Μόνιτορ Ηχεία για σαλόνι

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Ωραίες οι φωτό ,εγώ όμως έχω μια απορία ,είναι κανονικά ηχεία όπως τα ''άλλα'', μπορείς να ακούς εννοώ χωρίς να κουράζουν και γιατί τότε το ονομάζουμε μόνιτορ ;
Ένα ηχείο με το χαρακτηρισμό Monitor είναι μια συσκευή που χρησιμοποιείται για την δημιουργία, παρατήρηση ή έλεγχο του ηχητικού σήματος γιατί από κατασκευής δεν μπορεί (τα σωστά ηχεία) να δώσει τίποτα στο τελικό αποτέλεσμα.
Όλα τα άλλα έχουν τον "χαρακτήρα" που έχει δώσει ο σχεδιαστής. Δηλαδή το ηχείο παίζει σύμφωνα με το τι πιστεύει ο σχεδιαστής για τον "σωστό ήχο".
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.452
Και βέβαια είναι λίγο αστείο να μιλάνε οι άντρες για αισθητική καθώς είναι μετρημένοι στα δάκτυλα αυτοί που έχουν. Και συνήθως οι περισσότεροι έχουν και επαγγελματική σχέση με το χώρο του design και της "γενικής εικόνας", είτε λέγονται φωτογράφοι, είτε γραφίστες, είτε αρχιτέκτονες, είτε διακοσμητές κλπ.
Ε καλά.. Σε μια φωτογραφία που ανέβηκε παραπάνω με τα tannoy gold (ελπιζω να είναι από το νετ και όχι κάποιου μέλους και καταπιώ τη γλώσσα μου...), δε χρειάζεται να είσαι επαγγελματίας για να κρίνεις τον τοίχο που είναι βαμμένος στα χρώματα πανό που θα κρεμουσαν οι πάνθηρες στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης, ή το επιτραπέζιο φωτιστικό που θυμίζει καρουζέλ σε λούνα παρκ...
 

Μηνύματα
4.022
Reaction score
3.899
Τα ηχεία που προορίζονται για σπίτια έχουν διαφορετικεσ Ρυθμίσεις Τονικότητας ίσως έχουν Περισσότερο τονισμένες περιοχές του φάσματος οι οποίες κάνουν τον ήχο να ακούγεται πιο όμορφος κάτι σαν το Λάουντνες Με τονισμένα μπάσα και πρίμα....
Αυτό που γράφεις είναι εντελώς λάθος! ;)
 

D

deleted user 10898

Guest
Όταν οι επαγγελματίες της μουσικής Δημιουργούνε μουσική η ακούνε μουσική, το κάνουν με διαφορετική νοοτροπία από τους καταναλωτές μουσικής. Οι λάτρεις θέλουν απλώς να απολαύσουν τη μουσική που τους αρέσει όσο Πιο όμορφα μπορούν. Δεν έχει σημασία αν ο ήχος που ακούνε είναι μια ακριβής αναπαραγωγή αυτού που ήθελε ο καλλιτέχνης. Το μόνο που έχει σημασία είναι η υποκειμενική εντύπωση των ακροατών. Οι περισσότεροι καταναλωτές μουσικής προτιμούν επομένως τα ηχεία που φαίνεται να ενισχύουν την εμπειρία ακρόασης. Προτιμούν δηλαδή το ηχείο Αυτό που θα τους κάνει να αισθανθούν και να νιώσουν πιο έντονα ακούγοντας μουσική.

Τα ηχεία που προορίζονται για Επαγγελματική χρήση συνήθως είναι ενεργά Έχουν δηλαδή και τους ενισχυτές για κάθε μεγάφωνο μέσα στο ίδιο το ηχείο ....πολλές φορές μάλλον έχουν και κάποιο σύστημα ισοσταθμίσης Ώστε να μπορέσεις να μειώσεις τις κακές Ηχητικές παρενέργειες του χώρου. Συνήθως αυτός ο Χωρος Είναι ένα άδειο στούντιο-δωμάτιο με ένα γραφείο και μία καρέκλα τα μοναδικά έπιπλα που βρίσκονται μέσα σε αυτόν.


Οι επαγγελματίες Εργάζονται λοιπόν για να δημιουργήσουν μουσική και ασφαλώς χρησιμοποιούν μηχανήματα ακριβείας όπως τα ενεργά μόνιτορ..... Τα οποία δεν ακούγονται πάντα όμορφα αλλά είναι σίγουρα σωστά και παίζουν με ακρίβεια το πρόγραμμα......Βγάζουν δηλαδή για όλο το ακουστικό φάσμα ίδια σταθμη σε κάθε συχνότητα Και προσπαθούν να δουλεύουν σε όσο το δυνατόν περισσότερο ελεγχόμενες Συνθήκες χρησιμοποιώντας υλικά διάχυσης και απορρόφησης ώστε να έχουν δημιουργήσει το χώρο τους ακουστικά ανενεργό.



