Featured Να επιλέξω την xlr σύνδεση;

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
17.424
Reaction score
40.119
παντως αν ανοιξεις καποιο homo halientus το ενδεχομενο να εχει καταπχιει κανα καλωδιο, ή ασφαλειες να τις εχες κανει χαπακια, δεν μοιαζει τοσο απιθανο σεναριο... 🐒
 

Μηνύματα
4.602
Reaction score
7.996
παντως αν ανοιξεις καποιο homo halientus το ενδεχομενο να εχει καταπχιει κανα καλωδιο, ή ασφαλειες να τις εχες κανει χαπακια, δεν μοιαζει τοσο απιθανο σεναριο... 🐒
Ετσι και κατσαβιδιασω κάνα σανσουι μέχρι και καπότες θα βρω εκεί μέσα 😂
 


Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.573
Reaction score
28.514
Το έχω πάθει με κασετόφωνο που είχε λάθος ρυθμισμένη την ταχύτητα.
Το έχω πάθει πριν 40 χρόνια με την Τζοκόντα του Χατζιδάκι. Είχα ξεχάσει τις στροφές στις 45 . :roflmao:
 

Μηνύματα
14.425
Reaction score
16.262
Και με αυτά τα σχόλια περί ταχυτήτων λύσαμε και αυτό το μυστήριο θέμα. Πάω να πειράξω τον Κο Χρήστο 😍 για την γείωση του. :D Τον στεναχώρησα λίγο μάλλον με αυτά που έγραψα. Πάω να τα "μπαλώσω". :D Όχι τίποτε άλλο θα πέσει και διαγραφή. Για τον Wnet ήδη συγκάλεσε συμβούλιο της αρμόδιας επιτροπής της Επερεσίας. :D
 

Μηνύματα
14.425
Reaction score
16.262
Ετσι και κατσαβιδιασω κάνα σανσουι μέχρι και καπότες θα βρω εκεί μέσα 😂
Το Σανσούι θέλει κεφαλαίο το "Σ". Δεν ξέρω εάν το έγραψες επίτηδες και με πρόθεση να αναφερθείς μειωτικά απέναντι σε αυτήν την κορυφαία μάρκα αλλά εάν το ξανακάνεις θα αναγκαστώ να επικαλεστώ τον Μάρκου. You've been warned.

Δε μου λές ; Μέλος της Επερεσίας είσαι για να σε διαγράψουμε ; :D Να γραφτείς. :D
 

Μηνύματα
4.602
Reaction score
7.996
Δε μου λές ; Μέλος της Επερεσίας είσαι για να σε διαγράψουμε ; :D Να γραφτείς. :D
Εχω κάνει αίτηση μόλις έφτιαξα το πολυκαναλο αλλά είμαι σε λίστα αναμονής και δεν σηκώνουν και τα τηλέφωνα οι κιοραταδες. :biggrin:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.002
Reaction score
55.336
Δεν διαφοροποιείται η χρονική διάρκεια βρε συ Bhutia. Είπα .... ότι η αίσθηση του χρόνου για τον ακροατή είναι διαφορετική. Αυτό τέλος πάντων είναι μια δική μου ερμηνεία και προσέγγιση να προσπαθήσω να αιτιολογήσω ή να πλησιάσω τους λόγους που αυτή η αίσθηση υπάρχει και που οφείλεται ενδεχόμενα ώστε για κάποιον που παρακολουθεί επστημονικές εργασιες ή τάσεις ή ανοιχτά θέματα πρός διερεύνηση στο audio ή άλλο επιστημονικό τομέα που σχετίζεται ... του κάνει κάποιο καμπανάκι και να προχωρήσει μια συζήτηση επι του θέματος.

Το φαινόμενο όμως είναι απλό. Η ικανότητα του συστήματος να αποδίδει σωστά ρυθμικά την μουσική (το μπάσο και η ντράμς δεν είναι τα μόνα που ορίζουν τον ρυθμό). Εγώ έχω ακούσει πολλά συστήματα που δεν τον αποδίδουν σωστά και ο κόσμος δεν (και δικαιολογημένα) του τραβάει να ακούσει με ευχαρίστηση αυτά τα είδη ή να βρεί κάποιο νόημα σε αυτά (και ας μην του αρέσουν).

