Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub και κατά πόσον θα ίσχυαν...

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Εάν αναφέρεσαι σε εμένα (και στον ΕΑΡ), θα πρέπει να διευκρινήσω πως οι σπουδές μου είναι οι απολύτως σχετικές με το αντικείμενο της ανθρώπινης ακοής. Μόνο ο @pstergio (και οι άλλοι ΩΡΛδες αλλά και οι ευρολόγοι ) γνωρίζουν περισσότερα. Κανείς άλλος.
Υπάρχουν πάρα πολλοί γιατροί χαϊεντάδες. Με διαφορετικές απόψεις από αυτές που εκφράζετε εσείς. Εγώ τώρα τι να κάνω. Ποια σχολή να ακούσω;
Αλλά όταν διαβάζω κάτι εδώ, από οποιονδήποτε, το οποιο έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με τα όσα έχω διαβάσει από τους κορυφαίους του πλανήτη, τότε θα πάρω θέση. Δεν είναι η δική μου άποψη. Μεταφέρω απλώς τις απόψεις άλλων.
Όπου και αυτοί οι άλλοι δεν τα ξέρουν όλα. Ακόμα και ο γκουρού του βιβλίου δεν τα ξέρει όλα. Δεν είναι δικά μου συμπεράσματα, μόνος του τα λέει. Όπως υπάρχουν και οι άλλοι από τον ίδιο χώρο που δεν συμφωνούν μαζί του σε όλα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Και κάτι ακόμα για την "υπερβολή" του Χρήστου, κατανοητό μεν το σκεπτικό του (τον ξέρω το Χρήστο υπερβολικά πολλά χρόνια, δεν έχω θέμα κατανόησης ούτε του γραπτού ούτε του προφορικού λόγου του) αλλά υπάρχει αντίλογος.

Όσο "καλά" και όσο "ιμερσιβ" και να ακούγονται 2 δικαναλοι δίσκοι των pink Floyd, ακόμα και εξαιρετικές ηχογραφήσεις ή χαϊεντάδικα μαστερινγκ αυτών, η 3D πληροφορία των πολυκαναλων μαστερινγκ των ίδιων αυτών 2 δίσκων, προσφέρει απίστευτα περισσότερα πράγματα, είναι άλλο επίπεδο πληροφορίας, δεν υπάρχει καμία σύγκριση στην εμπειρία ακρόασης, ούτε για αστείο.

Και όχι μόνον 2 δίσκους των Πινκ Φλόιντ, wish you were here και dark side of the moon, ας πιάσουμε άλλους πολύ παλιούς, εδώ στο έργο τους του 1971 τον δίσκο Meddle, και το Seamus:


Ξέρεις τι εμπειρία είναι το πολυκάναλο μαστερινγκ της ηχογράφησης αυτής; ξέρεις πως και από πού ακούγονται τα σκυλιά που ουρλιάζουν εκεί στο κομμάτι;

Τι ιμερσιβ φιλινγκ δικαναλου μαστερινγκ να συγκριθεί με την εντελώς απίστευτη αίσθηση του πολυκαναλου; Είναι εντελώς αστεία οποιαδήποτε σύγκριση, και βάζω στοίχημα πως οποιοσδήποτε ακούσει και νιώσει το ιμερσιβ φιλινγκ του πολυκαναλου μαστερινγκ, όταν τον γυρίσεις στο δικαναλο, κλαίει. Δεν συγκρίνονται. Τόσο απλά.

Πινκ Φλόιντ, άλλος δίσκος, Works, του 1983. Τον έχετε ακούσει στο πολυκάναλο μαστερινγκ; εμπειρία παιδιά. Είναι αλλού.

Φωνές, να ακούσουμε λιγάκι φωνές από πολυκάναλα μαστερινγκ, έστω Bjork, και μετά να το πάμε σε δικαναλο; χαχαχαχαχαχαχαχαχα, κλάμα ρε Χρήστο, πολύ κλάμα.
Ο δίσκος Medulla έχει απίστευτο ιμερσιβ περιεχόμενο, από μεγάλη χορωδία, πολλές φωνές..