Και υπάρχει και η δεύτερη ομάδα , οι λάτρεις της μουσικής οι οποίοι διαλέγουν ηχεια Εντελώς υποκειμενικά με βάση το τι τους αρέσει να ακούν και ποια ηχεία παίζουν όμορφα τη μουσική τους.
Αυτό γίνεται γιατί Τα ηχεία που προορίζονται για σπίτια έχουν διαφορετικεσ Ρυθμίσεις Τονικότητας ίσως έχουν Περισσότερο τονισμένες περιοχές του φάσματος οι οποίες κάνουν τον ήχο να ακούγεται πιο όμορφος κάτι σαν το Λάουντνες Με τονισμένα μπάσα και πρίμα....



Τελευταία παρατηρείται να χρησιμοποιούμε τις μετρήσεις ενός ηχείου για να πείσουμε τον ακροατή ή τον υποψήφιο αγοραστή Για ποιο ηχείο πρέπει να αγοράσει.... Αυτό είναι λάθος.
Ηχεία τα οποία έχουν Ευθεία μέτρηση Είναι σίγουρα σωστά για έναν επαγγελματία όμως μπορεί να μην είναι το ίδιο σωστη επιλογή για κάποιον που απλά θέλει να ακούσει τη μουσική του ευχάριστα....

Υπάρχουν εταιρίες όπως η pmc που βγάζουνε ηχεία και για στούντιο και για σπίτια ....εννοείται ότι τα δύο αυτα διαφορετικά ηχεία θα έχουν εντελώς διαφορετικό ήχο το ένα θα προορίζεται για εργαλείο σε κάποιο στούντιο και το άλλο προορίζεται για οικιακό χώρο .

Αγοράζοντας κάποιο παθητικό ηχείο για σπίτι φυσικά αγοράζεις το γούστο του δημιουργού και των μηχανικών ήχου της εταιρείας του ηχείου. Αυτοί οι άνθρωποι αφού κατέληξαν στο τι πρέπει να κάνουνε για να μετράει το ηχείο σωστά με βάση το ακουστικό φάσμα μετά του έκαναν τις αλλαγές που έπρεπε για να ακουστεί και όμορφα....... Η τελοσπάντων να τους αρέσει στα δικά τους αυτιά.

Εννοείται φυσικά ότι όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν μεγάφωνα προσπαθούν να Κατασκευάσουν μεγάφωνα που να παίζουν όσο γίνεται γραμμικά , δηλαδή χωρίς Παραμόρφωσεις......
Αυτά τα μεγάφωνα που παίζουν γραμμικά και χωρίς παραμορφώσεις έρχονται μετά οι εταιρείες κατασκευής ηχείων θα τοποθετούν στα ηχεία τους και επεμβαίνοντας στο κροσόβερ και στην καμπίνα τους μπορούν να τους δώσουν ακριβώς το χαρακτήρα που θα ήθελαν να έχει ο ήχος του ηχείου τους.


Δεν είναι κακό να υπάρχουν επιλογές και ευτυχώς υπάρχουν άπειρες εταιρείες κατασκευής ηχείων που Με παρά πολλούς Διαφορετικούς τρόπους Προσεγγίζουν το πως πρέπει να ακούγεται η μουσική. Εννοείται ότι όλα τα ηχεία που είναι επαγγελματικά και χρησιμοποιούνται ως στουντιακα μόνιτορ πρέπει να μοιάζουν πάρα πολύ στο πως ακούγονται ενώ τα ηχεία που απευθύνονται σε Κονσούμερ καταναλωτές διαφέρουν πάρα πολύ στο πως ακούγονται μεταξύ τους .....

Στον τελικό καταναλωτή άπτεται η επιλογή του τι ηχείο θέλει να αγοράσει..... Και με ποια λογική θα προσεγγίσει το θέμα ακρόαση μουσικής. Θέλεις να ακούς ακριβώς αυτό που έχει δημιουργήσει ο καλλιτέχνης ή δεν σε πειράζει αυτό που ακούς να έχει την άποψή του κατασκευαστή και του σχεδιαστή του ηχείου που έχεις αγοράσει?

Αν θέλεις να διαλέξεις ένα ηχείο που να παίζει το πρόγραμμα με ακρίβεια και να μην έχει παραμόρφωσεις στο ακουστικό φάσμα τότε πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα σε κάποια από τις σοβαρές εταιρείες με ηχεία μόνιτορ που υπάρχουν..... λίγο πολύ όλες έχουν τον ίδιο ακριβώς ήχο. Δες ποσά χρήματα μπορείς να δωσεις και ψώνισε.

Αν θες κάτι Που να ακούγεται πιο όμορφα η πιο γλυκά η πιο ζεστά η πιο........βάλε ότι επίθετο θες....
τοτε μόνο με ακρόαση θα μπορέσεις να κανείς την επιλογή σου......


Εγώ προσωπικά ήθελα να ακούω ακριβώς αυτό που είχε στο μυαλό του ο δημιουργός της μουσικής. Γι’ αυτό και η επιλογή ενός μεγάλου μόνιτορ ηχείου ήταν μονόδρομος ......Καταλαβαίνω όμως και σίγουρα δικαιολογώ τους ανθρώπους που έχουν συγκινηθεί και έχουν επενδύσει σε ένα ζευγάρι ηχεία τα οποία τα άκουσαν και τους άρεσαν για συγκεκριμένους λόγους......

