Ν
Νίκος Τεγόπουλος
Guest
Κε Σκιαθιτη επιτρεψτε μου να επιμεινω, χωρις ομως καμια διαθεση να γινω φορτικος, απαντηστε μου σας παρακαλω ευθαρσως στην παραπανω ερωτηση που σας εκανα...Αγαπητέ φίλε στα εκατομμύρια τεχνικά θέματα, υπάρχει για το καθένα Reference Data βιβλιογραφία με επιστημονική τεκμηρίωση (πχ εδώ) και δεν χρειάζεται ο κάθε ενδιαφερόμενος επιστήμονας , τεχνικός ή απλός χρήστης να ανακαλύψει ξανά ή να τεστάρει το κάθε θέμα.
Πολύ απλά για το συγκεκριμένο θέμα δεν σου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει όχι μόνο επιστημονικό πόρισμα αλλά ούτε καν αναφορά στη σχετική βιβλιογραφία ή επιστημονικά περιοδικά, ή έστω στην Wikipedia,η οποία πολλάκις υιοθετεί και μερικές τέτοιου είδους απόψεις (για μικρό χρονικό διάστημα μέχρι να ελεγχθούν από κάποια ομάδα και να διαγραφούν) ή τουλάχιστον έστω μια γνωστή εταιρεία να τα χρησιμοποιεί ή έστω να τα προτείνει προς αντικατάσταση των πάμφθηνων δικών της;;;;;.
Αν υπήρχε επιστημονική τεκμηρίωση για τη σχέση:
‘’’Μαγικό’ καλώδιο τροφοδοσίας vs ποιοτική ηχητική αναβάθμιση του high end’’ να είσαι σίγουρος ότι θα είχε καταγραφεί.
Όπως σε όλα τα φιδόλαδα (που συναντάμε στα: highend , ματζούνια καρκίνου...., ηλεκτρικά μουσικά έγχορδα όργανα….), υπάρχει μια λογικοφανής εξήγηση γι αυτό και πουλάνε. Λογικοφανής όμως και σε υποσυνείδητο επίπεδο (όχι όμως λογική καθώς καμιά εφαρμογή δεν έχει υπόσταση αν δεν βασίζεται σε θεωρητική στοιχειοθέτηση που για το συγκεκριμένο θέμα, για τη συχνότητα των 50 Hz,τουλάχιστον μέχρι στιγμής δεν υπάρχει).
ΥΓ. και για να κάνουμε και λίγο χιούμορ : Τόσα λεφτά παίρνουν ας το θέσουν υπ’ όψη σε εργαστήρια τύπου CERN και εδώ είμαστε……
Σε τέτοια θέματα οι σχολιάζοντες αρνητικά αν μάχονται με την απαιτούμενη σεμνότητα στα επιχειρήματα τους δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και επωφελούνται άπαντες από τις αντιπαραθέσεις.
Εγώ, ειδικά για το θέμα του καλωδίου τροφοδοσίας , προσπάθησα να το κάνω προσιτό σε όλους αυτό το τόσο πολυσυζητημένο θέμα και δεν επιθυμώ διαχωρισμό ανάμεσα σε ειδήμονες και μη.
Στο κάτω - κάτω φιλοξενούμαστε από μια ιστοσελίδα που είναι ένας δημόσιος χώρος που ο καθένας κρίνεται απ' τα γραφόμενά του (και ήδη αυτό συμβαίνει).