Ladysmith black mambazo, πολυκάναλα μαστερινγκ σε πολλούς δίσκους με τόση ιμερσιβ πληροφορία, τύμπανα από κάθε κατεύθυνση, φωνές διακριτές από κάθε κατεύθυνση, τεράστια χορωδία, εκπληκτική ηχογράφηση, να το γυρίσεις σε δικαναλο; χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, τι ηχογραφήσεις και τι πλούτο χάνετε επειδή δεν μπορείτε να τα παίξετε σε ιμερσιβ σεταπ;

Μπορώ να συνεχίσω να λέω για τέτοιες ηχογραφήσεις, μέχρι να σβήσει ο ήλιος, είναι άπειρες.

Απλώς δεν τα έχετε ακούσει, δεν καταλαβαίνετε καν για τι πράγμα μιλάω.

Και το στοίχημα εδώ, δεν είναι άλλο, από το να καταφέρετε να στήσετε ένα ιμερσιβ σεταπ, που να παίζει καλύτερα, ακόμα και σε δικαναλο περιεχόμενο, από το καλύτερο δικαναλο σεταπ που έχετε στήσει.

Αυτό είναι το στοίχημα με τον εαυτό σας, και θέλει αγώνα για να το επιτύχετε, θέλει προσπάθεια μεγάλη, και δεν είναι καθόλου εύκολο, αυτό το ξέρω καλά. 😎

Ένα είναι σαφές: όσο δεν τα καταφέρνετε να στήσετε το ανωτέρω, μην το παρουσιάζετε σαν επίτευγμα και απόδειξη ανωτερότητας του δικαναλου, δεν είναι. Το αντίθετο είναι. 😎

Και το πιο μεγάλο στοίχημα για να επιτευχθεί αυτό, είναι η ορθή ενσωμάτωση σαμπ, γιατί χωρίς σαμπ, το .1 κανάλι δεν, άρα εδώ είναι εντελώς αναγκαίο, ενώ στο δικαναλο, Ε, κάνεις και τα στραβά μάτια, σιγά λες, τι περιεχόμενο να έχει εκεί κάτω, δε μου χρειάζεται, μου φτάνει το μπάσο των δορυφόρων, άλλωστε δεν ακούω μπιταδικη μουσική. 😁

Ταυτόχρονα, η συνήθης "υποχώρηση" ποιότητας στους δορυφόρους του ιμερσιβ σεταπ, οδηγεί με απόλυτη επιτυχία στην "υποχώρηση" ποιότητας στο τελικό αποτέλεσμα. Δεν μπορεί να είναι φτηνότερο το κεντρικό από τα μέιν, ούτε τα πλαϊνά και πίσω σαραουντ να είναι φτηνότερα από τα μέιν, η φτήνεια, θα ακουστεί. Το ανεπιτυχές μπας μάνατζμεντ των ανεπαρκούς απόκρισης και προβληματικής τοποθέτησης σαράουντ και άτμος δορυφόρων, θα κάνει μπαμ. Λάιφ Σακς.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.108
Reaction score
42.108
... και μονο που εχει συνδιαστει το υπογουφερ με τη μπιταδικη μουσικη, ειναι προβληματικο για τους απανταχου φιλομουσους, κατι σα τους φιλοζωους που αγαπανε μονο το κατοικιδιο τους... :king: :angel:
οκ, αρκετα δεσποτη μαιμου. - ωρα να βγω να βρω φαι.
 

D

deleted user 10898

Guest
Και ως προς την μεσαία περιοχή λοιπόν…
Εγώ είχα quad 2805. Τα οδηγούσα με nelson pass και ύψιλον. Δεν νομίζω να υπάρχει αντίλογος ως προς την μεσαία τους. Η καλύτερη της αγορας με τα καλύτερα ενισχυτικά. Όταν ήρθαν τα beolab 5 με δυο 15 σαμπ με δικό τους dsp και 1000watt το κάθε ένα για πάρτη του εκεί κατάλαβα το έλλειμα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Παρένθεση:

Η μουσική παιδεία του καθενός μας, είναι αυτή που είναι, και δεν αποτελεί κριτήριο ανωτερότητας κανενός έναντι κανενός άλλου.

Υπάρχουν ανάμεσά μας μέλη με σημαντική εμπλοκή στη μουσική βιομηχανία, που ακούν μόνον ραπ από πολύ σοβαρά και ακριβά σεταπ.