Το να δημιουργήσει μία εταιρεία ένα ηχείο που να παίζει εντελώς φλατ όλο το ακουστικό φάσμα δεν είναι δύσκολο. Το κάνουν με επιτυχία πάρα πολλές εταιρίες ο μοναδικός προβληματισμός τους είναι πως θα μειώσουν το κόστος των ενισχυτών και των μεγαφώνων που χρειάζεται μία τέτοια υλοποιήση ώστε να είναι ανταγωνιστική ώστε τα στούντιο Και οι επαγγελματίες του ήχου να της προτιμήσουν έναντι κάποιας άλλης εταιρείας που είναι πιο ακριβή. Στον ήχο οι διαφορές τους θα είναι ελάχιστες έως μηδαμινές.

Το δύσκολο κομμάτι ( των κατασκευαστών ηχείων) στην κατασκευή ενός ηχείου είναι Να πάρεις ένα ηχείο το οποίο παίζει φλατ και να του αλλάξεις τα χαρακτηριστικά ώστε να μπορέσει να παίζει όπως σου αρέσει εσένα. Το μεγάλο στοίχημα και αυτό που τελικά πληρώνεις πανάκριβα σε αυτό το χόμπι είναι η επιτυχημένη άποψη των δημιουργών ηχείων......

Δεν είμαστε όλοι το ίδιο όπως υπάρχουν διαφορές στα μουσικά ακούσματα και στις μουσικές επιλογές μας έτσι υπάρχουν διαφορές και στον τρόπο που μας αρέσει να ακούμε τη μουσική μας. Ευτυχώς οι επιλογές είναι άπειρες και όταν θες να καταλάβεις τι σου αρέσει καλό είναι Να κάνεις πολλές ακρόασεις.


Επίσης ένα τελευταίο που έχω παρατηρήσει να γίνεται πολύ συχνά στο forum.
Κάποιοι επιτήδειοι οι οποίοι θέλουν να κατευθύνουν τον κόσμο προς τις δικές τους απόψεις συγκρίνουν Ανόμοια ηχεία μεταξύ τους. Συγκρίνουν δηλαδή ένα μόνιτορ ηχείο μέ ένα Κονσούμερ ηχείο. Και μάλιστα ο τρόπος που το συγκρίνουν είναι με βάση Την γραφική παράσταση το κάθε ηχείου...... Χωρίς να τα εχούν ακούσει και τα δύο και μάλιστα λένε ότι μόνο αυτό είναι αρκετό για να καταλάβουν πως παίζει το κάθε ηχείο. Αυτά είναι μπούρδες.
Εννοείται φυσικά ότι το μόνιτορ θα παίζει και θα μετράει εντελώς ευθεία. Το ποιο ηχείο ακούγεται όμως πιο εντυπωσιακά η πιο ευχάριστα ανάλογα πάντα με το χώρο για τον οποίο έχει δημιουργήθει μόνο η ακρόαση μπορεί να στο δείξει.
Δεν είναι τυχαίο οτι όταν συγκρίνονται ηχεία μεταξύ τους ( σε περιοδικά η σε σάιτ ) συγκρίνονται είτε μόνιτορ με μόνιτορ είτε Κονσούμερ με Κονσούμερ. Το να συγκρίνει κάποιος Μόνιτορ ηχείο με Κονσούμερ ηχείο Είναι άκυρο ύπουλο και το κάνει μόνο για να μπερδέψει Και να κοροϊδέψει τον κόσμο. Παρουσιάζουν τις απόκρισης των ηχείων ως μοναδικό αποδεκτό στοιχείο και αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος το οποίο βέβαια όταν γίνεται κάτ´εξακολούθηση παύει να είναι λάθος και είναι ύπουλη και χυδαία συμπεριφορά.......
όλα αυτά είναι προσωπικές σου απόψεις. γενικά, όλες είναι λάθος. μπορείς να τις επαναλαμβάνεις όσες φορές θες.
αυτά.
 

Μηνύματα
1.445
Reaction score
1.212
...Και βέβαια είναι λίγο αστείο να μιλάνε οι άντρες για αισθητική καθώς είναι μετρημένοι στα δάκτυλα αυτοί που έχουν. Και συνήθως οι περισσότεροι έχουν και επαγγελματική σχέση με το χώρο του design και της "γενικής εικόνας", είτε λέγονται φωτογράφοι, είτε γραφίστες, είτε αρχιτέκτονες, είτε διακοσμητές κλπ.
Εγώ είμαι καλλιτέχνης... :rofl: Αισθητική έχω, λεφτά δεν έχω. Αν είχα πάντως, θα προσλάμβανα διακοσμήτρια. Κάτι παραπάνω θα ξέρει.

Μέγα θέμα η αισθητική στη ζωή γενικότερα, όχι μόνο στη διακόσμηση.
 