Τον Κωτσή όχι δεν τον ξέρω, ούτε έχω διαβάσει κάτι απο αυτόν. Τον ξέρω απο εδώ μέσα και αυτόν , που πως να το πω ευγενικά , διαφωνούν και απορρίπτουν τα ριβιού του και την ικανότητά του ή τις γνώσεις του. Προωσπικά για να έχουν τέτοια στάση εναντίον του .... ο άνθρωπος καλός θα είναι φαντάζομαι. :D Συνηθως τέτοια γραφη έχουν και υιοθετούν άνθρωποι που δεν έχουν τεχνική κατάρτιση γύρω απο θέματα του audio ή και να έχουν την θεωρούν άχρηστη στο να μπορέσουν να μεταδώσουν τι ακούνε ή τι κάθε σύστημα τους "βγάζει" και επιλέγουν να χρησιμοποιούνε δικούς τους όρισμούς ή συμφωνημένους καθολικά σε ότι εκφράζεται κάτι πίσω απο αυτούς. Δεν είναι κακό. Το αντίθετο, δεν υπάρχει άλλος τρόπος να περιγράψεις εμπειρία. Απλώς μόνο κάποιος που έχει την εμπειρία ήδη μπορεί να καταλάβει τι εννοεί. (μειονέκτημα αλλά ...it is whta it is). Επίσης όμως μπορεί να καταλάβει και εάν είναι όλος φούμαρα. Να μου πείς ποιό το νόημα να σου πεί ο άλλος κάτι που ήδη γνωρίζεις ;;; Πέρα απο την συνειδητοποίηση του, εάν δεν έχεις κάνει τον συσχετισμό ή εκλογίκευση ... όντως τίποτε που να μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή. Αυτά όμως αφορού την αθρογραφία για το audio και φαντάζομαι τους εχουν πασχολήσει δεκαετίες και έχουν φτιαχτεί κάποιοι κώδικες κάποιο jargon τέλος πάντων συνεννόησης. Και στην επιστήμη γίνεται αυτό κανονικότατα.
Υπαρχει μια διαφοροποιηση μεταξυ συστηματων,
οσον αφορα τον πλουτο της πληροφοριας και πως αυτη ειναι χρονικα διαμοιρασμενη.
Ειναι απλως μια υποκειμενικη αισθηση και τιποτα παραπανω.
Προφανως υπαρχει και τεχνικο υποβαθρο.
Ετσι κι αλλιως η προσληψη της μουσικης ειναι πολυ υποκειμενικη υποθεση.
Η σωστη αναπαραγωγη οχι και τοσο.
Ας δούμε εδώ μια ενδιαφέρουσα προέκταση... Δεχόμενοι την υποκειμενικότητα της αίσθησης αλλά και την πρόβλεψη από την Κβαντική Θεωρία περί μεταβολής του παρατηρούμενου φαινομένου εξαιτίας της ίδιας της παρατήρησης δεν γίνεται ν'αποκλειόταν το ενδεχόμενο ο εκάστοτε ακροατής ν'αντιλαμβανόταν με διαφοροποιημένο χρονισμό και το αντίστοιχο μουσικό δρώμενο άμα είχε πρόσβαση σ'εκείνο ενόσω γινόταν η σύλληψη και καταγραφή αυτού. Έλα όμως που κάτι τέτοιο είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον για τον μέσο ακροατή που θα ήθελε απλώς να ψυχαγωγηθεί με λίγη μουσικούλα σε καθημερινή βάση.

Γι αυτό και υποστηρίζω πως καταλήγουμε στο...πουθενά και γρήγορα άμα πρώτα δεν έχουν διευθετηθεί θεμελιώδεις και πιο ΄΄γήινες΄΄ παράμετροι.
Εγώ έχω μια απορία και θα ήθελα να μαθω.
Βλέπω πολλούς οντιοφιλ που παίρνουν διάφορες μεμονωμένες συσκευές και τις συνδέουν με κάθε λογής καλώδια.
Δηλαδή αγοράζουν ένα πικάπ, συνδέουν την βελόνα, μετά το πικάπ με τον προενισχυτή, τον προενισχυτή με τον ενισχυτή και αυτόν με τα ηχεία. Βλέπω ακριβά καλώδια με μεγάλες διατομές και βελάκια κατεύθυντικοτητας.
Η απορία μου είναι, τι καλώδια έχουν εσωτερικά οι κάθε λογής συσκευές. Δηλαδή ένας φοβερός hiend ολοκληρωμένος ενισχυτής έτσι και τον ανοίξω θα βρω καλώδια πλουμιστα με μεγάλες διατομές και βελάκια κατεύθυντικοτητας?
Οι χαϊενδικές πρακτικές έχουν μέσα σ'όλα τ'άλλα καταστρατηγήσει και θεμελιώδεις έννοιες στο ίδιο το marketing, σύμφωνα με τις οποίες το προϊόν δεν ορίζεται από το πώς έχει κατασκευαστεί και από τι αποτελείται αλλά από την χρησιμότητα και ωφέλεια που θα επέφερε σε δεδομένους καταναλωτές. Εδώ προωθούνται ασύστολα συσκευές οι οποίες μπορεί να έχουν αμφιλεγόμενη ωφέλεια και χρησιμότητα αλλά δίνοντας έμφαση σε ιδιότητες όπως εξωτικά υλικά που τις αποτελούν και τρόπους παρασκευής - βλέπε λ.χ. κρυογεννημένους αγωγούς καλωδίων. Στο πουθενά και γρήγορα...
 

