Featured Καλωδια ηχειων ..... ( μακρυτατο )

Μηνύματα
19.079
Reaction score
23.029
Δεν τολμάς να ρωτήσεις γιατί φοβάσαι την απάντηση, άσε που την ξέρεις ήδη. :sneaky:
Θα σε πιάσει πανικός όπως τότε που σου είπα για την μουσική του περασμένου αιώνα που ακούς :biggrin:
Σου είπα, οι μαλακιες πληρώνονται πολύ ακριβά σε αυτό το χόμπι :lolsign:
Δεν πιάνουν οι τακτικές σου φίλε μου σε εμένα. Μην χάνεις το σάλιο σου επειδή δείχνω να σου "απαντάω". Τζερτζελές να γίνεται. Ο καθένας παίρνει την απάντηση που του αξίζει. Είμαι κακός άνθρωπος εγω όπως λέει σωστά ο gkar. Εσύ τώρα είσαι ένας νεός 40-45 χρονών μάξιμουμ που πήρες με 10 Κ κάποια πράγματα και νομίζεις ή θέλεις να νομίζεις ότι εχεις πιάσει τον παπά απο τα αρχ@@. Θα σου περάσει σε λίγα χρόνια, σου είπα. Μπαφλες πέφτανε πριν μπαφλες θα ξαναπέσουν μετά. Αυτή είναι η πορεία της ζωής. Ούτε μπορεί να με πιάσει κανένας πανικός καθώς ξέρω πολυ καλά και τι κάνω και τι επιθυμώ αλλά και που χωλαίνω όταν και εάν χωλαίνω αλλά και που excel.. Αυτά σε τίποτε 20χρονα και 40χρονα ακόμη ή και ανώριμα 80χρονα να τα πείς που τζιμπάνε και τα παιρνουν σοβαρά και ως αξιόλογα. Μιλάς σε άνθρωπο που έχει κάνει πωλήσεις και σε πολυ υψηλό και σοβαρό επιπεδο όταν ήταν νέος. Τι να μου πούν τώρα εμένα οι audio people και οι μερικές εκατομμυρίων μόνο πωλήσεις τους ; Καταλαβαίνω τις προθέσεις τους απο ενα χιλιομετρο μακρυά. Ακόμη και όταν αυτοί οι ίδιοι δεν ξέρουν ότι τις έχουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
19.079
Reaction score
23.029
Παρόλα αυτά . Είναι το ιδανικό ηχείο για να σβήσει η χαιενταδικη ξινίλα από τα πρόσωπα μας και απλά να γουστάρουμε την ίδια τη μουσική που παίζει χωρίς να μας ενοχλεί τίποτα. Και το σκέφτομαι σοβαρά για να σταματήσω να ασχολούμαι με τον εξοπλισμό .
Εδώ αυτός ο τύπος διαρρηγνύει τα ιματια του - δεν θέλει και πολυ είναι και σφίχτερμαν body buider - ρας δηλαδή all muscle no real strength - για τις επιπτώσεις που έχουν τα jumpers της διπλοκαλωδίωσης (για να είμαστε και εντός θέματος εάν και όλες oι απάντησεις έχουν δοθεί) στο 92Κ TAD (3.00 λεπτό).



Steady, κάνε μια επιλογή αντικειμενική ή/και υποκειμενική μαζί μεταξύ αυτων των δύο :




Εσύ N.K. κάνε επιλογή αντικειμενική ή/και υποκειμενική μαζί μεταξύ αυτών των δύο :



Όχι τίποτε άλλο για να καταλαβαίνουμε λίγο και τι λέμε στην πράξη καθώς θεωρητικά λογικές έννοιες μπορεί να συλλάβει, να debate και να συζητήσει κανείς μόνο με τον Bhutia, την A.I. ή τον ευατό μου. :D
 