Μηνύματα
3.792
Reaction score
6.797
δεν ειναι μόνιτορ αυτή η σειρά της Pmc!
Ειναι η προσπάθεια της να μπει στο μεγάλο κομμάτι της αγοράς ..... εκει που ειναι τα πολλα λεφτα!!!
Αυτά τα ηχεία ειναι ηχεία άποψης και Οχι πίστης αναπαραγωγής .....
Με τα 26άρια ζω ευτυχισμένα μαζί τους ένα χρόνο σίγουρα αν θυμάμαι καλά το διάστημα που έχει μεσολαβήσει από την αγορά τους.
Πρόσφατα που άκουσα αυτό το άκρως ερωτεύσιμο ντεκ@βλοτικ pmc IB2 SE σαν άποψη που λες ή σαν κούρδισμα που το λέω εγώ μου φάνηκε εντελώς ίδιο με τα 26άρια. Αν εξαιρέσουμε διαφορές που απορρέουν λόγω διαφορετικών μεγεθών γούφερ και μιντ αν δεν κάνω λάθος , το κούρδισμα είναι πανομοιότυπο και υπέροχο αλλά όπως πολύ σωστά είπες για τα 26άρια και τα IB2 SE παρόλο που έχουν monitor look αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό τον όρο η PMC τα κατατάσσει στην κατηγορία Home Audio.:thumbsup:
 

P

PMC

Guest
το μεγάλο κομμάτι είναι τα κονσουμερ προϊόντα....εκεί είναι το ψωμί.
Ο Απλός ακροατής χομπίστας......αυτοι είναι οι πολλοί . Εκεί είναι τα λεφτά....Όχι τα στούντιο.

Οι στουντιακες εταιρείες Προσηλωμένες στον επαγγελματικό τους σκοπό Έχαναν εκατομμύρια πωλήσεις από μικρες Συγκριτικά εταιρείες οι οποίες δημιουργούσαν ηχεία με βάση το γούστο του ιδιοκτήτη Τους....

Την τεχνογνωσία την είχαν αυτό που έμενε ήταν να το πάρουν απόφαση και να ασχοληθούν με τον απλό ακροατή.

Οι εταιρείες κατασκευής ηχείων μόνιτορ θελοντας να μπουν και σε αυτή την αγορά συν του Επαγγελματικού ήχου ακολούθησαν διαφορετικές κατευθύνσεις.......

Κάποιες εταιρείες όπως η pmc Δημιούργησαν καινούργιες σειρές ηχείων τις οποίες δεν τις χρησιμοποιούν σε στούντιο αλλά μόνο σε σπίτια. Αυτές οι σειρές υιοθετούν το ηχητικό γούστο πλέον του κατασκευαστή.
( παράλληλα όμως μπορείς να αγοράσεις και στουντιακα μόνιτορ Ηχεια με επιλογές στο Φινίρισμα)

Εταιρίες όπως η genelec Επέλεξαν να δώσουν επιλογεσ μόνο στο εξωτερικό φινίρισμα διατηρώντας τα ηχεία τους τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά που πωλούνται για στούντιο.

Κάποιες άλλες εταιρίες όπως η Neumann Δεν άλλαξαν τίποτα και δίνουν τα επαγγελματικά τους μόνιτορ και για οικιακή χρήση....

Αρχηγός όλων αυτών είναι η BWM που εκμεταλλευόμενη το όνομα που έχτισε από την χρήση των ηχείων της σε στούντιο απέκτησε φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο....


φυσικα ο κατάλογος με της στουντιακες εταιρείες είναι τεράστιος αλλά πάνω κάτω με αυτές τις τακτικές Κινούνται.

Στο πλευρό όλης αυτής της τακτικής φυσικά σταθηκαν και οι σύγχρονοι ριβιουρερς οι οποίοι έχουν τεράστιες διαφορες από τους Αντιστοίχους Του παρελθόντος. Οι παλιοί στηρίζονταν στις ακρόασης Στις γλαφυρές περιγραφές και τα συμπεράσματά τους ήταν εντελώς υποκειμενικά. Τώρα τον κύριο λόγο έχουν οι μετρήσεις και εκεί οι εταιρείες Κατασκευής στούντιακων μόνιτορ Έχουν τον πρώτο λόγο.......

το παιχνίδι φαίνεται να είναι καλά στημένο......
 