Μηνύματα
4.602
Reaction score
7.996
Ας δούμε εδώ μια ενδιαφέρουσα προέκταση... Δεχόμενοι την υποκειμενικότητα της αίσθησης αλλά και την πρόβλεψη από την Κβαντική Θεωρία περί μεταβολής του παρατηρούμενου φαινομένου εξαιτίας της ίδιας της παρατήρησης δεν γίνεται ν'αποκλειόταν το ενδεχόμενο ο εκάστοτε ακροατής ν'αντιλαμβανόταν με διαφοροποιημένο χρονισμό και το αντίστοιχο μουσικό δρώμενο άμα είχε πρόσβαση σ'εκείνο ενόσω γινόταν η σύλληψη και καταγραφή αυτού. Έλα όμως που κάτι τέτοιο είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον για τον μέσο ακροατή που θα ήθελε απλώς να ψυχαγωγηθεί με λίγη μουσικούλα σε καθημερινή βάση.

Γι αυτό και υποστηρίζω πως καταλήγουμε στο...πουθενά και γρήγορα άμα πρώτα δεν έχουν διευθετηθεί θεμελιώδεις και πιο ΄΄γήινες΄΄ παράμετροι.

Οι χαϊενδικές πρακτικές έχουν μέσα σ'όλα τ'άλλα καταστρατηγήσει και θεμελιώδεις έννοιες στο ίδιο το marketing, σύμφωνα με τις οποίες το προϊόν δεν ορίζεται από το πώς έχει κατασκευαστεί και από τι αποτελείται αλλά από την χρησιμότητα και ωφέλεια που θα επέφερε σε δεδομένους καταναλωτές. Εδώ προωθούνται ασύστολα συσκευές οι οποίες μπορεί να έχουν αμφιλεγόμενη ωφέλεια και χρησιμότητα αλλά δίνοντας έμφαση σε ιδιότητες όπως εξωτικά υλικά που τις αποτελούν και τρόπους παρασκευής - βλέπε λ.χ. κρυογεννημένους αγωγούς καλωδίων. Στο πουθενά και γρήγορα...
Μα τους ρωτάω, γιατί σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής απο το λαιβ, την ηχογράφηση και το στούντιο μέχρι το μηχάνημα κοπής βινυλιου χρησιμοποιούν απλά μαύρα καλώδια και σου λένε ότι είναι μεγάλα τα μήκη δηλαδή οικονομικό το θέμα, βέβαια ένα βελάκι κατεύθυνσης δεν κοστίζει τίποτα. Εδώ δεν υπάρχει απάντηση.
Μετά ανοίγεις κάτι πανάκριβες συσκευές και βλέπεις κάτι λεπτά καλωδιακια χωρίς βελάκια πάλι. Πωλούνται μάλιστα με καλώδια ρεύματος απλά.
Τους δουλεύουν κανονικά αλλά είναι σαν τους κερατάδες, θα το μάθουν τελευταιοι:biggrin:
 

Μηνύματα
14.425
Reaction score
16.262
Ας δούμε εδώ μια ενδιαφέρουσα προέκταση... Δεχόμενοι την υποκειμενικότητα της αίσθησης αλλά και την πρόβλεψη από την Κβαντική Θεωρία περί μεταβολής του παρατηρούμενου φαινομένου εξαιτίας της ίδιας της παρατήρησης δεν γίνεται ν'αποκλειόταν το ενδεχόμενο ο εκάστοτε ακροατής ν'αντιλαμβανόταν με διαφοροποιημένο χρονισμό και το αντίστοιχο μουσικό δρώμενο άμα είχε πρόσβαση σ'εκείνο ενόσω γινόταν η σύλληψη και καταγραφή αυτού. Έλα όμως που κάτι τέτοιο είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον για τον μέσο ακροατή που θα ήθελε απλώς να ψυχαγωγηθεί με λίγη μουσικούλα σε καθημερινή βάση.