Μηνύματα
5.637
Reaction score
9.816
Είμαι κακός άνθρωπος εγω όπως λέει σωστά ο gkar.
Κακός δεν είσαι, σου λείπει η τεχνική κατάρτιση έτσι ώστε να οδηγηθείς στις σωστές αποφάσεις. :tongue:
Η βιομηχανία του audio δεν θέλει τεχνικά καταρτισμένους ανθρώπους, ούτε καν σκεπτόμενους, γιατί διαφορετικά θα έχει πρόβλημα επιβίωσης.
Αν γεμίσει NK ο χώρος, θα πεθάνει ττο χαινετ μαγαζάκι πολύ πιο γρήγορα από το δικάναλο, θα επέλθει ξαφνικός θάνατος για όλους αυτούς που πουλάνε αέρα κοπανιστό.
Διότι ο ΝΚ δεν ψαρώνει από υπερβατικα σύστηματα και ήχους. Αυτά είναι για αυτούς που έχουν ανάγκη να πιστέψουν σε κάτι ουτοπικό, μόνον που η πραγματικότητα είναι πεζή και σκληρή. Αυτοί ας δούνε το pretty woman.

Για να στο τεκμηρίωσω και με ένα παράδειγμα.
Εάν έχεις τεχνικό υπόβαθρο θα οδηγηθείς στο συμπέρασμά ότι ένα κλειστό υπογουφερ για την μουσική αναπαραγωγή είναι προτιμότερο από ένα μπας ριφλεξ διότι αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο για την απόδοση των οργάνων είναι το impulse response και όχι το ποσό χαμηλά κατεβαίνει ή πόσο δυνατά παίζει το σαμπ.
Το δυναμικό εύρος φτιάχνεται με την απόκτηση ενός ακόμη ενώ και το φαινόμενο του θαλάμου πίεσης που εμφανίζεται στον χώρο μας στις χαμηλές συχνότητες θα γεμίσει ομαλά το κενό.
Ε λοιπόν όταν ρώτησα τι σαμπ να πάρω, η μόνη απάντηση που πήρα ήταν, ότι θέλεις αρκεί να έχει EQ.
Κατάλαβες τώρα?
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.822
Reaction score
29.481
Το δυναμικό εύρος φτιάχνεται με την απόκτηση ενός ακόμη ενώ και το φαινόμενο του θαλάμου πίεσης που εμφανίζεται στον χώρο μας στις χαμηλές συχνότητες θα γεμίσει ομαλά το κενό.
Τώρα σοβαρολογείς ? Θάλαμος πίεσης σε ένα σπίτι , που χάσκουν ανοίγματα παντού ?
Το δικό μου τουλάχιστον δεν σφραγίζει αεροστεγώς , και δεν γνωρίζω και κανένα άλλο που να σφραγίζει , για να δημιουργηθεί θάλαμος πίεσης .
 

Μηνύματα
1.035
Reaction score
2.450
Τώρα σοβαρολογείς ? Θάλαμος πίεσης σε ένα σπίτι , που χάσκουν ανοίγματα παντού ?
Το δικό μου τουλάχιστον δεν σφραγίζει αεροστεγώς , και δεν γνωρίζω και κανένα άλλο που να σφραγίζει , για να δημιουργηθεί θάλαμος πίεσης .
TO EKANA MIA ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΌ 5-6 ΩΡΕΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΤΑ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΑ
 

Μηνύματα
1.292
Reaction score
2.238
Τώρα σοβαρολογείς ? Θάλαμος πίεσης σε ένα σπίτι , που χάσκουν ανοίγματα παντού ?
Το δικό μου τουλάχιστον δεν σφραγίζει αεροστεγώς , και δεν γνωρίζω και κανένα άλλο που να σφραγίζει , για να δημιουργηθεί θάλαμος πίεσης .
θα ελεγα μια εξυπναδα αλλα ειναι πολυ dark και δεν θα τη πω γιατι ντροπη. οπως ειπε και καποιος αλλος ωραιο καλοκαιρινο θεμα...
 

Μηνύματα
8.235
Reaction score
3.477
θα ελεγα μια εξυπναδα αλλα ειναι πολυ dark και δεν θα τη πω γιατι ντροπη. οπως ειπε και καποιος αλλος ωραιο καλοκαιρινο θεμα...
πέστην μη ντρέπεσαι, ρώτα όμως πρώτα το ΑΙ για να σιγουρευτείς, καλού κακού ...