P

PMC

Guest
Αρχηγός όλων αυτών είναι η BWM που εκμεταλλευόμενη το όνομα που έχτισε από την χρήση των ηχείων της σε στούντιο απέκτησε φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο....
B&W
 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.921
Reaction score
4.751
Επίσης ένα τελευταίο που έχω παρατηρήσει να γίνεται πολύ συχνά στο forum.
Κάποιοι επιτήδειοι οι οποίοι θέλουν να κατευθύνουν τον κόσμο προς τις δικές τους απόψεις συγκρίνουν Ανόμοια ηχεία μεταξύ τους. Συγκρίνουν δηλαδή ένα μόνιτορ ηχείο μέ ένα Κονσούμερ ηχείο. Και μάλιστα ο τρόπος που το συγκρίνουν είναι με βάση Την γραφική παράσταση το κάθε ηχείου...... Χωρίς να τα εχούν ακούσει και τα δύο και μάλιστα λένε ότι μόνο αυτό είναι αρκετό για να καταλάβουν πως παίζει το κάθε ηχείο. Αυτά είναι μπούρδες.
Εννοείται φυσικά ότι το μόνιτορ θα παίζει και θα μετράει εντελώς ευθεία. Το ποιο ηχείο ακούγεται όμως πιο εντυπωσιακά η πιο ευχάριστα ανάλογα πάντα με το χώρο για τον οποίο έχει δημιουργήθει μόνο η ακρόαση μπορεί να στο δείξει.
Δεν είναι τυχαίο οτι όταν συγκρίνονται ηχεία μεταξύ τους ( σε περιοδικά η σε σάιτ ) συγκρίνονται είτε μόνιτορ με μόνιτορ είτε Κονσούμερ με Κονσούμερ. Το να συγκρίνει κάποιος Μόνιτορ ηχείο με Κονσούμερ ηχείο Είναι άκυρο ύπουλο και το κάνει μόνο για να μπερδέψει Και να κοροϊδέψει τον κόσμο. Παρουσιάζουν τις απόκρισης των ηχείων ως μοναδικό αποδεκτό στοιχείο και αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος το οποίο βέβαια όταν γίνεται κάτ´εξακολούθηση παύει να είναι λάθος και είναι ύπουλη και χυδαία συμπεριφορά.......
Εχεις μια άποψη, δικαίωμα σου, σωστή ή λάθος. Είναι ανάγκη να χαρακτηρίζεις; Η ακοή μας δεν ξέρει ούτε απο κονσουμερ ούτε απο προφεσιολαν. Μην μπερδευουμε το μαρκετινγκ με την πραγματικότητα. Το ότι ένας χώρος μπορεί να ειναι τόσο χάλια που να μην τον σώζει τίποτα, δεν σημαίνει οτι το ηχείο που μετράει καλά είναι κακό επειδή το κακό ηχείο, κατά την άποψη του ιδιοκτήτη του (που πλήρωσε τα ώραια του λεφτά) ίσως να είναι περισσότερο συμβατό με τον χώρο. Στην ίδια λογική, στον προσεγμένο χώρο δεν θα ακουγεται καλύτερα μόνο το χειρότερο ηχείο αλλά και το καλύτερο. Επίσης, το καλύτερο ηχείο λογκά θα χρειαστεί λιγότερη προσπάθεια & πόρους, σε επίπεδο επεμβάσεων ώστε να ακουστεί καλύτερα.

Μαγκία του οποιούδηποτε στην τελική να πιστεύει σε χροιές, μέλια, αερικά, ηχοχρώματα και τα ηχοτρόνια αλλά το δευτερόλεπτο που αναλαμβάνει το ρόλο του ευαγγελιστή πρέπει είτε να αποδεικνύει τα λεγομενά του είτε να δέχεται την (καλόβουλη) κριτική που του αρμόζει.

Δεν θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν, οι εικόνες που μοιράζεστε είναι πραγματικά εντυπωσιακές.
 

Μηνύματα
112
Reaction score
127
Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να έχει ματώσει για να τα αγοράσει ?
Ξέρω άτομο που αγόραζε χωρίς να έχει την οικονομική άνεση στερώντας στον εαυτο του και το καφέ .
Απλά γουστάρε και δεν το μετάνιωσε .
Αφού δεν το μετάνιωσε,τότε χαλαλι.
 



Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Μηπως, λεω μηπως τις εταιριες αυτο με τα ενεργα ηχεια δεν το πολυχωνευαν γιατι χανουν ολο το παιχνιδι καλωδιων ενισχυτων κλπ κλπ? Μην ξεχναμε οτι οπως μας εγραφε εδω ο Ανδρεας Καφατος το μεγαλυτερο κερδος τα καταστηματα το εχουν απο τα καλωδια. Τυχαιο?

Μηπως το φασουλι οτι τα ενεργα (πεστα μονιτορ δε βαριεσαι) ειναι για τα στουντιο, για σπιτι παρε παθητικα με ολα τα συνεπακαλουθα. Λεμε κι ενα απεταξαμην στις μετρησεις και ολα καλα κι ωραια. Οταν λεω εταιριες οχι αποκλειστικα οι κατασκευαστριες εταιριες αλλα πολυ περισσοτερο οι μεταπωλητες.

Σε συνεντευξη τεχνικος της ATC εξηγουσε τους λογους που τα ενεργα παιζουν καλυτερα απο τα παθητικα. Ωστοσο εξηγουσε και γιατι η εταιρια του (και οχι μονο βγαζει και παθητικα). Οι λογοι σε καμμια περιπτωση δεν ειχαν σχεση με οσα γραφει ο Τζιοβανι. Πχ μπορει ηδη καποιος να εχει ενισχυτη, η το γεγονος οτι σε καποιους αρεσει αυτο ν αλλαζουν ενισχυτες περιοδικα κι αυτη η διαφορετικοτητα ειναι μερος του χομπυ τους.