Γι αυτό και υποστηρίζω πως καταλήγουμε στο...πουθενά και γρήγορα άμα πρώτα δεν έχουν διευθετηθεί θεμελιώδεις και πιο ΄΄γήινες΄΄ παράμετροι.

Οι χαϊενδικές πρακτικές έχουν μέσα σ'όλα τ'άλλα καταστρατηγήσει και θεμελιώδεις έννοιες στο ίδιο το marketing, σύμφωνα με τις οποίες το προϊόν δεν ορίζεται από το πώς έχει κατασκευαστεί και από τι αποτελείται αλλά από την χρησιμότητα και ωφέλεια που θα επέφερε σε δεδομένους καταναλωτές. Εδώ προωθούνται ασύστολα συσκευές οι οποίες μπορεί να έχουν αμφιλεγόμενη ωφέλεια και χρησιμότητα αλλά δίνοντας έμφαση σε ιδιότητες όπως εξωτικά υλικά που τις αποτελούν και τρόπους παρασκευής - βλέπε λ.χ. κρυογεννημένους αγωγούς καλωδίων. Στο πουθενά και γρήγορα...
Κάνεις μια παραδοχή η οποία όμως δεν είναι πάντα και κατ' ανάγκη σωστή. Ότι δεν το κατέγραψε η ηχογράφηση".

Όπως διευκρίνησα στο δεύτερο πόστ μου "σε περίπτωση και με δεδομένο ότι έχει καταγραφεί στην ηχογράφηση. Για αυτό και έχουμε καλές ηογραφήσεις και τις θεωρούμε ως καλές και πολλές φορές και βραβευμένες για αυτό το λόγο. Βέβαια εάν κρίνω στις pop ποιές βραβεύονται το καθεστώς της βράβευσης είναι διαβλητό και διεφθαρμένο όπως εξάλλου και πολλά πράγματα και για πιο σημαντικά θέματα πλέον στη ζωή.

Αλλά αυτό δεν σταματά ένα επαγγελματία που το θεωρεί σαν μέρος της δημιουργίας του αλλά φτιάχνει και την φήμη του εκεί που μετράει ππιο πολύ. Στους συναδέλφους του και στο κοινό και ακροατές που ξέρουν να το εκτιμήσουν.

Ότι φυσικά δεν ήταν κάποιος μπροστά στην ηχογράφηση είναι σωστό και όντως δεν μπορεί να κρίνει. Αυτό καλύφθηκε με την αναφορά μου όσον αφορά την εμπειιρία, λογική κλπ που έγραψα και που πρέπει κάποιος να εξασκήσει για να βρεί ποιά είναι η σωστή εγγραφή (και τότε αναπόφευκτα και η σωστή αναπραγωγή απο το κάθε σύστημα) σε αυτό τον τομέα. Δεν είναι κάτι δύσκολο όμως. Η μουσική θα κάνει "νόημα" περισσότερο κάτω απο αυτές τις συνθήκες. Απλό είναι. Ο άνθρωπος το ξέρει έμφυτα συνήθως και εάν όχι τότε διαισθητικά και εάν όχι τότε με λίγη εκπαίδευση και παρατήρηση (εάν βέβαια το έχει το σύστσημα και μπορεί το ίδιο να τον εκπαιδεύσει).

Όπως πολλά πρέπει να το κρίνει κάποιος μόνος του.

Π.χ. το σβήσιμο μιας νότας - που είχαμε κάποτε συζητήσει - απο μόνο του προκαλεί διαφορετική αίσθηση χρόνου καθώς ένα σύστημα την αναπαραγάγει και το άλλο όχι. Δημιουργείται ένα μικρό χρονικό κενό στο performance αλλά και στο συναίσθημα που περιμένεις να χτυπήσει ο καλλιτέχνης την επόμενη και αυτή δεν "έρχεται". Όταν σε ένα άλλο σύστημα αυτην την νότα την ακούσεις τότε που έπρεπε να ακουστεί χρονικά θα καταλάβεις ότι αυτό είναι το σωστό καθώς θα σου κάνει και λογικό και συναισθηματικό και απο άποψη μουσικού μήνυματος ... νόημα.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.740
Reaction score
20.565
Η αίσθησή μου είναι (φυσικά δεν πιστεύω πως ισχύει το ίδιο για όλους) πως απολαμβάνουμε χωρίς ''τύψεις'' όταν παρακολουθούμε κάτι live ενώ ''υπεραναλύουμε'' ή περιμένουμε θαύματα όταν ακούμε το ίδιο στο σπίτι..
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.535
Μηνύματα
2.908.689
Members
38.060
Νεότερο μέλος
John-Paul
Top