Τώρα σοβαρολογείς ? Θάλαμος πίεσης σε ένα σπίτι , που χάσκουν ανοίγματα παντού ?
Το δικό μου τουλάχιστον δεν σφραγίζει αεροστεγώς , και δεν γνωρίζω και κανένα άλλο που να σφραγίζει , για να δημιουργηθεί θάλαμος πίεσης .
Εγώ όταν τρώω μπάμιες δημιουργείται θάλαμος πίεσης ακόμα και σε καλοκαιρινό κηνηματογράφο. Άρα έχει δίκιο ο Ν.Κ. ακόμα κι αν εκείνος μιλούσε για τα μπάσα τελικά
 
Last edited:

Μηνύματα
19.079
Reaction score
23.029
Διότι ο ΝΚ δεν ψαρώνει από υπερβατικα σύστηματα και ήχους. Αυτά είναι για αυτούς που έχουν ανάγκη να πιστέψουν σε κάτι ουτοπικό, μόνον που η πραγματικότητα είναι πεζή και σκληρή. Αυτοί ας δούνε το pretty woman.
Δεν ήταν ανάγκη να πεις τόσα πολλά. Κατάλαβα ότι η προστίμηση σου είναι η δεύτερη κοπέλα στο βίντεο. :D Προσεχε το όμως αυτό με την σκληρή πραγματικότητα και ζωή ως φιλοσοφία και αφηγημα καθώς πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο σκληρός απο εσένα. Όπως λεω συχνά και το γνωμικό του Τάισον : Όλοι έχουν ένα σχέδιο και νομίζουν ότι είναι πιο σκληροί απο εσένα μέχρι να φάνε μια μπουνιά στο σαγόνι. Μην την κάνουμε οπότε και τόσο ακραία τη ζωή, δεν είναι ρινγκ, μετράνε χιλιάδες άλλοι παράγοντες περισσότερο.
Για να στο τεκμηρίωσω και με ένα παράδειγμα.
Εάν έχεις τεχνικό υπόβαθρο θα οδηγηθείς στο συμπέρασμά ότι ένα κλειστό υπογουφερ για την μουσική αναπαραγωγή είναι προτιμότερο από ένα μπας ριφλεξ διότι αυτό που παίζει σημαντικό ρόλο για την απόδοση των οργάνων είναι το impulse response και όχι το ποσό χαμηλά κατεβαίνει ή πόσο δυνατά παίζει το σαμπ.
Το δυναμικό εύρος φτιάχνεται με την απόκτηση ενός ακόμη ενώ και το φαινόμενο του θαλάμου πίεσης που εμφανίζεται στον χώρο μας στις χαμηλές συχνότητες θα γεμίσει ομαλά το κενό.
Ε λοιπόν όταν ρώτησα τι σαμπ να πάρω, η μόνη απάντηση που πήρα ήταν, ότι θέλεις αρκεί να έχει EQ.
Κατάλαβες τώρα?
Δικιο έχεις αλλά που να το βρείς. :D Σε οικιακούς χώρους δεν είναι δυνατόν να είναι σφραγισμένοι. Θα πας αναγκαστικά με την στρατηγική της διαφυγής και καλυτέρευσης του decay time με τους γνωστούς τρόπους. Η καλυτερευση δηλαδή της αισθησης στην κρουστική αποκριση θα έρθει απο εκεί. Όχι απο σφραγιση που θα ήταν πραγματική καλυτέρευση. Αντίθετα απο ότι κυκλοφορεί σαν πληροφορία και μάλιστα απο τους αντικειμενικούς ότι ένα άνοιγμα π.