40 Hz και να στρώσω δυο modes (με 1/3 octave smoothing δηλαδή στρώσιμο μη φανταστείς τίποτε σπουδαίο) ; Δεν βάζω το κεφάλι μου 10 εκατοστα απο το τοιχο να πάνε αμέσως αμέσως 20 db, όχι 15 που λές όλα τα modes και μάλιστα θα είναι και σουπερ flat λόγω υψηλής πίεσης εκει ...και όλα τζάμπα. Ε, σκηνή δεν θα έχω αλλά σάμπως την έχετε εσείς που τα βάζετε κολλητα όλα στον τοιχο ή η μουσική που ακούτε ετσι και αλλιώς έχει ; :D

Μάθε μπαλίτσα. :D Ακουστοτητες και σαχλαμάρες τώρα. :D

Οι μηχανικοί ήχου τιγκαρουν το μπάσο και απο επιλογή αλλά και επειδή δεν το ακούνε σε αυτες τις συνθήκες αλλα και επειδή ξέρουν και τι "παιζεται" ....οπότε εμείς ακούμε στην πράξη κανονικα και φλάτ και εσυ ακούς τίγκα μπάσο. Για αυτό σου λέω δεν σε πιάνουν οι ακουστοτητες. Κάτσε φάε εσυ ακουστότητα. :D :D Κορόιδο πήγες πληρωσες τόσα λεφτά τζάμπα και βερεσέ ....λοιπόν στα αγοράζω στο 1/4 όλα (πέφτει η τιμή όπως βλέπεις απο 1/3 πριν δυο βδομάδες προσφορά) να αδειάσει και λίγο ο χώρος να μπεί καμια Γερμανίδα εκεί μέσα να δεις χαρά. :D
Έβλεπα ένα βιντεακι πριν μια βδομάδα, συμμετείχαν 2 μηχανικοί ήχου (ο ένας πολύ γνωστός με πολυκαναλικο παρελθόν) και ένας γνωστός επαγγελματίας στην κατασκευή στούντιο.
Συμφώνησαν ότι αρκετοί μηχανικοί αντιλαμβάνονται κάποια πράγματα καλύτερα όταν δουλεύουν με μεγάλα μόνιτορ ηχεία και όχι με ένα σαμπ. Μπορούν να δουλέψουν καλύτερα δηλαδή.
Από την άλλη συμφώνησαν ότι μια καλή λύση είναι η χρήση 2 σαμπς, φαντάζομαι για κάθε κανάλι χωριστά μπροστά.
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα όπως βλέπεις :biggrin:
Όπως σου είπα κάποτε, εγώ ακούω όλες τις γνώμες από άτομα που γνωρίζουν το αντικείμενο.
 

Μηνύματα
19.045
Reaction score
22.933
Όταν έχεις ασχοληθεί χρόνια και γνωρίζεις καλά τα ποιοτικά υλικά των παθητικών κροσσοβερ και επιλέξεις τα καταλληλότερα ποιοτικά υλικά, από το σύνολο των ποιοτικών υλικών, τότε ΝΑΙ, το ηχείο αλλάζει κατηγορία.

Κατά τα άλλα, ο μηδενισμός και η ειρωνεία είναι ότι πιο εύκολο!!!
Audio people λογική που ακούω και διαβάζω χρόνια , δώσε βάση :