Μέλη που ακούν κλασσική, μέλη που ακούν τζαζ, και γω που ακούω Πινκ Φλόιντ και από Φίλιπ Γκλας έως Πρινς και οτιδήποτε με φωνητικά (από γρηγοριανές χορωδίες μέχρι the persuasions και gospel) αλλά και μπλουζ, τζαζ και ηλεκτρονική, και υπάρχει η μαϊμού που έχει μεγαλύτερη δισκοθήκη από όλους μας μαζί κι έχει απίστευτη μουσική παιδεία.

Η μουσική μου, δεν είναι ανώτερη από τη μουσική που ακούει ο ντιμιφουτ, ούτε το ανάποδο. Ομοίως με τη μουσική που ακούει ο Χρήστος, ο μπουτχιας, ο αλεξ, ο μαέστρος, κι η μαϊμού.

Ο καθένας ακούει τη μουσική του, και είναι άσχετη αυτή η επιλογή από το πόσο καλά παιζ το σεταπ και τι δυνατότητες θα έπρεπε να έχει για να αναπαράγει όλο το φάσμα και ιμερσιβ φορμάτ. 😎

Δεν χρειάζεται να είναι κανείς μαστεράς για να μπορεί να απολαμβάνει μουσική και να ξεχωρίζει ποιο παιζ καλύτερα στη μουσική του, ούτε απαιτείται να ξέρει να κάνει ηχογραφήσεις, ούτε είναι αναγκαίο να ακούει μόνον βιολιά και δεν απαγορεύεται η ραπ για αξιολόγηση σεταπ. Ραπ άλλωστε, ακούει η συντριπτική πλειοψηφία του πλανήτη, θα πρέπει να σας απασχολήσει λίγο παραπάνω εσάς τους επαγγελματίες, διότι έχει αυξημένες απαιτήσεις αυτό το μουσικό είδος στις χαμηλές συχνότητες (που πας για ραπ χωρίς σαμπ, ξεβρακωτος στ'αγγούργια). 😎

Αυτά τα περί μουσικής παιδείας του καθενός ως κριτήρια γνώσης περί σεταπ, είναι χαζομάρες, ο ένας και μοναδικός εδώ ανάμεσά μας με τη μεγαλύτερη μουσική παιδεία όλων, που θα έπρεπε όλοι να του μοιάσουμε περισσότερο, είναι η μαϊμού, και δεν νομίζω πως λόγω της μουσικής παιδείας θα πρέπει να στεφθεί υποχρεωτικά η πανμέγιστη "γκουρού" των οικιακών σεταπ στη χώρα, παρόλα αυτά, τουλάχιστον προσωπικά, ακούω με προσοχή όσα λέει επί του θέματος. 😎

Πχ. Το τελευταίο ποστ της μαϊμούς:

και μονο που εχει συνδιαστει το υπογουφερ με τη μπιταδικη μουσικη, ειναι προβληματικο για τους απανταχου φιλομουσους, κατι σα τους φιλοζωους που αγαπανε μονο το κατοικιδιο τους...
Τα υπόλοιπα είναι θεωρίες συνωμοσίας.


ΥΓ. Ακούω και βιολί. Γουστάρω από Blaine Reininger, έως Καβάκο. Τι κερδίζω;😁🤣😎
 
Last edited:

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.466
Reaction score
21.793
... και μονο που εχει συνδιαστει το υπογουφερ με τη μπιταδικη μουσικη, ειναι προβληματικο για τους απανταχου φιλομουσους, κατι σα τους φιλοζωους που αγαπανε μονο το κατοικιδιο τους...
.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Για να σας βάλω στο πνεύμα ενός "τέλειου" ιμερσιβ σεταπ (όσο "τέλειο" μπορεί να είναι ένα δικαναλο σεταπ) θα πρέπει να μπορεί ο συνδυασμός οποιωνδήποτε 2 δορυφόρων του ιμερσιβ σεταπ με σχετικά λογική γωνία ακρόασης (πχ ένα πλαϊνό σαράουντ μαζί με το απέναντι πίσω σαραουντ, ή το δεξί μέιν μαζί με το αριστερό σαράουντ, ή τα δύο εμπρός άτμος δορυφορίδια, ή το κεντρικό μαζί με οποιοδήποτε πλαϊνό σαράουντ, κλπ) να μπορούν να παίξουν "τέλεια" δικαναλο περιεχόμενο στη θέση ακρόασης εφόσον περιστρέψεις το κάθισμα στη θέση ακρόασης έτσι ώστε να βλέπεις κέντρο ανάμεσά τους, με άριστο φάντομ κεντρικό είδωλο, και σωστή μουσική σκηνή, με βάθος, και μεγάλη εικόνα, και ανάλυση, και χροιές και μυγδαλα.