χ. 80 εκατοστων θα αφήσει να περάσουν κυματα που το μηκος τους αντιστοιχει περιπου σε αυτό το μήκος ... δεν έιναι έτσι. Περνάνε και κυματα των 20 μέτρων απο εκεί ανετότατα. Τώρα η διαφορά στη κρουστική μεταξύ bass reflex και κλειστου τύπου που είναι πόσο ; 100- 200 ms στην καλύτερη ; έχει κάποιο νόημα και θα γίνει κάπως καλύτερα αντιληπτη εάν έχεις πετύχει και μάλιστα σε αυτες τις πολυ χαμηλές συχνότητες ένα decay time των 0.3 sec. Πρέπει όμως με την επιλογή (αναγκαστική εξάλλου) του ανοιχτου χώρου και διοχετευσης ενεργειας αλλου , να εισαγεις και άλλη ενεργεια μέσα στο χωρο για να την αναπαληρώσεις με πολλά subs (που και αυτή είναι επισης σημαντική στην περίπτωση μας αυτη των οικιακών χώρων) οποτε και εκει μπορεί να επιλέξει κάποιος να παει σε bass reflex για την ενεργεια και το οικονομικοτερο. Πάν μετρον άριστον και ανάλογα και τις συνθηκές, επιλογές που έχεις κάνει και τι ακριβώς εχεις καταφέρει να υλοποιησεις στον χώρο σου απο όλα αυτά. Δεν ξέρω τι μπορεί να είδε στις μετρήσεις σου κάποιος και σε συμβούλεψε στο οτι δεν έχει σημασία. Εάν είδε ότι χρειάζεσαι περισσοτερο ενεργεια και ετσι και αλλιώς είχες ένα υψηλό κάπως decay time π.χ. 0.5 μπορεί να σε συμβούλευσε με αυτό στο μυαλό του. Απόλυτα και θεωρητικά βεβαια έχεις δικιο. Αλλά όχι λόγω συμπίεσης του δωματίου. Και εγω τα ξέρω βρε φίλε μου, και μάλιστα τα κατάλαβα όλα με πέντε ημέρες διάβασμα , επιστήμονας είμαι όπως και να έχει αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι 6 subs και 12 ηχεία δεν βάζω σπίτι μου :D. Μην νομίζεις ότι όλοι και όλα είναι απο άγνοια και οτι εσυ μόνο τα ξέρεις και όλοι οι άλλοι είναι κορόιδα χα χα. Λέω να τα φάω σε beefstakes. Καλά δεν θα κάνω ; Εσυ λόγω και ηλικίας να τα φας στις κοπέλες. :D
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.039
Reaction score
59.983
Δεν ήταν ανάγκη να πεις τόσα πολλά. Κατάλαβα ότι η προστίμηση σου είναι η δεύτερη κοπέλα στο βίντεο. :D Προσεχε το όμως αυτό με την σκληρή πραγματικότητα και ζωή ως φιλοσοφία και αφηγημα καθώς πάντα θα υπάρχει κάποιος πιο σκληρός απο εσένα. Όπως λεω συχνά και το γνωμικό του Τάισον : Όλοι έχουν ένα σχέδιο και νομίζουν ότι είναι πιο σκληροί απο εσένα μέχρι να φάνε μια μπουνιά στο σαγόνι. Μην την κάνουμε οπότε και τόσο ακραία τη ζωή, δεν είναι ρινγκ, μετράνε χιλιάδες άλλοι παράγοντες περισσότερο.