Ο καλύτερος ενσιχυτής είναι ο μή ενισχυτής ή ένα σύρμα. Ο καλύτερος προενισχύτης είναι να μην υπάρχει προενισχυτής. Το καλύτερο κροσόβερ είναι το μη κροσόβερ και η απουσία του. Το καλύτερο ηχείο είναι να μην έχεις ηχείο. Με τι θα ακούμε βρε παιδιά ; :D :D
Έβλεπα ένα βιντεακι πριν μια βδομάδα, συμμετείχαν 2 μηχανικοί ήχου (ο ένας πολύ γνωστός με πολυκαναλικο παρελθόν) και ένας γνωστός επαγγελματίας στην κατασκευή στούντιο.
Συμφώνησαν ότι αρκετοί μηχανικοί αντιλαμβάνονται κάποια πράγματα καλύτερα όταν δουλεύουν με μεγάλα μόνιτορ ηχεία και όχι με ένα σαμπ. Μπορούν να δουλέψουν καλύτερα δηλαδή.
Από την άλλη συμφώνησαν ότι μια καλή λύση είναι η χρήση 2 σαμπς, φαντάζομαι για κάθε κανάλι χωριστά μπροστά.
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα όπως βλέπεις :biggrin:
Όπως σου είπα κάποτε, εγώ ακούω όλες τις γνώμες από άτομα που γνωρίζουν το αντικείμενο.
Δουλεύαν κόσμο και λέγανε ιστορίες για nerd audio people. Σου εχω πει να μην βλέπεις βιντεάκια. Μόνο τσόντες όπως εγώ. :D Τα μεγάλα μόνιτορ τα έχουν (εάν δεν είναι μαστεράδες) για να το παίξουν μια στο τέλος να δούνε πως translate και eκεί αλλά και να σιγουρευτούν για την ισορροπία. Επίσης για εφέ να το παίξουν στους πελάτες να πουν αυτοί ουάου. Με τα μικρά μιξάρουν και χωρίς χαμηλό για να ακούνε καλύτερα φωνές πάνινγκ κλπ.:D:D
 
Last edited:

Μηνύματα
8.221
Reaction score
3.468
Το DF παραμένει ίδιο και σε bass reflex & σε sealed.
Υψηλό DF σε bass reflex δεν εξασφαλίζει αποφυγή θεμάτων που τυχόν δημιουργεί ο σωλήνας.
To bass reflex αλλάζει την εμπέδηση του ηχείου στην ζώνη επηρροής του
Αρα και το DF του συστήματος συνολικά στην ίδια ζώνη συχνοτήτων
 
Last edited:

Μηνύματα
8.221
Reaction score
3.468
Ακριβώς το αντίστροφο.

Στο κλειστό κουτί ο αέρας που είναι εγκλωβισμένος λειτουργεί ως ελατήριο και φρενάρει, επιτρέποντας στο μεγάφωνο να επανέλθει γρήγορα στη θέση ισορροπίας. Έτσι το ηχείο έχει ταχύτητα και ακρίβεια, αλλά χάνεται ενέργεια στο ελατήριο.

Στο ported design η "προς τα πίσω" ενέργεια του μεγαφώνου διοχετεύεται στο πορτ. Δε χάνεται ενέργεια (υψηλότερες εντάσεις!) αλλά χάνεται ακρίβεια και ταχύτητα, συνεπώς και πιστότητα. Επίσης κατεβαίνει λίγο πιο χαμηλά.
Οχι. Το κλειστού τύπυυ infinite baffle κατεβαίνει πιο χαμηλά απο το BF στην ίδια πάντα καμπίνα
 

Μηνύματα
7.609
Reaction score
12.539
Όταν έχεις ασχοληθεί χρόνια και γνωρίζεις καλά τα ποιοτικά υλικά των παθητικών κροσσοβερ και επιλέξεις τα καταλληλότερα ποιοτικά υλικά, από το σύνολο των ποιοτικών υλικών, τότε ΝΑΙ, το ηχείο αλλάζει κατηγορία.

Κατά τα άλλα, ο μηδενισμός και η ειρωνεία είναι ότι πιο εύκολο!!!
Μετρήσεις πριν και μετά κάνετε ή τιουναρετε με το αυτί?
 

Μηνύματα
5.623
Reaction score
9.784
Audio people λογική που ακούω και διαβάζω χρόνια , δώσε βάση :

Ο καλύτερος ενσιχυτής είναι ο μή ενισχυτής ή ένα σύρμα. Ο καλύτερος προενισχύτης είναι να μην υπάρχει προενισχυτής. Το καλύτερο κροσόβερ είναι το μη κροσόβερ και η απουσία του. Το καλύτερο ηχείο είναι να μην έχεις ηχείο. Με τι θα ακούμε βρε παιδιά ; :D :D