Τι ειναι πιο δυσκολο γι εναν κατασκευαστη ηχειων. Να προσφερει τεχνογνωσια, σωστες μετρησεις, ογκο χωρις παραμορφωσεις? Απο την αλλη να κανει αλχημειες και να προσπαθει να σε πεισει οτι αυτο ειναι πιο ευχαριστο στο αυτι γιατι επαιξε με το εκουαλαζαητερ. Δεν λεω οτι απαραιτητα αυτο θα οδηγησει σε κακο αποτελεσμα, αλλα ποιος αποκλειει οτι ενα τυχαια αποτελεσμα θα το αποκαλεσει καλλιτεχνικη ηχητικη νιρβανα.

Ας μας πει ο Μπουτιας η ο Γιανννης Flash που εχουν το μονιτορ στουντιακο ADAM S3Η σε σπιτι κι εχοντας βιωσει απο κοντα με πληθωρα αλλων ηχειων παθητικων, γιατι τελικα σκασανε ενα αρκετα σεβαστο ποσο για τετοια ηχεια.

Στα στουντιο δεν ειναι απαραιτητη η υψηλη αισθητικη. Εκει οι κατασκευαστριες εταιριες μπορουν να κανουν εκπτωσεις. Για το σαλονι η καθε εταιρια λιγο η πολυ εφ οσον θελει να μπει σ αυτα οπωσδηποτε θα κοιταξει με αλλο ματι το αισθητικο κομματι. Εξυπακουεται και θα το πληρωσεις επιπλεον. Ομως υπαρχει κι ενα αλλο θεμα. Ποσο μια εταιρια αλλαζοντας την εξωτερικη εμφανιση του ηχειου μπορει να κρατησει τα ιδια ποιοτικα χαρακτηριστικα του ηχειου. Η ATC για παραδειγμα ηταν καθετη σ αυτο. Δεν ηθελαν να κανουν εκπτωσεις στην ποιοτητα του ηχου. Ηταν και ο λογος που ποτε δεν μ αρεσαν τα συγκεκριμενα ηχεια.

Υπαρχει και κατι ακομη, οι στουντιαδες στην πλειοψηφια δεν τρωνε χορτο. Γνωριζουν καποια τεχνικα πραγματα. Δεν πετανε ευκολα λεφτα σε οτι προσπαθει ο Χ εμπορος να του πλασαρει. Επισης εχοντας φροντισμενους χωρους, δεν μασανε χορτο με τα ηχεια εκουαλαηζερ. Στο σπιτι ενα ηχειο αν δεν ακουστει καλα του λενε αλλαξε καλωδια για να ερθει το μπασο. Αλλαξε ενισχυτη για να ερθει η μεταξενια μεσαια περιοχη. Βαλε και κανα στηριγμα της προκοπης να δεις υγρα πριμα.

Καπου φιλε Τζιοβανι γραφεις οτι τα ηχεια μονιτορ που εχουν αριστες μετρησεις δεν παιζουν παντα ομορφα. Ενω ο ακροατης ενδεχομενως σ ενα ηχειο κομσουμερ που δεν μετραει καλα μπορει να του αρεσει περισσοτερο. Εγω θα πω οτι το ηχειο που μετραει καλα κι εφοσον ειναι και σε σωστο χωρο τοτε παντα θα ακουγεται καλα. Το αντιθετο ακριβως θα συμβει με το αλλο ηχειο. Μπορει στην αρχη να υπαρχει ενας ενθουσιασμος, αλλα για να μην μετραει καλα, σημαινει οτι καπου εχει προβληματα.

Ομως γι αυτα τα προβληματα θ αναφερθω σε λιγο.
 

Μηνύματα
4.963
Reaction score
4.157
Παμε λοιπον στα προβληματα μετρησεων.

Θα ελεγα ενα σοβαρο θεμα ειναι ποσο ειμαστε σε θεση ν αξιολογησουμε ενα ηχειο αν παιζει καλα η οχι. Το ιδιο ισχυει και για ενισχυτες κλπ κλπ.

Σιγουρα οι εμπειροι στουντιαδες μπορουν να το κανουν και γενικα αυτοι που ασχολουνται επαγγελματικα με το τεχνικο μερος του ηχου.

Εγω και οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν ξερουμε ν ακουμε. Μπορει ν ακουμε μουσικη ατελειωτες ωρες, αλλα η αξιολογηση του ηχου ειναι διαφορετικο πραγμα. Ξερεις που να στησεις αυτι, τι να προσεξεις. Εγω ναι μεν στηνω αυτι δεν ξερω τι να προσεξω, εχω μια γενικη ακουστικη εικονα. Ομως μπορει ετσι ευκολα να κανω λαθος στις κρισεις μου. Γιατι το ιδιο ηχειο που παιζει καλα, μετα απο καποιο διαστημα μπορει ν ανακαλυψω ενα σωρο σφαλματα τα οποια μαλιστα να μην μπορω και να τα περιγραψω! Αυτο ειναι με το εκουαλαηζερ. Και φυσικα δεν εννοω αυτου καθ αυτου το εκουαλαηζερ. Αλλα το ηχειο που εν γνωσει του κατασκευαστη παιζει εσφαλμενα.