Δικιο έχεις αλλά που να το βρείς. :D Σε οικιακούς χώρους δεν είναι δυνατόν να είναι σφραγισμένοι. Θα πας αναγκαστικά με την στρατηγική της διαφυγής και καλυτέρευσης του decay time με τους γνωστούς τρόπους. Η καλυτερευση δηλαδή της αισθησης στην κρουστική αποκριση θα έρθει απο εκεί. Όχι απο σφραγιση που θα ήταν πραγματική καλυτέρευση. Αντίθετα απο ότι κυκλοφορεί σαν πληροφορία και μάλιστα απο τους αντικειμενικούς ότι ένα άνοιγμα π.χ. 80 εκατοστων θα αφήσει να περάσουν κυματα που το μηκος τους αντιστοιχει περιπου σε αυτό το μήκος ... δεν έιναι έτσι. Περνάνε και κυματα των 20 μέτρων απο εκεί ανετότατα. Τώρα η διαφορά στη κρουστική μεταξύ bass reflex και κλειστου τύπου που είναι πόσο ; 100- 200 ms στην καλύτερη ; έχει κάποιο νόημα και θα γίνει κάπως καλύτερα αντιληπτη εάν έχεις πετύχει και μάλιστα σε αυτες τις πολυ χαμηλές συχνότητες ένα decay time των 0.3 sec. Πρέπει όμως με την επιλογή (αναγκαστική εξάλλου) του ανοιχτου χώρου και διοχετευσης ενεργειας αλλου , να εισαγεις και άλλη ενεργεια μέσα στο χωρο για να την αναπαληρώσεις με πολλά subs (που και αυτή είναι επισης σημαντική στην περίπτωση μας αυτη των οικιακών χώρων) οποτε και εκει μπορεί να επιλέξει κάποιος να παει σε bass reflex για την ενεργεια και το οικονομικοτερο. Πάν μετρον άριστον και ανάλογα και τις συνθηκές, επιλογές που έχεις κάνει και τι ακριβώς εχεις καταφέρει να υλοποιησεις στον χώρο σου απο όλα αυτά. Δεν ξέρω τι μπορεί να είδε στις μετρήσεις σου κάποιος και σε συμβούλεψε στο οτι δεν έχει σημασία. Εάν είδε ότι χρειάζεσαι περισσοτερο ενεργεια και ετσι και αλλιώς είχες ένα υψηλό κάπως decay time π.χ. 0.5 μπορεί να σε συμβούλευσε με αυτό στο μυαλό του. Απόλυτα και θεωρητικά βεβαια έχεις δικιο. Αλλά όχι λόγω συμπίεσης του δωματίου. Και εγω τα ξέρω βρε φίλε μου, και μάλιστα τα κατάλαβα όλα με πέντε ημέρες διάβασμα , επιστήμονας είμαι όπως και να έχει αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι 6 subs και 12 ηχεία δεν βάζω σπίτι μου :D. Μην νομίζεις ότι όλοι και όλα είναι απο άγνοια και οτι εσυ μόνο τα ξέρεις και όλοι οι άλλοι είναι κορόιδα χα χα. Λέω να τα φάω σε beefstakes. Καλά δεν θα κάνω ; Εσυ λόγω και ηλικίας να τα φας στις κοπέλες. :D
Το θέμα με τα bass reflex είναι ότι η παράταση στην ενέργεια δεν θα είναι ομοιόμορφη αλλά επικεντρωμένη στη ζώνη συντονισμού της διάταξης. Αυτή η παράταση συχνά κείται σε κοινή συχνοτική ζώνη με συνιστώσες από ιδιοσυντονισμό του χώρου συν κάποιες παρασιτικές συνιστώσες σε ανώτερες οκτάβες από πλημμελώς υλοποιημένες διατάξεις , όλα αυτά είναι που την κάνουν να χαλάει αισθητά κι ενοχλητικά τη μεταβατική απόκριση. Υπενθυμίζεται από την άλλη πλευρά ότι μια διάταξη σφραγισμένης καμπίνας δεν εξασφαλίζει από μόνη της ιδεώδη μεταβατική απόκριση.