Δουλεύαν κόσμο και λέγανε ιστορίες για nerd audio people. Σου εχω πει να μην βλέπεις βιντεάκια. Μόνο τσόντες όπως εγώ. :D Τα μεγάλα μόνιτορ τα έχουν (εάν δεν είναι μαστεράδες) για να το παίξουν μια στο τέλος να δούνε πως translate και eκεί αλλά και να σιγουρευτούν για την ισορροπία. Επίσης για εφέ να το παίξουν στους πελάτες να πουν αυτοί ουάου. Με τα μικρά μιξάρουν και χωρίς χαμηλό για να ακούνε καλύτερα φωνές πάνινγκ κλπ.:D:D
Αυτοί βασικά δεν απευθύνονταν στους audio people εκτός εάν θεωρείς και τους μηχανικούς ήχου audio people :D

Εδώ χθες άκουσα ότι τσεκάρουν και διορθώνουν τις σταθμες στο τέλος μερικές φορές με rew και ας υπάρχει, τρινοφ ή στορμ στο σύστημα.
Μπορώ να σου διηγηθώ πολλές ιστορίες αληθινες που ούτε καν περνάει στο μυαλό σου:tongue:
 

Μηνύματα
8.221
Reaction score
3.468
Μετρήσεις πριν και μετά κάνετε ή τιουναρετε με το αυτί?
Ούτε ο Σάκης κανει μετρήσεις ηχείων, με 40 χρόνια εμπειρίας !
Οι μετρήσεις είναι για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και του ΑΡΗ :D
 

gid

Μηνύματα
8.815
Reaction score
10.083
Οχι. Το κλειστού τύπυυ infinite baffle κατεβαίνει πιο χαμηλά απο το BF στην ίδια πάντα καμπίνα
Δεν αναφέρθηκα σ' αυτή την εντελώς ιδιαίτερη και σπανίως απαντούμενη κατηγορία.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.650
Reaction score
2.322
Στο ported design η "προς τα πίσω" ενέργεια του μεγαφώνου διοχετεύεται στο πορτ. Δε χάνεται ενέργεια (υψηλότερες εντάσεις!)
Στις συχνότητες γύρω από τον συντονισμό του σωλήνα ωστόσο, ο κώνος φρενάρεται ισχυρότατα! Λίγο πιο κάτω, και χάνεται η μπάλα, σχεδόν σαν να μην υπάρχει κουτί

Αλλά διαιρέστε όλους τους DF που αναφέρετε και συζητάτε στις τρεις τελευταίες σελίδες, δια ... 10(ΟΚ, χοντρικά) για να πέσετε κοντά στην πραγματική τους τιμή
 

Μηνύματα
19.045
Reaction score
22.933
Οχι. Το κλειστού τύπυυ infinite baffle κατεβαίνει πιο χαμηλά απο το BF στην ίδια πάντα καμπίνα
Δεν αναφέρθηκα σ' αυτή την εντελώς ιδιαίτερη και σπανίως απαντούμενη κατηγορία.
Δεν ισχύει αυτό gkar ούτε στην θεωρητική ιδανική θεωρητική περίπτωση που αναφέρεις. Είναι παρανόηση ή κάποιος μύθος που διάβασες σε κανά φόρουμ ή audio people Φυσικό.

Μια μόνο περίπτωση υπάρχει πάλι θεωρητική πάνω στην ήδη θεωρητική που αναφέρεις του infinate baffle που αφορά το σταδιακό roll off και τότε πάλι σε πολυ χαμηλές εντάσεις.
Στις συχνότητες γύρω από τον συντονισμό του σωλήνα ωστόσο, ο κώνος φρενάρεται ισχυρότατα! Λίγο πιο κάτω, και χάνεται η μπάλα, σχεδόν σαν να μην υπάρχει κουτί

Αλλά διαιρέστε όλους τους DF που αναφέρετε και συζητάτε στις τρεις τελευταίες σελίδες, δια ... 10(ΟΚ, χοντρικά) για να πέσετε κοντά στην πραγματική τους τιμή
Καιι όσο πιο χαμηλά πας το Fb για να πετύχεις και καλύτερη ομαλοποίηση αλλά και σφιχτότερο χαμηλό που κάπως να έχεις μια ελπίδα να πλησιάσεςι το closed box ή./και αυξάνοντας το μηκος και την διάμετρο του port ... μετά (χαμηλότερα απο αυτό, το νεο χαμηλότερο Fb σου) .... είναι (καταλήγει) ακόμη χειρότερα ανεξέλεγκτο απο πρίν.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.752
Μηνύματα
3.026.495
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top