Αν παμε να ακουσουμε πικαπ με σκοπο αγορα του, γνωριζουμε ποια ειναι η αχιλειος πτερνα ουτως ωστε να δουμε πως συμπεριφερεται στην συγκεκριμενη αδυναμια?

Βεβαια θα πω και κατι ακομη. Απο τι στιγμη που μας λειπουν οι τεχνικες γνωσεις ακομη και το απλα (να κανουμε μια σωστη επιλογη ηχειου) τοτε τι πειραζει κι αν κανουμε λαθος? Θα ελεγα καθολου. Αφου απολαμβανουμε την μουσικη μας μια χαρα ευτυχισμενοι ειμαστε.

Ομως αν προσπαθησουμε να πεισουμε το κοινο να αγορασει το ηχειο μας γιατι ειναι εξαιρετικο και καλυτερο απο καποια αλλα, τοτε παει αλλου η βαλιτσα.

Ετσι τωρα θυμηθηκα που σε καποια φαση ημουν στην εκθεση ηχου στην Αθηνα και σε σαλονι που ειχαν Τα Λιπινσκυ (τα ειχα αποριψει με συνοπτικες διαδικασιες) ετυχε να βρεθω με τον Χατζησταμου, μιλησαμε γι αυτα και στον υπολογιστη μου παρουσιαζε σχεδιαγραμματα τυπου Μπουτια ενω επαιζαν τα ηχεια και ο ανθρωπος υπομονετικα και ανεκτικα μου εξηγουσε εξηγει τι γινεται μεσα απο τον υπολογιστη. Κι εκει βασικα φανηκε η ηχητικη γυμνια που εχουμε και οταν παμε ν ακουσουμε δεν ξερουμε τι ν ακουσουμε, απλα ακουμε μουσικη, χαιρω πολυ!

Γι αυτο φιλε Τζιοβανι, εμεις ειμαστε για το καλημερα και καλησπερα, εκει με τους κωλους. Ακουμε λεμε το γουστο μας, αλλα μην παμε να κανουμε κι ενα βημα παραπερα, πεσαμε στο βουρκο!
 

Timaras

*****
Μηνύματα
2.936
Reaction score
2.132
Εγώ πάλι,ο αδαής,στα ενεργά βλέπω ένα σημαντικό πλεονέκτημα.Αυτό της σωστής οδήγησης που στην πλειοψηφία των παθητικών σαλονιών δεν ισχύει.Τα υπόλοιπα δεν τα πολυκαταλαβαίνω.Προσοχή,αναφέρομαι στην πλειοψηφία των σαλονιών και όχι σ'αυτά που έχουν πέσει ένα σωρό λεφτά σε τελικούς.

Απ'την άλλη βέβαια δεν έχω 32 χιλιάρικα να πάρω ένα ζευγάρι D&D που μου αρέσει το φινίρισμα ξύλου για το σαλόνι μου οπότε πληρώνω κανά χιλιάρικο και παίρνω ένα ζευγάρι ομορφούλια ξυλί παθητικά και κάνω τη δουλειά μου.

Ούτως ή άλλως,χαράμι θα πήγαιναν τα D&D στο ηχητικά αφρόντιστο σαλόνι μου!
 


wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.733
Reaction score
16.340
Να,ορίστε και ένα όχι ακριβώς ενεργό αλλά έχει bluetooth,tuner, 3,5mm με 8άρια και σε ξυλί από την Fluance.
Special για να βαράει το spotify!
Τώρα το βρήκα!

View attachment 192340
Βάνεις και τον καφέ εκεί στην τρούπα, μια χαρά :roflmao:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Φωτογραφίες παίδες, ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ.

Την πάρλα την ξέρουμε, την έχουμε διαβάσει 1.000.000 φορές στα 1.000.000 θρεντς όπου είτε μιλάς για καρφίτσες είτε για ντολμαδάκια είτε για ηχεία στο τέλος καταλήγει Master class για active monitors.

Φτάνει.

Thank you. 🙂
 
Last edited:

Μηνύματα
2.525
Reaction score
5.413
Μηπως, λεω μηπως τις εταιριες αυτο με τα ενεργα ηχεια δεν το πολυχωνευαν γιατι χανουν ολο το παιχνιδι καλωδιων ενισχυτων κλπ κλπ? Μην ξεχναμε οτι οπως μας εγραφε εδω ο Ανδρεας Καφατος το μεγαλυτερο κερδος τα καταστηματα το εχουν απο τα καλωδια. Τυχαιο?

Μηπως το φασουλι οτι τα ενεργα (πεστα μονιτορ δε βαριεσαι) ειναι για τα στουντιο, για σπιτι παρε παθητικα με ολα τα συνεπακαλουθα. Λεμε κι ενα απεταξαμην στις μετρησεις και ολα καλα κι ωραια. Οταν λεω εταιριες οχι αποκλειστικα οι κατασκευαστριες εταιριες αλλα πολυ περισσοτερο οι μεταπωλητες.