Κατά τα άλλα όλοι νομίζουν ότι ακούνε πειστικά μεταβατικά συμβάντα μέχρις ότου ν'άκουγαν ένα setup με κατάλληλα ενσωματωμένη μονοτελική τρίοδο.:wink:
 


Μηνύματα
19.079
Reaction score
23.029
Το θέμα με τα bass reflex είναι ότι η παράταση στην ενέργεια δεν θα είναι ομοιόμορφη αλλά επικεντρωμένη στη ζώνη συντονισμού της διάταξης. Αυτή η παράταση συχνά κείται σε κοινή συχνοτική ζώνη με συνιστώσες από ιδιοσυντονισμό του χώρου συν κάποιες παρασιτικές συνιστώσες σε ανώτερες οκτάβες από πλημμελώς υλοποιημένες διατάξεις , όλα αυτά είναι που την κάνουν να χαλάει αισθητά κι ενοχλητικά τη μεταβατική απόκριση. Υπενθυμίζεται από την άλλη πλευρά ότι μια διάταξη σφραγισμένης καμπίνας δεν εξασφαλίζει από μόνη της ιδεώδη μεταβατική απόκριση.

Κατά τα άλλα όλοι νομίζουν ότι ακούνε πειστικά μεταβατικά συμβάντα μέχρις ότου ν'άκουγαν ένα setup με κατάλληλα ενσωματωμένη μονοτελική τρίοδο.:wink:
Ναι και αυτά φυσικά. Και θορυβο απο port κλπ. Αλλά είπα να αναφέρω μόνο το βασικό και σημαντικότερο. Εξάλλου και αυτά που αναφέρεις πάλι θέλουν καλό decay time να πετυχεις για να τα ξεχωρίσεις.

Πάρτε λυχνίες τριόδους να έχετε τα πάντα (εκτός απο την κρουστική κάτω απο τα 40 HZ ή οπου πάνε τέλος πάντων αναλογα και το ηχείο) που είναι η τρισδιαστατη εικόνα και σκηνή, ροή, σώμα, όγκο και οργανικότητα που δίνουν οι δευτερες αρμονικές που α) δεν αλλάζουν τον τόνο με μια οκταβα πάνω β) είναι ενσωματωμένες τέλεια και φασικά καθώς έρχονται απο τα γουφερ των main σας, αντε να το πετυχεις αυτό με τα subs και μαλιστα σε όλο το φάσμα γ) δεν σταματάει αυτό σαν χαρακτηριστικό στα 80 Hz ή που κροσάρεις ή φτανει το sub σου αλλά συνεχίζει σε όλο το φάσμα ενοποιώντας καλύτερα σαν κόλα τα πάντα , γνωστό και επιθυμητό φαινόμενο στην μίξη δ) και άρα λόγω και της ενοποίησης αυτής δεν εχεις το ψυχοκαουστικό φαινόμενο που παρατηρείται όταν μειώνεις ή αυξάνεις τις υψηλές ή τις χαμηλές σε ένταση και έχεις την αίσθηση ότι ένα απο τα δυο σου λείπει καθώς δεν αλλάζει και το φασματικό αρμονικό περιεχόμενο όπως με τα subs και τα τρανζιστορ (ή το έχεις πολυ μειωμένο) ε) έχεις καλύτερα transients σε όλο το φάσμα και πιο πυκνότερα δεμένα μεταξύ τους αναλογικά και γραμμικά και με το σήμα απο οπου προκύπτει και επιπροσθετη ροή (και εάν έχει και κλάση Α ταχύτατα) ζ) δεν εχει εγγενες feedback λυχνίας εάν είσαι fixed bias ή) δεν συνεχζω με τα προτερήματα , έχει πολλά ακόμη να αναφέρουμε... να απλώς ανταποκρίνομαι με υπερβολή όπως πάντα doubing down στο ματάκι σου. ;) :D
 
Last edited:

Μηνύματα
19.079
Reaction score
23.029
Doubling (γμτ το πληκτρολόγιο μου δεν έχεις γρήγορες μεταβατικές, θα φουσκωσε η μπαταρία πάλι. :D )
 

Μηνύματα
1.292
Reaction score
2.238
πέστην μη ντρέπεσαι, ρώτα όμως πρώτα το ΑΙ για να σιγουρευτείς, καλού κακού ...



Εγώ όταν τρώω μπάμιες δημιουργείται θάλαμος πίεσης ακόμα και σε καλοκαιρινό κηνηματογράφο. Άρα έχει δίκιο ο Ν.Κ. ακόμα κι αν εκείνος μιλούσε για τα μπάσα τελικά
ο John μενει Ελλάδα, ο Ν.Κ. απο οτι καταλαβαινω Γερμανία, συνεχιστε το μονοι σας...
 