Δηλαδή, καθένας ξεχωριστά δορυφόρος ενός ιμερσιβ σεταπ, θα πρέπει να παίζει τόσο "τέλεια" στη θέση ακρόασης και τόσο "όμοια" με οποιονδήποτε άλλο, όσο "τέλεια" παίζει το καθένα ηχείο ξεχωριστά στο πιο "τέλειο" δικαναλο σεταπ που γνωρίζετε, και όσο "όμοια" παίζουν αυτά τα δύο ηχεία μεταξύ τους.

Φιλικά πάντα. 💋
 
Last edited:

Μηνύματα
324
Reaction score
534
Ανώτερη φυσικά η Posche Cayenne αλλά μάλλον οι περισσότεροι εδώ μέσω μέχρι RAV μπορούνε.
Τι θα κάνουμε; Θα φάμε τη ζωή μας να αποδείξουμε ότι η Cayenne είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το TOYOTA;
Βέβαια για κάποιον φυσιολάτρη δεν έχει καμία σημασία. Και με Dacia είναι ευτυχισμένος.

Αντίστοιχα, για κάποιον μουσικό αυτά τα ποστ είναι αδιάφορα. Γιατί πολύ απλά αντιλαμβάνεται διαφορετικά τη μουσική. Εκεί που άλλοι ακούν στάθμες, hertz και μετάνε το χώρο τους, αυτοί ακούν κλίμακες, μελωδικές και αρμονικές σειρές και μοναδικές αυτοσχεδιαστικές ακροβασίες.
Έχω την αίσθηση ότι όσο πιο πολύ κάποιος αντιλαμβάνεται ως μουσικός αυτό που ακούει, ή προσπαθεί έστω να το προσεγγίσει από αυτή την πλευρά, τόσο λιγότερο τον απασχολεί η εντυπωσιακή αναπαραγωγή κάποιου έργου.
Μήπως να ξεκινήσουμε να διαβάζουμε καμιά εισαγωγή στην αρμονία;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Το ίδιο έχω δει και εγώ. Όσο περισσότερο ασχολείται κάποιος με τη μουσική δημιουργία και παραγωγή, τόσο λιγότερο ασχολείται - τον ενδιαφέρει η άριστη αναπαραγωγή. Το ίδιο συμβαίνει και με τους επαγγελματίες ήχου στα studios. Από προσωπική εμπειρία τα παραπάνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.962
Reaction score
137.252
Το ίδιο έχω δει και εγώ. Όσο περισσότερο ασχολείται κάποιος με τη μουσική δημιουργία και παραγωγή, τόσο λιγότερο ασχολείται - τον ενδιαφέρει η άριστη αναπαραγωγή. Το ίδιο συμβαίνει και με τους επαγγελματίες ήχου στα studios. Από προσωπική εμπειρία τα παραπάνω.
Σωστά.

Άρα οι αερολογίες περί αραχνοΰφαντων χροιών για τους λίγους ευλογημένους και οι μεταξιενιες κορδέλες των χρυσών αυτιών, μάλλον αποτελούν απόδειξη απομάκρυνσης από την ίδια την μουσική, παρά φόρο τιμής σε αυτή και απόδειξη μουσικοφιλίας. ❤