Σε συνεντευξη τεχνικος της ATC εξηγουσε τους λογους που τα ενεργα παιζουν καλυτερα απο τα παθητικα. Ωστοσο εξηγουσε και γιατι η εταιρια του (και οχι μονο βγαζει και παθητικα). Οι λογοι σε καμμια περιπτωση δεν ειχαν σχεση με οσα γραφει ο Τζιοβανι. Πχ μπορει ηδη καποιος να εχει ενισχυτη, η το γεγονος οτι σε καποιους αρεσει αυτο ν αλλαζουν ενισχυτες περιοδικα κι αυτη η διαφορετικοτητα ειναι μερος του χομπυ τους.

Τι ειναι πιο δυσκολο γι εναν κατασκευαστη ηχειων. Να προσφερει τεχνογνωσια, σωστες μετρησεις, ογκο χωρις παραμορφωσεις? Απο την αλλη να κανει αλχημειες και να προσπαθει να σε πεισει οτι αυτο ειναι πιο ευχαριστο στο αυτι γιατι επαιξε με το εκουαλαζαητερ. Δεν λεω οτι απαραιτητα αυτο θα οδηγησει σε κακο αποτελεσμα, αλλα ποιος αποκλειει οτι ενα τυχαια αποτελεσμα θα το αποκαλεσει καλλιτεχνικη ηχητικη νιρβανα.

Ας μας πει ο Μπουτιας η ο Γιανννης Flash που εχουν το μονιτορ στουντιακο ADAM S3Η σε σπιτι κι εχοντας βιωσει απο κοντα με πληθωρα αλλων ηχειων παθητικων, γιατι τελικα σκασανε ενα αρκετα σεβαστο ποσο για τετοια ηχεια.

Στα στουντιο δεν ειναι απαραιτητη η υψηλη αισθητικη. Εκει οι κατασκευαστριες εταιριες μπορουν να κανουν εκπτωσεις. Για το σαλονι η καθε εταιρια λιγο η πολυ εφ οσον θελει να μπει σ αυτα οπωσδηποτε θα κοιταξει με αλλο ματι το αισθητικο κομματι. Εξυπακουεται και θα το πληρωσεις επιπλεον. Ομως υπαρχει κι ενα αλλο θεμα. Ποσο μια εταιρια αλλαζοντας την εξωτερικη εμφανιση του ηχειου μπορει να κρατησει τα ιδια ποιοτικα χαρακτηριστικα του ηχειου. Η ATC για παραδειγμα ηταν καθετη σ αυτο. Δεν ηθελαν να κανουν εκπτωσεις στην ποιοτητα του ηχου. Ηταν και ο λογος που ποτε δεν μ αρεσαν τα συγκεκριμενα ηχεια.

Υπαρχει και κατι ακομη, οι στουντιαδες στην πλειοψηφια δεν τρωνε χορτο. Γνωριζουν καποια τεχνικα πραγματα. Δεν πετανε ευκολα λεφτα σε οτι προσπαθει ο Χ εμπορος να του πλασαρει. Επισης εχοντας φροντισμενους χωρους, δεν μασανε χορτο με τα ηχεια εκουαλαηζερ. Στο σπιτι ενα ηχειο αν δεν ακουστει καλα του λενε αλλαξε καλωδια για να ερθει το μπασο. Αλλαξε ενισχυτη για να ερθει η μεταξενια μεσαια περιοχη. Βαλε και κανα στηριγμα της προκοπης να δεις υγρα πριμα.

Καπου φιλε Τζιοβανι γραφεις οτι τα ηχεια μονιτορ που εχουν αριστες μετρησεις δεν παιζουν παντα ομορφα. Ενω ο ακροατης ενδεχομενως σ ενα ηχειο κομσουμερ που δεν μετραει καλα μπορει να του αρεσει περισσοτερο. Εγω θα πω οτι το ηχειο που μετραει καλα κι εφοσον ειναι και σε σωστο χωρο τοτε παντα θα ακουγεται καλα. Το αντιθετο ακριβως θα συμβει με το αλλο ηχειο. Μπορει στην αρχη να υπαρχει ενας ενθουσιασμος, αλλα για να μην μετραει καλα, σημαινει οτι καπου εχει προβληματα.

Ομως γι αυτα τα προβληματα θ αναφερθω σε λιγο.
Υπάρχουν και ενεργά ηχεία για σαλόνι, όχι στούντιο-αισθητικής δηλαδή. Επίσης ενεργό ηχείο δεν σημαίνει αυτομάτως ότι παίζει και σωστά! Για να παίξει σωστά ένα, οποιοδήποτε, ηχείο χρειάζεται πρωτίστως άριστο σχεδιασμό και μεγάφωνα της προκοπής και ακολούθως τοποθέτηση σύμφωνα με τις προδιαγραφές του.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.572
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top