Μηνύματα
5.637
Reaction score
9.816
Αν δεν ξεκαθαριστουν κάποιες "λεπτομέρειες" @toulou δεν μπορούμε να πάμε παρακάτω.
Depending on the speaker design, the level below 300 Hz increases due to the spherical dispersion of the speaker (proximity to a wall increases the acoustic impedance). Added to this is the pressure chamber effect described above.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.909
Reaction score
2.135
Εδώ αυτός ο τύπος διαρρηγνύει τα ιματια του - δεν θέλει και πολυ είναι και σφίχτερμαν body buider - ρας δηλαδή all muscle no real strength - για τις επιπτώσεις που έχουν τα jumpers της διπλοκαλωδίωσης (για να είμαστε και εντός θέματος εάν και όλες oι απάντησεις έχουν δοθεί) στο 92Κ TAD (3.00 λεπτό).




Steady, κάνε μια επιλογή αντικειμενική ή/και υποκειμενική μαζί μεταξύ αυτων των δύο :

Συμφωνω οτι τα stock jumper plates συνηθως ειναι μια no brainer αναβαθμιση και καλυτερα να χρησιμοποιεις ως replacement jumper cables ενα κοντο μηκος των υπαρχοντων καλωδιων ηχειων σου.

To Sonus Faber. Θελω να χαλαρωνω οταν ακουω. Μου η αρεσει η πιστοτητα αλλα μου αρεσει και ο χαρακτηρας στα ηχεια. Πιο πολυ ο χαρακτηρας και μετα η "πιστοτητα" .

H magico παντα βγαζει αντικειμενικα κορυφαια ηχεια...
 

Μηνύματα
1.035
Reaction score
2.450
Ο danny λέει σωστό ηχείο με καλή καμπίνα και κάνε αναβάθμιση τα σωθικά για να σωθείς.

Άμα βγάλετε άκρη πείτε μου...
 


Μηνύματα
19.079
Reaction score
23.029
@thva κοιτα αυτα τα μικρα ηχεια


View attachment 373479
Τι ειναι αυτό ; Βάλθηκες να αποδείξεις μια και καλή ότι τα 5- 6 αράκια κατεβαίνουν πολυ χαμηλά ; :D 😍 Τι να πω ; Με το διάσημο πλέον Panasonic κασετοφωνάκι μου του 1990 (διπλό κασετόφωνο) που έχω συνδεδεμένο το λαπτοπ χα χα ακούω αρκετά έντονα μεσο-υψηλα (πολυ έντονη η κιθάρα και σαν πολυ μπροστά μου ακούγεται) , έντονα υψηλά, πολύ πίσω ή λιγα μεσαία και αρκετά χαμηλά. Δυναμικό φαίνεται και με τέτοια υψηλα θα κάνει και καλή σκηνή. Ριβιου thva με κασετοφωνακι του 1990 (μπορεί και παλαιότερο δε θυμάμαι). :D Δεν βγάζω τo Βig boy. ("... and tell Willy to bring out the Big Boy" // please guess the movie).
 

Μηνύματα
1.909
Reaction score
2.135
Τι ειναι αυτό ; Βάλθηκες να αποδείξεις μια και καλή ότι τα 5- 6 αράκια κατεβαίνουν πολυ χαμηλά ; :D 😍 Τι να πω ; Με το διάσημο πλέον Panasonic κασετοφωνάκι μου του 1990 (διπλό κασετόφωνο) που έχω συνδεδεμένο το λαπτοπ χα χα ακούω αρκετά έντονα μεσο-υψηλα (πολυ έντονη η κιθάρα και σαν πολυ μπροστά μου ακούγεται) , έντονα υψηλά, πολύ πίσω ή λιγα μεσαία και αρκετά χαμηλά. Δυναμικό φαίνεται και με τέτοια υψηλα θα κάνει και καλή σκηνή. Ριβιου thva με κασετοφωνακι του 1990 (μπορεί και παλαιότερο δε θυμάμαι). :D Δεν βγάζω τo Βig boy. ("... and tell Willy to bring out the Big Boy" // please guess the movie).
Απο το 4:35 ακου με ακουστικα που βαζει το δευτερο κομματι οταν δε θα βαριεσαι και ειδικα απο 7:00 και μετα
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • spylab
    TrumpoMusk
  • loggeo
    Projectors
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.806
Μηνύματα
3.028.356
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top