Φαίνεται πως η μόνη λογική προσέγγιση σεβασμού στην ίδια τη μουσική, είναι (όσον αφορά το σεταπ) να μην κόβεις και να μην αλλοιώνεις το περιεχόμενό της, που μεταφράζεται τεχνικά σε ομαλή απόκριση συχνότητας στο ακουστό φάσμα και σε χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις και εξωγενείς θορυβικες συνιστώσες (σιναντ), δηλαδή απλές βασικές αρχές υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, χωρίς τις φανφάρες ακατανόητων χαϊεντιών και χρυσαυτιάδων ολόβε.
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.108
Reaction score
42.108
Απο προσωπικη εμπειρια (οσο μπορει να εχει καποιο απροσωπο ων σα και την αφ(θ)εντια μου 🐒 ), ειναι μαλλον προτιμοτερο να τη "μισεις" τη μουσικη, παρα η ενδειξη "αγαπης->υποταγης" και οτι συνεπαγεται..
(α μπα, πως και πχιασαμε τα ταμπου θεματα μουσικης, ξεμειναμε απο θαπσιματικη? :biggrin: )
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.644
Reaction score
30.542
Άρα οι αερολογίες περί αραχνοΰφαντων χροιών για τους λίγους ευλογημένους και οι μεταξιενιες κορδέλες των χρυσών αυτιών, μάλλον αποτελούν απόδειξη απομάκρυνσης από την ίδια την μουσική, παρά φόρο τιμής σε αυτή και απόδειξη μουσικοφιλίας. ❤
Το ότι δεν ασχολούνται κάποιοι δεν συνεπάγεται ότι δεν ασχολούνται όλοι. Υπάρχουν και αυτοί που ασχολούνται και στο σπίτι, ο καθένας με τον τρόπο που θέλει. Από ότι έχω δει εγώ οι περισσότεροι δεν ασχολούνται. Υπάρχουν όμως και οι άλλοι. 8-)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.613
Reaction score
84.281
Υπάρχουν πάρα πολλοί γιατροί χαϊεντάδες. Με διαφορετικές απόψεις από αυτές που εκφράζετε εσείς. Εγώ τώρα τι να κάνω. Ποια σχολή να ακούσω;
Αυτό είναι άλλο ερώτημα. Το θέμα σου ήταν αν η Ιατρική έχει σχέση με την ακοή, προφανώς έχει, δεν είναι άσχετη επιστήμη. Είναι η πιο σχετική.

Όπου και αυτοί οι άλλοι δεν τα ξέρουν όλα. Ακόμα και ο γκουρού του βιβλίου δεν τα ξέρει όλα. Δεν είναι δικά μου συμπεράσματα, μόνος του τα λέει. Όπως υπάρχουν και οι άλλοι από τον ίδιο χώρο που δεν συμφωνούν μαζί του σε όλα.
Κανείς δεν τα ξέρει όλα, σε καμία επιστήμη.
Αυτό δεν τις καταργεί.
Η επιστήμη προχωράει, πάντα προς τα εμπρός.
 

Μηνύματα
324
Reaction score
534
Φαίνεται πως η μόνη λογική προσέγγιση σεβασμού στην ίδια τη μουσική, είναι (όσον αφορά το σεταπ) να μην κόβεις και να μην αλλοιώνεις το περιεχόμενό της, που μεταφράζεται τεχνικά σε ομαλή απόκριση συχνότητας στο ακουστό φάσμα και σε χαμηλές ολικές αρμονικές παραμορφώσεις και εξωγενείς θορυβικες συνιστώσες (σιναντ), δηλαδή απλές βασικές αρχές υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, χωρίς τις φανφάρες ακατανόητων χαϊεντιών και χρυσαυτιάδων ολόβε.
Και ναι και όχι θα έλεγα. Είναι πολύ εύκολο να παρασυρθεί κάποιος από το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της μουσικής που ηχογραφείται ακόμα και σήμερα, τόσο στο mixing όσο και ακόμα περισσότερο στο mastering περνάει από κάμποσα αναλογικά στάδια. Τα μεγαλύτερα assets των recording studios παγκοσμίως είναι ο αναλογικός εξοπλισμός που διαθέτουν και φυλάνε ως κόρη οφθαλμού. Limiters, EQ, φίλτρα, compressors....
Όλα αναλογικά. Όχι για όλα τα είδη μουσικής προφανώς αλλά για jazz, φωνές, μικρά σύνολα, κλπ είναι αυτό που ξεχωρίζει ένα καλό studio από ένα κορυφαίο.
Για να μην πούμε για τους λαμπάτους ενισχυτές κιθάρας, μικροφώνων, κλπ.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι είναι πολύ εύκολο κάποιος να παρασυρθεί και να σκεφτεί, αφού αυτοί χρησιμοποιούν αναλογικά, λαμπάτα στάδια, θα πάρω κι εγώ ένα λαμπάτο σετάπ και θα τα ακούω όλα μπόμπα.
Κι εκεί βέβαια καταρέει το σύμπαν γιατί πολύ απλά στη μία περίπτωση η όποια παραμόρφωση είναι επιλογή του καλλιτέχνη ή του παραγωγού και αποτελλεί μέρος του ακούσματος ενώ στη άλλη βάζεις κι εσύ ένα (σημαντικό) βαθμό παραμόρφωσης παραπάνω και γίνεται σούπα για τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
 

toulou

Δικαναλίδης
Μηνύματα
1.541
Reaction score
2.123
. . . ενώ οι υπόλοιποι έχουμε χάσει την ακοή μας που ακούμε δυνατά" . . .
οτι την έχετε χάσει, την έχετε σίγουρα (ΑΝ αληθεύουν αυτά που γράφετε για 130db), ή θα την χάσετε όπου νά'ναι αν είστε νεότατοι. Η παράγραφός του για τις στάθμες ισχύει 100%
 
Last edited:


Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.941
Reaction score
28.800
.......επί του θέματος. 😎 , Λόγοι να μη χρειαζόμασταν sub

#530
-
Πλάκα πλάκα, μια πσυχή που είναι να βγει, ας βγει μνιάν ώρα αργότερα. Πάρτε σαμπ, ρίχνουν τις πέτρες απ'τα νεφρά, θα ζήσετε παραπάνω και θα κατουράτε κόντρα στον άνεμο.
-
#534
Γι'αυτό:
Άγιε μου Τουλ, βάλε το χέρι σου και στους βλαμμένους χαϊενταδες να τους ευλογήσεις μπας και συνέλθουν, να παίρνουν τέσσερα τέσσερα τα σαμπ.
-
-
....βλέπουμε καθαρά την οστική δύναμη ενώς sub στο video .....φαντάσου τι κάνουν σαν δυναμική τα δυό ή τέσσερα !
Σου κολλάνε το στομάχι στην πλάτη , κυριολεκτικά .
.....έχει δίκιο ο Κώστας μας , ρίχνουν τις πέτρες απ'τα νεφρά .
-
Ο καρδιολόγος μου είναι καθηγητής στον Ευαγγελισμό και μου εχει πει : Άκου την μουσική σου με μέτρο στην ένταση και δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα .
Μην διανοηθείς να βάλεις sub .
Όσοι αρέσκονται να ακούν με sub είναι ΚΑΙ μελλοντικοί καρδιοπαθείς .

....πόσο άσχετος είναι ο δικός μου γιατρούλης .....
Δεν υπάρχει ενας καρδιολόγος εδω στο site να μας πει κάτι ;
Να πει πως το ή τα sub Δεν επιδρούν άσχημα στο σώμα μας και ειδικά στην καρδιά μας ......αλλά τις πέτρες απ'τα νεφρά τις ρίχνουν !

* .......πάρτε sub , τέσσερα τέσσερα , θα ζήσετε παραπάνω .
-
Φίλε Κώστα είσαι στον ιατρικό χώρο .
Κάνε μια ερώτηση σε εναν καρδιολόγο , αν θέλεις .
Η ερώτηση είναι : Στα 2,5 μέτρα που ακούω μουσική σπίτι μου , έχω και δυό sub 12" δεξιά και αριστερά μου . Το οστικό κύμα αυτόν των δύο επηρεάζει την καρδιά του ακροατή ;
.......η μονο του ρίχνουν τις πέτρες απ'τα νεφρά .

Ευχαριστώ .
-
 

Μηνύματα
6.870
Reaction score
5.410
οτι την έχετε χάσει, την έχετε σίγουρα (ΑΝ αληθεύουν αυτά που γράφετε για 130db), ή θα την χάσετε όπου νά'ναι αν είστε νεότατοι. Η παράγραφός του για τις στάθμες ισχύει 100%
Έχοντας σαμπ, πιστεύεις ότι ακούει κάποιος πιο δυνατά; Γιατί εγώ πιστεύω το αντίθετο.
Χωρίς σαμπ πιο δυνατά θα παίξει κανείς, για να αντισταθμίσει την έλλειψη στα χαμηλά.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.649
Μηνύματα
2.947.667
Members
38.217
Νεότερο μέλος
zero_IQ
Top